Informace o next-gen verzi hry Control, krátký trailer
novinka•středa 27. ledna 2021•Martin Šmíd•

Zdroj: 505 Games
UPDATE: Vývojáři na twitteru oznámili, že grafický režim poběží v rozlišení 1440p a ne 1220p. Šlo o chybu na oficiální stránce, kterou už opravili.
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama












Komentáře (44)
@slanecek: kámoš to s grafikou 3080 vyřešil tak že koupil celej komp, vzal grafiku a zbytek prodal 😂 jen nevím jestli mu to mám věřit, on toho dost nakecá
taky je príma, že když má hra fičuru vyžadující PS plus, tak ji do PS plus rovnou daj milý překvapení
@Jiří Švec777: Mame q55c7 nebo tak podobne, stara 3 roky. Spokojen jsem stale, ty novy jsou pry jeste lepsi, takze chybu neudelas. U te moji se mi libi zakriveni a oddeleny box optikou od panelu, takze tv na stene je propojena jen dvema malymi kabliky. Plus kovovy ovladac. Doufam, ze vydrzi dlouho. I obrazove i zvukove jsem spokojen.
@rejca: trošku off topic, ale kterou QLEDku máš a jak spokojený/ nespokojený jsi? Přemýšlím nad 80QT od Samsungu, která mi přijde poměr cena/ výkon jako celkem rozumné řešení...
Jen tak pro zajimavost výkon RTX 2080 Super v 1440p,Dlss off, RTX ON od 7 minuty link
Vyloženě stabilních 60 fps a to se jedná o verzi Super, ale je tam plné RT, což na konzolích nemusí být..
Inspirujuci prípad so šťastným koncom
@gauntl3t: však si zadáš notifikaci k produktu a máš 2 minuty na objednání. Pořád větší šance něco ulovit než nekonečně čekat na plejko. Grafarnu mam doma a to jsem se rozhodl ji koupit cca před 14 dny.
Hej na Aliexpress
@gauntl3t: v pondělí tento tyden ráno v 7:45 jsem dal do košíku na czc vyší segment GPU a v uterý byla k dispozici na poště
1440p s RT a 30fps jsem čekal, ale performance mod bez RT jsem doufal alespoň 1800p. RT je bez DLSS nepouzitelnej i na RTX3080
Marcel : poprosím o video, kde dává gtx 2080 Control ve 2k60fps bez dlss s prstem v nose. Díky
Vidím jak to je, sam som predal nedávno svoju GTX1660ti za rovnakú cenu akú som ju kúpil pred skoro dvoma rokmi. PC stádo je tak veľmi zúfalé. Kedy si si naposledy dal niečo z vyššieho GPU segmentu do košíka a dostal info o dostupnosti? Otvorím WCCFTech a prvé čo čítam ako MSI uvádza RTX 3060ti Miner Edition.
@gauntl3t: bože ty meleš takovy nesmysly az to pěkný není. Je vtipny kdyz se takova kovana plejka snaží o "objektivní" nazor ale pořád nevidí dál jak za ovladač pska.
Áno, ale na nich sa hra, netaži. Vyrobcovia kariet už majú zalistovane v katalógoch tie RTX karty ako Miner edície..
@gauntl3t: PS5 a XsX jsou stejně tak dostupné, jako grafiky z 30xx řady :D
Nemusia nič oskubat, proste nemajú čas a prostriedky to napísať v nativnom PS5 API ako exkluzívna produkcia. Sú to porty v príbuznom API ktoré sa riešia rýchlo a ľahko a bez výkonu..
BTW písať tu tiež ako výkonné grafiky na PC sú a čo všetko na nich beží znie momentálne keď je celý PC market v úplných troskách jak vízia z alternatívnej reality. Konzoly sú síce za tie dva mesiace tiež len na cca 7 miliónoch kusov, ale aspoň sa na nich dá hrať. Utopia s cryptominingom z 2016 sa opakuje a konzolky sú momentálne jedine "dostupné" herné zariadenia na ktorých sa netazi.
@Marcel CZE: každopádně to vypadá, že jsme v určitém poločase, až přijdou další, nové konzole, tak to bude masakr.
Superrychlé disky (máme, budou rychlejší), Raytracing (bude mnohem větší výkon a nakonec i využití), DLSS. Pak nebude problém pomocí AI krmit i 8k displeje.
Nástupce Switche by z toho mohl velmi těžit. Místo 1080p 30 FPS konzolky by tu mohla být 4k / 60FPS konzole k TV... Ta technologie na to má a je to obrovský potenciál, který už teď funguje a bude to jen a jen lepší.
Trošku odbočím. Podobné věci se dějí v mobilech při fotografování. Mobilem udělám lepší snímek než 4 roky starou DLSR při stejném ohnisku... Mobil se vypořádá i s velmi složitými světelnými podmínkami. Udělá použitelnou fotku bez stativu i skoro ve tmě. Barevně fotky jsou hezčí (a to neznamená za hranicí kýče). Dokonce mají i méně šumu.
