Na Death Stranding pracoval tým o velikosti 80 vývojářů

novinka  71
Martin Šmíd, 18. 9. 2019 21:08
Protože se blíží vydání očekávané akční hry Death Stranding od Hideo Kojimy, nepřekvapí, že je kolem ní v posledních týdnech pořádně rušno a ještě nějakou dobu bude. Hideo Kojima založil své studio Kojima Productions koncem roku 2015 a následně se pustil do hledání vhodného enginu. Asi víte, že si vybral engine Decima od Sony, který používá studio Guerrilla Games pro Killzone nebo Horizon Zero Dawn. To znamená, že vývoj trval jen tři roky, přičemž Hideo Kojima v rozhovoru pro Gamespot řekl, že se na vývoji podílel tým o velikosti 80 vývojářů, což je na dnešní poměry velmi malý tým. Kojima tak odmítá, že by vytvářel své hry příliš dlouho. „Nechápejte mě špatně, ale jsem vždy rychlý. Cyberpunk 2077 byl ve vývoji osm let. My hru vytvořili za tři. Když jsem vytvářel Metal Gear Solid 5, potřebovali jsme více času, protože jsem musel vytvářet engine a produkovat další tituly,“ říká a dodává, proč mohl být vývoj tak rychlý s relativně malým týmem vývojářů. „Každý den, každou hodinu a minutu se rozhoduji. Neříkám, že budu o tom přemýšlet, vždy rozhoduji na místě. To je jeden z důvodů, proč nepoužívám outsourcing, protože musíte odpovídat na maily a následně čekat, až vám napíše druhý strana. Snažíme se co nejvíce věcí dělat ve studiu. Dělám veškeré plánování, design i výrobu, a to mě nutí k rychlému rozhodování. Jiná studia mohou mít na souboje s bossy nebo filmečky více lidí, ale dávat pak vše dohromady je chaos. Náš tým má jen 80 vývojářů, což je rozdíl oproti ostatním velkým týmům, které mají 300 nebo 600 vývojářů,“ dodává.
Zdroj: playstationlifestyle.net

Death Stranding

ps4
SCEE, Kojima Productions
Datum vydání hry:
8. 11. 2019
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře