Gameplay záběry z akce Sekiro: Shadows Die Twice
novinka•úterý 21. srpna 2018•Martin Šmíd•

Zdroj: Activision
UPDATE: Další gameplay videa
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama













Komentáře (30)
Vse super, ale uz mi sere AI ktera nevidi dal jak na dva metry. Nejaka epidemie sedyho zakalu nebo co ? Kazi to trochu dojem. Jinak se mi to dost libi, hlavne zpusob pohybu.
Parada ja zachovali "plackovac" z predeslych dark souls..kazdopadne kdyz dostanete penkejk katanou je to dost usmevny
link
To vypadá vskutku na další masterpiece
lanem nikam nezamerujes to kolecko te upozorni ze kdyz zmacknes tlacitko pro hak tak se tam vystrelis,hak si nemuzes strilet kam chces
Co se mi na tom videu zatím moc nelíbí jsou ty skoky. Vypadá jakoby vážil snad 5 kg a skáče jak pavouk a to kolečko jak svítí když zamíří tím lanem na střechu taky nevypadá nejlíp, ale to jsou spíš jen takové maličkosti. Jinak to vypadá fakt moc dobře a těším se na to. Možná ještě nejsem tak odvařený z grafiky, jak tu někteří básní, přijde mi taková standartní.
MC jo jasně,hlavně že v posledním Kratosovi strikala krev jak o život vid
Reizo: Tak to mi spravilo chuť, možná jsem byl kritický protože to na tom videu moc hrát neuměl, ale tvůj popis mě navnadil mnohem více
Popravdě Sekiro mě láká mnohem víc než třeba takový Nioh... ne snad pro to,že těmi vývojáři jsou FromSoftware... ale prostě to vypadá TOP
Demíčko jsem si na gamesconu dohrál a myslím si, že jakékoli obavy jsou zbytečné. Ovládání je extrémně dobře responsivní, byť se to hraje úplně jinak než předchozí soulsovky a člověka limitují spíše jeho reflexy. Hra si myslím má díky tomu potenciál na to být z from software her pro někoho i nejtěžší, protože tentokrát půjde hlavně o ty precizní reakce (je otázka jestli se vůbec bude postava nějak levelovat, protože za killy se mi v demu nic nesbíralo a jen se tím nabíjely tokeny pro nový systém, které umožní hrdinu v případě smrti na místě strategicky oživit a ušetřit si jedno "You died" - pokud tedy toho zabijete dost) - že když vám hra od fromsoftware odpustí staminu a dá vám možnost se na místě oživit, tak se vsaďte na to, že nepřátelé jsou ještě agresivnější než ti z bloodbornu a to rychlé zabítí co děláte vy, může přijít i na vás.
Navíc i blokování se musí dobře časovat na protiútoky, takže už to nepůjde jak dark souls projít bez udělání jediného parry a útokům se vyhýbá dvěma tlačítky, nestačí tedy někdy jen použít dash, ale musí se nově i někdy podle situace útoky přeskočit, zároveň má charakter poměrně dost komb, které myslí i na to když je ve vzduchu. A ten závěrečný boss, kterého mají zatím zákaz žurnalisti ukazovat taky prověří všechno a ta variabilita nových movesetů se na něm zůročila beze zbytku. Za mě nejlepší hra z výstavy.
V pohodě :) Tak to máš pravdu, ale ono zase já to beru tak, že FS jsou pořád dost malé studio, navíc tady předvádí otevřenou lokaci s naprosto fantastickou vertikálnosti level-desingu, navíc kombinace Souls a "MGS" se zatím jeví povedeně, tahle hra vypadá jako obrovský skok pro FS, jsem na to zvědav.
Jinak ještě souhlas s tebou k té obtížnosti, tohle je první tutorial od FS, takže to jde vidět. Obecně jsem zvědav na ty lokace, snad to bude taková jízda jako v Souls či v Bloodborne, protože já ty hry hraji primárně kvůli úžasným lokacím, které je radost prozkoumávat a trávit tam čas.
A2: Promiň že jsem to editoval dřív než si na mě reagoval. Myslel jsem výlučně hladkost stejného přesunu, která ve zmíněných hrách působí značně plynuleji.
Čím méně toho odkoukájí od Batmana či Spidermana tím lépe.
beliar: To je brzy soudit. Vzhledem k tomu že se tam ukazují nápovědy, tak jde evidentně o úplný začátek s tutorialem. Navíc ten velký nervák dokáže v jednom z videí dát jednou ranou IK, takže možné (spíš jisté) že nějaký ten boss fight může být ještě pořádný porod. Zvlášť když tam nebude možnost vyvolat si parťáka.
Jinak určitě jasná koupě. Jediné co se mi akorát moc nezdá, tak že to skákání s hákem vypadá mnohdy prkenně, a sledovat marnou snahu někam vyskákat je taky trochu bolest.
Naky lehky ne?
za ma day 1,soubojak je zajimavy a spis orginalni nez ohrany,jako uhni bochni funguje ale trva to dlouho lepsi je bouchni,perfektne blokni a doraz ho, uhejbat jen pred neblokovatelnejma
Já nevim no, atmosféra a grafika dokonalá, skákání po laně taky, ale co mi vadí je ta dementní AI, která furt stojí na místě, nebo se zasekává u stěn a čumí na vás z pár metrů jak masakrujete jejich kamarády. Tohle mě štvalo na DS a tady to asi bude stejný. A ten souboják, zaměření na nepřítele a pak kolem něj kroužit už je taky celkem ohraný. To jsem jedinej kdo to tak vidí?
Tohle je presne neco pro me Tenchu ala Souls
Moc pěkný. Já v tom vidím rychlejší a frenetičtější DS.
ani omylem , přípomíná mi to nějaký remaster z 80. let grafika nenadchne ani neurazí ale tohle bude pro opravdové fanoušky těchto sérií ,snad první hra na Playstation kerá se mi vůbec nelíbí....
Mně se hrozně líbí ta vertikálnost a důraz na stealth.
Li-bov-ka!
Vypada to uchvatne ale u hry asi nebude nastavena obtiznost? Kdyz je to FromSoftware ze?
Tak ja jen doufam ze bude moznost výběru více zbrani jako tomu bylo v DS
Hry od FS milujem a nenavidim zaroven
vskutku stealth nádhera, moje obavy zničeny.
Praise the Fun!
Hodně mi to připomíná tenchu.
Vypadá to sakra dobře.
Úžasný tohle je to co potřebuju 😎😂