AI začíná být rozdílovou technologií.
@gauntl3t: co se kroutíš napsal si: "Raytracing je na PC výhradne záležitosťou Nvidia HW."
To je prostě lež, tak nelži. I AMDčkové karty to podporují nativně v Oknech a mezi námi, věřím že s tím jak má AMD dobře nakrořeno v poměru cena výkon, určitě pracují na vlastní verzi DLSS aby se vyrovnali výkonově i při zapnutí RT. A z toho by mohli snad někdy v budoucnu těžit i konzole. Ale prostě netřep nesmysly jen protože nemůžeš rozdýchat jak ta hra běží na tvojí modle.
Za chvíli už to budou konspiračky, že Nvidia zavelila autorům ať to záměrně na konzolích oškubou, když na PC byl partner Control Nvidie, že?
Tie AMD radeony o ktorých píšeš majú 2x tak veľký výkon ako konzolky a aj cenu..
@rejca: a zde možná vstupuje do hry Nintendo s nextgen switchem, který by mohl těžit z této featurky Nvidie. To bude ještě zajímavé Ale nečekám to u Switch PRO (teď se tvrdí, že bude označován Switch Super) jako spíš u regulérního nástupce.
gauntl3t RTX je věc Nvidie, ale jak už jsem psal několikrát. Trhy se navzájem ovlivňují i díky tomu se na konzolích vůbec mluví o RT a jen tak mimochodem na PC už existuje univerzální podpora pro RT přímo od MS, což znamená že i nové řady grafik od AMD RX to podporují a třeba do CP příjde podpora RT pro tyhle karty od AMD tento rok. Btw. ty AMDčkový Radeony v hrubém výkonu docela drtí Nvidia karty a nabízí lepší poměr cena/výkon. Co se týče RT tam jsou slabší ale ta podpora je teprve na začátku svého životního cyklu. Takže jako vždy si mimo a lžeš nebo si špatně informovaný, prostě typická plejka.
@rejca: nůžky už rozevřela řada 3k . Ten výkon je uplně někde jinde.
Je škoda, že konzole nemají VGA od nvidie s technologii DLSS
Po tom čo predviedli Insomniac hneď pri prvom experimente s RT je jasné že si pôjdu svojou vlastnou technogiou a RTX porty ostanú zabudnuté v regáloch s bazarovym predajom.
@gauntl3t: Skoro to vypadá, že je škoda, že konzole nemají GPU od nvidie... :-)
Raytracing je na PC výhradne záležitosťou Nvidia HW. Kto čaká že PC porty ako Watchdogs alebo Control na AMD konzolkach za nepatrne ciastkovu cenu RTX kariet pôjdu rovnako, bohužiaľ ostane nepochopený hľadieť do prázdnej steny, podobne ako Marcel.
@Marcel CZE: Vidím to podobně, kdo má menší TV či monitor, tak je v pohodě. Kdo vyžaduje lepší zážitek a čekal po marketingové masírce 4k, tak ten může být zklamán.
Nextgen by potřeboval funkční AI DLSS... Pak by se spousta věcí dala slabším HW zachránit.
Bohužel až nvidia a amd vydají další generaci svých karet pro PC, tak se nůžky rozevřou ještě více...
A budeme na tom ještě hůře než jsme byli v době uvedení XBOX ONE X a PS 4 PRO...
UPDATE: Vývojáři na twitteru oznámili, že grafický režim poběží v rozlišení 1440p a ne 1220p. Šlo o chybu na oficiální stránce, kterou už opravili.
Rejca jo mezigenerace to možná zachrání, otazka je jestli se budou výrobci obtěžovat to znovu upravovat pro mezigeneracni konzoli. Druhá otázka je co si mohou dovolit s mezigeneracni konzoli, kdyz lidi zvykaj na levnou konzoli za 13k . A ne neni argument, že ps4 stála stejně, naše prachy už dávno nemají tu hodnotu jako v době ps4. Asi PROčko nebude stát treba 20k a více aby se vyrovnala highend pc za trojnásobek. No vidím to tak, že PS5 jen na exkluzivky. Zbytek PC pokud člověk čeká trošku více než lepší FHD a upocenych 30fps. Opravdu tohle je generační fail.
@slanecek: tak je to nižší rozlišení, ale zato i méně fps :-D Jsem zvědavý, jak to bude kvalitní graficky. Těším se na srovnávačky, a to i s PC...
Opravdu to bude mít rozlišení jenom 1220p? To je nějak málo, ne?
@Marcel CZE: Zlepšení asi přijde s mezigenerací tak za 3 roky... Jestli do té doby budou konzole dostupné (PS5, Series X). A hlavně grafiky pro PC...