Konzolista.cz

Sekiro: Shadows Die Twice

recenzepondělí 25. března 2019Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Sekiro: Shadows Die Twice
Japonské studio From Software je tu s námi už více než třicet let. Během nic jsme se dočkali řady povedených her pro první i druhý PlayStation, které měly svoji základnu fanoušků, ale rozhodně se nedá říci, že by na ně vždy čekaly miliony hráčů po celém světě. Vše se změnilo před deseti lety, když vyšla nejprve v Japonsku hardcore RPG hra Demon's Souls. Ta se zdála Sony až příliš těžká, navíc šla proti proudů zjednodušování, takže se ji zdráhala vydat v Evropě a Severní Americe. Díky přítomnosti anglické lokalizace se ovšem ze hry stal obrovský hit, který nastartoval fenomén posledních let. Ten zahrnul trilogii Dark Souls a hororovější Bloodborne, přičemž režisér těchto her Hidetaka Miyazaki, který povýšil na prezidenta studia From Software, se následně rozhodl pustit do něčeho trochu odlišného. Tím je hra Sekiro: Shadows Die Twice, která ačkoliv se značně liší od Souls her, tak si zachovává i některé jejich charakteristické prvky a rukopis studia From Software je na ní jasně patrný na první pohled. Více už ale níže.

Recenzovaná verze: PlayStation 4 Pro

V předchozím odstavci jsem zmínil, že Sekiro: Shadows Die Twice se hodně liší od Souls her, což je vidět už na samotném příběhu. U Souls her jsme byli zvyklí, že vývojáři nevypráví příběh skrze klasické filmečky, jako je to u většiny her, ale příběh vyprávěl samotný svět, který bylo nutné důkladně prozkoumávat, případně popisky předmětů a zajímavé NPC postavy s propracovanou historií. V tomto se novinka From Software značně liší a jde spíše klasičtější cestičkou, značně lineární plnou skvěle zrežírovaných filmečků s bohatými rozhovory, ačkoliv se pořád můžete dozvědět další informace z popisků předmětů či od NPC postav během samotného hraní. Tento prvek je tedy stále částečně přítomen, ale není důležitý pro hlavní zápletku. Jen slouží jako takové doplnění pro největší fanoušky, kteří se chtějí dozvědět o zdejším světě a jeho historii co nejvíce informací. 

Co se týče samotné zápletky, která se odehrává na konci éry Sengoku během obří války, ta je rozhodně zajímavá, má potřebnou hloubku, řadu skvěle napsaných postav včetně hlavního hrdiny a nechybí v ní ani potřebné zvraty. Na začátku se sice může jevit, že jde jen o prostou zápletku točící se kolem pomsty, jak naznačovaly i trailery, ale opak je pravdou. Vše je daleko složitější, než se na začátku zdá. Navíc během hraní můžete dělat jako v Souls hrách různá důležitá rozhodnutí a tím i ovlivnit konec. Vývojáři připravili několik konců, takže tu nechybí ani velká znovuhratelnost, podpořená skutečností, že ať už dosáhnete jakéhokoliv konce, rozhodně neuvidíte na jedno zahrání vše. Konce se neliší jen finálním filmečkem či soubojem.

Sekiro: Shadows Die Twice není jen další Souls hra

Nejen tím, jak je podán příběh se liší Sekiro: Shadows Die Twice od Souls série. Je to i samotná hratelnost. Vývojáři se netajili tím, že nevytváří další Souls hru, ale spíše chtějí navázat na klasické hry jako Tenchu. Ostatně původně mělo jít o pokračování Tenchu, než se vývojáři rozhodli vytvořit zcela novou originální značku ve spolupráci s Activisionem. Ten jim navíc nechal naprostou volnost, což se dnes už jen tak nevidí, ale dle výsledku je vidět, že se to rozhodně vyplatilo. Sekiro: Shadows Die Twice má tak se Souls sérii několik charakteristických prvků, ať už jde o vysokou obtížnost, penalizace po smrti, podobně navržený svět nebo interface, ale jinak si jde prakticky svoji vlastní cestičkou, což je po několika letech a hrách od From Software vítané oživení.

Sekiro: Shadows Die Twice je pořád akční hardcore hra s lehkými RPG prvky, jejíž hratelnost je založená na soubojích s těžkými protivníky. Soubojový systém byl ale kompletně přepracován, aby hratelnost byla mnohem svižnější a a vy sami jste byli nuceni do aktivnějšího hraní, během něhož musíte útoky protivníků vykrývat místo toho, abyste uskakovali jako v Bloodborne nebo Dark Souls. Samozřejmě, uskakovat pořád můžete, ale nejde o tak efektivní obranu, navíc aktivním vykrýváním můžete protivníka po čase unavit a prolomit mu obranu, čímž je následně dovoleno zasadit smrtící úder a ušetřit si tak hromadu času. Platí to u řadových protivníků, ale i bossů. Kolikrát pak vykrývání úderů protivníků připomíná spíše menší rytmickou hru, během níž následně čekáte na příležitost protivníka nadobro poslat na věčnost. 

