Konzolista.cz

Dante´s Inferno – jak vše začalo

novinkapátek 13. listopadu 2009Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Dante´s Inferno – jak vše začalo
Studio Visceral Games dnes vydalo další trailer k očekávanému akčnímu hitu Dante’s Inferno. Pokud tak chcete vědět, jak všechno začalo, pokračujte do novinky. K nedávno oznámené demoverzi, která vyjde už příští měsíc, se nyní vyjádřil i výkonný producent hry Jonathan Knight. „Na začátku tohoto projektu bylo naším hlavní cílem vytvořit příběh pouti do pekla, který v hráčích vyvolá naprosto autentické pocity,“ uvedl Jonathan Knight. „Demo umožní každému hráči získat představu o způsobu, jakým jsme toto téma uchopili, a také si vyzkoušet herní systém. A jelikož bude v únoru následovat celých devět pekelných kruhů, dá se v tomto případě říci, že toto je jen skutečně malé ‚nahlédnutí pod pekelnou pokličku’.“
Zdroj: n4g
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Dante´s Inferno – jak vše začalo
Dante´s Inferno – jak vše začalo
Dante´s Inferno – jak vše začalo
Dante´s Inferno – jak vše začalo
Dante´s Inferno – jak vše začalo
Dante´s Inferno – jak vše začalo
Dante´s Inferno – jak vše začalo
Dante´s Inferno – jak vše začalo
Dante´s Inferno – jak vše začalo

Komentáře (3)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
helbik

Tahle hra je pro mě mnohem zajimavější než GoW 3... kde se kromě grafiky nic zásadního nezměnilo...

Gemaniak

Ty kravo... vypada to nadupane 9 pekelnych kruhu musim mit doma... Fakt na tuto hru jsem nejvice zvedavej [s11]

smindek
smindek #collector

Pekný trailer. Motív pomsty v hrách má stále niečo do seba.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články