Kitase: Final Fantasy XV by mohlo být akční RPG
novinka•středa 16. listopadu 2011•Martin Šmíd•

Zdroj: Square-Enix
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama
























novinka
Při autonehodě zemřel Vince Zampella, tvůrce Call of Duty
novinka
Hororová akce Cronos: The New Dawn dostane začátkem příštího roku lehčí obtížnost
novinka
První trailer na film The Odyssey režiséra Christophera Nolana
novinka
Hra Gran Turismo 7 je pro Sony obrovský úspěch, má více než dva miliony aktivních hráčů
novinka
Oznámena akční RPG hra GACHIAKUTA: The Game
recenze
Sleep Awake
novinka
Další Zelda by mohla mít některé prvky spin-offu Hyrule Warriors: Age of Imprisonment
fórum
Arc Raiders
fórum
Think before you sleep
novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
Komentáře (30)
Washek 13 - naprostej souhlas. A v podstate si vse rekl za me ;D
paneboze,nejdriv pohrbej nfs a ted ff,i kdyz ta je uz pohrbena od ff13,a ze dokonalej bojovej s? ahahaha jako ze kazdej muze mit vse a jedina takt. byla v mackani te same ci jeste jedne strategie? mnooooo vazne vychytanej bojovej s.zlata ff9 ci ff10
No pokud by to bylo na tehle urovni tak nejsem prot [s6][s6]
Deshien:
Serie MassEffect a Dragon age.
Mohl bys jmenovat nejakou prihlouplou americkou akcni rpg hloupost podle ktere by se square melo inspirovat pls ????
Tak udělat z Final fantasy akční RPG (podobné těm přihlouplým americkým PC hrám) by už bylo asi moc...
Mě třeba Final Fantasy XIII bavila a užíval sem si ji stejně jako ty předešlé díly (podotýkám že jsem hrál všechny).
Opět přišla s odlišným soubojovým systémem a novým světem, takže v tomhle není v ničím dlužna. Způsob vyprávění příběhu je dost možná nejlepší v celé sérii (jen škoda že samotný příběh není nic moc).
Ani ta tunelovitost mi nějak moc nevadila, co mi vadilo dost tak to byla jednoduchost soubojů - na žádnou opravdovou výzvu jsem nenarazil a hrou prošel jako nůž máslem. Finálního bosse jsem udělal na maximální hodnocení a po dohrání jsem už neměl žádnou chuť se do té hry vracet.
Absence přehrávání těch nádherných videosekvencí mě mrzí snad nejvíc.
Final Fantasy šla vždy s dobou a už v milovaném (nenáviděném) díle X muselo být spoustě lidem jasné jak to půjde s touhle sérií dál...
Takže na XIII-2 se samozřejmě těším, ale chtěl bych hlavně nějaké info o Versus XIII, protože o tomto díle toho vlastně stále moc nevíme.
To jádro každého dílo bylo : Skvělý příběh s úžasnými postavami, grafika úžasná tak jak to doba dovoluje, Nádherná hudba, návykový soubojový systém a zábavné expení, dlouhá (epická) délka hry.
FF XIII má velmi slušnou mytologii ale velmi neoriginální a ničím nepřekvapující příběh, grafika je největší chlouba celé hry, hudba nepokulhává za žádným dílem, soubojový systém nedotažený a expení nezábavné nebo spíš téměř žádné a ve většině části hry naprosto linéární, délka hry odpovídá 1/3 jakéhokoliv jiného dílu. Kdyby se ta hra jmenovala Destiny of L´cie řekl bych si "vau výborné RPG" ale FF standarty jsou trošku o něčem jiném.
Pokud VERSUS XIII neočistí FF značku, zkonzumuji svou vlastní hlavu, protože už na tomto světě nebude pro co žít.
co delalo serii tak slavnou ?????? no tahove a nahodne souboje to rozhodne nebyly,,,, byly to prachy,zkusenosti a technologicka nadrazenost ktera vykopla FF nad ostatni JRPG...
... A DOST ! Vzpamatujte se !!! Co delalo FF serii tak slavnou??? FF VII super ! FF VIII super ! FF IX super ! FF X super ! .... ( zrovna tady prisla ta vlna "moznosti") ... FF XII dala se, FF XIII pro me totalni fail serie! a at si kazdej rika co chce - pro me proste XIII je uplne neco mimo FF. proc akcni ??? zlatej old B system. uz me to fakt stve.. Takhle se FF serie nehorazne ztraci a vyrovnava se prumeru... COZ NEBYLO!!!
Hmm tak to mě moc netěší. Já bych se velice rád vrátil k tahovým soubojům. Dodnes je pro mě nejlepším soubojovým systémem to, co známe z PC klasik typu Baldurs Gate nebo Knights of Old Republic. Real-time souboj, který lze kdykoliv zastavit, naklikat odpovídající schopnosti či upravit taktiku a opět pustit. Leč tento systém je již téměř pryč, už i ti Bioware od něho upouštějí.
