Days Gone – launch trailer a hodina z hraní CZ verze

Launch trailer
Oficiální CZ gameplay video
Tvoje reakce na článek
Galerie













Launch trailer
Oficiální CZ gameplay video























novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
Komentáře (72)
Kouknuto na první hodiny a taky mi tam nepřijde , že je to něco světoborného. Totéž už použito vícekrát a někde se to zdá být i dost pozadu. Všechny postavy působí naprosto nezáživně - nebál bych se říct - recyklovaně a nudně. / Jaký rozdíl proti tomu, jak třeba začínal alan wake /. Ale pořád doufám, že z toho vyleze něco dobrého.
@PanKral: oplane - proto tedy koupíš každou blbost? :-D
stillalive : A jak bys to chtel udelat jinak ?
Hlavni postava ma motorku , to potrebuje vetsi rozlohu hry a mas tu hned ow . Kdyz uz mas ow tak tam musis neco delat , idealne kdyz ten svet opravdu zije . A to Days Gone ma , mas zmenu pocasi ktera ma vliv na hru . Mas tam nakazenou zver , vsude zombiky a nepratelske frakce + bocni a hlavni mise ...
Ja vim o co ti jde , ale to nedokaze jeste ani nova generace ...Zatim se furt ow delaji podle podobneho scenare . Podivej se na R* da se rict ze jsou mistri v tomto zanru a kdyz si zahrajes Red Dead 2 tak prijdes na to ze postava sice umi se ke vsemu sehnout , dokonce tu zver opravdu stahuje z kuze coz je hodne dobre , ale jako celek te Red Dead 2 moc ke hre neprikova . A nepomohlo tomu ani nadech udelat western z jineho pohledu . Dostali jsme v podstate to same jako prvni dil a prdel je ze ten me bavil daleko vic . Ono ja na ne nejsem nastvany , maji to dobry a az na to HDR je to hodne dobra hra . Jenze ani tady se nepodarilo posunout ow nekam dal ...
Kdyz se nad tim zamyslim jak teda udelat ow ktery uda smer ... neni to vubec lehke neco vymyslet . Tak me napada jen realny cas ktery ma vliv na celkovi svet - hru ... Jenze to by se muselo prekopat uplne vse . A hra by musela mit obri hratelnost a moznosti co se tam vse da delat . Dokazu si predstavit ze hlavni mise by mela v prubehu plneni nachystane ruzne varianty co se vse muze stat . Kdyz by se to vysplhalo az na treba 15 variant v jedne misi , tak uz by to zacinalo mit jiny rozmer .
Vyrazite s npc do hor za nejakym cilem , jenze cestou na vas cekaji vsemozne nastrahy a zvraty ktere jen tezko do predu odhadnout .
Treba vas zaskoci husta vanice a prudky pokles teploty a aby jste prezili musite najit utociste . Dobra varianta je treba najit jeskyni a rozdelat ohen . Jenze je jeskyne bezpecna ? Neciha tam treba zrovna zmutovany medved ? A kdyz bys treba nenasel jeskyni , tak bys musel najit jine utociste kde rozdelat ohen najist se a ohrat se ...Tohle by treba byla prvni zkouska z tech patnacti variant , dalo by se o ni rict ...Preckej a prezi vanici...
Si vem co by se z toho dalo vse vytezit , hrac by sel hlavni misi ale v te misi by musel resit plno dalsich veci . Pak by jsme se mohli sejit a rict si co kazdy z nas v te misi prozil . Jake varianty zvolil a jak hra reagovala ... Melo by to dopad na delku hry , hrac by treba jednu misi hral nekolik hodin a konec te mise by pridal kousek do hlavni story ...
Dokazal bych si predstavit neco takoveho a ono uz davno tohle v tech ow hrach mame . Ne tak rozvinute , ale je tam stejna myslenka jak to udelat ... A prave ten posun hned tak brzo jeste nebude , protoze vytvorit funkcni svet bez predem danych veci je od nas jeste hodne daleko ...
Proto se mi Days Gone libi ano ow klasika , ale zase tu mame par napadu na vic , treba ta motorka ... Hra pusobi sveze , dospele a opravdove a to myslim na tuhle generaci bohate staci ... A rekl bych ze Days Gone je prinos do tohoto zanru , protoze ten napad tam je a je az tak silny ze se hra libi a komunita uz jen pocita hodiny kdy to zapne ...
Proste Sony zase neco vydava no ...
Paprik : Ty budeš asi hodně pomatený ne?
@Paprik: ty jsi zasekl v devadesátých letech ne? Mě právě Lara a její mega kozy nikdy nebrali, poněvadž takhle normální žena nevypadá. Mám raději realisticky zachycené ženy než nějaké digitální silikonový monstra.
@Phoenixes: Úžásné!
Ten, kdo do debaty o babách plete téma infantilních nepolíbených uhrovatých honičů, tak ten tím honičem obvykle sám bývá. Normální chlap ovšem chce ženské vždycky co nejhezčí, na co taky jinak jsou, že... ;) Takže vy, co tu jiné osočujete z pornomaniactví a mamánkovství si dejte pohov, svými poznámkami jste se odhalili, že jimi jste vy. Já prostě říkám a budu říkat, že pokud si mám vybrat hrát za neurčitou muženu, která prý je někdy i gej, nebo za zmachlenou kost s kulaťoučkou prdelkou a ultravelkým výstřihem skropeným potem, tak si vždycky radši vyberu to druhé. A je mi úplně jedno, jestli bude na podpatkách lítat po lese. Hry tu nejsou od simulace života, ale pro zábavu!!!!! A já prostě nechci hrát za hnusné Alloye, Senuy, Ellie a moderní teenagerské ploché Lary, ale za kozaté Lary v elasťákách, Bayonetty, Yennefer, 2B, Ivy atd.!!!!!!! A to samé s chlapama, radši Duke Nukem, nebo BJ, než tenhle upocený masňák z Days Gone... hnus. To už i Rimmer má víc charizmatu
