MotorStorm Apocalypse vyjde na jaře a dostane demo
novinka•čtvrtek 16. prosince 2010•Martin Šmíd•

Zdroj: Sony Computer Entertainment
Velmi diskutovaným tématem je i 3D, které hra bude podporovat. „Hru ve stereoskopickém 3D jsme ukázali našim hostům a většina souhlasila s tím, že jsme stanovili benchmark pro 3D hraní,“ řekl Matt Southern.
V novince naleznete nový trailer.
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie


Reklama












Komentáře (26)
Pacific Rift jsem koupil jen kvůly ceně a v domění že mě ta hra bude bavit že bude prostě zábavná ale to že to bude taková blbost jsem nečekal motorstorm 1 se mi zdál lepší po všech stránkách ... řekl bych že pacific rift není prostě pro každého hráče já si chci hru užít a ne se dřít cely den s jedním závodem
no já se právě trochu bojim, že to co nastolila jednička.. .a dvojka v tom pokračovala, tak to trojka úplně převrátila.. šanci tomu dám, ale jsem skeptickej
Mave,jasne ze prubnu demo,ale u tyhle sagy nebudu cekat na bazarovku z aukcnich sini,protoze v podobnym zanru her nic lepsiho dlouho nebude,rad bych se mylil
Maverick_cz: Já demo dám, ale kdyby nebylo, tak bych do toho šel i bez něj.
já vim, že ty Jordi neprubneš ani demo! rovnou předobjednávka ;o)
Rict o MS2,ze je to narocna a tezka hra je to samy,jako kdyz reknes:ta hra me nechytla,nedal jsem ji tolik prostoru pro znalosti tras,protoze me nebavila...To je normalni.Ja treba od trojky cekam to,ze sebelip naucenou trasu bude menit behem sekundy plno prekazek na trati a dobry umisteni v cili bude znamenat stesti na trati...Zas by jich tam nemuselo byt tolik,aby se z toho nestal boj s padajicima troskama,ale aby se dalo trochu zazavodit s hracema.Verim,ze tentokrat vyvojari vychytaji chyby z predchozich dilu,urcite ale nebudu cekat u trojky na recenze,hezky se bude tocit od launche[s12]
Bananek" auta víc drží, zatáčení je víc pozvolnější, při dopadu neskáčou tak nevypočitatelně jako v MS1, najet na kámen neznamená okamžitě výbuch, hodně tratí má více alternativ projetí a přitom o dané cestě nerozhoduje čas (samozřejmě jsou tady zkratky a věř že je znám [s14]) a v neposlední řadě lepší práce s Boostem (v MS1 bylo používání otázkou šikovnosti - neustálého balancování na hranici výbuchu, v MS2 je to čistě o taktice). Stačí?[s14]
honza... já myslím, že jsem tam pár argumentů i hodil :o) .. každopádně motorstorm neni hra pro volant... Dokonce u něj neni ani třeba first person pohled... tohle je prostě hra jako vyšitá pro pohled za autem, kde je parádně vidět všechno kočkování s ostatníma. Co se týče jízdního modelu, tak je to prostě cihla, která mění směr podle toho, kam jí zrovna tlačíš... čili pokud letíš s nitrem dopředu a zatočíš, tak tě to hrne pořád dopředu.. pokud ale dobrzdíš, nebo hodíš ručku a pak znova plyn a nitro, tak tě to nádherně vytáhne. Je to opravdu neskutečně přesný a stačí to dostat do ruky a nemůže tě nic překvapit... Pro mě je to takovej Carling (bo jak se to píše) a ty si ten, kterej má trisku a s tou otáčí... Je prostě potřeba brzdit, neni to zase taková arkáda, jako se zdá.. opravdu je tam spousta momentů, kdy se to chová třeba líp než auto ve WRC 2010 ;o) .. Dvojka je vyladěná jednička, jelikož už nestačí se jenom převrátit a lehce drcnout do čehokoli abys bouchnul... navíc tam nejsou ty nesmyslný odskoky, kdy skočíš s buggy na pevnou plochu a v 3z10 ;o) případ se ti stane, že místo toho, aby se propružili tlumiče a ty si řezal dál, tak ještě jednou odskočíš a to už čistě na místě a nikam se nehýbeš.. než zase spadneš na zem, tak jsou všichni v kelu :o)))
Co se týče mýho útoku, tak to se mi stává ve chvíli, kdy mám naprosto opačnej názor a jsem si jim dost jistej :o)) tak sorry
P.S. na každý trati je lepší něco jinýho. Rally Car (se tuším) vyplatí vzít na 3 tratích (z 16). S kamiónama je to podobné a doslova je nesnáším, jsou to líný hovada, nedivím se pak ani tobě že tě vytáčej. Vem si motorky, tam se vyplatí jet s nimi na 8 tratích (z 16) a nebo Monstrama (všechno rozsekaj, jsou přitom ještě dobře pohyblivý oproti Truckům) a maj i docela slušný časy, takže dokážou dobře konkurovat.
