Miyazaki: Bylo obtížné přidat do Bloodborne střelnou zbraň

novinka  12
Martin Šmíd, 30. 9. 2014 10:15
Hra Bloodborne, ačkoliv opět staví na docela vysoké obtížnosti, se oproti Dark Souls a Demon‘s Souls liší v jedné věci, a to v přítomnosti střelné zbraně. Režisér Hidetaka Miyazaki během posledního rozhovoru řekl, že bylo docela těžké rozhodnutí zbraň do hry zakomponovat, ale vše vzešlo z touhy o změnu hratelnosti. „Bylo vlastně docela těžké zavést do hry střelnou zbraň, ale toto rozhodnutí přišlo z touhy po změně a také vyšlo ze zasazení do devatenáctého století. Většina zbraní tehdy nebyla tak přesná a neměly ani velký dosah jako ty dnešní, takže bylo možné jednu přidat, aby nebyl narušen boj. Pečlivě jsme zvažovali využití zbraně, aby nebylo možné se spolehnout jen na ní. Měli jsme zpětnou vazbu od našich amerických kolegů, především, co se časového období týká,“ říká Hidetaka Miyazaki.
Zdroj: null

Bloodborne

ps4
Sony Computer Entertainment, From Software
Datum vydání hry:
25. 3. 2015
Žánr:
RPG, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře