Konzolista.cz

Hra Senua's Saga: Hellblade II poběží na konzolích Xbox Series X/S ve 30 fps + nové podrobnosti

novinkačtvrtek 4. dubna 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Hra Senua's Saga: Hellblade II poběží na konzolích Xbox Series X/S ve 30 fps + nové podrobnosti
Jak už jsme zmínili v předchozí novince, dnes začaly vycházet u vybraných magazínů první dojmy na připravovanou akční hru Senua's Saga: Hellblade II, která bude navazovat na úspěšného a oceňovaného předchůdce. Dojmy jsou zatím hodně pozitivní, chválí se filmové pojetí, výborné zpracování i zajímavější hádanky či upravené souboje s protivníky. Německý magazín GamePro přinesl informací, že aby vývojáři mohli realizovat svoji vizi, poběží hra na konzolích Xbox Series X/S v dynamickém rozlišení při 30 fps. To může někoho zklamat, ale vývojáři očividně chtěli upřednostnit vizuální zpracování před výkonem. Mark Slater-Tunstill, jen u hry má na starost právě efekty a vizuální zpracování, následně dodal, že hra díky tomu bude působit i filmovějším dojmem.

Nové podrobnosti

  • Senua cestuje na Island, aby vypátrala Vikingy, kteří zničili její domov v první hře.
  • Zemí se potulují nadpozemské bytosti jako draugrové a obři.
  • Souboje probíhají jako v první hře v uzavřených arénách, ale byly vylepšeny.
  • Okno pro parry se zdá být delší než v první hře.
  • Větší rozmanitost nepřátel i animací útoků hlavní hrdinky.
  • Přidána schopnost, díky níž je možné dočasně zpomalit nepřátele a provést komba.
  • Hádanky jsou podobné první hře (hledání runových obrazců jako v první hře).
  • Prostředí ukrývá řadu tajemství, které je možné odhalit.
  • Vývojáři znovu potvrdili, že délka bude podobná první hře (7-8 hodin). Podle Doma Matthewse, šéfa Ninja Theory, jejich fanoušci preferují spíše intenzivnější kratší hry než 100 hodinové záležitosti s otevřeným světem.


Dojmy zahraničních novinářů

YouTube video: YouTube video player
YouTube video: YouTube video player


Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (88)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
stillalive

No není to pro každého, očividně 👌😄

꧁༒♛Makléř♛༒꧂

@gumos22: no prave proto, ze u Sony her se ti ta delka na hlavu nezda, ze 🙂

Tak treba RE8 trval 5 let. Delka 8 hod.

Na re2 remaku, podotykam REMAKU, delalo udajne az 800 lidi a trval 4 roky. Studio, co ma vetsi rozpocet, vic zkusenosti, vic vyvojaru, navic pulku veci vymyslenou, kdyz je to remake, vcetne enginu apod. Main story 6 hodin. A takovych her je mraky. Navic ta delka hry nebude zas tak rozhodujici ve vyvoji, rekl bych. Nejak si nevybavuji, ze bych te videl se stejnymi dotazy 🙂

A znovu opakuji, ze si uplne nemyslim, ze to studio co dela Hellblade, zpetinasobilo pocet svych vyvojaru "za mesic", ale spis v prubehu toho vyvoje, po akvizici apod.

Milanpenca87

To jsou tady zase scény kvůli pár snímkům

gumos22
gumos22 #Učitelskej
🤦1

@Brusle🛼: Které studio s více než 300 zaměstnanci dělalo 5 let sedmi hodinovou filmovou hru? A jinak nejsem úplně typický poník, já tu hru jako takovou nehaním, jedničku jsem zatím nehrál, ale určitě někdy zkusím a dvojka vypadá fakt zajímavě, to jen někteří tady mají potřebu nazývat ponikem ty, kterým se zdá délka vývoje příliš dlouhá. To už je fakt na hlavu ne?

Starky
Starky #NaughtyGod
🤦1

@Forza Juve: Tech 7 hodin je dost optimisticky pohled, realne to budou tak 4. :-)

Pan Nestranný
Pan Nestranný #GeForce Now ❤️

@gumos22: Pokud neměli mezi lety 2020 a 2022 dokončený motion capture, tak mohli mít klidně bambilion zaměstnanců. Tohle ale z obýváku fakt nenatočíš.

꧁༒♛Makléř♛༒꧂

@gumos22: 5 let u studia co ma 300+ zamestnancu ti pripada v pohode a o 2 roky delsi u tretiny poctu zamestnancu hrozne dlouhy? Jak typickej ponik 🙂

A neco mi rika, ze ten petinasobek zamestnancu oproti puvodnimu poctu asi neprisel behem mesice :)

gumos22
gumos22 #Učitelskej
🤦1

@dawe999: Neříkám že hodně, ale pořád mi ten vývoj připadá šíleně dlouhý na 7 hodinovou hru. Navíc jim přece mohl MS pomoct, když už je koupil ne?

dawe999

@gumos22: 104 zaměstnanců na studio, které dělá takovou hru je pro tebe hodně nebo co?