J.T.honza: ve své době MotorStorm byla pecka, ale dvojka jeho jízdní model v hodně věcech ještě vylepšila. Porovnej ovládání motorky mezi první a druhým dílem. V jedničce motorka plave jako po vodě a pohupuje se z leva doprava jak husa.
Tvůj názor beru, ale absolutně s ním nesouhlasím, co taky jiného můžu dělat že
ediT: Abe: nevim kde je MS2 přístupnější oproti jedničcce, protože obě hry na zlato chtěly truchu tich nervů
J.T.honza: promiň jestli jsem se tě dotkl, neměl jsem to v úmyslu. Měl jsem za to, že jsi jeden z těch, co hodnotěj hru po "jednom demu". MS1 může být směřovaná víc pro hardcore hráče (přestože jsem s tou hrou neměl problémy a MS2 je opravdu doslova masová (vývojáři šli směrem k větší přístupnosti). Fakt nevím kde je potom problém. Třeba jsi víc na střílečky a závodní hry moc nemusíš. Pak ale nemá smysl shazovat jednu z nejzásadnější zavodních her posledních let.
Teda tady se nám ta diskuze rozjela, tak to mám rád[s6]
Bananek: Neřekl jsem, že hra není zábavná, právě proto, že je, tak mě tam ta obtížnost štve, protože bych ji chtěl dohrát do konce :) Mulťák je dobrej, nikdy jsem neřekl, že není, bavím se o (ne)postupu v kariéře v singlu. Aspoň že na tom posledním odstavci se shodnem[s14]
Maverick_CZ: Další, kdo místo argumentů používá útok na osobu...co je s Váma, lidi?[s1] Lempl na závodní hry rozhodně nejsem, je to můj nejoblíbenější žánr her už od doby, kdy jsem byl malý capart a hrál F1 z roku 88 na taťkově 486 [s14] Od té doby jsem hrál spousty, spousty závodních her a vím, že Ty taky, protože tady občas čtu Tvé sáhodlouhé slohovky u GT5 s Pedrem a dalšími...většinou s Tebou i souhlasím [s1] Před půl rokem jsem si splnil dětský sen a koupil volant Logitech Driving Force PRO GT....a hele! Závodní hra Motorstorm ho nepodporuje! [s8][s8][s8]
Abe: Nechápu, proč na mě útočíš a děláš ze mě blbce, jen jsem napsal svůj názor na hru,já nikoho shazovat nechci. Samozřejmě, že jsem vyzkoušel všechny druhy vozidel...Nejlepší mi přijdou rally auta a kamióny. Z rychlíku jsem to opravdu nehrál, u M1 jsem strávil dost času, ale nakonec jsem jej stejně (zatím) nedohrál, pak jsem hrál M Arctic Edge na PSP, kde byly problémy stejné jako jsem zmínil výše, M2 jsem koupil asi před měsícem protože byl za dobré peníze a doufal jsem ve vylepšení, protože ta hra opravdu MÁ potenciál, ale rozdíl v jízdním modelu oproti předchozím dílu jsem vážně nepostřehl...nebo je tak malý, že jsem si jej nevšiml...jediný pokrok od pvního dílu je (aspoň jak doposud mohu hodnotit) jen přítomnost monster trucků a jiné prostředí (což je fajn, o tom žádná :)),v M3 to zatím vypadá, že se opět "pouze" změní prostředí a přidá se jeho destrukce (po vzoru Split/Second) a prý i (rozhodně zbytečný) příběh a tradá, můžeme to hráčům předložit jako další pokračování a dál rýžovat prachy..
OldaB: Díky za podporu [s14]
Honza... při čtení tvýho příspěvku mě vyloženě tahala za rukáv ta reklama, jak tam řiká, že stačilo říct, že ti prostě chutná.. v tvym případě "stačilo říct, že si lempl na závodní hry" :o) .. sorry, ale jinak se tomu říct nedá a ten průzkum o tom, kolik lidí tu hru prodává je taky opravdu na místě.. asi něco jako, že se hodně na aukru prodává GT prolouge, protože za chvíli vyjde GT5, ale určitě je to tím, že ta hra stojí za hovno :o) .. uvědom si jednu krásnou věc, kterou si nepochopil sám o sobě. V motorstormu nejezdíš na zpevněnym povrchu, ale nezpevněnym a tam opravdu neplatí, že pokud zatočíš, tak ti auto zatáčí! Věř mi, že motorstorm (obvzlášť dvojka) měl jednu z nejlepších "zjednodušenejch" fyzikálních modelů, který jsem na konzolích hrál a je to pořád arkáda. Kdyby ty vozítka nebyly takhle nedotáčivý, tak budeš celou dobu držet plnej kotel až do cíle.
edit: a teď mě napadlo.. víš, že tam byl Boost? to by mohlo vysvětlovat tu nepřekonatelnou obtížnost :o)
a co se týče "třetího" motorstormu, tak motorky budou asi lepší, ale podle všeho je víc ve vzduchu, než na zemi (což bude opravdu hodně záležet na skillu :o)) .. aspoň, že vyndaj demo. Zkusím ho, ale budu na něj zlej jako Lykan na GT5 :o)
J.T.honza: Pacific Rift je skoro 2 roky starý a má ohlešené pokračování, takže není divu, že v bazaru o ně není nouze. To že hra není zábavná, to už přeháníš. Mulťák je vynikající i přez to, že člověk skoro vůbec nevyhrává a singl nemusíš dohrát jen na zlato abys mohl pokračovat dál, na bronz to jde vždycky udělat.
