Monster Hunter Rise je další velký hit Capcomu, pochlubil se posledními prodeji


Tvoje reakce na článek
Galerie


































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (4)
@yenda1: Design úrovní a grafika byly proti Worldu určitě krok zpět. Tam bylo omezení svištěm hrozně znát. Hratelnost jako taková nijak neutrpěla, ale až na pestřejší možnosti spojené s mountem/parťákem se taky nijak neposunula. Prostě z té hry bohužel po krásném a pestrém Worldu byla hra ne úplně odpovídající roku vydání, ale nejsem asi tak zažraný fanda série, abych ocenil ty nejjemnější nuance. Takže jako příležitostný fanda série doufám, že další díl zase zatopí pod kotlem.
@Hashut: Omezení? V čem, Herně byl Rise uplně v poho. Mechaniky taky v pohodě, Switch nějak omezil herní design? Grafika, dohled, hustota fauny a flory, fps twď neřeším, myslím opravdu nějaký herní prvek, který nemohli autoři použít kvuli Switchi.
Říkám nevim, možná ve Worldu bylo něco díky výkonu navíc, ještě na to juknu. World mě přestal bavit po chvilce, ale dám tomu ještě šanci. Jsem řekněmě "tvrdý jádro" a už na 3ds to bylo herně dobrý. Generation Ultimate pak byl pro mě poslední díl, té původní serie. A byl to pro mě řádný "herák".
Bohužel omezení svištěm bylo hrozně znát. Doufám že paralerně dělali na pokračování Worldu. Rise byl prima a pár monster jsem taky pobil, ale chtělo by to herně přece jen sérii někam posunout. Obecně mám MH až na ten grind v pozdějších fázích fakt rád 👍
Hra je skvela, odehrano na PC pres 200 hodin, avsak na MH: World se to nechyta ani omylem