PS3Fanboy: Samozřejmě, že FF XII už také neměla tahové souboje, je to už pěkná řádka let, co jsem tuto hru hrál. Líbilo se mi vylepšování postavy pomocí licence board, příběh taky nebyl zase tak špatný, i když se víc soustředil na politickou situaci, než na emoce jak je u FF zvykem. Systém boje připomínal něco jako white knight chronicles, ale pořád se mi líbil víc než taktické přepínání jako ve třináctce. Neříkám, že je to špatný, líbilo se mi to, ale v porovnáním se staršími kousky už to není pravé Final Fantasy, hold Square-Enix se chce co nejvíce přiblížit evropskému stylu a podle mě je to krok zpátky. To ale nic nemění na tom, že se už nemůžu dočkat FF XIII-2, na tuhle sérii nedám dopustit. [s7][s6]
Chci z toho mit dalsi dil fps Culle v Drate
deshien- ano klidne treba tak , jen aby to melo " neco" v sobe, jak to mas nahore napsano.
a jinak je az zabavne jak pan Kitase vypravi o 15, pritom jeste nemaji ani versus a nakonec ani 14
2Blau:prave si popsal to same co jsem psal v prvnim odkazu... forma je ruzna presne tak,klidne tam muzou bejt souboje jako v tekkenovi hlavne at se zachova duch FF... ve 13 to jeste jakz takz funguje tak snad to nezmrvej.... FF13-2 vypada docela dost nadejne tak uvidime
link Klidne neco podobneho
aha ,ale i tak, neverim, ze se Hironobu promenil v bytost bez ducha, nakonec forma muze byt ruzna, jen kdyz je tam skutecny obsah...
Obavam se ze Last Story toho ma spolecneho s FF jeste mene nez FF13... Na dnesni generaci existuje pouze jeden skutecnej odkaz na stare FF a to je Lost odyssey,nic podobnejsiho nez puvodni FF na ps1 se uz sehnat neda,,, MS tuhle znacku ale sponzoroval v jeho boji proti japoncum takze na ps3 bohuzel nikdy nevyjde
FFXV by mohlo být bez Kitaseho. [s6]
at se klidne odkloni , kam chce, muselo by se neco podstatneho udit, aby me znacka FF znovu zacala zajimat. Radeji se dohodnout se Sakagucim a vydat Last story i pro PS3.
Squaresoft se definitivně zfetoval!!!! Chci hru ve stylu starých FF, ale v nové grafice!!!!!
Bral bych něco ve stylu Final Fantasy XII. Systém ve XIIIce je brak, co by mě ale potěšilo nejvíce by byl soubojový systém ve stylu Chrono Trigger nebo Shin Megami Tensei Persona 3-4.
Myslím si, že až/jestli vyjde FF VERSUS XIII, akčně laděný bojový systém sklidí velmi pozitivní ohlasy a určí soubojový směr budoucnosti FF. I když jsem byl velkým fanouškem tahových soubojů, asi už je přece jen čas na (r)evoluci. FF XIII systém nebyl špatný, ale rozhodně nebyl dotažený. Chyběla komplexnost, krom tajných bossů si člověk vystačil s mačkání pár tlačítek a měnění 3 strategií. Uvidím jak se poprali s druhým dílem.
stillalive:
Souhlas FF13 má opravdu skvělí soubojoví system, rozhodně lepší jak v FF12. Ale to FF12ce neubíra na kvalitě a rozsahlosti světa. K članku, pokud bude bojoví system jak v FF13 tak se zlobit nebudu. Ale rad bych rozsáhlí svět jak v FF12, nebo jiních starších FF.
Temp27:
FF12 už také nemá tahoví soubojoví system a dobrým příběhem neoplývá. Jak je teda možné že pro tebe není neslapší on ? (pouze dotaz, nijak neutočím).
Mně se asi nejvíc líbil systém Eternal Sonaty, takovej parádní mix akce a tahovky. Bral bych něco takovýho.
No kdyby to bylo jako god of war jen na 50 hodin a stejne epicke s dobrym pribehem chrochtal bych blahem
Já, jakožto veliký fanoušek této série a zastánce tahových soubojů známých ze starších dílů musím říct, že FF XIII bylo pro mě jednoznačně nejslabším dílem co se týče hratelnosti a systému boje. Příběh super jako vždy, ale už to nemělo takové to kouzlo co starší pecky. Bavilo mě to dost, jako všechny věci točící se kolem FF, ale pokud budou vymýšlet pořád nějaké blbosti, tak to skončí jako bezmyšlenkovitá rubačka typu god of war.
Soubojový systém ve Final Fantasy XIII byl dokonalý, snad by mohli využít nějaké invence a použít do dalších dílů. Čekám především na Final Fantasy XIII versus. Očekávám fantasy svět plný zábavy a také naprostou technickou dokonalost jak bývá u Final Fantasy zvykem. FFXIII si ještě minimálně jednou dám od nuly, byl to zážitek [s7]
2Tekk:jo ale az na ten trapnej automat,,, furt tocit nejake kraviny byl opruz,,,,
Ja nejsem proti sebeakcnejsimu pojeti serie,klidne i jako Devil my cry ale nesmi se ztratit co dela FF takove jake je... Nehci akcni hru,chci rozsahle pribehove rpg v uzasnem svete a spoustou tajemstvi a lokaci na prozkoumani,,, zda u toho budu bojovat tahove nebo se rezat hlava nehlava je nepodstatne
Hodně se mi líbil soubojovej systém v Crisis Core.. ten bych bral hned [s1]