Monster Hunter Wilds je nejrychleji prodávanou hrou v historii Capcomu, za tři dny se prodalo 8 milionů kopií
novinka•úterý 4. března 2025•Martin Šmíd•

Zdroj: Capcom
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
Netflix oznámil nákup společnosti Warner Bros., akvizice vyjde na téměř 83 miliard dolarů
novinka
Oznámena vesmírná samurajská hra SOL Shogunate
fórum
Think before you sleep
recenze
Project Motor Racing
novinka
Střílečka POSTAL: Bullet Paradise byla zrušena, pouhé dva dny po svém oznámení
novinka
Retro-futuristická akční plošinovka REPLACED má po několika odkladech datum vydání
novinka
Vyšší level zábavy i kreativity. Co přinášejí grafické karty GIGABYTE GeForce RTX 50 hráčům a tvůrcům
novinka
Prince of Persia: The Sands of Time Remake na TGA nebude, ukáže se ovšem Resident Evil Requiem
fórum
Gran Turismo 7
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
Komentáře (13)
Monster Hunter Wilds prodal 8 milionů kopií za tři dny! To znamená, že se hra prodávala rychleji než kafe v pondělí ráno. Capcom teď pravděpodobně nesedí v kanceláři, ale někde na jachtě ve tvaru Rathalose.
A co hráči? Ti momentálně tráví víc času honem na digitální monstra než vlastním osobním životem. Nezapomeňte občas vypnout konzoli a ulovit si taky něco v reálu… třeba večeři.
Každopádně gratulace Capcomu – překonali sami sebe a dokázali, že lov monster není jen koníček, ale zatraceně výdělečný byznys! 😆
Nové herní mechaniky , kompletně předělaný příběh doplněný spoustou filmových cutscén. Je to chytlavé, zábavné. Trochu jde vidět ze hra cílí na mainstream, úkoly jsou jednoduché, automatická navigace, žádný stopování monster. Všechno zrychlený a zjednodušený, story line je prakticky úvod do hry pro někoho kdo to ještě nehrál. Casual úroveň hraní, doufám že end game bude mít širší obsah a těžší hratelnost.
Hra ma ale určitě slabší vizuální stránku při performance režimu, optimalizace by chtěla dotáhnou do konce a vidíte přitom se stejně prodávájí miliony kopií.
Smutne, tady opravdu ztracim veskerou nadeji.
V silenejsim stavu byl pri vydani asi snad jen ten Cyberpunk.
Vypada to doslova jak z PS3 a bezi to na hovno bez ohledu na hw. Propady fps, katastrofalni casovani snimku, problemy s nacitanim textur...
link
Už ten World se otočil v mnohém zády k těm, kteří s hrou byli od počátků a vlastně ji drželi při životě. Ano i já si stěžoval. A první zahrání zatrpkle odhodil.
ALE, velké ale. Sposuta zjednodušení nakonec není tak strašná. Spousta šetří čas. Dalo by se namítnout, že ten čas který to bralo měl svůj důvod.
Zpět se už staré časy lovu nevrátí. A je to do jisté míry dobře.
Pod tím vším nánosem moderny se stále pěkně tulí a culí ono MH jádro. I já ho tam našel.
Iceborne koneckonců vzala na milost i HC komunita.
U Wilds doufám v něco podobného. Po tomto "tutoriálu" aka základní hra, přijde teprve to na co se skutečně čeká.
@Ashitaka: hrál jsem Monster hunter už z dob na 3DS a někdy to byl fakt porod. Hra hráči neřekla skoro nic, hodiny zbytečného grindu. Bez Wiki a YouTube byl člověk většinou ztracený. Stejně jsem tam odehrál několik dílů a desítky hodin v každé hře. Protože to prostě byly skvělý hry. Ale rozhodně tomu to zjednodušení neuškodilo. A v endgame ta hra rozhodně jednodušší nebude 😂. Škoda, že už nemám tolik času na to abych hrál tyhle nekonečný hry. Teď už dávám přednost kratším lineárním hrám.
Pěkný. Po kampani můžu říct, že ten mount mi ale nějak do té hry nesedí. Navíc mi chybí dobrý pocit ze zabití monster. Hra je to dobrá, ale z minulého dílu jsem měl lepší pocit. Uvidíme, ještě je brzo end game může být lepší.
Casem asi vemu,nikdy jsem monster hunter nehral,skoda te grafiky misty by se za ty textury stydela i stara ps3.
@lagZz: DD2 má za mě velice povedenou práci s texturami, ty domy vypadají fakt dobře a k tomu dobré nasvícení, pěkná vegetace, jen to hodně doskakuje, Monster Hunter tohle nemá, takže souhlasím, že to vypadá hůře.
Jinak to samozrejme Capcomu preju, po From Software je to muj druhy nejoblibenejsi vydavatel. Jen by mohli zase trosku zabrat na te vypolishovanosti svych her, RE serie at uz remaky nebo plnohodnotne dily vypadaly skvele a bezeli moc pekne, DD2 uz na tom bylo hure ale porad vypada k svetu ale ten Monster Hunter mi fakt obcas pripada horsi nez prechozi World 😅
Samozrejme chapu ze srovnavam linerani tunel a open-world (semi open-world) ale nalejme si cisteho vinecka, je tu spoustu her z otevreneho sveta ktere takove problemy s optimalizaci a texturama nemaj.
já hlavně prosím odstranit ray-tracing, to je tak hnusné na Pro, voda je jeden velký šum. Nechápu, kterou chytrou hlavu tam napadlo narvat RT v tak nízkém rozlišení a odebrat tak potřebné FPS v grafických režimech. Jinak jsem s vizuálem docela spokojen na Pro, 60FPS je tedy hnusný i na Pro, ale hra je poměrně pomalá, takže není nutno za mě hrát v 60FPS.
Hezký, ted jeste opravit optimalizaci na vsech platformach, zvednout obtiznost tak o dve tri latky nahoru, odebrat debilniho mounta ktery pro me totalne zkazil pozitek z pruzkumu lokaci ktery byl ve worldu, vratit klasicke stopovani a ne jen sledovani zelenych prskavek kdy te hra automaticky dovede az k monstru, prehodnotit to zjednoduseni vseho pro lobotomy a bude to masterpiece 😂
Ikdyž mě od Capcomu primárně zajímá Resident Evil, Dragon's Dogma a pokukuju i po té nové Onimushe, tak jim přeju i do budoucna hromadu dalších pecek. Jeden z top vydavatelů/vývojářů v současnosti! 👏
@ΛNĐ3RLΛ: Zůstaň... 😅
Monster Hunter dostál svého jména a je opravdu "Wild". Hehe
Vezmu si jen kabát při odchodu...