Konzolista.cz

Deníček na rozšíření The Forge pro Shadow of the Tomb Raider

novinkaneděle 21. října 2018Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Deníček na rozšíření The Forge pro Shadow of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider je slušné zakončení novodobé trilogie s Larou Croft, ačkoliv tedy nemuselo sednout úplně každému díky svému zaměření hlavně na hádanky a nikoliv akci. Vývojáři z EIDOS Montreal se nyní zaměřují na vydání prvního rozšíření The Forge, které bude dostupné 13. Listopadu za 4.99 euro nebo jako součást Season Passu. Rozšíření zavede Laru do zcela nové hrobky, kterou protéká láva, kde bude čekat spousta nových hádanek i tajemství. Nyní vypustili vývojáři k rozšíření deníček, v němž vám o něm povědí další informace a ukážou nové záběry. Podívat se na něj můžete níže v novince.

YouTube video: YouTube video player
Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (10)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
stillalive
👍1

Shadow of the Tomb Raider tak nějak odhaluje současný, souhrnně psychický stav hráčské veřejnosti svým kontrastem v rámci vlastní série, tím, jak hra je přijímána či odmítána. Je to pro mě smutný pohled na situaci a tak jsem vlastně o to radši, že tímhle vším pro mě hraní her skončilo. Tedy alespoň těch 99% mainstreamové produkce. S radostí budu mít tu čest se zkušeností s Death Stranding, pravděpodobně i TLOU p.2 a snad něco nového od Fumito Ueda a snad i jiné, po tvůrčí stránce skutečně tvůrčí projekty někdy v budoucnu, ale takové to hraní všeho s dobrým ohodnocením je pro mě vlastně už pouze minulostí. Protože bohužel herní svět jede už především byznys, cílem jsou výhradně zdroje, finanční toky, vývoje her se přizpůsobují vyvíjejícím se standardům, vše se normalizuje, prakticky se jede dle šablon a kéž by mě to pouze nudilo, je z toho skutečně smutno a zle, ale nemá pro mě žádný blahodárný význam se tím trápit a tak už to beru spíše jako takový poučný, psychologický odraz/obraz společnosti, který se nějak vyvíjí a právě takovéto hry, jako Shadow...Tomb Raider tak nějak poodhalují onen směr, jež je patrný i v mnoha dalších sférách a vrstvách ekonomiky. V budoucnu skutečně podpořím výhradně a pouze ty projekty, které vycházejí z vnitřního světa, vesmíru osobnosti toho či onoho tvůrce, tedy autentická díla, skutečně nová a originální, vytvářející vlastní svět, vlastní pravidla a každé takové dílo může ideálně být jediné svého druhu, protože co člověk, to jedinečný svět, vesmír tvůrčího charakteru, není důvod něco kopírovat. Dnešní způsoby a metodika tvoření pouze poukazují na tragickou skutečnost většiny umělců, sami sebe vlastně vůbec neznají, neznají vlastní, jedinečný svět, vesmír, jsou schopni výhradně šablonovité tvůrčí práce, protože neznají vlastní zdroje, z nichž by mohli a mohou neomezeně čerpat, nějaký ten tzv. Originální nápad, záblesk, je pro dnešní tvůrčí lidi spíše ohromným svátkem, který je pro ně natolik ojedinělí, že jsou pak schopni z jednoho takového nápadu udělat sérii na desetiletí, ačkoliv nepřináší nic skutečně nového, spíše povrch se pouze obměňuje. Viz. například AC série. Eidos Montreal narazili na tvrdou skutečnost.

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍1

shenmue: vzhldem k tomu, že byly (možná ještě jsou) na steamu 47% slevy hned měsíc po vydání, řekl bych, že je to prodejní fiasko. Ale čemu se divit, když třeba PC verze se neprodává v krabičce. Pokud chci něco prodat, musím to lidem nacpat na stříbrném podnosu. Pokud to tedy zákazníci nevidí v poličkách obchodů, nedonutí je to hru si koupit. A věřím, že spousta hráčů kartou třeba ani platit nechce. Jsem zvědav na prodejní čísla.

shenmue
shenmue #shenmue
👍2

Já Teda poslední Laře nevytku téměř nic. Opravdu mě to bavilo, grafika se mi zdála parádní, v jungli famózní a úbytek akce mi nevadil. Škoda jestli je nižší prodejnost jak se všude píše, tenhle díl si to nezasloužil.