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️

@SuSty: pro ilustraciu, nestarej se 😃

gumos22
gumos22 #Učitelskej

@Forza Juve: Jo, to už jsem tu jednou taky zmínil a bylo mi tu řečeno, že to je malý tým, tak proto 😃

Forza Juve
😁4

ty vole 7 let delaji hru o delce 7 hodin rok na kazdou hodinu hry mazec 😀

SuSty
SuSty #9800x3D, 9070xt

@Macek_7: len tak pre ilustráciu...akú ty máš vlastne grafiku v PC? Už som sa ta to niekoľko x pýtal no ak sa nemýlim si mi zatiaľ neodpovedal.

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
👍1

On někdo čekal, že to pojede 60? :) Hodně naivní představa na konzoli. Víc mě znervozňuje gameplay aby to netrpělo neduhy prvního dílu.

Uzbek
😁3

@💙Sturmbannführer soky💙: a co však je mám větší jak ty 🤣? To já bych musel ještě učit tebe a na to nemám čas.

Uzbek
😁1

🤣🤣🤣🤣 to se sejde arnold a bukva a hodnotí postavy chlapů

Ježíš to je zase sebranka....

Tady se bavíme o hrách, jestli chcete pokecat s buznama tak si stáhněte nejakou seznamku. Tam může arnold hodnotit chlapy celý den 😂

Prekrvené ramienka 💙
😁12

@Uzbek: kamo napis mi pak jidelnicek, neco s tim udelame. I ty raminka spravime 😀👍

buk va
buk va #Král Talismanu
😁3

@Uzbek: a já si pořád říkám o kom ta písnička asi je a hle, ona je o tobě ty náš ramínkáři 😁😁

link

Uzbek
😁1

@arnold: můj špek by ti urazil hlavu 😂 ale chápu že na internetu je každý hrdina. V životě nebudeš mít ani ramena co já, to by ses musel zvednout a něco dělat. Pak by i holka přišla a nemusel by si jiným chlapům komentovat postavy na internetu jak buzna 🤣

Iggy

Až přijde XBOX nextgen, tak bude mít nálepku 4k/60FPS. A vydrží to zase do poloviny cyklu, a to jen za cenu dynamického rozlišení, pak to padne na 30 FPS či FULL HD. A furt dokola...

Důvod je ten, že PC se vyvíjí velmi rychle a hry orientované na grafiku s výkonnými grafickými kartami cílí na 4k/60FPS a konzole se jim nikdy nemůžou vyrovnat. Takže vždy jen na chvilku...

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
😁7

@Zavorka: "Trošku silnější Xbox series X" 🤣🤣🤣

Zavorka
Zavorka #FckFanboys

Ah shit... no... škoda. Ale i Alana jsem si dal na 30fps, protože ta grafika byla nádherná. Tohle bude ale trošku pomalejší, takže ani moc nevadí.

Jinak jestli PS5 pro má mít o nějakých 40-50% více výkonu, tak to je o trošku silnější xbox series x. To fakt nebude žádný zázkrak a standard 60fps asi bude, ale okleštěný.

arnold
😁4
❤️1

@Uzbek: co jiného, tlustý jak špek.

Uzbek

@SuSty: zlatý kolovrat

Já to neříkal jen tak z prdele ať si pustíš nějaké video kde vývojáři rozebírají Unreal engine. Několikrát jsem zmínil že to není z mé hlavy.

Takže se jděte hádat třeba s vývojáři her ale né se mnou 😂😂

@arnold: krásný muž

Kainé
Kainé #A2
🤮1
👍1
😁1

@TimeSplitter: to tvoje fabulovaní už začíná být dost trapné. Opakovaně jsem psal, že DD2 vyšlo ve strašném stavu, ovšem aktuálně máš 40-45FPS po většinu času ve vysokém rozlišení, když vypneš RT. Města jsou pořád kolem 30FPS. Jestli to chceš srovnávat s tunelem, co jede v 720p, tak si to klidně srovnávej.

Chápu, že jsem tě posledně nachytal, jak fabuluješ, abys mohl trolit, ovšem neminím se s takovým toxikem znovu hádat. Tak si dej studený hadr na hlavu a nech si to na někoho jiného.

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
👍1

@Uzbek: ja nerikam, ze se tam neco posere, ja rikam, ze spoustu lidi od toho ceka uplne neco jinyho nez to, cim hra ve skutecnosti je. Me jednicka bavila a libila se mi hodne. Byl to originalni zazitek.

arnold
😁1

@Uzbek: nejlepší na tom je že ses nezměnil a teď už dokonce i ostatní vědí jak vypadáš.

TimeSplitter
TimeSplitter #PC Mamrd Race
😁3

@Kainé: DD2 obhajujes, ale Remnant vysel v silenym stavu jo? Ok. 🤣

Kainé
Kainé #A2
👍1

@SuSty: Remnant II vyšel v šíleném stavu. Na PC to opravili(při stejných FPS z DLSS balance na quality), na konzoli nevím, ovšem Remnant II byl optimalizován rovnou na upscaling, což je šílenost, 60FPS to nedrželo, byl tam agresivní screen tearing při 60FPS, takže ani jeden mod nebyl ok. Imho musíš mít oční vadu, pokud nevidíš 720p. A nebyl tam náhodou FSR2?

POLGY

Graficky pekne,, hadam nikto necakal, ze to pojde na 60fps, aj ked to prostredie je rovnako ako v jednotke, stale jednotvarne,, len kamene a suche stromy. Zahram ked to pride na PS5, jednotku som presiel, a mozem povedat, ze ma celkom bavila..

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články