Akční hra Astral Chain byla ve vývoji několik let

novinka  9
Martin Šmíd, 1. 9. 2019 23:39
Japonský magazín Famitsu přinesl ve svém posledním čísle rozhovor s vývojáři ze studia PlatinumGames, kteří se rozpovídali o vývoji v minulém týdnu vydané hry Astral Chain. Na té pracovali několik let a její vývoj začal ještě dříve, než se začala připravovat hra NieR: Automata. To bylo ještě v době, kdy byla na trhu konzole Wii U. Tehdy Nintendo kontaktovalo studio PlatinumGames s tím, že by si přálo nějakou hardcore akční RPG hru, zřejmě konkurenci pro Souls sérii. I proto se původně počítalo s tím, že hra Astral Chain bude zasazena do fantasy prostředí, z čehož nakonec sešlo, stejně tak se upustilo do jisté míry i z oné vysoké obtížnosti. Vývojáři během vývoje vytvořili řadu konceptů, třeba původně měli být hlavní hrdinové tři a monster v podobě Legií daleko více. Nakonec ale Nintendo navrhlo, aby se vývojáři zaměřili na kvalitu a ne kvantitu. Současná verze Astral Chain se hodně liší od původního prvního návrhu, ale to není vůbec na škodu, zvláště když se jedná o parádní akční hru, kterou by si měl zahrát každý fanoušek žánru.

Zdroj: nintendoeverything.com

Astral Chain

nsw
Nintendo, Platinum Games
Datum vydání hry:
30. 8. 2019
Žánr:
Hack and slash/Beat 'em up, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře