Brzy se máme dozvědět nové informace o hře Death Stranding 2, pravděpodobně unikl podtitul

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
novinka
Starfield má v příštím roce dostat velký update s řadou vylepšení, plánovat se má i vydání pro PS5 a Switch 2
novinka
Sony se dohodla s Tencentem, hra Light of Motiram byla odstraněna z herních obchodů
novinka
Akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dnes dostává slíbený velký update Stories Untold
novinka
Závodní hra GRID Legends: Deluxe Edition míří na konzoli Nintendo Switch 2
novinka
Na květen příštího roku je plánováno temné fantasy akční RPG The Relic: First Guardian
novinka
Hra PowerWash Simulator 2 dostane příští rok rozšíření Adventure Time Pack
novinka
Bandai Namco se rozhodlo prodat své studio Limbic Entertainment
novinka
Hra Tom Clancy's The Division dostala na PS5 update s podporou 60 fps
novinka
Fallout 5 bude počítat s událostmi ze seriálu
Komentáře (37)
@Mr. Tky: tak snad sony nevybočí z lajny a dopraje nám to.😆
A nebylo by dobry udelat remaster jednicky. Prece jen uz ma sva leta a ten vizual je hodne spatnej. Myslim ze by o tom mel sony popremyslet.
Momentalne hraju jednicku na PS5 a uz jsem do toho nalil pres 100 hodin. Jako v pribehu mam docela zmatek coz mi u Kojimy nevadi, protoze to je vzdy komplikovane. Hratelnost je hodne navykova az jsem se od toho nemohl odtrhnout a zpracovani postav a scen je vymakane. Necekal jsem ze me to tak chytne, takze na dvojku se tesim.
Death Stranding miluju tak jakou každou jinou hru od pána Kojimy. Chápu taky že to není hra pro každého, ale chcete říct tajemství? To ani Metal Geary nebyly 😉. U Death Stranding 1 si každý vymyslel svoji představu o tom jaká ta hra vlastně bude a proto byl někdo překvapen ať už přijemně nebo nepřijemně. Na dvojku se moc těším a doufám že se Kojimovi povede stejně tak jako jednička. Za mě první díl hodně specialní zažitek. Chci víc ❤️
@A2: na PSNP je ten první údaj jen z uživatelů kteří se buďto zaregistrovali nebo je tam někdo manuálně aktualizoval, druhý (když na to najedeš myší/klikneš je ofiko statistika ze Sony.
Tak pro me osobne je DS rozhodne vic, nez treba nedomyslenej Loadfield. Nicmene me nijak neudivuje, ze to mainstream muze cejtit jinak. :-) Kazdopadne souhlasim s tim, ze druhy dil musi teziste hratelnosti posunout, dalsi dorucovani Kojimovi neprojde.
Ta dohratelnost kolem 23% vsak neni zase tak hrozna, vetsinou jsou ty OW hry kolem 30%. A DS je opravdu hodne specificky, takze me vlastne tech 23% jeste prekvapuje. Ja sam tam mam platinu a neco pres 100 hodin, fakt me to bavilo, ale plne chapu kazdeho, kdo se nedostal ani do pulky. :-)
Mě se líbí jak vždy někdo napíše něco ve smyslu že xboxari puknou závistí 🤣
Tomu se říká žít mimo realitu...
Jediné co mi z té hry zůstalo je soundtrack ❤️.
Doufám že čísla jsou dostatečná facka a Kojima předvede něco víc
@mnaca: tak otázka je, co udělá hype a hype po vydání. To dělá divy.
Pochybuji, že budeš dělat opět kurýra, to by se nechtělo ani mě a to tam mám skoro 100 hodin. Pokud to bude stealth/akce, bude to mít přes 90% na MT a lidi o tom budou mluvit, tak to budou kupovat i lidi, co vůbec jedničku nehráli.
@mnaca: jsem si myslel, že se bere ten první údaj, takže se bere ten druhý. Ok :D, člověk se pořád učí.
@mnaca: link
Podle čeho bereš těch 20%?
@arnold: víš, že sis nasral do huby opět? Jak je to dlouho, co jsi psal, že nečteš moje příspěvky a nereaguješ?😃
Proboha řehtej alespoň jeden celý týden v jednom rytmu.
@A2: Děkujeme A2, že nám opět nastavil zrcadlo a osvětlil nám co je to za hru. Jeho názor je nad všechny ostatní recenze.
@Tragéd: Je to indie hra zabalená v AAA tvorbě, na to je potřeba myslet při této hře a ke hře doporučuji takhle přistupovat. Je to opak doslova MGSV, kde je hra čistě soustředěná na gameplay a vyblbnutí hráče, tady je to o pocitech. Pro určité hráče může být problém, že ten indie koncept je tady roztažen na spoustu hodin, indie hry končí do 10 hodin většinou.
Kojima má nejen velké množství fanboyů ale i hejtrů, já si pamatuji první den, kdy DS vyšel, na MT byly desítky nul, jak je Kojima neschopný apod.
Jak píše Leon, Kojima opět predikoval budoucnost, to té hře nikdo nesebere. S MGS2 trefil fake news, cenzuru, A.I kontrolující co můžeš napsat, masivní množství neověřených zpráv v rámci internetu a to vše až s překvapivou přesností na aktuální dění, tady trefil tu zmíněnou izolaci. Predikce z MGS2 je o dost děsivější než u toho Covidu alespoň za mě.
@Leon: díky za odpověď a meierovi také ☺️ .Tak ti nakonec vyzkouším jaké to je
ja nedavno zkousel jedničku,a po 6h sem to nadobro smazal…grafika a filmecky supe,hlavne to scifi zasazení mi strasne sedlo jelikoz to miluju 🙂 ale ten gameplay me tak odradil az skoda…na dvojku sem zvedavej jestli to bude stejny jako jednicka ohledne toho playe,protoze pokud jo,tak tomu akorat zamavam az to poletí kolem…
Dlho som otáľal s kupou jednotky, pretože ten gameplay ma vôbec nelákal, ale zasa som zvedavý na príbeh. Teraz ma čaká nerozbalená na poličke a keď dohrám RAGNAROK, idem na to a som zvedavý či ma bude baviť 🙂
@Tragéd: já to hrál a pokud se podíváme do historie teochu tak jen jméno nestačí. Kor v dnešní době kdy se vše všechno šíří tak rychle. Spíš jde o to že to postupem času uzrálo a nabalovalo se více a více hráčů. Sam jsem to doporučil jako bombu dvoum kamarádům. Ti předtím nevěřili že pošťák je boží. Když sem je přesvědčil ať přežijí začátek tak prvých 6hodin tak je to nezapomenutelný zážitek. A světe div se najednou chodili a psali mi jak je to super. No ale to bylo minulý rok. A oba si to koupili. No a pokud se to podobně táhlo i jinde tak těch 10mil kopií je úplně v pořádku. Ale teď zpět jméno prostě nestačí. Připomeňme si jména jako Romero, Spector, Gariot a další. Podle mne jsou to veliká jména ale jejich poslední projekty se moc dobře neprodávali resp nebyly kriticky přijaté.
@Tragéd: Zpočátku snad, mohlo to sehrál roli, ale prodeje se na počátku roku 2020 de facto zastavily, protože ta velká bublina oklopující hru od roku 2016 náhle splaskla. Tady někde mohl příběh hry jménem DS skončit, ale přišla pandemie a ta znovu nastartovala prodeje. Ke hře se potom dostali opravdu ti, které zaujalo téma (izolace, "spojování", socializace) a přijali Kojimovu vizi, která byla velmi aktuální. Obdoba MGS 2. Tam se také stala hra kultovní až s delším časovým odstupem, de facto po konci nultých let, kdy se témata, na něž poukázal, začala stávat opravdu aktuální.🙂
@Leon: já sám to nehrál ale myslím si že první díl se prodával díky jménu Kojimi
link
Ono to bude spíše kolem 5 milionů, což je pořád za mě úspěch, když vezmu, že je ve finále takový fuck up k AAA tvorbě.
@ΛNĐ3RLΛ: zde link
@ΛNĐ3RLΛ: link těch 10 mega z jiného zdroje je asi ztraceno v překladu a počítalo se do toho i PS+ ale těch Leonových 7 mega je dost pravděpodobných
No už je načase, tak ať se to potvrdí 😎
@PunisheRR: Ten se tu za chvíli objeví. S tím, jaká ušmudlaná hra na xbox to po letech zase přijde.
Mulťáčkům pukají cévky 😪
vypada to dobře na grafy a prodeje doporučuji tohodle borce blUe cUnts:)
Kde berete ty čísla? Podle těch ukradnutých dokumentů z Insomniac, prodal Death Stranding k roku 2020 něco málo přes 4 miliony, Director's Cut potom prodal ušmudlaných 200k v roce 2021 - link
@Iggy: Máš pravdu, ani první díl nebyl žádný kasovní trhák, ostatně s pouhými 7 milióny prodaných kusů jak by vůbec mohl, že?😉
@Iggy: první DS prodal 10 milionů kopií, popř. 16 milionů zapnutí jak vy zelení tak rádi počítáte, a to jsou údaje z roku 2022. Spousta lidí je mimo cílovku, ale cílovka je dost velká a některým stačí vidět že je pod tím podepsaný Kojimbo.
Podle podtitulu to tentokrát místo simulátoru pošťáka vypadá na simulátor dovolenkáře 😂