Bloodborne dostal druhý update 1.02

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
Komentáře (30)
Jj jsou a dokonce se daji nastavovat na intenzite ...
čau, jdou vůbec vibrace v týhle hře?
Nahrávání do Hunters Dream netrvá dlouho... do lokací ano, ale co... a po úmrtí by to mohlo být kratší, když už to jednou nabíhalo :) jinak mě je to tak nějak jedno... tak to vcelku potrvá o 5 minut dýl každej den... to bych si stihl tak zalejt kytky :D
Těší mě, že nečestní hráči mají teď utrum.
A co se týče nahrávacích časů, tak je mi osobně vcelku ukradené jestli na to jednou za hodinu koukám 30 s, nebo 20 s. Alespoň mám čas srovnat si čakry. ;-)
Kostej-cz: bez komentáře vemínko..
Krasny priklad demence gratuluju Hraci [s14] Dojdi do Iosefka clinic treba ti tam pomuzou [s6][s14]
1.Ked pracuju na loading screenoch tak sa 100% daju znizit moj predpoklad je ze cas bol kratky na vyvoj tak radsej neoptamalizovali kod do dokonaloti ale skor sa sustredili na bugy a gameplay.
2. A k tomuto patchu slava im ze konecne opravuju ten lunar key to bol pekne nechutny bug teda :D tie blood echos infinity mod toz ide mimo mna nebudem si kazit hru niecim takim trivialnim :P
CZ-Honza: jeden holky druhej vdolky..někdo rád vymění 1080p za rychlý a hladký hraní a někdo raději loví pixely..proti gustu žádný dišputát jak se říká.
U mě byl přechod v plynulosti asi takový jako když si vezmeš dokonale hladkou kuličku a válíš jí po stole a potom si vezmeš oloupaný brambor a uděláš to samé, takže šok jako blázen.
Neglitchuju a taky hraju a kazdy level nabeham poctive - s glitchama hrajou jen nejvetsi loseri -at to pekne opravi a budu spokojen,,,
uprime nedodrzeni 1080p by mi vadilo podstatne vic nez par vterin navic v loadingu
a v puvodni grafice DS2 bych to rozhodne hrat nechtel
Mastaa: nevím nejsem vývojář takže si nedovolím tvrdit co mohou nebo nemohou udělat. Každé zkrácení nahrávání vítám, protože jsem hráč který opravdu proštourá vše a díky tomu že cestovat musím (pokud ne po svých což trvá ještě déle) přes Hunters Dream tak mi "nehraní" zabírá dost času.
Já jsem doufal a očekával že od svých předchůdců dozná hra vylepšení..bohužel jsem ale dostal takový ten "SONY protlačovaný standart" 1080p za každou cenu. Hra stylisticky vypadá famozně...je zde i implementováno pár pěkných grafických featur ale to vše přichází za pro mě velkou daň loading a slowdown,sekání a nízký framerate v MP. Tento typ her by spíš než o 1080p a grafických featurách měl být jen o stylizaci a perfekním a responzivním gameplay..
Ještě dodám, že jsem velice zaujat protože jsem měsíce před vydáním hrál PC verzi DS2 kde byl loading minimální a gameplay hladký jako samet. Tohle je tedy jediná parketa kde mě hra zklamala..asi jak pravíš..víc z té konzole vývojáři prostě nedostali..
Hrac123: Flegmatik asi trochu jsem ,protoze jinak bych tuhle hru nehral. Ja te samozrejme chapu ,ale zaroven kdyz si vezmu cenu te konzole ,tak mi ten cas prijde i docela rychly. Pokud ty casy vylepsi tak si ale zaroven myslim ,ze by musel prijit nejaky downgrade ,nebo tak neco. Prece nemuzes osekat nahravaci cas a nic neubrat [s14] Ale treba se pletu.
Jeste dodatek. Zaroven bylo par lidi kteri si stezuji na grafiku. To osobne nechapu ,protoze me prijde naprosto skvela. Zbarveni krve podle toho kolik zabijete nepratel a dalsi veci. Rozhodne jsem to necekal.
Mastaa: vždyť je to otravné pořád..a čím víc lokací máš a čím víc se je třeba přesouvat nebo dělat cokoliv kde je třeba loadingu tak je to otravnější a otravnější..A jak už jsem psal u recenze..až nebo jestli vyřeší technické problémy (sekání,thrání a loadingy) tak nevidím na té hře chybu, respektive žádnou zásadní..ale tohle je prostě zásadní problém pro každého kdo si umí uvědomit kolik hodin prosedí u Bloodborne loadingu když té hře bude věnovat podobný čas jako u souls-like her bývá zvykem. Pokud tedy nejsi rentiér a nemusíš dělat už nic jiného než čekat až se ti naloaduje hra a nebo si neuvěřitelnej flegmatik a je ti to prostě jedno..
