CD Projekt RED: Cyberpunk 2077 bude vypadat úžasně na každé platformě

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (34)
Ja by som odporucil pockat na Ps5/xbox cosi.
Ano ale na Xbox One X nejlépe
Velmi se na cyberpunk těším a ještě k tomu ta CZ... To je prostě paráda! Kluci z CD PROJEKT hlavně neposrat tu optimalizaci jak to bylo ze startu u Witchera3 a věřím že tady mame adepta na gamesu roku.
To si tak říkám, jestli tu ten ocas s iniciály M. K bude. A samozřejmě nezklamal. :D
@Kischi: tak to jsem tě podcenil 🤗😂
@SteveHood: Jop, to je fakt. Ale myslel jsem, že když je tady tolik odborníků na to, jak to bude vypadat na jakém železe, že by se toho mohl ujmout někdo z nich.
@Ruda Golt: máš nějaký problém proti mému zapojení XOXu na Tesla Rubín
@Screwcko: DigitalFoundry taková srovnání dělají vždycky. (I Candyland tuším)
@Kischi: na grafické orgie je potřeba pořádná televize. Ono 7 let vyhasla lcd tv na tohle není moc dobra:D a věřím že pak člověk ten rozdíl nemůže moc vidět protože ta tv to jednoduše nezobrazí... tohle hodně lidem nedochází. Vymění xone za xox pusti to na té stejné zaprášené staré tv a čekají zázraky 🤗😉
Tak nakonec stejně nezbude nic jiného, než počkat na vydání a pak se uvidí. Navíc doufám, že se najde nějaký správný herní nadšenec, který má doma XO i XOX, PS4 i PS4Pro a k tomu PC za 500 USD (cca 11k Kč) a aspoň za 5k USD (cca 113k Kč) a udělá nám nějaké obří grafické srovnání a bude o tom publikovat velmi dlouhý a obsáhlý článek. A ať už by tohle srovnání vyhrála jakýkoliv platforma, pro mě bude stejně nejdůležitější to, jak plynule bude hra běhat, jak bude mít stabilní fps a kolik v ní v době vydání bude nebo nebude bugů.
EDIT: Samozřejmě důležité je, aby mě ta hra zaujala, měla chytlavý příběh, potažmo kvalitní soundtrack, ale hlavně, aby mě opravdu bavila.
@ leco: No krásné si protiřečíš . Za prvé na PC se neoptimalizuje tam se udělá nejnáročnější verze a slabší PC se jen osekávájí ve fičurach a rozlišení do té doby dokud to jede aspoň nějaké fps a nanejvýš se udělá upgrade když to nejede na nějaké kombinaci výkonného HW. Kdyby se hra na PC optimalizovala na nějakou jedinou sestavenou mašinu za 60k tak by ta grafika byla o generaci jinde ale taky by to nejspíš nikde jinde nejelo jen zase osekané tak proč by to optimalizovali kvůli jednomu jedinému sestavení. Na PC se jede pouze na brutální výkon nic víc proto taky konzole se slabším HW hru spustí skoro ve stejné grafice za méně peněz protože na ně se prostě optimalizovat musí tam žádný hrubý výkon navíc nejde použít. Ale ani na konzolích se nedělá u multiplatforem optimalizace na konkrétní HW ale jen na podobný výkonem. Vůbec nikdo se nebude srát s tím aby se udělala optimalizace na hranici výkonu stálo by to moc času a dolarů. Řeči jak to jde poznat si nech pro sebe bez přímého porovnání nemá nikdo šanci. Stejně jako při degustaci vína jak je etiketa tak každý rádoby odborník hodnotí podle drahé etikety a ceny čím dražší tím lepší a při slepé degustaci najednou vyhrávají vína za desetinu ceny. Rozdíl v grafice a fps mezi konzolemi One,S a X je, ale pokud srovnám hru z One S a ze XOX tak zas tak obrovský bez srovnání není. Já vlastním XOX abys nevyskytoval že si obhajují slabou konzoli a na vánoce jsem byl zprovozňovat kámošovi One S no a když jsem pak u něj pustil FH4 tak sem si myslel jak na tom graficky nebudu líp a pak sem si říkal že zas takový rozdíl bez přímého srovnání mezi těma hrama není. Vesměs kdybych to nevěděl z které je to konzole spuštěno tak bych řekl kdyby se mne někdo ptal ať hádám jaká je to konzole, odpovím že sem čuměl na XOX asi jen při přímém srovnání bych uhodl co je co. Je to totiž jako hádanky na netu najdi 5 rozdílu na obrázku a ty je najdeš jen díky tomu že máš ty 2 obrázky hned vedle sebe. Bez přímého srovnání by ty rozdíly plno lidí nenašlo ani za týden.
@A2: já být tebou tak se "těším" jak to bude vypadat na původní ps4.
přesně tohle říkali o Witcherovi 3. Zaklínač 3 byl optimalizován šamany na konzolích. Tvrdili to týden před vydáním. Potom 15 FPS. Tohle studio je mi neskutečně odporný. Lhali do posledního dne. Lhali, že to bude skvěle optimalizané, lhali o downgradu. Těším se, jak to bude vypadat na původním Xboxu. To bude jistě skvělý zážitek.
Jakub Andreas, jasný... pozdravuj v modrém údolí
@Mird@: za rok kupuji novou mašinu.
Hele jestli je nějaké studio, které si klidně navíc pohraje s každou verzí konzole, tak je to CD Projekt Red.
@Gaunt3t: sry uklik
Leco77: u druhého příspěvku jsem chtěl dát palec nahoru. Minul jsem.😁
@Jakub Andreas: však počkej za rok jak mu odstrihnou tu jehu ultra mašinu jen co vyleze nová... Já se budu tak smát... Pac jeho legendární prohlášení že xox půjde do další generace je nezapomenutelná!!!
@Martin Kuba: Ty jsi hroznej dement
Bude to jak na witchera - hra bude vyzerať skvelo ale nie tak ako je prezentovaná na e3 (silne PC železo), konzole majú lepšie predaje než PC a hlavne nefunguje tu pirátstvo, hra je tu drahšia. A keďže nechcú ohroziť predaje na tejto platforme tak bude opäť PC verzia downgadnuta (keď sa nato pýtali vývojárov, ty odpovedali že chceli aby hra vyzerala na všetkých platformách dobre a že konzolu im zarobili vývoj hry, asi tak). PC získa max viac fps, nejakú tu textúru, tiene a pod. Teda nič čo by stalo za reč adekvátne napríklad 1.6 tflops vs 13 tflops. Hra bude vyzerať v pohybe všade rovnako.
Super článek. Toliko informací v tolika málo větách. Uff, to budu ještě dlouho vstřebávat.
Zjednodusene - efekty a featurky ktore vyuziva to low level API na PS4 spolu s vlastnym jazykom na programovanie shaderov (sposob zobrazovania povrchovych, casticovych efektov, odrazov, spracovanie svetla, priehladnosti atd..) ktore vidiet v exkluzivkach, na high level API typu Direct 3D zobrazit nepojde, alebo urcite nie tak efektivne. A Engine ktory je takto postaveny hned od zakladov toho dokaze na obrazovke rozhybat podstatne viac nez narychlo zbuchany port z Direct X. A toto nieje o architekture ale o pristupe k nej, bez ohladu ci je to Cell, alebo Jaguar.
Ale hej, port typu Tomb Raider a kvalita jeho vizualu je zavisla od hrubeho vykonu v high level API
Jsem zvědavi jak velký rozdíl bude mezi RTX kartami a konzolemi. Jelikož žádná z konzoli neumí počítat odlesky a světlo v reálném čase tam to bude na konzolích vypadat výrazně hůře než na současně prezentovaných záběrech že hry :)
Soucasna generace ma stale vykonu dost a kdyz se chce, tak muzou hry vypadat porad skvele. Ja ted nedavno videl RDR2 a Spidermana v chodu na PS4 slim a fakt jsem cucel jak dobre to vypada a bezi. Ted je pouze otazka, zda je CD RED schopen takove optimalizace taky.
Ty si Leco zas pleties hrusky a jablka s tou architekturou... Exkluzivky na PS4 bezia na svojom vlastnom low-level API, vyvojovom rozhrani uzko orientovanom na jedinu konfiguraciu a v ktorom je narocnejsi vyvoj, ale maju k dispozicii viac vykonu. Multiplatformy vacsinou na high level kde to ide lahsie portnut z Direct X, ale za cenu straty dostupneho vykonu.
Kischi: Kuba ale pixely počítá, tak to pozná!! :D
@ Martin Kuba: Si myslím že udělají na konzole jen tři verze a nebudou to dělit podle toho kolik která má výkonu. Stejně to bude vypadat na PS4,One a One S, pak o něco líp ale zase bez rozdílu na PS4Pro a XOX, a potom opět stejně vypadající na nexgenu PS5 a X2. Pochybuju že se budou optimalizovat s každou konzolí zvlášť aby využili víc výkonu základní PS4 a nebo více výkonu XOXu. Nějaký rozdíl tam u XOXu možná bude ale bude zanedbatelný i když má o moc lepší výkon jak Pro. Oni tu hru chtějí prodat a vydělat a nebudou se kvůli XOXu snažit aby to vypadalo líp to je pro ně nepodstatné. Proto můžou maximální výkon své konzole využít vždy jen domácí studia značky aby ukázala že hry na jejich konzoli vypadají nejlíp a v tomhle bohužel vede Sony se svými studií. PS4Pro je proti XOXu opravdu aušus z vietnamské tržnice ale Microsoft ukázal potenciál XOXu možná jen na Forze a možná ani to ne. V nějakém stejném technologickém demu by XOX zadupal PS4Pro do země bohužel nehrajeme technologická dema ale hry, a s těma se nikdo nehraje. Prostě se udělá stejná verze multiplatformní hry a to že to na XOXu jede líp a o něco hezčeji není zásluhou vývojářů hry ale brutálního výkonu samotného XOXu. Proto ani u nexgenu pokud nebude mezi konzolemi rozdíl třídy tak to bude jen pixel hunting který stejně jako teď bez přímého srovnání není ani vidět a poznat.
Cyerpunk heeeej????? Kto toto pise!!!!
ještě že máme v konzolovém světě silné želízko v ohni xox. Ten nám před pc master ušetří ostudu 🤗