Uchiha Naoto
Uchiha Naoto #Steelbook.
👍1

Speedyredy:Hele vím co máš na mysli tohle viď?link kdyby ta hra měla vypadat tak jako na tom traileru to byl maximální zážitek škoda,ale i tak ta hra vypadá hezky.Jo přesně to jsem si po shlédnutí deníčku taky říkal.To je od vás sice moc hezké,ale k čemu mi budou všechny ty skilly když je nemám pořádně jak využít.Takže nad tím to jsem se taky pozastavil,ale nezmínil jsem to.Hele moje první ocitnutí na Paititi mě opravdu nadchlo.Najednou se pře de mnou otevřelo velké prostranství a já si říkal s malinko otevřenou tlamou vau to je vážně pěkné.Na druhou stranu jsem už taky neměl takový ten pocit epičnosti jako v první části hry resp.né epičnosti,ale přišlo mi to,že s tím příchodem do hidden city už to nemělo takový ten drive a jak říkáš Lara ztratila to čím dominovala v první části hry.Zdálo se mi,že vývojáři v té části lokace už hodně tlačili na pilu,aby mohli ten příběh zakončit ikdyž třeba v takovém Cenotes kde byli ti tajemní lidé z dob minulých se to opět rozjelo a s příchodem Mission of San Juan to zase malinko ubralo na vcítění se.I když průchod té křesťanské částí kobek v podzemí to zase malinko nadzvedlo.Ten Hidden city neměl s odstupem času už takový drive a to říkal i NNova,že je to spíše takový rozcestník cest kam se pak Lara přesunuje.Takže jo mohli si s tím dát o malinko více práce a udělat to příjemnější a,aby to v člověku vyvolalo pocit,že se tam z výprav zase rád vrátí.Co se týče Endurance režimu tak vím,že ho obsahuje Rise of the Tomb Raider,ale ten jsem tolik nehrál a tudíž nemám tolik informací,abych se tady s tebou o tom mohl podělit,ale napravím to.Stejně mi chybí ještě v Rise of the Tomb Raider platinovka takže pak budu moudřejší a budu moci porovnat třeba u dalšího článku i své dojmy.A v poslední řadě co se týče nějaké herní výplně v sídle Croft.Sakra proč ne už ten flashback se mi moc líbil bylo to příjemné zpestření.Navíc ted v tuto chvíli se dívám na Tomb Raider s Angelinou Jolie a jo proč tam nedat v rámci těch dlc balíčků nějaké mise/hádanky v prostředí té Anglie a okolí toho sídla.Taky by to otevřelo další možnosti hratelnosti a ukázalo by to Laru i z jiného pohledu než jsme byly zvyklí z té novodobé trilogie.No uvidíme co nám ukážou následujících 7 měsíců a já si od srdce přeji ať z těch přídavků vymáčknou co nejvíce a něčím nás obohatí,protože nová Lara Croft se mi opravdu líbila a myslím si,že měla navíc než nám vývojáři předvedli.Zde ke konci ještě jednu písničku na rozloučení link jak už jsi onehdy u posledního článku zmiňoval chybí absence vozidel.A zrovna jak se dívám na ten film tak taky je tam pasáž v džungli a Laru spustí z letadla v džípu do džungle.Škoda o to víc mě štve,že to v té hře není když to vidím v tom filmu.To by ta hra musela být,ale otevřenější a né tak lineární/koridorová.Namátkou si vzpomínám,že Tomb Raider Legend nebo Underworld měl alespoň pasáž s motorkou či džípem noc nic.ZatímDoporučuji shlédnout celé alespoň k pasáži kdy přijede k rozvalinám.No takhle se mohlo putovat ve hře kdyby vývojáři měli větší ambice :-(.link

