Hra Halo Infinite by mohla dostat časem klasické mapy

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (8)
strýcu ty si mudrý člověk to se pozná
king of the hill pecka konečně , moznost vydelat si ingame money taky mile prekvapila, novy mapy jsou dobry jedna mi tezce pripomina UT. čekání na hry skoro žádný vše bezi jak má. Jediny co mi mrzi že neopravily kdyz hrajem v party Big team tak jsme kazddj v jinym squad a ne spolu což moc nechápu ale budiž. Prijemne překvapilo i možnost prepnout si batlle pass bud season 1 či 2. Jako map by klidne mohlo být více ale sem rád za každou arenovou střílečku v dnešní době je to už rarita. Škoda že last man jde pouze v singlu ( bez párty).
@xxEliteXX: ne, MCC dělalo opravdu úplně stejný studio.. - po vydání nešel minimálně 4 roky hrát multiplayer, jakože vůbec, protože 343 neumělo vrátit ten jednoduchej matchmaking od Bungie a muselo vytvářet nějakej svůj paskvil- Halo CE mělo ještě rok zpátky zabugovaný osvětlení, stíny a textury, takovym způsobem, že většina misí vypadala úplně jinak než na původním Xboxu- Halo 2 Anniversary doslova vařilo starý Xbox One konzole, kde framerate pravidelně padal z 60 pod 15FPS- “Save and Quit” ve všech dílech fungovalo jen když se hře zachtělo, tzn. legendary kampaně občas musel člověk hrát na jeden zátah.- nefunkční achievementy, statistiky, nastavení ovládání a zvuku- doteď nejde při čekání v MP lobby s ostatníma hráčema hlasovat pro mapu, nebo dát následující mapě Veto..je toho ještě mnohem víc, tohle jsou věci se kterýma jsem měl problém já, ale trvalo jim 5 let než bylo MCC v hratelném stavu. Čirou náhodou to bylo v moment kdy do kolekce vyšel Reach a zároveň hra launchovala na PC (2019)
ty kluci v kanclu prostě nevěděj co dělaj a na co šahaj.. nejradši bych jim tam hodil nálož plasma granátů ať se vzpamatujou, ale tohle je (pro mě) ztracený studio.
Ta hra umírá pomalu každým dnem a oni že možná přidají staré mapy
Tam musi byt velke hlavy,kdyz je tohle nenapadlo 😆Anebo o tom vi ale zakryva pravdu o tom,ze maji jine veci na praci nez dat fanouskum oblibene mapy 🙂
Tak jasně. Takovým blood gulchem nikdy nic nezkazí. Každopádně s jejich rychlostí vydávání obsahu se těším, jak za 3 roky přidaj první klasickou mapu. 😀
Zvlaštní ja Josephovi nedavno na twitteru psal ať přidají klasicke mapy ze starych dílu tak asi muj komentař četl . Nic meně je pravda že by to chtělo spoustu novych map ono když mate straveno ve hře vic jak 90 hodin tak se vam ty mapy už trochu okoukají
kdyby fungoval forge, tak se jim o tohle portování starejch map postará komunita ale to by v 343 muselo pracovat víc kompetentních lidí, tak bohužel čekáme(: