Konzolista.cz

Bude u Zeldy někdy dabing?

novinkaúterý 6. prosince 2011Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Bude u Zeldy někdy dabing?
Pokud jste četli naší recenzi na skvělou hru The Legend of Zelda: Skyward Sword, víte, že jedna menší výtka směřovala na absenci dabingu. Ten ovšem chybí v celé sérii a je tak otázkou, jestli se vůbec někdy objeví. Vývojáři se totiž bojí toho, že bude přerušeno pouto mezi hlavním hrdinou a hráčem. „Nejdůležitější věcí na celé sérii je to, že se hráč stane Linkem. Problémem dabovaných her je ten, že když hlavní postava promluví, slyšíte hlas někoho jiného a to pak přerušuje pouto mezi vámi a postavou, za kterou hrajete,“ řekl pro Game Informer Koji Kondo. „No a když vytvoříte zase hru, ve které všichni mluví a hlavní postava je němá, vyvolá to pocit, že je plachý, což samozřejmě vzbuzuje pozornost,“ dodal Eiji Aonuma, který bude společně s týmem do budoucna hledat určitou rovnováhu, jak dabing do série začlenit. „Každý by ale poté mluvil Hyliansky, takže by je hráč slyšel mluvit, ale nerozuměl by jim,“ zakončil svoji myšlenku Eiji Aonuma.
Zdroj: nintendoeverything.com
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (12)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
bjelda
👎1

Počkat tam není dabing??[s6]EPIC FAIL

stillalive
👍1

Čim více lidem ukážete, tím méně uvažují. To je fakt, který bude platit dokud lidstvo bude. To je stejné jako kdybych měl říct základní rozdíl mezi knihou a filmem nař. Pán Prstenů. Hlavním rozdílem je že u knihy si sám v duchu představim scénu, postavy, jejich hlasy, výrazy a vlastně tak je člověk zapojen nad věcí více uvažovat a více sám tvořit, je více spjat s napsaným dějem. U filmu se díváme už na něčí představu, kterou jen vnímáme a jen málo nad ní uvažujeme. Stejný efekt mají právě absence některých věcí ve hrách. Absence dabingu mně dá možnost si v duchu domyslet hlas postavy dle vlastní fantazii a tvořím si tak částečně vlastní postavu děje. Je pravda že tak vzniká určité pouto mezi hráčem a hlavním hrdinou. Souhlasim! Vole a ukamenujte mně :)

VulcanR
VulcanR #Trogári

Ja teda dufam ze plneho dabingu v Zelde alebo Mariovi sa nikdy nedozijem, to by bolo nieco strasne a totalne by to pre mna odrovnalo atmosferu tyhto hier. [s6]

solid__snake
solid__snake #HIDEOut

Smyšlená řeč může klidně fungovat, viz. ICO, SotC.

Macek_7
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️

smyslena rec :D mazec nintendo pekne setri na fanouskach jen co je pravda

elwiscz

Asi je to udel ZELDY, ale uz by s tim Nintendo mohlo taky neco udelat ? U tehle pecky by mel byt dabing samozrejmnosti. Snad az na WII U.

isildur heir

To by bylo genialni, nadabovat je smyslenou reci [s14]

solid__snake
solid__snake #HIDEOut

Já jsem se do herních hrdinů nikdy nevžil, spíš mám raději, když to je charakter sám o sobě a i v hrách typu Dark Souls si snažim vymyslet nějakou originální postavu... Nikdy neuvažuju nad tim, že hraju sám za sebe. Blbost... :)

Tendle přístup mi spíš kazí hry, které mohly být geniální. Nejlepším příkladem budiž Gordan Freeman...

Malasnikov

V GTA 3 taky hlavní hrdina Claude Speed nemluvil a nepřipadalo mě že bych se do něho nějak víc vžil než třeba do CJe [s6]

Moments hunter

PS3Fanboy: víš, proč se hlavní hrdina jmenuje Link? Nemluv tady o penězích...

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni

"Problémem dabovaných her je ten, že když hlavní postava promluví, slyšíte hlas někoho jiného a to pak přerušuje pouto mezi vámi a postavou, za kterou hrajete" Kam na tyhle blbosti choděj, ja osobně byl nadšenej když se v FFX poprvé v FF serii objevil dabing. Dabing do serie zelda nedaj pouze proto, že by je vývoj stal o něco více peněz a to by nintendo nepřekouslo. Nic jineho v tom není.

kocurstvo
kocurstvo #kocurstvo

Soulasím s Nintendem... FF jsem taky více prožíval na PS1...

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články