Elden Ring otestován na konzoli PlayStation 5 Pro, stabilních 60 fps pořád nedosahuje

Režim výkonu si kladl za cíl 60 fps už na konzoli PlayStation 5, ale všichni víme, že ne vždy se to podařilo. Na konzoli PlayStation 5 Pro je framerate určitě stabilnější, ale na naprosto skálopevných 60 fps to pořád nestačí, dochází k menším poklesům. Více se dozvíte ve videu níže v novince.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (43)
@lagZz: tak já ti nevím, v tom případě sorry, aspoň jsem si to znovu připomněl:-D
@Robitus: Boze muj, vysvetlovat ze to byl vtip asi nema cenu 😀 Ale ze zrovna ty se chytnes a zacnes my vysvetlovat veci ktery jsou mi jasny to sem teda necekal 😀
@lagZz: až vyjde patch a bude optimalizovaná tak pak se můžeš divit jak ER jede.
Zatím ta hra využívá polovinu CU's které má k dispozici v novém PROčkovem GPU a prakticky jen těží z vyšších taktů potažmo nové architektury GPU.
Konzole nejsou PC, tam nestačí jenom měnit HW a výsledky se dostaví ihned a automaticky. Hry jsou dělané ve většině případů pro dvě tři konzole a hlavně přímo na míru danému HW, konzoli takže neumí využívat další výpočetní jednotky.
@⚖️dr_chaos⚖️: Bububu engine, bububu tohle bezi lepe….chaosu sakra nevymlouvej se, procinecko zkratka nezvlada takovou nadhru no 😀
@pavelino28: Myslíš to, jak to zkracuju? Přeci nebudu vypisovat pokaždý celý názvy 😁
@Abysswalker: promiň to byla sranda 😊
šrot ktorý bol šrotom prv ako vyšiel. ta ps5 pro je naozaj niečo famózne.🤣
@pavelino28: huh????
Běží to špatně, protože engine je zastaralá píč....stačí se podívat jak běží Demon's soul, NMS, Horizon remake např.
@Abysswalker: DCQ8, BPH3, DTS5, SBCU38,5, ABCDEFGH10😂😂😂 DOBRÝ KÁMO 😊😏
Nejlepší fps stabilitu v Elden Ringu má PS4 verze hraná na PS5 (díky bohu za ni) a proto jsem zvolil tuhle verzi. PS5 verze je nestabilní trhaný humus.
@Kainé: To mě taky ještě čeká a BM Wukong taky, ten už jsem si i předobjednal.
J, i proto mám rád Stellar Blade, protože je to mnohem více hack and slash než cokoliv jiného, je to taková ta konzolovka z té staré doby.
@ΛNĐ3RLΛ: Jo Rebirth i Reunion rozhodně chci zahrát, ale je to stejnej problém jako u BG3, jsou to rpg na stovky hodin a do takových her se mi až na pár výjimek, jako DD2 a ER SotE, letos moc nechtělo. Právě proto mě v posledních letech víc baví survival horor hry jako RE a SH a nebo příběhovky jako A Plague Tale nebo Last of Us. I proto chci aby se From vrátili k tomu klasičtějšímu level designu alá Bloodborne či Sekiro, proto se mi tak moc líbilo Lies of P. Jsou to hry na cca 15 až 30 hodin a to je takovej ideál.
Letos z nových her u mě na plné čáře vede remake SH2 a po něm ER dlc a DD2. Jinak jsem se letos vrátil na pc k Half Life sérii a hrozně si to užil.
Taky jsem dva týdny zpět konečně zahrál Alana Wakea jedničku a taky jsem si to hodně užil, proto jsem rovnou koupil AW2 a zahrál si i Control, což mě teda hodně zklamalo, mám z tý hry podobnej pocit jako z filmu Tenet- pěkně se na to kouká, ale mám pocit, jako bych potřeboval Einsteinův mozek, abych to pobral. 😅
edit: Jo a taky jsem letos zahrál Robocopa a Terminátora a bavili mě tak moc, že jsem je i zplatinoval.
edit 2: SH2 bych taky rád zplatinoval, jen to asi potrvá dýl.
@Abysswalker: Mám to stejně s novými hrami. Knihovna se plní a seznam narůstá, no já stejně z časových důvodů nemám moc čas na PSko a když jo, pustím si Tekken 8 na pár matchů. Na nové hry moc ani nepomýšlím popravdě. Přes svátky budu mít na vše klid a čas, tak konečně zahraji Silent Hill 2 a DD2, ale přesto mám spíš nutkání se vracet ke starým hrám. Je tolik starších her, co chci znovu zahrát a lákají mě popravdě více jak ty nové.
Pokud tě mimochodem bavil FF VII Remake, tak Rebirth dej 100% šanci! Nebudeš zklamán. Za mě doposud stále nejlepší hra letošního roku společně s Tekken 8. Dal bych i Stellar Blade, pokud chceš hack 'n' slash žánr, čemuž se tato hra blíží z těch nových asi nejvíce.
@Abysswalker: dvojka je zajímavá 😁. Dohrál jsem ji, nenudil jsem, asi bych ji nikomu nedoporučil, řekněme, že je to něco jako guilty pleaseure, ale jednička je samozřejmě jinde, to je jak říkáš srdcovka.
