Konzolista.cz

Halo 4 v prodeji, nad Londýnem se objevil záhadný symbol ze hry

novinkaúterý 6. listopadu 2012Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Halo 4 v prodeji, nad Londýnem se objevil záhadný symbol ze hry
Asi vám nemusíme připomínat, že dnes vychází po celém světě další velmi očekávaná hra – Halo 4, která si v naší recenzi odnesla devítku. Po celém světě proběhly ze včerejška na dnešek půlnoční prodeje, přičemž třeba ten v Londýně pojal Microsoft opravdu velkolepě. Začátek prodeje Halo 4 oslavili tvůrci převratnou světelnou show viditelnou na míle daleko od Londýna. Halo 4 Glyph, který měří přes 15 metrů v průměru a váží více než tři tuny, je jedním z největších člověkem vytvořených objektů, který kdy letěl nad tak významným hlavním městem. Fotografie naleznete v novince. Více informací nejenom o čtvrtém dílu a jeho startu v Londýně, naleznete níže, kde přikládáme tiskovou zprávu.
Sága Halo je známá tím, že každé uvedení dalšího dílu této kultovní série bývá v oblasti herního průmyslu zcela revoluční záležitostí. „Nyní jsme zpátky s naším dosud nejambicióznějším projektem,“ uvádí Chris Lewis, viceprezident divize Interactive Entertainment Business společnosti Microsoft, a dodává: „Minulý týden jsme proměnili celé Lichtenštejnsko na repliku Halo světa, nyní jsme přišli s představením, při kterém nad Londýnem létal jeden z největších světelných uměleckých objektů na světě.“

Přelet symbolu Halo nad Londýnem přeměňuje zdánlivě nedosažitelný svět science fiction v realitu. Patnáctimetrový symbol vznášející se na nebi nad britským hlavním městem byl důstojným způsobem, jak ohlásit příchod nové éry tohoto fenomenálního franšízového trháku, který již přes dekádu formuje dějiny zábavního průmyslu.

Halo 4 je začátkem nové ságy v rámci Halo příběhu. Proto se i tentokrát očekává, že způsobí pořádný rozruch, když se dnes, v úterý 6. listopadu 2012, konečně dostane na pulty obchodů.

Trailer nabitý akcí ke hře vytvořil uznávaný filmový režisér David Fincher, kreativní vizionář, který stojí za hollywoodskými thrillery Klub rváčů nebo Muži, kteří nenávidí ženy. Navíc se natáčelo v Praze a do hlavní role byl obsazen český zpěvák Ben Cristovao. Populární americký moderátor Conan O´Brien a herec Andy Richter pak nadabovali dvě z postav. Soundtrack ke hře pak vytvořil uznávaný producent a skladatel Neil Davidge, který je již dlouhá léta zodpovědný za úspěch skupiny Massive Attack.

Titul Halo 4, který vyvinuli ve společnosti 343 Industries exkluzivně pro Xbox 360, přivádí zpátky hlavního hrdiny Master Chiefa. Děj se odehrává téměř pět let po událostech známých z Halo 3. Master Chief se tentokrát ocitne v neznámém záhadném světě. Tam se střetne se starobylým zlem, které povstalo, aby vyhladilo vše živé ve vesmíru.

Základní informace o Halo 4 Glyphu:
• Objekt měří přes 15 metrů v průměru a váží více než 3,2 tuny.
• Je to jeden z největších světelných objektů, které kdy člověk vyrobil a přepravil vrtulníkem.
• Na výrobě objektu se podílel tým více než 50 designérů, inženýrů a dělníků.
• Celkem 8 týdnů trvalo, než Glyph dostal svou současnou podobu: 2 týdny zabralo inženýrům vytvořit návrh, hliníková konstrukce se vyráběla 4 týdny a další 2 týdny se objekt osazoval LED osvětlením.
• Na objekt bylo umístěno celkem 113 096 LED diod s jasně oranžovým světlem ve 455 pásech na 37 panelech. Spotřebují až 20 kW energie.
• Napájení a ovládání dynamických světelných efektů zajistil přímo na objektu elektrický systém spolu s palubním počítačem. Ten byl řízený pomocí dálkového ovládání z lodi, která vrtulník doprovázela.
• Vrtulník letěl ve výšce necelých 200 metrů se symbolem zavěšeným asi 100 metrů nad hladinou řeky Temže.