I lidé co spolupracují dlouhodobě s From Software a podílejí se na Guide k jejich hrám si stěžují na dlouhý loading.. a to jsou fandové jak poleno..
Mastaa: Na tebe double facepalm..30 vterin loadingu rozhodne neni zadne terno ,vzhledem
jak velke lokace jsou. Muze to byt ze zacatku trochu otravne ,ale jinak to rozhodne problem neni. Ale vzdycky se najde 1 z 10 jako ty.. Autori to "snad" vylepsi a pak si najdes treba neco jineho..
No mě spíš než loadingy vadí víc nestabilní framerate a trhání hry. Doufám, že to vyladí.
CZ-Honza: nechme se překvapit..
Mastaa: facepalm
Ty loadingy mi nevadi ani trochu..Kdyz nejste totalni guma a neumirate kazdou minutu [s14]
nova lokace se musi nacitat, s tim nic neudelaj, jestli to poladi tak maximalne o par vterin, necekej zazraky
dokazal bych si predstavit zkraceni loadingu po smrti, ale pri presunu z lokace do lokace, kdy ta hra dopredu nemuze tusit co ma prednacitat?
Umírání, přesun z jedné lokace do druhé znamená Hunters dream/loading/přesun do lokace/ loading, použití Hunters mark abych se vrátil k lampě/loading pak případně zase do HD/ loading. Připojení se k jinému hráči/loading..Nevíš kudy kam? víš, že dveře jsou ve 2-3 lokacích a abys zkusil jestli se otevřeli potom co jsi zabil bosse tak si docela počkáš než je oběháš všechny protože zase lokace/HD/lokace..
O umírání jde až v poslední řadě..rozhovory s npc/události atd. se v každé lokaci mění po poražení určitých bossů nebo uskutečnění určitých "událostí" a pokud chceš čerpat "lore" této hry, je přesun po trase lokace/HD/loakce nezbytný.
Pokud tě omáčka kolem světa Bloodborne nezajímá pak tímto martýriem procházet nemusíš..potom chápu že si zvykneš..
Mě rozhodně nemusíš říkat co bych měl nebo neměl hrát. Vím s čím mám tu čest a o hru vůbec nejde.
přesně člověk si zvykne na tu dobu loadingu....přesně! přestane umírat a když už alespoň vychladne...[s7] a že někomu hodně vadí ta délka.....tak jdi hrát něco lehkého..proč hrát hru která má být dlouha i díky umírání atd... když už má hra tenhle styl obtížnosti tak ti loading nemuže vadit..max při přesouvání z lucerny do dreamu...to je samo zbytečné
me ty loadingy vadily, ale uz mi tolik nevadi, zacal jsem min umirat a ten loading mi pripadnou smrt pomuze rozdychat... jestli opravili ten glitch je bezpredmetny, kdo chce, muze i tak pouzit hru bez updatu
Text v článku: Vývojáři v současnosti pracují i na zrychlení nahrávacích obrazovek.
Komentář pod článkem: A jak ty nahrávací časy? Už je to opravené?
[s6][s6]
Pokud to dokážeš tak si spočítej kolik desítek minut prosedíš za týden u týhle hry civěním na obrazovku s nápisem Bloodborne..pokud ti to nevadí tak se samozřejmě nemáme o čem bavit..ale jsou lidé, kterým to vadí.
Zmínku o QTE v jedné hře v souvislosti s dlouhým loadingme v jiné hře absolutně nechápu ale přičtu to k faktu že prostě meleš kraviny (jak je nicméně tvým zvykem pokud se nemáš za co chytit).
Hrac_Nejsem tvuj kamo,a cca 30s neni tragedie,ale zbytecne to resit s nekym kdo ma problem odmackat qte v Orderu...
Zlordstvo: pvp....jsou lidé, které u souls her zajímá vyloženě jen a pouze pvp...V těchto hrách má i pvp určité oblíbené levely na kterých se toho v rámci pvp děje nejvíce. Řekněme třeba v Dark Souls 2 to bylo 120-150. Namísto aby člověk musel hru 2x projít si prostě naglitchoval/natrainoval duše a nalevlil si pvp char a mohl zkoušet různé "buildy" bez toho aby musel např. 5 postav tahat přes NG a NG+..
tvl kdo si to chce glitchovat ? ano nadaval že musím grindit občas ale hernaj proč tenhle typ hry glitchovat ?
Jo a pořád se nepřesouvejte do HD a do dungu atd. Raději v té hře nikam necchoďte...rada nad zlato kámo...
Tak porad nechcipejte a nemate tak casto loading,navic kdyz si prectete novinku,coz je nekdy dobre pred komentem udelat,zjistite ze ten update neni o loadingu.
Nahrávací časy pořád trága...
A jak ty nahrávací časy? Už je to opravené? Vím, že první patch je zkrátil ale ne o moc.
Jinak soutěž raději nevyhlašujte, opět budu zklamán, že jsem nic nevyhrál. [s13]