Hra Rise of the Ronin bude obsahovat tři režimy obtížnosti, má být proto daleko přístupnější než Nioh nebo Wo Long: Fallen Dynasty

„Je očividné, že hry od studia Team Ninja nikdy nebyly navrženy tak, aby je mohl hrát naprosto každý, ale tentokrát jsme chtěli naší hru zpřístupnit co největšímu množství hráčů. Vytvořili jsme proto tři různé režimy obtížnosti, které si mohou hráči vybrat dle svých preferencí. První je určen pro hráče, kteří si chtějí užít jen příběh a hrát bez větších obtíží. Dále máme střední obtížnost pro hráče, kteří už něco v akčním žánru odehráli. A nakonec máme těžký režim, který odpovídá naším předchozím hrám a uspokojí potřeby hardcore hráčů a fanoušků Souls-like,“ řekl k obtížnosti producent hry Yosuke Hayashi.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (81)
@Garfi99: DMC ma obtiznosti resene dobre, tam to funguje, ale to je hacknslash zalezitost, to se dle meho neda moc porovnavat s tim, co by mel byt Ronin. Jejich predchozi tvorba byla proste soulslike co se obtiznosti tyka, Ronin uz nebude, no a vzhledem k tomu, ze to neni mlaticka typu DMC, tak si myslim, jak je vypsano vyse, ze to bude jen standardni +hp/+dmg
@ΛNĐ3RLΛ: Moc ti toho napsat nemohu, protože k novějším titulům jsem se za poslední dva roky moc nedostal. Co můžu za sebe vypsat tak jen Devil May Cry 5 Son of Sparda obtížnost a výše.
@A2: Těch her je samozřejmě více, to byla spíš řečnická otázka z mé strany. Pointa je v tom, že takových her ubývá, než že by přibývalo.
Alien Isolation měl dobrej hard.
Ale je to skovábačka, navíc komorní.
Stejně jako starej Thief s geniální expert obtížností, že kterého by se dalo čerpat při tvoření těžší obtížnosti. Ale je rozdělen na mise.
Já v tom Roninovi zahlid i náznaky stealthu. A kdyby tam nějaký opravdu byl, tak by to šlo udělat dobře, poněvadž ta cesta už byla vytyčena.
Na vyšší obtížnosti zákaz/ omezení zabíjení. Nevyvolat poplach apod. Alespoň někdy a někde třeba
Ale souhlas. Jestli je to velká otevřená hra, tak nároky na design jsou velké v tomhle případě.
@ΛNĐ3RLΛ: FFXVI.
@Garfi99: A teď sem napiš takovou hru, která není více jak 10 let stará... Všechny zmíněné jsou z "bygone era". Ashitaka má v tomhle pravdu, že vývojáři do toho již nebudou dnes investovat prostředky. Ono se to asi nezdá, ale New Game+ a režimy obtížnosti není žádná legrace dobře vybalancovat. Ledaže se k tomu postavíš jako vývojáři moderních her, kteří až šablonovitě pojímají takovou obtížnost stylem, že nepřátelům jen zvýší HP a damage, aby je to pochopitelně stálo co nejmíň času a prostředků...
@Ashitaka + @Kolo: Bayonetta (1) mění typy nepřátel a jejich počty podle obtížnosti.
Dark Souls s každým world tierem mění rozmístěni nepřátel + přidává nové + někteří z nich používají další pohyby.
Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D Master Quest mění počty nepřátel a jejich pozice + druh.
Ninja Gaiden Black + 2 + 3 Razor's Edge má exkluzivní nepřátele jen pro vyšší obtížnosti a dělá i věci, které už zmiňuji výše.
A takhle bych mohl pokračovat...
@yenda1: tak ja to miril na Sony kdyz se tu bavime o jeji exclusivce 🙂
Vetsina exclusivek na ps4 prodala kolem 10 mega na 100 mega konzoli :)
Kazdopadne Returnal nema problem ani tak v obtiznosti, jakozto v dost specifickem zanru, na kterej kazdej urcite neni. Takze prodeje ve vysi 10% vsech ps5 v te dobe beru jako uspech :)
@KoLo🚲: "standard u vsech exclusivek z dlouhodobejsiho hlediska"
Kromě (asi 15) exkluzivek na Switchi.😀
@Benedalsh: prodeje returnalu bylo vice nez 10% vsech majitelu ps5, coz je tak nejak standard u vsech exclusivek z dlouhodobejsiho hlediska. Returnal vysel v dobe, kdy Sony mela prodanych nejakych 7 mega ps5 :)
Musíme brát v potaz, že je to exkluzivita na PS5, tj. pouze na jednu platformu, logicky prodeje budou menší už ze své podstaty. Pro srovnání dle leaku byly prodeje Returnalu (obtížná exkluzivita) jen nějak 870k, což chce Sony asi víc. Volba obtížnosti je asi cesta, jak dostat peníze z drahého vývoje zpět a i vydělat. Za mě to není problém, kdo chce výzvu, má ji tam.
@Garfi99: je jen velmi malo her, kde je vyber nekolika obtiznosti velmi dobre udelano. Spis existuje kvantum her, kde neni. Pokud hra bude mirit na nekolik obtiznosti, da se to samozrejme udelat asi i jinak, treba tak jak pises, ale vsadim boty, ze to bude stejne jako jinde - vic hp/dmg nepratel apod. Pak ta hra proste ani nejde koncipovat jako jejich predchozi tvorba ci souls hry. Tvuj priklad by byl samozrejme ideal, ze se obtiznosti zmeni paleta utoku nepratel, pohyb a jejich celkove reakce ci utoky. Je fakt, ze udelat to timhle zpusobem, asi by pak nebylo co resit, jen tomu jaksi moc neverim a ani me nenapada zadna hra, kde by to bylo timto stylem resene.
Kazdopadne se rad budu mylit :)
Soky ty se ani na štědrý den nechceš vyjádřit jako příčetný člověk. 🙃
Kdo se tady nervuje nedostane darecky od Jeziska🥺
Doba je zla, ms vykupuje herny trh a Sony potrebuje kazdy penizek. Proto logicky musi hry zprustupnit masam a ne jen par samozvanym hc hracum, kteri tu vykrikuji a pritom maji v pokojicku xbox s upirke 😀
@argokib: to jsi si zase ovsem prekroutil podle sebe. Ano, posledni produkce sony jde mimo me a z oblibenych znacek udelali jine hry, nez co jsem ocekaval a tak mi sony momentalne nic nenabizi - coz je jen muj problem a ma starost, ne tva. Kazdopadne to nic nemeni na tom, ze z budouci produkce sony, me prave Ronin zajimal, stejne tak dalsi hra od Housmarque (ale i u nej mam obavu, ze dalsi jejich hra bude na mile vzdalena returnalu, nebo to zas "zprustupni" kvuli sony maximalne hratelnosti "pro vsechny") - a to jsem psal jiz nekolikrat. Nemusim mit momentalne doma playstation abych se zajimal o hry, co na nej vyjdou, protoze az tam pro me zajimave budou, tak ho vezmu nahned🤷♂️ to jen nekteri tady maji potrebu se bit do prsou za kus plastu.
Nejvic komentu tu mam jako reakci na tve reakce🤦🏼♂️
Je tu ještě naděje, že obtížnost bude udělaná dobře. V návrhu protivníků bude priorita kvalita a ne kvantita. Dobře udělaná obtížnost pracuje s pohyby protivníků a jejich umístěním. Takže lehká obtížnost bude mít pomalé protivníky se základní paletou útoku popřípadě tím utrpí rozmanitost nepřátel. To by ale lidem, kteří si chtějí hru zahrát a nechtějí se nic učit vadit nemělo. Mě spíš zaráží jiný fakt a to, že podle posledního videa mám nabýt dojmu že se stále jedná o akční hru ale pak tam nemají co dělat ty RPG mechaniky. Takže se obávám, že znovu hratelnost hry tím dostane na zadek.
Tak jsme zase dostali od Ježíška výživnou diskuzi 😁 hned se ta vánočka žvejká líp.
Čekal jsem Souls obtížnost, takže si to dam hned na hard. Na tohle se hodně těším.
@KoLo🚲: Miluju tu vanocni atmosferu pri debatach s tebou😃
Zase mas smulu, Sony na tebe sere. To me opravdu mrzi.😌.
Ne vole, nikdo krome tebe tady nehraje na cem chce asi. Ja taky nejsem omezenej a hraju na cem chci.😂
Ja si budu komemtovat co chci a jak chci kolobezko.. Nejaky tvoje klavesnickovy "zalez" si strc do zadku.