Série Halo v číslech:
• Série Halo od svého uvedení zaznamenala tržby v hodnotě takřka 3 miliard dolarů
• Celosvětově se prodalo přes 46 milionů kopií všech dílů této hry
• Hodnota tržeb Halo: Reach se ve Spojených státech a v Evropě vyšplhala na 200 milionů dolarů, v průběhu prvních 24 hodin po uvedení tohoto titulu na trh byly překonány výsledky všech amerických premiér v zábavním průmyslu za rok 2010 včetně třídenních úvodních víkendů Hollywoodských trháků Iron Man 2, Alenka v říši divů a Toy Story 3
• Tržby z prvního dne prodeje Halo 3 dosáhly 170 milionů dolarů a překonaly rekord všech dosavadních jednodenních premiér zábavního průmyslu, který dosud drželo Halo 2 se 125 miliony dolarů.
• Hráči připojeni ke službě Xbox LIVE doposud strávili hraním některé z her Halo více než 5 miliard hodin
Zdroj: Tisková zpráva, Microsoft
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (33)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
adusa

este drobnost, priznam sa ze pri niektorych produktoch sa necham ovplivnit reklamou napr. sampon, natierku, koncert, kozmetiku...Ale kde viem ze co ocakam od tovaru tak davam na testy a nazori ludi v diskusiach, auto, telefon, tv, film na br a pod...

Styxx
Styxx #LikeABoss!

cocoflowa: Já to tak beru, tak proč by to tak neměli brát i další lidi? Tak to nesleduj a hru nekupuj. Je to jednuduchý řešení, na který dokáže přijít snad každej svéprávnej člověk.

adusa

cocoflowa problem je v tom ze ty ludi vidis ako nesvojpravnych, jasne ze niektorich posobi reklama viacej a na niekoho menej ale to neznamena ze su ovce. Ono na to tazko prides ze si ludia nejaky produkt kupia preto lebo sa im paci-potebuju ho, alebo sa rozhodli na zaklade reklami. Fakt je ten ze keby si podnikal tak by si vedel, ze viac ako 50 percent uspechu je dobra reklama. Ak ju nemas, biznis mozes zabalit lebo nikto o tvojom tovare nevie.

Styxx
Styxx #LikeABoss!

cocoflowa: Tak zase tolik nepochybuju, spíš jsem si jistej, že to je tak, jak říkám. A i kdyby nebylo a pletl bych se, což je možný, i když nepravděpodobný, tak je to zase jen dobře (pro MS). I kdyby polovina z těch, co hru koupili byli lidi, který o Halo nikdy předtím neslyšeli, tak na tom zase získá je MS, kterej si prostě udělal skvělou reklamu. A tak to prostě chodí a je to jen věc těch lidí. A jedna akce se světelným obrazem na nebi mi nepřijde jako "moc rvaní do hlavy", pořád tam je velká možnost, že to některý ty lidi prostě přejdou jako dobrou show a konec a zase to je jen na rozhodnutí těch lidí, z toho prostě nemůžeš obviňovat MS.

Styxx
Styxx #LikeABoss!

cocoflowa: A o co jde jako tobě? MS dělá skvělou reklamu svýmu produktu, na kterým chce vydělat a nejspíš taky vydělá, to je úplně normální. Pochybuju, že většina lidí, který si tu hru koupěj, si jí koupěj proto, že viděli někde nějakej znak na obloze, beztak to koupěj hlavně a především ty lidi, který to znaj. A i kdyby pak něktěrý usoudili, že hra za to nestojí, tak jí vždycky můžou zase prodat. Co ti vadí na tom, že to lidi kupujou? Tobě si snad pak budou stěžovat?

