Kitase: Final Fantasy XIII vznikal příliš dlouho
novinka•pondělí 21. listopadu 2011•Martin Šmíd•

Zdroj: Square Enix
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama
























novinka
Při autonehodě zemřel Vince Zampella, tvůrce Call of Duty
novinka
Hororová akce Cronos: The New Dawn dostane začátkem příštího roku lehčí obtížnost
novinka
První trailer na film The Odyssey režiséra Christophera Nolana
novinka
Hra Gran Turismo 7 je pro Sony obrovský úspěch, má více než dva miliony aktivních hráčů
novinka
Oznámena akční RPG hra GACHIAKUTA: The Game
recenze
Sleep Awake
novinka
Další Zelda by mohla mít některé prvky spin-offu Hyrule Warriors: Age of Imprisonment
fórum
Arc Raiders
fórum
Think before you sleep
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
Komentáře (12)
Je mi jedno jak dlouho to bude trvat... Jen at to pak podle toho vypada. Vzdy jsem byl plnej ocekavani pri prichodu new FF. Ted uz nejak nic "necitim"...
ja uz skoncil
No tak jestli si začnou brát příklad ze všech těch jmenovaných hovadin, tak jsem s FF skončil[s8]
Final Fantasy serie skoncila spolu se SQUARESOFT. Od dob SQUAREENIXu jaksi upada. A jestli tohle mysli vazne, tak to opravdu nedopadne dobre... A me osobne tenhle Kitaseho postoj spis hodne mrzi...
Kdysi si bral západ za vzor východ...pomalu tomu začíná být naopak...and that pisses me off!!!
Popravdě, komu z vás tady bude vadit že místo jednoho průměrného jRPG za 5 let vyjdou 2 lehce podprůměrný ? Všichni dobře ví že Square už není to co bývalo a na FF serii to jde vidět nejvíce. Jejich nejkvalitnější počiny většinou spočívají v Remakování/portování starších kousků na handheldy...
Ten chlap nema vsech pet pohromade. Takze predpokladam, ze aj FFka budou vychazet jak na bezicim pasu... Jen protoze manik si bere jako vzor zrovna serie ktere sice vychazeji co rok, ale taky neprinaseji nic novyho co se herni stranky tyce.
No těmito sériemi se inspirovat? Fuj! Že ho huba nebolí, chrlit to jak na běžícím pásu . . .[s8]
No to si nevzal příliš dobrý vzor. Hlavně ať si u svích her zachovají kvalitu, nic víc nechci.
Kitase je zfetovaný, nebo co? Gegle o tom, že vývoj nesmí trvat dlouho, pomalu se omlouvá za 13ku a přitom klidně zmíní absolutní fiasko typu Versus... Vždyt to snad překoná i GT5... Nechápu
FF XII měla rovněž velmi dlouhý vývoj. Za starých dobrých časů jsme nové díly kupovali po dvou letech (optimální), dnes zhruba po čtyřech. Ono to vlastně nevadí, pokud se jedná o kvalitní hru. Naopak je nemyslitelné, aby se pokoušeli vydávat tuto sérii tak často jako Call of Duty..
Edit: 18 měsíců je sice rychle, ale spousta práce byla hotová už dávno díky XIII. Vývoj X-2 byl také znatelně kratší než u X.
No za vzor ať si CoD radši nebere, to by mohlo špatně dopadnout. Podle mně je ideální doba vývoje u RPG 2-3 roky - neuspěchat, ale ani se v tom nehrabat půl dekády.