Podíval jsem se asi jen na 5 minut. Nechci si zbytečně kazit první dojem. Proč jsou titulky zase tak malé? To je takový problém je udělat větší? Taky jsem si všiml chvílemi trhání obrazu. Snad to ještě doladí.
Phoenixes, teď neusnu. Díky :)
@prambic1: Hele kamosi to hrajou a nemuzou si to vynachvalit. Da se to koupit myslim za 1000. Co jsem videl videa, tak si to lidi taky moc chvali.
@prambic1: kouknul jsem ti do konbooku a tahle věta mě totálně uzemnila Jsem ne skusena hráčka na Ps4.Ale Žena. 😂😂😂Jinak tedy o world War Z ani nezakopnu škoda peněz
Co budete dělat až hru do hrajete? Podle mě bude lepší Wordl War zet. Váš názor mě zajímá. Chci si něco koupit a nevím co.
Ty vole se mate 😀ja musim v sobotu na posranou sluzebni cestu boha jeho 🖕🏿🤦🏿♂️
Už jsem doma oznámil, že od pátku do neděle budu ve svém světě. Těším se maximálně
V patek se jde na vec to pocasi bude v HDR fakt masakr...
Paráda o zábavu na víkend vystaráno
Jo to počasí vypadá hezky. Měl jsem trochu obavy jak bude hra vypadat na klasický PS4, ale po zčíhnuti několika streamů z dneška a včerejška, kde hráli záměrně na klasice jsem na storu predobjednal, protože i na ni to vypadá famózně.
Tahle hra vypadá fakt dobře, doporučuju shlédnout tohle video s ukázkou dynamic weather :) link
edit: sorry nevšimnul jsem si, Phoenixes byl rychlejší :D
no uvidíme, snad toho nebudu litovat
Nic proti Days Gone nemám, ale ani nic pro. Nemohu si pomoct, ale stále jsem z toho spíš rozpačitý. Dost mi to připomíná klasický model "Open World" her posledních let, které bych shrnul termíny: Open World-Action-Stealth-Looting-Crafting, což je značně oblíbený, základní model, který mi přijde od prvního The Last of Us a restartu Tomb Raider (2013) prakticky stejný v každé hře až na výjimky. Nejsem vůbec fanouškem tohoto systému, který tvoří základy hratelnosti většiny dnešních her a to pouze proto, že než aby si dali tu práci a přišli s něčím vlastním a unikátním, tak prostě použijí v praxi osvědčený model, osvědčený ve smyslu hráči vcelku přijatý, a ani se prakticky vůbec nepokusí o nějaké úpravy. Systémy stromů dovedností jsou taky pro mě nudné, poněvadž člověk honí "body" potřebné na odkliknutí/aktivaci dovednosti bez výzvy, většinou tím, že prostě sejme pár padouchů, ideálně těch, z nichž se přičítá nejvíc zkušenostních bodů, přičemž takové zabíjení je spíše rutinní, než že by každý souboj byl výzvou hráčských schopností a tím aspoň získané body a následně dovednosti provázel pocit opravdového zvládnutí něčeho. To je asi tak několik základních důvodů, proč mě hry tohoto typu často vůbec nebaví. Days Gone mi silně připomíná tento model, ale to ještě neznamená, že mě to nakonec nemůže bavit, protože gameplay je tady v celku vlastní charakteristiky. Vadí mi takové ty technické záležitosti jako jsou zkratkovité animace, které pouze naznačují, jako například při lootování to máchání rukou směrem k té věci, která zmizí ze svého místa a zjeví se v ruce. Nesnáším tuto zkratkovitost, pozůstatek her více než dekádu nazpět, kde se pomocí zkratkovitosti a náznaků řešil spíše technický problém realizace, což dnes tak není co se těchto záležitostí týče. To i v Tomb Raider The Last Revelation ta postava aspoň nakráčela na pozici, pokud byla trochu mimo, z níž se sehnula pro věc rukou a jako že ji tedy sebrala. Rok 1999? Jestli se nepletu? Každá odfláknutá drobnost často a takřka většinou je běžnou praxí u čistě nahraditelných titulů a je to velká škoda. Tyhle zavedené standardy nesnáším, pouze poukazují na snahu si vše co nejvíce zjednodušit, než na snahu udělat každou blbost aspoň tak, jak nejlépe člověk dovede.
Paprik aspiruje na oceneni blb tydne.
Paprik: já ti rozumně a věcně odpovím, myslím, že by sis měl dát pauzu od toho porna(nemoralizuju taky koukám, ale v mezích) ptze jinak ty "hnusky" začneš vidět i v reálném životě.( kámoš říkal😉)
CERMI: Nuda v práci😁
Ta, která nic nikomu nepřinese a obě strany nasere, protože všichni máme svoji pravdu. :D
Co to je za debatu tvl?
Kozatý já rád k smrti rád!! 😀👌❤️❤️
@Paprik: Tak pokud si ta hra hraje na realitu, tak snad všechno, ne? Ne každá má velká prsa, dokonalý zadek a je přirozeně krásná. To by ti mělo být jasné.
@Paprik: nic
Co by bylo špatného na tom, kdyby v hrách byly jen kozaté baby v minisukních? Dokáže někdo rozumně a věcně odpovědět na tuto jednoduchou otázku? Co by na tom bylo špatného?
@Kentucky Josh: Hlavně že Vy jste krasavci.
Ten patch vedle bugu a optimalizace pry resi hlavne nejaky problem s jazykovými lokalizacema, proto je tak velky.