Samozrejme ze je mi u prdele na cem hrajes, ale tvuj zajem je vtipnej, takze to budu zminovat . Ty dokonce tvrdis, jak se Sony hry odklonily a uz te nezajimaj, ale mas tu nejvic komentu. Proste bludicky v hlave.
@argokib: co se me zas netyka? Ja si ji jako nemuzu zahrat? Nekdo mi to zakazal? Ja nejsem omezenej jak ty, hraju kde chci a co chci, na ronina jsem se tesil a klidne se mohlo stat, ze bych treba prave kvuli nemu zas prikoupil ps. To, ze se tu nekteri vcetne tebe chovaj jak dvanactileti parchanti co furt resi jakou maj doma hracku neni muj problem. Cisty fanatik.
"Pausaluje tu lidi na casualy" - co to zase meles proboha, lidi co pisou, ze jsou pro ne souls hry moc tezke a chtej tam lehci obtiznosti se tak definuji sami, ne ja je. Boze, zalez uz, debaty s tebou jsou jak mluvit do zdi. Kolikrat tu budes omylat jak se me neco netyka? Tobe je uplne hovno do toho co se me tyka nebo ne. V jedne vete reknes, ze ti je u prdele na cem hraju a pak to tu zminis v kazdem dalsim prispevku, ty jsi fakt hlavicka🧐. Jestli sis nevsiml, nejsem jediny, ktery je z toho oznameni zklamany.
Jak jsem psal - total prazdno.
@KoLo🚲: Jo ty ses hardcore dospelak, kterej breci nad hrou co se ho ani netyka a pausaluje tu lidi na casualy. Ta tvoje uchylka, vytrvale brecet pomalu u kazdy hry, kterou Sony vyprdne, je fascinujici 🙂. Ja mam prazdno a ty mas preplneno bludama. Fakt na tom nejses lip 😂
@Ashnobe88: fajn, mohl bys nam tedy objasnit jakym zpusobem, ze by to meli zvladnout? Ty vubec nevis o cem mluvis a uz vubec ne, jak funguji souls hry co se obtiznosti tyka...
Tam se ani o nic pokouset nebude, proste Ronin nebude jiz soulslike hra. Toť vse a to je to, co nam nekterym vadi. Nikdo netvrdi, ze to hned musi byt nutne spatna hra. Ale to, cim pro nektere lidi byly jejich hry zabavne tu proste ocividne nebude.
Opravdu nechápu jak můžou lidé kteří tu hru ještě ani nehráli ji hned odsoudit, ale melte si svoje nesmysly. Finální verdikt uvidíme až hra vyjde. Třeba to vážně nezvládnou a bude to jen zvýšení HP enemakum aby toho dosáhli. Ale taktéž se jim to může podařit a vy si ji nezahrajete jen kvůli absolutně nesmyslným předsudkům. Vaše smůla.
@argokib: A zase ten xbox😂 jak male dite, vic prazdno uz mit ani nejde :)
@KoLo🚲: Koukam ze ti nejak narostly kridylka. Me je to u prdele. Ja si rad zahraju i soulsovku. U tyhle hry mi rozdeleni na obtiznosti nevadi. Brecis tady zase jenom ty. Zasiras tohle vlakno a blijes tady zase uplne zbytecne. Na xboxu si to nezahrajes.
A neboj, tahle hra nam "hracum" sedne.
Hmm takze to bude pro ty kteri jsou chomi na haxny a nemaji trpelivost. Koukam ze sony udela pro sve modre stado cokoliv. Chapu no, doby BB jsou pryc takze hry jako Nioh uzvychazet nemohou aby to byli schopni hrat i ti kteri hraji Tlou na easy. Skoda no, mohla to byt super hra. A ano rovnou odpovidam na dotaz zda rezimy obtiznosti hru rozbijou. Protoze kdyz je jedna tak staci vyvazit tu.
@argokib: boze... 🤦🏼♂️
diskuze s tebou jsou vzdy velmi obohacujici...
Ano, kupodivu hru vytvareji vyvojari te hry, ovsem to jak ji vytvareji, delaji presne kvuli "hracum", jako jste vy, co tu brecite nad obtiznosti, misto abyste se zamerovali na hry, ktere Vam sedi 🙂
Jen chci pripomenout, kdyby to nahodou nekteri zdejsi ublizeni uzivatele nevedeli..Tu hru vytvarej ve studiu Team Ninja. Nikdo ze zdejsich konzolistu v tom nema prsty.