Crytek: Grafika je šedesát procent celé hry
novinka•pátek 12. dubna 2013•Martin Šmíd•

Zdroj: EA Games
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
novinka
Příští týden začne ve hře Diablo IV jedenáctá sezóna Season of Divine
Komentáře (51)
Crytek mi už jejich prohlášeními lezou krkem. Měli by už držet huby a přestat se ještě víc ztrapňovat. Udělali jen průměrnou střílečku a sere je, že né každý hraje hru kvůli grafice. Jednou si stěžujou, pak zase na něco házejí špínu, teď se zas pokoušejí házet moudra o něčem, o čem toho moc nevědí. O technologickém pokroku jistě vědí mnoho, ale o hrách vědí kulový. Jak je tedy možné, že si jdu koupit Luigis Mansion 2 se srandovní grafikou a dokáže mně bavit opravdu mnohem víc a déle, než Crysis 3? Jsem tedy já debil, nebo oni?
Kdyz PS3 tu grafiku nezvladne tak to je pak 40% hra.
link
Mě přišli divný ty Upgrady, kdy z luku se vytvořili zbraň hromadného ničení. Čistě luk v lese je O.K. Ale ty asi víš o čem mluvím
@Abe: Luk na ostrově (jakožto první zbraň pro přežití - Tomb Raider) ti přijde víc mimo než u "nejsilnější" zbraně lidstva (nanosuit - Crysis)? Tak to potom pardon [s1]
Proč tady tak brojíte proti Crysis? Co potom tupost Call of Duty? V Crysis je to hodně o plánování, otevřené prostory, díky nanoobleku může hráč zvolit jak stealth postup tak i řežbu. Luk ve 3. dílu se taky náramně povedl, mnohem víc mimo mi přišel v nové Laře. A atmosféra? Teď jsem dokoukal DVD Válka světů od Stevena Spielberga a prožíval jsem to stejně jako Crysis. Neustále schovávání a obava z emzáků, kteří jsou nám technologicky nadřazeni. Howgh.
P. S. A jako jedna z mála her na PS3 má českou lokalizaci (všechny 3 díly)
Proč tady tak brojíte proti Crysis? Co potom tupost Call of Duty? V Crysis je to hodně o plánování, otevřené prostory, díky nanoobleku může hráč zvolit jak stealth postup tak i řežbu. Luk ve 3. dílu se taky náramně povedl, mnohem víc mimo mi přišel v nové Laře. A atmosféra? Teď jsem dokoukal DVD Válka světů od Stevena Spielberga a prožíval jsem to stejně jako Crysis. Neustále schovávání a obava z emzáků, kteří jsou nám technologicky nadřazeni. Howgh.
P. S. A jako jedna z mála her na PS3 má českou lokalizaci (všechny 3 díly)
grafická stránka určite nie je tak dôležitá ale ak má kvalitná hra dobrú grafiku a nie je to na úkor iných vecí tak takúto kombináciu mám rád
pan t: sachy jsem hraval zavodne a pri hre dam prednost tem co vypadaji standardne a prehledne, tedy pravdepodobne tem plastovym.
grafika hratelnost přiběch děla 100% AAA hru [s6]
Každý aspekt tvořící hru hraje určitě důležitou roli, ale nesouhlasím s tím, že by grafická stránka byla důležitější než hratelnost. Ovšem se hrou Crysis 3 to dávají značně najevo. Hratelnost spíše průměrná, grafika značně nadprůměrná. Zapomínají, že třeba herní doba je velmi důležitým aspektem hry. To ostatně též prokázali, že na to dlabou. V Crytek mají špatné mínění o hrách a jejich důležitých aspektech. Hratelnost a obsah by měli stavět na první místo. Dokud si toto neuvědomí, nebudou nikdy dělat žádné killer tituly. Ať se podívají na The Legend of Zelda: Skyward Sword, který patří k tomu nejlepšímu, co se vůbec může hráči her pod ruku dostat a není to rozhodně grafickou stránkou. A příkladů bych mohl vypsat mnoho, ale to je zbytečné.
Naštěstí jsou tady studia jako Rockstar, Naughty dog nebo Irrational games, které dokáží skloubit všechny prvky skvěle a proto jsou jejich hry nejlépe hodnocené a nejzábavnější aspon pro mě. Jinak hrál jsem Crysis 2 na PS3 a hra mě nenadchnula ani tak grafikou, ale hratelností, která byla skvělá, protože jsem si mohl vybrat styl jakým hru projdu ( stealth, rambo, kombinace obojí) a to u současných her chybí nejvíce.
hehe ,jen hrde dotoho at tu do 5let vidim bosshuntera juniora[s6],teda juniorku )))
zdar Kaktus ,máš recht jinak na hraní moc neni čas tátuju na plnej úvazek[s6]
cau bosaku ) tak jak se vede chlape xD,ps. wesc, i zavedena znacka se da podelat )
v dnešní době se není čemu divit ,že jsou hráči zmlsaní ,samozřejmě si člověk vybírá očima a ne že ne ,otázkou ale je za jakou cenu se člověk je ochoten vracet i o dvě generace zpět do vod daleko horší grafiky ,a v tom to právě je "starý" hry mají něco ,co spoustě dnešním hrám chybí ,atmosférou počínaje ,obtížností a herní dobou konče , z toho vyplývá ,že si hráči váží víc daleko jiných aspektů ve hrách ,kvuli kterým úplně v pohodě překousnou horší grafiku , procenta neprocenta[s6]
Hru dela ze 60% dobre zavedena znacka viz. Mario, CoD, GT, GTA atd.