@Kainé: první Lords of Shadow je srdcovka a ten soundtrack...❤️
Dvojka mě stále ještě čeká. 🫠
Já rád vzpomínám i na první díl Lords of Shadow. Hack and Slash mi chybí na PSku. Doporučil bych Astral Chain z poslední doby.
@Ashitaka: Za mě je neuvěřitelný jak jsem kdysi behem PS3 éry protáčel oči, když převládal hack'n'slash žánr a přišlo mi to všechno na jedno brdo a dnes? Když zapnu jakoukoliv hru tohoto žánru na PS3 tak jsem v rauši a jak u toho dokážu vypnout je až skoro k neuvěření, to se mi nepovedlo pomalu u žádné novější hry. Vše oslnivá grafika i dobrý příběh, ale ta "hra" už tam téměř není, ten útěk z reálného světa do světa fantazie se dnes nedaří, naposledy snad W40K Space marine 2 se tomu dokázal přiblížit, nemůžu říct jestli ne přímo replikovat, nehrál jsem, posuzuju jen z gameplay videa.
@arnold: Jojo dlouhé roky jste si čvachtali blahem při 30fps, oči nepoznají rozdíl, jak se to rádo skloňovalo. Tak k čemu něco vyššího, natož mít standart 144fps, úplně zbytečný. Zlatý upscale 4K a už aby tu bylo 8K!!
@Ashitaka: On taky důvod toho, že se člověk radši vrátí ke starším kouskům je, že dneska ten writing je samej aktivismus a samý diversní bláboly.
Pamatuju jak se v r. 2012 docela kritizoval příběh Max Paynea 3, že nedosahuje prvních dvou dílů, ale oproti dnešku to je úplně jinde, to ani nejde srovnat. Nebo mi teď dost vyskakují porovnávací videa DA Origins s Veilguard, no tvl to snad není stejná série.... 😆
Pokud máte slušnější TV, tak těch skoro 60 fps bude fajn s VRR, a třeba se FS pochlapí(pochybuju) a udělají PRO patch :D
Krasa Elden ringu nespociva v tom zda jede 60 fps ci nikoli. A proto je to perfektni hra....na 60 fps jsme tu meli treba Concord...😂
@arnold: a co ti na to jako mam dat po tom tvem editu? Srdicko? Vsak tu placas cim dal tim vetsi picoviny kluku.... 😀
Ptas se na uplne debilni otazku, ktere se sam smejes, pritom staci dvouciferne IQ abys pochopil, proc to lidi resi..
@lagZz: arnost je jen pomatenej z hruzy ze vsech tech multaku, on si asi mysli, ze jsem jak Demon souls, tak ER neodehral na ps5 ci co😀
A na co ze to vlastne mela byt odpoved, nejak tam postradam smysl😀
@Kainé: Kdybych neměl před sebou dohromady stovky her v knihovnách na ps, gogu a steamu a doslova stovky knih v knihovně, kterou roky rozšiřuju a kdybch ještě navrch nemusel pracovat, tak bych tomu klidně šanci dal hned. 😅
Takhle prostě člověk dá šanci tomu, co ho víc zaujme a nebo si dá opáčko něčeho, co hrál xkrát, co je jistota, bohužel...
@Abysswalker: Monster Hunter zkus, to bude série pro tebe dle tvých preferencí.
Ono japonské hry obecně mají tu technickou stránku všelijakou, takže FS hry nijak výrazně nevybočují. U FS se to více řeší, protože jsou více mainstream. Jinak kvůli art stylu mně tam to doskakovaní také extrémně vadí, jak jsem psal, u DLC by bylo naprosto nádherné, kdyby celá viditelná oblast byla pokryta to žlutou obilninou. u DD2 nedoskakuje sice tak moc tráva, ale hodně objektů se načítá těsně před tebou a stíny asi tak na jeden krok.
@Kainé: Myslel jsem to ironicky 😀
@Kainé: Jak říkám, snad díky úspěchu ER nějaký skok bude, hl. to doskakování...
Jinak k Rebirth jsem se ještě nedostal, nehrál jsem ani Reunion. U FFXVI usínám, takže jsem to taky ještě nedohrál. Metaphor taky neplánuju, vlastně jsem z JRPGs za život dohrál jen FFVII remake a v Dragon Quest XI jsem po pěti letech možná v půlce, takže mi tak dochází, že to nebude úplně žánr pro mně... 😅
Monster Hunter jsem taky žádný nehrál, věřím, že je to totálně boží série, ale prostě není čas hrát všechno a navíc mi nic neříká ten artstyle.
V DD2 jsem to doskakování nezaregistroval asi tolik, co v ER.
edit: Nebo u toho MH to asi není tolik tím artstylem, ale spíš tím prostředím??? Sám nevím, prostě mi to nikdy nepadlo do oka...
Demon Souls je PS3 hra a mapy absolutně nebyly upraveny/zvětšeny v rámci remaku, proto u tak úzkých koridorů může být taková grafická kvalita.
@lagZz: jako většinu PS5 her si ji Pato mohl zahrát na PS4 nebo dokonce PS3. 😁