Konzolista.cz

Studio Housemarque by mohlo v budoucnu udělat přístupnější hru, příliš lehká obtížnost u Returnalu by ovlivnila příběh

novinkaúterý 19. dubna 2022Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Studio Housemarque by mohlo v budoucnu udělat přístupnější hru, příliš lehká obtížnost u Returnalu by ovlivnila příběh
Studio Housemarque slavilo se svojí výbornou akční hrou Returnal u herních kritiků a hráčů velký úspěch, navíc si za ní odneslo i řadu ocenění, včetně pro nejlepší hru od britské akademie při událení cen BAFTA. Režisér hry Returnal Harry Krueger nyní v rozhovoru pro podcast PS I Love You XOXO řekl, že v budoucnu mohou udělat více pro to, aby jejich hry byly přístupnější více hráčům. Zároveň ovšem dodal, že herní mechaniky u hry Returnal jsou neoddělitelně spjaty s vyprávěním příběhu. „Myslím, že vždy můžeme udělat více a vždy můžeme přidat více podpory pro různé způsoby hraní a metody ovládání," říká. Dodává ovšem, že vysoká obtížnost hry Returnal je neodmyslitelně spjata s jejím příběhem, protože hráče by nemusel tolik zajímat, pokud by hra nepředstavovala žádnou výzvu. „Myslím, že v mnoha ohledech je příběh s hratelností v Returnalo velmi propojen. Celine například mluví o tom, že stále dokola umírá a že jsou tu nepřekonatelné překážky a ona nemůže pokračovat dál. Dochází k jejímu propadu do šílenství čistě kvůli výzvám, kterým čelí, a její výzvy jsou v mnoha ohledech výzvami pro hráče. Připadá mi, že kdybyste měli možnost prostě porazit bosse bez jakékoliv výzvy, nebo projít jednoduše z bodu A do bodu B, působilo by to trochu nesourodě," říká. Hra Returnal dostala nedávno velký update, který přinesl kooperativní režim do příběhové části, ale také nový survival režim Tower of Sisyphus.

YouTube video: YouTube video player
Zdroj: videogameschronicle.com
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (19)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Exik
Exik #9.2 > 12

Zajímavá hra ale ta obtížnost prostě odrazuje, nezahraju ani z pluska.

robinhocz
robinhocz #KupPlaystation
👍2
👎1

Dělat lehkou roguelite hru postrádá pak úplně smysl žánru.

Adam H.
Adam H. #✌️
👍2

Za mě jednoznačně nejlepší hra minulého roku! Nejsem nějak zdatný hráč, ale tady jsem si vystřílel platinu a dodělal i trofeje z updatu. Hratelnost a preciznost ovládání plus dualsense... No prostě skvělá hra, která člověka nenechá vydechnout ani na vteřinu.

dopitapetr
👍1

Neskutečná petelice tahle hra. Jsem hrdý za platinu. Tower of Sisyphus určitě co nevidět vyzkouším. Na Zingu je na to i recenze a prý je to nářez.

Kohletto

tak kdyz jim pripadny rany z mensich prodeju muze nekdo vetsi zaplacnout a jsou v pohode, tak asi nema smysl resit obtiznost :D ale ja to hrat nebudu , leda "zadarmiko" pres to novy predplatny a vim, ze to nedohraju

C-Vendys-Z

Ahoj,teď jsem to znovu rozjel a znova se nestačím divit.Je to prostě bomba hra.Grafika,haptika,obtížnost "to ať každý posoudí sám",zase u toho nějakou chvíli vydržím.

Darren Wreck
Darren Wreck #Shinobi
👍1

Ta hra má easy mód, jmenuje se Electropylon Driver jakmile najdu tuhle zbraň, hra je o polovinu jednodušší

Starky
Starky #NaughtyGod

Na Twitteru psal jeden z jejich vyvojaru, ze maj ambice delat velke hry, studio chtej rozsirovat. Jenze to pak tezko muzes delat hry, ktere ma hrac strach si koupit a nedostanou se ani na milion. Pokud porostou naklady, tak budou muset ty hry i prodat.

Orgasmic
Orgasmic #PS5 + GP

@Lord_of_Angmar: Taky jsem se zasekl v 5. biomu a pak stačil kulomet s portály a šlo to samo ;)

Forza Juve

ja jsem nikdy neudelal ani ten prvni.biom

Tomkalhotka

sony si otestovala kvalitu studia , má jistotu , že umí, tak nasadila klasické sony noty popkornového AAA titulu pro nenaročné pro zvetšení prodeju a zisku :)

Justy
Justy #PS5
👍7

Já jsem ze začátku dostával těžce na prdel,ale postupem času jsem se do toho dostal a nakonec padla i platina,takže bych byl rád kdyby pokračovali v nastoleném trendu a naservírovali nám opět hru která prověří schopnosti hráče,což Rerurnal do puntíku splňoval.

davinemecek
👍6

Já jsem jednoznačně proto, aby do budoucna pokračovali v těhle hrách, talent to studio má obrovský, což jsme viděli právě u Returnalu. Výzva je to, co tuhle hru dělá tak kouzelnou a lákavou, stejně tak jako třeba souls hry. Prostě nejsem zastánce toho, aby všechny hry měly mód "easy". Ty hry zvládne každej, kdo přistoupí na jejich pravidla a je trpělivý. No a pak příjde ta sladká odměna :)

Kár3l
Kár3l ##playstation

Kdyby to bylo lehčí tak se zjistí že hra je tak na 4 hodiny a to by byl průser za tu cenu

Benedalsh
Benedalsh #Buď dobrý!
👍13

A mají pravdu, chlapci finští. Za mě na*rat na přístupnější hru, těch je mraky. Skončí pak ve vodách průměru, protože budou muset ustoupit ze svých vizí a dělat kompromisy. Jen to ne, hoši.

messie
messie #Neutrální
👍1

Ja se do toho pustil v sobotu, prvnich 6 hodin otukavacka co a jak+ bonus 14 smrti. A vcera konecne padl po 10 hodinach prvni boss.. stylem hrani mi to silne pripomina unreal tournament a je to bezvadny. Hra se jim povedla

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍12

Lehčí Returnal by byl o ničem. To je pravda.

ChuligaN_cz
ChuligaN_cz #FCB 1922
👍10

Těším se na cokoliv od tohohle studia.Teď jsou ty očekávání obrovské po výborném Returnalku.Budu se těšit s čím přijdou.

Lord_of_Angmar
👎1

A kdyby tahle hra byla lehká tak by zřejmě takový úspěch neměla.Jo,ještě jsem nedohrál,prokletý 5 svět…

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články