Control má vyjít koncem srpna - UPDATE

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (9)
Moc se mi líbí schopnosti, které hlavní postava hry využívá, jejich zpracování vypadá naprosto úchvatně! Např. její schopnost levitovat je působivá a díky skvělé animaci působí velmi přirozeným dojmem. Pak ta rozkládací zbraň ve formě pistole, schopnost používat předměty z okolního prostředí jako štít. Akce působí zatraceně dobře!!! Prostředí je ohromně dynamické, interaktivní a k tomu ty částicové efekty, díky nimž jsou akční potyčky neskutečně efektní! Quantum Break byl velmi dobrý pokus, ale z toho co jsem viděl u Control, to jsou akční orgie, které se jen tak nevidí. Moc, opravdu moc doufám, ať se jim tohle povedlo dotáhnout v rámci celé hry do krajních možností. Miluju akční hry, když jejich akce je vskutku dech beroucí. Jen pár výjimečných her toto ve své době dokázalo. Všechny ty průměrné akční pokusy posledních let, které lákají na kvantitu - co největší svět, volnost, co nejvíc aktivit, ale všechno průměrné kopie jeden od druhého, je to zatracená nuda a nuda a nuda a nuda a nuda. Ať je hra klidně koridor, ať je postavená klidně jen na pár aktivitách, ale hlavně a především, ať je to všechno málo zpracované v tak dokonalé kvalitě, jak je jen aktuálně možné. Doufám, že už ten debilní trend open-world přes kopírák pseudo RPG hovadin bude nahrazen opět návratem k preciznosti. Je na tom všem totiž zřetelně vidět, že ohromné světy s tunami aktivit vývojáři prostě nezvládají udělat tak, aby každému aspektu hry bylo věnováno maximum péče. Vše se udělá alespoň do obstojných výsledků a pak zbývají debilní argumenty typu "tak je to open world, v koridoru je snazší ohlídat každý detail". Neberu! Viz. Red Dead Redeption 2, dokonalý příklad toho, že open world může být dech beroucí v každém svém detailu i celku. Bohužel málo kdo tohle umí dělat na takové úrovni a tak by raději měli smrsknout mapu a více se soustředit na kvalitu dílčích záležitostí. Control je jako svěží sprcha v pekelném vedru, na níž se člověk těší. V dnešní době naštěstí ne jediná.
Na tohle se těším i proto, že mi to připomíná Prey, kdy se budeme po budově pohybovat tam a zpátky a postupně si zpřístupňovat další oblasti a pak taky Inside, který mě mile překvapil jako jedna z nejlepších her co jsem hrál. Alan Wake byl taky boží. Věřím že tahle hra nedopadne jako quantum break
Já se na to těším, remedy věřím a očekávám ,že to bude dobrá hra.
dr_chaos....raytracing nepotřebuje RTcores, bůh ví co je to za čipy, treré nvidia označuje jako RTcores
QB byl supr nahodou....pokračování bych bral hned. Tohle mi ho taky připomíná, takže celkem hype
Černý kun roku, uvidíte. Bude to petelice.
No hlavně aby to nebylo jako Quantum Break, na ten sem byl od jakživa zvědavý tak jsem si ho v gamepassu stáhl a opravdu slabý průměr. A toto mi to docela připomíná.
Ta hra vypadá působivě, GeForce RTX demo vypadalo vážně nádherně, pokud RTX podporu dostanou čipy v PS5 a dalším Xboxu, můžem zažít další pěkný grafický posun...
Tohle si chci jednou zahrát