Smileface
👍1

adusa: Reklama nikomu nevadi, to je normalni, spis tento oslavny clanek, ktery nema na zacatku uvedeno, ze jde o reklamu. "Přelet symbolu Halo nad Londýnem přeměňuje zdánlivě nedosažitelný svět science fiction v realitu. Patnáctimetrový symbol vznášející se na nebi nad britským hlavním městem byl důstojným způsobem, jak ohlásit příchod nové éry tohoto fenomenálního franšízového trháku, který již přes dekádu formuje dějiny zábavního průmyslu. " Je to jednoznačně PR článek který vyznívá jako placená reklama.

adusa
👍1

cocoflowa stale nechapem ako moze reklama vytrieskat z ludi peniaze? Lebo ci si nieco kupis predsa rozhodnes sam ak si svojpravny. Nerozumiem takymto postojom, ved je logicke ze firma chce svoj tovar co najlepsie predat. Ved recenzia v mediach ak je pozitivna tiez je urcita forma reklami. Inac sa pametam ze pred uvedenim GT5 v Londyne pobehovala studia Citroenu z GT Prologue ako predzvest novej hry a nikto vtedy na to nenadaval.

Styxx
Styxx #LikeABoss!
👍3

Monatana: Není proč se stydět, PS3 za to nemůže, je věc každýho z těch tupanů, co blbě plácaj.

Mně reklama nevadí, sám se dokážu rozhodnout do čeho peníze dám a do čeho ne. A když je reklama povedená a dobře vymyšlená, tak se na ní klidně podívám. Tohle se mi líbí stejně tak, jako se mi líbily pískový obrazy u Uncharted 3 nebo socha z písku. Každýmu normálnímu člověku, kterej umí bejt zodpovědnej sám za sebe, může bejt jedno, jakou reklamu firma zvolí a jestli se na ní chce dívat, rozhodnutí je už pak jen jeho.

adusa
👍3

Mne sa to nahodou paci, ved ti ludia si tu reklamu pozreli dobrovolne. Nikto ich nenutil tam ist. Dalej vidno ze MS dost si dal zalezat na tejto hre kedze trailer robil samotny David Fincher. A ze to malo velku reklamu? No neviem si v dnesnom svete predstavit predavat nejaky produkt bez reklamy. Je logicke kedze do takej hry ako je Halo4 sa investovali nemale peniaze, tak MS ocakava ze sa jej investovane prachy vratia, a jednym z sposobov ako ludom uputat pozornost je velka reklama. Ved isto ten lietajuci symbol nepozerali len majitelia xboxu ,ale aj potencialni zakaznici ktory mozno o Halo v zivote nepoculi.

MontanaCZ81
MontanaCZ81 #Buldok
👍3
👎1

Ach boze stydim se za nektere tady ze mam ps3!!! / ale jako drivejsi majitel x360 a hry Halo3/ dokazu byt objektivni a Halo je naprosty fenomen/USA/ takze MS si muze dovolit reklamu jakou chce budou opet milionove prodeje a ja jim to preju hra to bude skvela.Porad lepsi takovahle reklama pred vydanim nez od Ubi na AC3 tisice otravnych videi ze hry porad dokola.

Smileface
👎2
👍1

xboy: Brainwashing je politováníhodný ať se jedná o jakoukoliv platfromu a tento článek je toho ukázkou. O samotnou šou mi nejde, ty mají snad každý velký hry když startujou, prostě je nutný vyhypovat ovce. Co mi vadí je to, jak je tenhle článek psanej [s15]

xboy cz
xboy cz #X® / S®
👍3
👎3

Představte si velký nafukovací balon s logem Playstation,a na něm obří Kratos,nebo kára z GT.....jo to by bylo od místních sonyboys:Sony jede[s7]PS3[s7] ale protože je to na Xbox,tak jim to vadí...navíc,Halo je fenomén,tak proč mu neudělat pořádnou show,ano...do kampaně vleje MS hodně peněz,ale na druhou stranu budou velké prodeje,co dělá Sony?nic....slabé kampaně,menší prodejnost exklusivních her oproti konkurenci,kam pak asi jdou ty peníze od sony,když né do reklamní kapaně?že by do ultra super her jako Agent,The Last Guardian a podobně?[s1]

TimeSplitter
TimeSplitter #PC Mamrd Race
👍3

Tady se zase sešlo vědátorů :) Od pompézního klystýru a prohnilé kultury jsme se dostali až k latině a k tomu kdo u psaní myslí a kdo ne, co se u reklamy na Halo všechno člověk nedozví... Děkujeme vám SonyBoys! :)

Mirasov

Kefka: Pravda, v tom případě pouze myslící [s1]

mevi
👍1

Halo 4 vypadá jako dobře zvládnutý projekt, kterej má těch pár miliónů vydělat. Ať už to znamená cokoliv.

Mě to jako fanoušku Playstationu nějak nevadí.

tekken90
tekken90 #MGS4 10/10
👍6
👎3

Bla bla bla hype.. Být to třeba na Uncharted, tak je to určitě skvělá a originální reklama :D

up_er
👎1

Me to prijde jako spolecnost co nevi co s prachama, tak udela reklamu na ktere neni nic tak hustyho, abych otevrel hubu a cumel. Vybouchlo to aspon na konci?

Radsi bych se tady podival na screeny jak promenili to Lichtenštejnsko, nez tohle velky svitici nic.

Mirasov
👍4

cocoflowa: proč by zrovna touhle reklamou měli dělat z lidí debily ? Je milion jinejch reklam, který běžej imrvére dokola v televizi a cpou lidem nekvalitní šunt, ale tohle ?

Mirasov
👍2
👎1

kefka: panáčkovi dělá dobře, když používá latinu [s6] normální si změnil za průměrný ty, ne já, takže nějakou kontradikci bych v tom neviděl :-)

Mirasov
👍4
👎1

cocoflowa: Protože vy jste Sony ovce a Smileface úplně ta největší, ten by miloval i kočičí hovno, kdyby v něm bylo logo Sony [s6] Tvoje myšlenkový pochody nechápu, proč by to mělo někoho urážet ? Jestli se ti něco nelíbí nečum, jak jednoduchý. A normální myslící člověk si nikdy nekoupí nic, jenom podle reklamy. Kdo jo, tak to je jeho boj.

tomasmachr
👍5

Takovou masáž bych si u své oblibené hry nechal líbit také .. a ne že ne ..

Mirasov
👍6

Smileface, cocoflowa - jasně, je to hnus, protože to je od MS [s6] Vy jste normálně komici [s6]

vonKrup73
vonKrup73 #ValMez
👍1

Poslední reakce k tobě : V tom případě si přečti svůj každý druhý koment. A zamysli se třeba nad tím "nemyslí u toho" a "troll". Pápá.

Smileface
👎2
👍1

vonKroup: Hele, nic proti tobě nemám a nehodlám provokovat, nejsem troll, jen mě osobně hodně provokuje když lidi píšou a nemyslí u toho, to je vše.

Ještě dodám že nerozumíš psanému slovu. Kefka psal o americké kultuře a zde vidíme reklamní masáž od americké společnosti na americkou hru ve státě, který má ze všech evropských zemí k USA nejblíže. Zkus se zamyslet.

vonKrup73
vonKrup73 #ValMez
👍4

Chytáš mě za slovo, je mi to u prdele. Na kretény jako ty nejsem zvědavý. Kdysi jsem ti už psal, ať na mne nereaguješ, je vidět, že tě baví jen provokovat a máš z toho radost. Buď tak hodný a dej mi pokoj, dej si ruku do trenek a běž si zahrát něco na PS. Sbohem.

Smileface
👎5
👍1

Ne to byl epic fail [s6]

vonKrup73
vonKrup73 #ValMez
👍4

To byl příklad, hňupe

Smileface
👎5
👍1

vonKrup73: NY je teď na takovýhle akce fakt zvědavej. ROFL [s6][s6][s6]

vonKrup73
vonKrup73 #ValMez
👍3

Ano, a protože to milují, tak proto to bylo v Londýně a ne v DC či NY [s1]

Hype se povedlo, super, tak to má být, protože zde to přitáhlo totiž pouze fanatiky od Sony...

Deshien
👍3

drive by se vam ani nesnilo ze to hry dotahnou az do takovehle megashow

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články