A ano je to o tom znát každou zatáčku (zkratku) a dobrý výběr dopravního prostředku asi jako u každé závodní hry, ať je to Burnout nebo Gran Turismo
Souhlasím s Honzou, v určitém okamžiku v jedničce i dvojce stoupá obtížnost mírou závratnou. Zábavné mi to rozhodně nepřišlo, obtížnost mi vyloženě nesedla.
mě se normálně postavil (z Traileru samozřejmě :-D), tohle musím mít!
Souhlas s Banenkem. Jízdní model (hlavně v 2. dílu) je natolik přístupný širokým masám, že i naprostý Troll zde může jezdit. J.T.honza hrál MS a MS2 opravdu jen z rychlíku a divil se, že mu kamiony zatáčejí opožděně. No to proto, že jsou to kamiony :) Ta je schválně. Vezmi si rychlejší, ovladatelnější, ale křehčí vůz. Navíc Motorstorm není vůbec o jediné ideální stopě. Člověk musí na trati hodně improvizovat a rozhodovat se kudy dál v daný moment. V Apocalyse to bude o to zajímavější, že se trať bude měnit i během samotného zavodu. A v tom se odlišuje od většiny zavodních her (samo kromě i té destrukce).
Bananek: V tom případě je nešikovná většina lidí, co tu hru hrála...když se podívám na trofeje lidí z mého friendlistu, tak jen málo lidí má z té hry více jak 10 procent...a když se podívám na bazary, tak mimo všemožných FIF je tam Motorstorm snad nejvíce, nikdo už to nechce hrát dál.. Dále si vybavuju např. recenzi na Arctic Edge pro PSP z Levelu, kde si stěžovali zhruba na to samé...projedeš prvních pár závodů a pak už je vítězství jen otázkou tvé trpělivosti a jak se dokážeš trať naučit nazpaměť, abys věděl, kdy přesně začít zatáčet, aby ses nevysekal..
A nevím jak Ty, ale já se chci u hry bavit a pokud vývojář nedokáže vyladit obtížnost tak, abych nemusel pětkrát opakovat jeden závod a pokud mi auto začne zatáčet až tak dva metry po té, co jsem dal šipku doleva a já se kvůli tomu zase vysekám a tak u hry více nadávám, než abych ji hrál a nakonec ji znechuceně vypnu, tak to považuji za chybu vývojářů..
Jestli má někdo podobné zkušenosti, tak sem s nimi [s14]
J.T.honza: vůbec s tebou nesouhlasim. Že od 4 levlu nedokážeš vyhrát závod je náznak tvojí nešikovnosti nebo lenosti
Věřím, že hra bude kvalitní a těším se na ni, ale ten odfláklý trailer na mě moc nezapůsobil...
Mě zajímá jen jediné - bude tam pořád ten pitomý jízdní model jako v 1. a 2. dílu?? Ten, při kterém není možné vyhrát tak od čtvrtého levelu žádný závod, protože to auto nedokáže pořádně zatáčet a vybuchne při minimálním ťuknutí?? Model, při kterém to auto během závodu tak dvacetkrát rozmlátím, protože když tam dají trať v extrémních podmínkách a záleží na každém vybraném milimetru v zatáčce, která nejde vybrat, protože to auto prostě nejezdí přirozeně a já se tak rozskekám o jediný šutr široko daleko...Protože jestli jo (aspoň ten trailer to naznačuje), tak potřetí se nachytat nenechám...ta hra měla obrovský potenciál, vypadala lákavě, ale co z toho, když se to v podstatě nedá hrát...
Trailer od muziky po střih otřesný, záběry jsou ale supr, na hru se těším.
podle mě chuťovka :)
Vypadá to naprosto libově. Už se těším, jak budu skákat z bortící se budovy na budovu, která ještě pár vteřin vydrží, a přitom vrážet o zoufalých motorkářů a náhodných kolemjdoucích. [s6]
DarkWindScorpion: Mě teda Pacific Rift připadl lepší než jednička.
Motorstorm 1 byl super ... Pacoš Rift byl strašný a tenhle trailer nevypadá nijak úžjasně spíš z toho mám špatný pocit + bortící se město = tak trochu kopije Split/second ...
Sem s tyyyym, treti dil musi byt dohran teez na 100% jako predchozi dva...Zase budou nervy :D..