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍1

Uchiha Naoto: Ty pyramidy bohužel nebudou no. Trailer, který je prezentoval tehdy v březnu resp. ve své celé verzi až v dubnu CGI animací pokud se nepletu, nebyl z dílny Eidos Montreal ani Crystal Dynamics, ale byl objednán u externí společnosti, které se jen řeklo o čem hra zhruba bude a kde se bude odehrávat. Také mě to hodně zklamalo. A ty skilly o kterých se v deníčku tak vážně mluví není defakto kde používat, protože ty mapy jsou dost lineární. Nicméně stále obdivuji to, jakým způsobem zpracovali to Paititi, i když se na TRF (světové forum hry) označuje za nejnudnější část hry a navíc zde řekl bych nefunguje osobnost Lary jako v první polovině hry. Trochu mám pocit, jako by to zžití s domorodci bylo takové prádné. DLC lokace vypadá dost dobře, slibuje se nám hodina hry, a možnost zahrát si v co-op, což je super. Rád bych ale nežli nějakou hrobku spíše něco jako byl Endurance režim právě s těmi pyramidy a otevřeným prostranctví, kde jsou ozbrojené jednotky. Bylo by fajn pak konečně používat ty skilly na plný výkon. Jo a ještě bych bral jednu kapitolu v sídle, kde už je Lara po svém dobrodružství.

Uchiha Naoto
Uchiha Naoto #Steelbook.
👍2

Už to,ale sakra sypejte.Hru mám už dávno dohranou na platinovku.Jinak se na rozšíření těším.Hru jsem si užil více než dvojku.Jen se bojím,že ty dlc člověk sfoukne do 30min a šlus.Tak snad to bude více propracovanější.Ještě měsíc sakra.Určitě by hře prospělo kdyby byla hra více otevřenější na průzkum a měla více lokalit.Ted zpětně si říkám,že těch lokací zase tolik nebylo a daly se rychle projít.Viz.Peruvian Jungle,Hidden City,Cenotes,Mission of San Juan + ten tutorial v Mexiku.Tak snad vývojáři více roztáhnou prostředí a přidají spousty odboček,uliček,cestiček apod.Taky si říkám kde jsou ty slíbené pyramidy jak slibovali vývojáři před vydáním hry jak s Larou budeme šplhat po monumentech apod.Jako ano sem tam něco takového bylo,ale přišlo mi,že to trošku osekali a nepřidali všechno co slíbili.Jinak si myslím,že Shadow of the Tomb Raider má vykročeno správnou nohou a už z té Lary cítím tu legendární badatelku,která nepotřebuje tolik pomoci nefňuká tak často je více dospělejší,samostatnější,vyspělejší apod.Jen se s tím vývojáři nedokázali tolik poprat a mohli to udělat o něco lépe.Tak snad máknou na těch dlc přídavcích a ukážou nám,že z toho dokážou vymáčknout více a přinést nám na televizní obrazovky pořádnou Laru Croft.Jinak na deníček se rád podívám a ten co-op vypadá zajímavě těším se.

bobosek
👍3

season pass jsem koupil tak doufám v nové hádanky. Doufám že se hra zaplatí rád bych viděl další díl!!! Nakonec se mi to líbilo víc než 2 díl.

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy
👍3

Doporušuji jako novou hru Deadly Obsession. Narozdíl od Rise, kde byla bonusová obtížnost do hry dodána později (hra se ukládá jen v kempech, stejně jako v první hře u modrých krystalů, kdo pamatuje na jedničku), obížnost byla nevyvážená, zde je vše promyšlené a hra je celkem fajn výzva. Takže jako čekačka na DLC fajn zábava pro fanoušky Lary.

Jsem zvědav jestli se dočkáme všech sedmi DLC tedy každý měsíc jednoho, protože už nyní mají měsíční spoždění a protože season pass končí v dubnu, řel bych že jich bude maximálně tak pět, nebo čtyři ale stále lepší než season pass do Tekken 7, kde se hráči za plnou cenu dočkali jen dvou bojovníků a bowlingu s plavkama.

Ještě dodám, že ne steamu je sleva na Shadow of The Tomb Raider i season pass téměř 50% (ano PC hráči), 30% slevu má i nákup na Amazonu pro PS4 a XO. To nám tu hru hezky slevnili měsíc po vydání. Je vidět, že hra kde se tolik nestřílí nemá šanci prodejně uspět. A navíc ještě tu máme ve stejný čas povedené pecky jako je Spiderman, Assassin's nebo Red Dead Redemption 2 :-)

Draken
👍4

monkey_ naprostý souhlas

monkey
monkey #021
👍10

Zrovinka jsem došel do vesnice v údolí.Silná nostalgie z Peru v jedničce TR pro pamětníky :-) Velkej důraz na průzkum a ne střílení.Velký překvápko.Tak jsem si to přál.Samozřejmě průzkum a hádanky na nejtěžší.Žádný trapný světelkování plošinek a nápovědy.Úplně jinej zážitek než u předešlých dvou dílů

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články