tady nikdo nic nemota,tady bylo receno ze hru dela 60% grafika ,a to je pekna blbost ,terarie gladius ,jsou hry a ne retro) jen ukazka ze jsou hry ktere grafikou neoplivaj a ze to co dotycny pan povidal je hovadina ...,vemte si kolik lidi ba treba ta mobilni hra jak strilite toho ptaka )
Mr. Tea : mas recht. At te sila provazi.:)
Ach Bože! Na tuhle diskuzi kde lidi motají dohromady záměrnou retro stylizaci u her jako argument vůči grafice, a krásnou grafiku obecně, nemám sílu.
pene t to je blabol zas xD,ano u sachu treba vemete lepe vypadajici ,ale proc? to je hodne spatne prirovnani....i u aut znacne sice zalezi na grafice a rekl bych ze to je odvetvi u ktereho natom zalezi nejvic,ale i u aut zalezi co tam muzete delat ,nedavno jsem si koupil bfg doom ,a muzu vam rict zadna nostalg. ale zabava jako prase u 1 a 2 dilu),stejne tak jako tu nekdo psal vyse ..co terarie? hral jsem a je to zabava a kde ma grafiku? spise je to podle me marna snaha stouchnout si do novych konzoli a ukazat jak je pc inn ,nic vic nic min ,pak se nemuzeme divit ze nekdo udela znacku jak staks...a pokud se chytne tak postavej linku a jede kazdej rok dalsi dil jak na bezicim pasu ,pokud maj vyrobci takovejdle nazor tak potes kosta,co treba gladius,zabava na tydny a grafika? take to tu nekdo psal,ano clovek si musi zvyknout na starsi grafiku,a ano po zapnuti se lepe kouka na hezci grafiku,ale po pul hodine u krasne grafiky rikate a kde je teda to wow? zatimco u te hry co jede na hratelnost po pul hodce nevite o svete a berete si dovolenou protoze by jste stejne prisli pozde do prace xD, priklad napr. ff7,8,9,10,12 a pak brak 13 ze?a argument vsak jsou hry co dobre vypadaji a i se dobre hraji... ano jsou a ano diky zane ,ale je jich jak safranu a nastesti se ti lide nenechali strhnout trendem hlavne prodej zabava nas nezajma,haleluja naught dogum xD a podobnym )
Ať už nic nemluví ti chipmunci..Hrál jsem dvě jejich hry a obě byly těžký průměr. Spíš mi to přijde, že oni se z 60% soustředí na grafiku a pak to tak dopadá. I ta evoluce hry tomu nasvědčuje, od volného hřiště v prvním díle přes mini hřišťátka roztroušená po koridorech až po vyhlazený koridor, který působí jako zastávky metra.
grafika není důležitá třeba bioshock infinite nebo tomb raider nemá grafiku jak crysis 3 ale obě hry sou skvělé a herní časem 15 hodin se muže jít crysis s tou svou grafikou bodnout
Při hraní šachů se raději dívám na krásnou dýhovanou šachovnici s ručně vyřezávanými figurkami, než na šachy odlité z plastu. Na hratelnost to nemá vliv, ale požitek je prostě lepší. Pochybuji, že by někdo dal přednost hraní s těmi lacinými, když má na výběr.
To by mě teda zajimalo jak si zdůvodňuje ty jejich ne zrovna velké prodeje, když je teda grafika tak důležitá :) Hlavně i takovej Minecraft a Terrarie je v prodejich porazi :)
Crytek mele poslední dobou samí sra*ky!
Když se podívám na prodeje Call of Duty/Halo a Crysis 1,2 a 3, tak je jasný, že to jen o grafice není. Crytek je jen banda hňupů, kteří by snad neudělali kvalitní hru i kdyby je osvítilo. Uvidíme u Ryse, zda se to potvrdí. Nemají ponětí, jak vyprávět příběh, jak zpracovat postavy atd. Vytváří jen tech dema, nic jiného. Grafika je jako CGI ve filmech. CGI má sloužit příběhu a nikoli příběh CGI.
grafika je důležitá, ale určitě se to nedá vyjádřit procentuálně, pokaždé je to jiné, jsou hry, kde grafika je klidně i 10%. Pro mě je důležitý zvuk, hratelnost a smysl té hry.
Ano je to všechno jen o grafice, proto na mně dokáže do dnes kdejaká ps1ová hra na vypouklým CRT dýchnout atmosférou o 100% tužší než kdejaká dnešní vypalovačka... Platí pravidlo: čím jednodušší grafika, tím musí člověk více zapojit představivost, dnes když je vymodelovaná každá ptákovinka do posledního detailu, je to sice efektní a ,, reálné ,, ale když je zbytek hry tak bídnej jak většinou je tak už to nějak ztrácí význam a vážně se můžu radši podívat na film, alespoň tím nezabiju hodin deset ale dvě :)
Celá sága Crysis je hlavně o grafice a taky to tak dopadá. Crytek jsou dobří výrobci nových enginů, ale podle mě jen průměrní výrobci kvalitní hratelnosti, o nějaké atmosféře nemluvě.