Konzolista.cz

Kitase: Final Fantasy XIII vznikal příliš dlouho

novinkapondělí 21. listopadu 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Kitase: Final Fantasy XIII vznikal příliš dlouho
Hra Final Fantasy XIII je sice nějaký ten pátek venku, ale vývoj byl hodně dlouhý a hráči na ní čekali několik let. Yoshinori Kitase nyní sám řekl, že vývoj byl až příliš dlouhý a jde o něco, co se nesmí opakovat. Za vzor si bere především západní vývojáře, kteří každým rokem chrlí nové Call of Duty, Battlefieldy, Assassin’s Creed hry, které si navíc získávají čím dál více fanoušků. Daleko spokojenější je Yoshinori Kitase s vývojem hry Final Fantasy XIII-2, jejíž vývoj trval 18 měsíců. „Pokud jde o Final Fantasy Versus XIII, pracujeme na ní velmi tvrdě. Myslím si, že to bude skvělá hra, ale v současnosti nemáme další informace k uvolnění,“ řekl na závěr o věčně odkládané hře.
Zdroj: vg247
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (12)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
xxteryxx
xxteryxx #Paintball

Je mi jedno jak dlouho to bude trvat... Jen at to pak podle toho vypada. Vzdy jsem byl plnej ocekavani pri prichodu new FF. Ted uz nejak nic "necitim"...

blau himmel

ja uz skoncil

Dexter.J
Dexter.J #YakuzaLord

No tak jestli si začnou brát příklad ze všech těch jmenovaných hovadin, tak jsem s FF skončil[s8]

xxteryxx
xxteryxx #Paintball

Final Fantasy serie skoncila spolu se SQUARESOFT. Od dob SQUAREENIXu jaksi upada. A jestli tohle mysli vazne, tak to opravdu nedopadne dobre... A me osobne tenhle Kitaseho postoj spis hodne mrzi...

Washek13

Kdysi si bral západ za vzor východ...pomalu tomu začíná být naopak...and that pisses me off!!!

StefiCZ
StefiCZ #pls no

Popravdě, komu z vás tady bude vadit že místo jednoho průměrného jRPG za 5 let vyjdou 2 lehce podprůměrný ? Všichni dobře ví že Square už není to co bývalo a na FF serii to jde vidět nejvíce. Jejich nejkvalitnější počiny většinou spočívají v Remakování/portování starších kousků na handheldy...

xRay
xRay #Really?

Ten chlap nema vsech pet pohromade. Takze predpokladam, ze aj FFka budou vychazet jak na bezicim pasu... Jen protoze manik si bere jako vzor zrovna serie ktere sice vychazeji co rok, ale taky neprinaseji nic novyho co se herni stranky tyce.

Lloyd.Irving
Lloyd.Irving #1-2 Sniff

No těmito sériemi se inspirovat? Fuj! Že ho huba nebolí, chrlit to jak na běžícím pásu . . .[s8]

stillalive

No to si nevzal příliš dobrý vzor. Hlavně ať si u svích her zachovají kvalitu, nic víc nechci.

kocurstvo
kocurstvo #kocurstvo

Kitase je zfetovaný, nebo co? Gegle o tom, že vývoj nesmí trvat dlouho, pomalu se omlouvá za 13ku a přitom klidně zmíní absolutní fiasko typu Versus... Vždyt to snad překoná i GT5... Nechápu

Liger

FF XII měla rovněž velmi dlouhý vývoj. Za starých dobrých časů jsme nové díly kupovali po dvou letech (optimální), dnes zhruba po čtyřech. Ono to vlastně nevadí, pokud se jedná o kvalitní hru. Naopak je nemyslitelné, aby se pokoušeli vydávat tuto sérii tak často jako Call of Duty..

Edit: 18 měsíců je sice rychle, ale spousta práce byla hotová už dávno díky XIII. Vývoj X-2 byl také znatelně kratší než u X.

czDante92
czDante92 #PSMR

No za vzor ať si CoD radši nebere, to by mohlo špatně dopadnout. Podle mně je ideální doba vývoje u RPG 2-3 roky - neuspěchat, ale ani se v tom nehrabat půl dekády.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články