10 minut z očekávané akční hry Wo Long: Fallen Dynasty

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (14)
SUPER gameplay na Super hru
@Hashut: nioh 1 a zimni oblast :) klada pres cestu a musi se obejit pres 20 yokaiu :) to mne taky vzdycky neskutecne sere. Nebo dvere ze tri kusu ztrouchniveleho dreva ale Does not open from this side, pritom by na otevreni stacil vetsi prd. Ale presto vsechno mne ten Nioh tak nejak porad bavi 😁
@Marty: Zkoušel jsem lehce jedničku, ale víc šancí jsem dal Nioh2. Bohužel mám na tenhle žánr moc volšový ruce. Já potřebuju, aby hry z Japonska nedělali Japonci. Nejvíc mě bavily Ghost of Tsushima a Shogun Total War 😁
@Marty: Prý nebude, psalo se o tom myslím i tady někdy dříve. Jestli je to pravda, nebude to taková zábava jako Nioh. Demo jsem nicméně taky nehrál.
@Marty: Tak je to téma, u kterého trpím tak nějak dlouhodobě. Elitní zabiják, kterej nepřeleze půl metru vysokej plot, mě dokázal naštvat už před těmi 20 lety. Dnes už mi to příjde snad akorát směšný. Chápu, že to tu hru v rámci žánru vlastně moc nelimituje, ale na rozdíl od nějaké PS2 kde to bylo vynucené omezením HW mi to už dnes nedává smysl. Prostě udělám vesnici, kolem které je jen po obvodu nějakej hustej les, skála nebo cokoliv, ale funguje to jako jedna velká aréna. Ale tak Japonci no - ti to prostě prodaj jako stylovou záležitost. To je jako když Jobs řekl, že každému musí na myši stačit jedno tlačítko a basta. Prostě si koupím PC no 😁
@Marty: Ale jestli u vás před domem máte úzké koridory vyznačené páskou za nimi je plexisklo nebo něco takového, tak se omlouvám. Dnes už hry neomezuje HW tak jako kdysi, tak čekám, že level design bude přirozenější a když chce někdo boj omezit na úzké chodby, tak tu hru umístí třeba do budovy 😁
@Marty: Když někde roste pár bambusů, můžu mezi nimi normálně projít. Není tam val a podivná neviditelná stěna, o kterou se zarazím. Nečekám obrovský open world, ale tyhle chodníčky a neviditelné stěny nad 30 cm vysokou překážkou byly cool tak možná před 20 lety, ale ne v roce 2023. Sice nejsem cílovka a netvářím se, že je to největší problém na světě, ale nějak to prostě nechápu. Přijde mi to divný.
Mrzi me, ze tam nebude ten jejich loot system. To me na Niohu bavilo ty stovky hodin.
@Marty: Nebojím se, že by si to fandy nenašlo. Tohle asi není titul, který by měl lidem prodat nějaký bombastický trailer v super trooper grafice. Jen prostě nechápu, proč tam dělají ty podivný "chodby"? Ono by to z pohledu hratelnosti na normálně vypadající mapě nefungovalo?
U toho dema mne sralo to neustale hekani, spatne vyladeny system skakani a vubec celkova prekombinovanost. Uvidime. Rozhodne ne day one.
@Morty Smith: zkus to projit az na Way of the Nioh a pak pochopis.
@Marty: pres 1000h ? prosimte,co v ty hre delate tak dlouho kdyz dohrani na platinku samo o sobne trva kolem 80h +- ? co tam je za tak znovuhratelnej obsah,aby tam clovek utopil 1k hodin -_-
Já nevím - podle vydea jsou level design a grafika hrozně zastaralý. Proč jsou ti Japonci obecně tak konzervativní a odmítají dělat v rámce herniho designu výraznější vývojové kroky? 🤪
demo mě nebavilo, graficky tak rok 2012 spíš, to i ty opičáci od těch čongů jedou na UE5 aspoň...tohle zaspalo dobu o 10 let...