I když se budete hodně snažit, chybu můžete udělat kdykoliv vzhledem k obtížnosti. I proto vývojáři zakomponovaly systém, který vám umožní se jednou během souboje oživit (později během jedné fáze souboje s bossem), čímž dostanete možnost jedno zaváhání napravit. Tento nový prvek funguje skvěle, zároveň ale nijak nenabourává samotnou hratelnost a rozhodně ji nedělá lehčí.  

YouTube video: YouTube video player

Teď jsem ale popsal jen jednu část hratelnosti, protože hra staví hodně i na stealth systému. Řadu protivníků můžete likvidovat pěkně potichu, k čemuž jsou uzpůsobeny nejen možnosti hlavního hrdiny, ale také design lokací a rozmístění protivníků. Pokud se nechcete pustit s protivníky do přímého souboje, je možné je tedy často likvidovat potichu ze zálohy. Ne vždy, ale většinou ano. Ušetříte si tak hromadu času a nervů, navíc postup lokacemi bude i daleko jednodušší. Stealth v Sekiro: Shadows Die Twice funguje prakticky bezchybně a po celou dobu jsem si užíval tichou likvidaci nepřátel, což je samozřejmě něco, čím se hra opravdu hodně odlišuje od Souls série. Jediné, co bych trochu vytkl, tak je umělá inteligence protivníků. Ta je založena na stejných principech jako u Souls her. Zatímco v Souls hrách nevadilo, když jste na sebe lákali různá monstra pěkně po jednom, tady už je trochu divné, když zaříznete samuraje a jeho kolegovi to nepřijde divné, když nejste v jeho zorném poli. Zároveň mi i přišlo, že jsou protivníci maximálně hluší. Můžete tak za nimi shazovat lampičky a další předměty, aniž by je to nějak vzrušovalo.

Ačkoliv má hlavní hrdina jen svoji pořádně nabroušenou katanu a nemůže mít tedy klasickou sekyru a další zbraně, rozhodně souboje nejsou monotónní a stereotypní, protože o rozmanitost se stará jeho mechanická paže, kterou může upgradovat a měnit její vlastnosti. Přes modifikace se z ní může stát sekyra, kopí, ale také umí chrlit oheň případně vybuchující šrapnely, které rozhodí většinu protivníků, případně je možnost z ní udělat i efektivní štít. Využívání mechanické ruky a jejích možností je během soubojů naprosto klíčové a hlavně zábavné, navíc na každého protivníka platí trochu něco jiného. Ačkoliv je Sekiro: Shadows Die Twice rychlá akční hra v mnoha pasážích, pořád je i taktická a nestačí jen bušit slepě do R1, ale musíte se i učit jednotlivé pohyby protivníků, zjišťovat jejich slabiny a postupovat nanejvýš opatrně, jinak vás to bude stát nejen život. Mechanická paže ovšem není důležitá jen pro přímé souboje s protivníky jako takové, ale také pro pohyb po prostředí. Díky ní se může hlavní hrdina snadno přitahovat na větve stromů, na střechy budov či prostě jen vyšší místa.To se hodí nejen při průzkumu, ale také během soubojů s protivníky, protože tak máte šanci na chvilku utéci a vyléčit se. 

A co nepřátele? Těch je tu celá řada. Parádní design mají už základní řadoví protivníci, kteří jsou navíc i velmi rozmanití a potkáte řadu druhů, od klasických samurajů po vlky, mnichy, duchy či různé obry. Druhou skupinu tvoří minibossové. Takových protivníků je ve hře několik desítek a vlastně se od hlavních velkých bossů liší jen tím, že mají méně života. Jinak jsou hodně těžkými protivníky a musíte se mít před nimi maximálně na pozoru. No a hlavní bossové pochopitelně patří k vrcholům celé hry. Ti vždy prověří vaše schopnosti a kolikrát vás i tlačí na pokraj možností. Zároveň ale vyžadují i hodně velkou trpělivost a chladné nervy. Souboje s hlavními bossy i některými menšími minibossy jsou naprosto mistrně navržené s řadou až epických momentů a po stránce choreografie nemají chybu. Pokud se soubojový systém naučíte, chvilkami souboje s bossy připomínají tanec, na který se navíc i pěkně dívá a potěší maximálně i přítomné diváky, jenž se dívají, jak hrajete. Co bych jen u některých soubojů s bossy vytkl, je kamera. Ta občas dělá u rychlých bossů v menších prostorách psí kusy hlavně ve spojení s lockováním cíle. Na toto by se mohli vývojáři ještě podívat.

