Konzolista.cz

David Cox: 2D Castlevania hry jsou minulostí

novinkapondělí 24. února 2014Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: David Cox: 2D Castlevania hry jsou minulostí
Tento týden vyjde na konzole PlayStation 3 a Xbox 360 očekávaná akce Castlevania: Lords of Shadows, která si zatím odnesla docela rozporuplná hodnocení. Nyní se o budoucnosti Castlevania série rozpovídal David Cox z Konami. Jeho slova asi moc nepotěší fanoušky, kteří mají rádi 2D díly, protože ty jsou podle Coxe minulostí, a v budoucnu s nimi nemáme moc počítat, i když je tedy úplně nevyloučil. Rozhodně je ale neudělá studio MercurySteam, které začalo pracovat na originálním projektu. Cox říká, že si je vědom hardcore fanoušků, kteří by 2D díly uvítali, ale jsou bohužel v menšině. Konami chce se sérií Castlevania cílit na daleko větší okruh hráčů v budoucnosti. Navíc si nemyslí, že by hráči chtěli hrát na konzolích PlayStation 4 a Xbox One 2D hry. Vždy dají podle jeho slov přednost něčemu většímu, epičtějšímu.
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (11)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Rundas
👍1

Toto opravdu nechápu. Kdyby udělali nějaký vedlejší díl v klasickém pixel artu, bez nějaké složité technologie, stálo by je to zlomek ceny Lords of shadow.

Naštěstí se poslední dobou opět začínají vyrábět nové 2D hry, většinou od nezávislých studií, ale kde je nový 2D Megaman, Castlevania, Metroid?

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON

Dante : No nevim co je na tom nejhloupejsiho , ze me neberou 2D hry ? Jak jsem psal na ps4 po nich fakt netouzim .....

Paprik
Paprik #PS5&XSX

El Scorpio: souhlasím, a co teprve Contra... to už by dnešní pubertální jelita vůbec nechápaly :-)

Paprik
Paprik #PS5&XSX

Neboj se, Coxi, až z Konami vyfičíš, zas budou 2D Castlevanie, protože takhle je hráči mají nejraději....

Deshien
👍1

Kostej vim ze hram moc nehovis ale 2d je rozmer ne zanr takze plosinovky si bez hledat nekam jinam a my ostatni budem doufat ze nejakej Cox co s Castlou ,tou puvodni slavnou nema vubec nic spolecneho,nebude kafrat Konami do tvorby dvou serii.. jedna 3d pro masy na velke konzole a jedna klidne jako doposud pro nintendo ve 2d s uzasnou a mega slavnou hudbou a poradne HC hratelnosti na 20 hodin

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👎1

A maji recht v Konami - ja cekam dalsi dil na PS4 v plne palbe . Bude to takova zaplata za GoW . Castlevania mam rad , ale v 2D bych to nehral - presne jak rikaji mam rad epicke hry . V 2D by to bylo fajn na PsP nebo na Vite ,ale na PS4 ? Nekupoval jsem PS4 na plosinovky [s6] Edit : Mozna to ve 2D udela jine studio tak by si kazdy prisel na sve .

eeeee
eeeee #můj názor
👍1
👎1

Dalsi znacka, ktera miri na konzumni masu.

Mirasov

Symphony Of The Night na PS a následující díly na DS byly z Castlevanie to nejlepší, velká škoda..

Pan T
Pan T #Drifter
👍1

"Navíc si nemyslí, že by hráči chtěli hrát na konzolích PlayStation 4 a Xbox One 2D hry."

To jako proč? Tohle nechápu. Stačí se na PS4 podívat na krásné a kvalitní 2D hry jako Rayman, Strider, nebo Trine 2 link

Zrovna ke Castlevanii pasuje 2D nejvíc.[s8]

El_Scorpio
El_Scorpio #PS3 4ever
👍1

Na druhej strane argumentovali prilis malou komunitou tzv. hard-core hracov a ma pravdu. Dnesne hry su vo velkom zjednodusene - vezmime si takmer kazda hra ma dnes autohealing, nehorazny prebytok municie (aj taky Resident Evil), navody totalne na vsetko, neexistuje uz nieco ako zakys atd. sa da pokracovat. Hranim tychto hier clovek "zpohodlnie" a potom ked vytiahne nejaku starsiu pecku tak sa nestiha cudovat ako to v 13 rokoch mohol dat... Tie stare Castlevanie su fakt tazke a ludia tu obtiaznost beru skor ako frustraciu a idu radsej do inej hry. Neberu to ako vyzvu, po ktorej pokoreni by mali nejaky pocit uspokojenia. Ani ja uz nemam niekedy na take veci nervy.

ApsidalTill
ApsidalTill #One/U/PS4
👍2

a to je veľká škoda, pretože Castlevania by nikdy nebola tak slávna, ak by nevznikla ako 2D koncept, to čaro a tá aura skúmania hradov cez pohyb do 4 strán nič nenahradí v kombinácii s geniálnou hudbou, konceptom zbraní, kurva ťažkých bossov kde jeden chybný krok znamenal smrť... dúfam že sa ešte 2D éra tejto série neskončila .. inak Španieli nedokázali svojou 2D/3D časťou ani zďaleka nahradiť JP produkciu ... u 3D je to našťastie lepšie

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články