Během prvního průchodu Phantom Blade Zero bude možné přehlédnout velké množství obsahu

Zajímavější je, co Liang řekl o herním světě. Liang není nadšený z obrovských světů, v nichž se hráči mohou ztratit. K dispozici proto budou v Phantom Blade Zero kreslené mapy, aby hráče nasměrovali po hlavní příběhové lince. I tak ovšem zřejmě hráči během prvního průchodu objeví pouze zhruba 30 až 40 procent obsahu. Liang totiž říká, že mohou přehlédnout vedlejší obrovské lokace, které budou obsahovat další souboje s bossy. Ostatně na Gamescomu ukazují úroveň, která je ve hře volitelná a je nutné ji nejprve objevit.
Hra Phantom Blade Zero je ve vývoji pro PC a konzoli PlayStation 5. Ještě letos bychom se měli dozvědět datum vydání.











Komentáře (6)
@Kár3l: Čistě teoreticky. Pokud budeš hrát hru 2x, nemusíš si následující měsíc kupovat další hru a logicky nemusíš jít celý měsíc do té 2. práce. 🤣
Pěkný, ale představa další hry brnkající na nervy? Postačí mi jedna, Elden Ring. Jenom za letošek se oznámilo toliko "rubaček", že mám dokonce pocit, jako by jiný game design neexistoval. Všeci se po*rali z ER a Bloodbornu natolik, že si každý řekl, že udělá takový svůj vlastní. Tvl. bůh žehnej akčním adventurám. Mám rád sekání a boj, když je zábavný, ale ne když je to každý rok o několik set více dalších her, že už člověk neví která je která a jak se jmenuje. Všude se řežou.
@Tombaniero: jako ta ženská tam nebyla nejkrásnější, říkát ji ale kráter?
Jestli to bude po vzoru kráteru v GoW Ragnarok, tak super.
chodim do 2 práci, abych měl aspon na jednu hru za měsíc. Nemam čas to hrat 2x...
Těším se ☺️