Konzolista.cz

Krafton neočekává, že pokračování Hi-Fi Rush vydělá hodně peněz, chce hlavně přinášet něco nového a svěžího

novinkačtvrtek 19. září 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Krafton neočekává, že pokračování Hi-Fi Rush vydělá hodně peněz, chce hlavně přinášet něco nového a svěžího
Studio Tango Gameworks nakonec bylo zachráněno poté, co ho koupila od Microsoftu společnost Krafton, a to i s právy na značku Hi-Fi Rush. Šéf Kraftonu Changhan 'CH' Kim nyní prozradil pro magazín Game Developer, že šlo o dohodu na poslední chvíli a moc nechybělo, aby studio zaniklo. „Chtěli jsme zachovat odkaz tohoto studia. Ačkoliv se svými hrami nezaznamenali velký komerční úspěch, viděli jsme hodně kreativity. Proto jsme s nimi chtěli spolupracovat,“ řekl s tím, že od prvního dne chtěli získat práva na značku Hi-Fi Rush, aby mohlo vzniknout fanoušky chtěné pokračování. „Protože si fanoušci přejí vidět pokračování, vyjednali jsme s Microsoftem, abychom tuto značku získali,“ řekl a dodal, že Microsoft byl vstřícný k prodeji studia i značky na Hi-Fi Rush, ale nechtěl pustit další značky jako The Evil Within a Ghostwire Tokyo.

 „Pokud bychom chtěli získat všechny značky, myslím si, že by to obchod příliš zkomplikovalo. Krafton je docela velká společnost, ale Microsoft je komplikovaný. Chtěli jsme týmu pomoci pokračovat ve vývoji jejich her, především Hi-Fi Rush,“ dodal Kim s tím, že obchod nebyl nakonec pro Krafton drahý, ale zároveň dodal, že ani nějak extra levný. „Částka v dolarech nebyla pro Microsoft moc důležitá.“ Changhan 'CH' Kim na závěr svého rozhovoru dodal, že od studia očekává, že bude i nadále kreativní bez strachu z toho, že selže. Krafton se bude snažit riskovat, aby produkoval hry, které jsou inovativní. „Nemůžete převzít studio Tango Gameworks na základě jejich finančních výsledků. Upřímně řečeno, nemyslím si, že nám Hi-Fi Rush 2 vydělá peníze. Je to ale součást naší snahy. Musíte se nadále snažit vyvíjet hry v duchu přijímání výzev,“ řekl s tím, že by chtěli mít v Kraftonu časem pod sebou více týmů jako Tango Gameworks, které nepřinesou jen velké hity, ale i více kreativity.

YouTube video: YouTube video player

„Prosím jen, aby se vrátily výrobní náklady. To je samo o sobě velká výzva. Když se o to pokusíte, možná nakonec skutečně vytvoříte velká hit. Nevěřím lidem, kteří říkají, že tohle nebo tamto bude hit. Chci někoho, kdo dokáže přijít s něčím novým. Vytvořit velký hit by nemělo být vaším cílem. Když se nad tím zamyslíte, Hi-Fi Rush možná přinesl trochu mínusu z hlediska financí, ale je to tým, který by měl být povzbuzován k tomu, aby vytvořil něco nového a pokračoval ve své cestě. Takových týmů chceme mít pod sebou více.“

Zdroj: gamedeveloper
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (4)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
stillalive

Krafton se mi začíná líbit, pokud to s tím přístupem myslí opravdu vážně. Potřebujeme kreativní přístup a ty, kteří to podpoří. Jen tak dál.

menzes2.0

@QaiGonJinn12: Hi-fi je parádní plosinovka právě :) ja si ji užil neskutecne

QaiGonJinn12
QaiGonJinn12 #LV-426

Ghostwire jsem si okamžitě oblíbil. Ale Hi-fi rush po půl hodince letěl z disku.

Tragéd
👍1

Tohle bylo top studio a co hra to skvělý zážitek

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články