Konzolista.cz

Jerry Bruckheimer: V brzké době už nerozeznáte hru od filmu

novinkapondělí 26. dubna 2010Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Jerry Bruckheimer: V brzké době už nerozeznáte hru od filmu
Jerry Bruckheimer je velmi talentovaný filmový producent, který stál v pozadí vzniku už spousty úspěšných filmů, jako jsou třeba Piráti z Karibiku, Black Hawk Down nebo Pearl Harbor. V současnosti dokončuje svůj zatím poslední film, kterým je očekávaný Prince of Persia: The Sands of Time. Nedávno si rovněž otevřel svoje vlastní studio, kde bude vytvářet videohry, takže se i o nich mohl nyní rozpovídat. Jerry Bruckheimer si myslí, že v dalších deseti letech už bude téměř nemožné rozpoznat mezi filmem a videohrou rozdíl. Budou tak realistické, že to prostě nebude možné. Rovněž se zmínil, že chce v těchto hrách vyprávět velmi vzrušující příběhy, které tolik miluje. Jerry Bruckheimer se dále zmínil, že v příštích šesti měsících by se mělo na hrách v jeho studiu už naplno začít pracovat. Poté se budeme moci podívat, jak moc se tyto hry budou lišit od filmů.
Zdroj: heyuguys.co.uk
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Komentáře (11)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
hrc.jena

nevim zda se snazej lhat nam ci sami sobe

miroajax
miroajax #WAKE

to mas pravdu, ale pak vytahni prdel z baraku, na jednoho takovyho narazis a budou te pohrbivat ve dvaceti igelitovejch pytlich :D

Maggot
Maggot #PAN JATKÁČ

Z Manhuntu by se v tu chvíli stal simulátor pro všechny vyšinutý paka, co po tomhle světě běhaj. Takže by se třeba prodával víc jak cokoliv jinýho, protože takových je tu fakt hodně. :D

miroajax
miroajax #WAKE

mozna to tak jednou bude, ale nevim co na to cenzura, takovej Manhunt kdyby vypadal tak realisticky, ze by to neslo rozeznat od filmu, to by automaticky zakazali po celym svete :D

Deloix

Za 10 let to bude stále na prd, protože se vývoj zasekl... od doby Half Life 2 a Doom 3 se jen zlepšily textury a detailnost. V dnešní době je problém udělat renderovaný videa aby to nebylo znát.

Jak se změnily hry od roku 1997 do 2003 a jak od 2004 do 2010 ?

dejme tomu 5x vs 1.5x ?

thor
thor #PSM někdo?

jenom doufám, že takhle nebudou vypadat všechny hry...

Liger

V současnosti není jasné zda fyzikální možnosti dovolují vytvořit hru nerozeznatelnou od reality. Pokud tomu v budoucnu tak bude, doufejme, že nevymizí hry se specifickým zobrazením: cel-shading, komiks, anime apod.

Banan

jsem realista, to co bude za 10 let, bude až za 10 let.

Klidně můžu říct, že za 10 let budou jen interaktivní filmy / hry, které budem my sami ovlňovat. Takže filmy a hry se spojí v jeden celek :)

milhaus
milhaus #PSN: mhsCZ

za 10 let už budem všichni napojeni na matrix takže jo, bude to vypadat real [s14]

Jackie

Hry by mohly i v necem vypadat lip,treba takovy efekty,destrukce atd.

At uz ta doba nastane [s3]

WarNex

Jo má pravdu, velkým příkladem je tomu Heavy Rain.