Zatímco v Souls sérii jste při každé smrti přišli o všechny duše, které jste následně mohli získat zpět, zde jsou penalizace za smrt hodně odlišné a svým způsobem i krutější. Jednak přijdete vždy o polovinu nahraných XP bodů z dalšího načatého levelu a peněz, což je něco, co prostě nemůžete získat zpět, ale také se každou vaší smrtí více šíří světem nákaza Dragonrot. Ta má vliv na samotný svět, protože NPC postavy začnou kašlat a pokud si nebudete dávat pozor, mohou i zemřít a následně nebudete mít přístup k řadě úkolů. Naštěstí je možné nákazu léčit, ale i tak je nutné si na ní dávat pozor, protože hraje velmi důležitou roli. Na nový systém penalizací jsem si musel popravdě docela dlouho zvykat a na hráče vrhá ještě větší tlak, protože ztráta třeba půl levelu v pozdějších fázích hry sakra bolí, o penězích ani nemluvě. 

YouTube video: YouTube video player

Sekiro: Shadows Die Twice se od Souls série liší i tím, jak si postupně vylepšujete svoji postavu. Pochopitelně zde levelujete, ale tento systém byl kompletně přepracován. Naplněním ukazatele s XP body prakticky získáte jen dovednostní bod. Ten následně můžete investovat do nových skillů a pasivních perků, které jsou ale velmi důležité pro boj s protivníky a dělají soubojový systém ještě dále rozmanitější. Pokud si ovšem chcete zvýšit zdraví a útočnou sílu, musíte zabíjet bosse. Když porazíte čtyři menší bosse či budete hledat po světě ukryté speciální předměty, můžete si zvednout zdraví. Za každého hlavního bosse je pak možné si zvýšit útok. Tím pádem se tak nemůžete dostat nad úroveň bossů, ale vždy představují rovného soupeře, takže souboje probíhají přesně tak, jak vývojáři zamýšleli. Tento nový systém vylepšování, který dává možnost odemknout si nové skilly, se mi popravdě zamlouvá a zvykl jsem si na něj rychle. Je mi ale jasné, že nemusí moc sedět méně zkušeným hráčům. Ti pochopitelně budou mít hlavně s bossy daleko více problémů, když před nimi není možné si zvýšit zdraví ani útočnou sílu.

Dostávám se k samotnému světu, v němž se budete pohybovat. Ten je svoji strukturou stejný jako v jakékoliv Souls hře, takže jde o takový pseudo open-world, v němž si postupně odemykáte přístup do nových lokací a následně i nejrůznější zkratky. Vrací se i oblíbený systém Bonfirů, u nichž si vždy můžete odpočinout, doplnit zásoby, případně odemknout nové skilly. Samotný svět hry Sekiro: Shadows Die Twice je nádherný, nikdy nevypadalo Japonsko éry Sengoku tak krásně. Je i dostatečně rozmanitý, s řadou parádně navržených lokací. Vývojáři z From Software vždy uměli navrhnout výborné světy a Sekiro: Shadows Die Twice v tomto není výjimkou. Hodně se mi i líbí skutečnost, že svět v Sekiru je nyní daleko více vertikálnější a nepůsobí jen jako placka, což odemyká nové možnosti v prozkoumávání. Navíc není naplněn jen protivníky, ale i různými obchodníky či NPC postavami, pro které můžete plnit vedlejší úkoly, jako tomu bylo v Souls hrách. Jen tedy tyto úkoly jsou srozumitelnější a hned tedy víte, co po vás kdo chce.

Sekiro: Shadows Die Twice je náročná hra, ale naprosto férová

Pokud sledujete tvorbu From Software posledních let, tak vám určitě neuniklo, že se jedná o relativně náročné a těžké hry. Alespoň ve srovnání s klasickou produkcí, která chce zaujmout co největší počet hráčů. Během víkendu jsem si všiml řady otázek, jak na tom vlastně Sekiro: Shadows Die Twice je . Užijí si ho i začátečníci nebo je vytvořen hlavně pro ty největší fanoušky Souls her? Za sebe mohu říci, že Sekiro: Shadows Die Twice je vhodné i pro nováčky, má solidně zpracovaný tutoriál a na rozdíl od Souls série vám toho na začátku více vysvětlí. Přesto si zachovává i velmi vysokou obtížnost, která je v mnoha částech možná i trochu vyšší jak u Souls her. Mohou za to dvě skutečnosti. Jak už bylo zmíněno, ve hře nelevelujete, takže se nemůže stát, že bosse jednoduše přelevelujete a zkusíte ho porazit, až budete nad ním. Takto mnozí hráči řešili souboje s bossy, což samozřejmě byl legitimní způsob hraní a vývojáři ho nezatracovali.

Sekiro: Shadows Die Twice je pak těžší i kvůli skutečnosti, že si tentokrát nemůžete přivolat pomoc a na vše jste sami. Kooperaci rovněž používalo u Souls série hodně hráčů, čímž se souboje s bossy trochu rozbily. Ačkoliv i tak bossové byli těžcí, nebyli a ani nemohou logicky být plně optimalizováni na to, že se jim bude věnovat více hráčů. To by se museli rozdvojit. I proto budou pro mnoho hráčů někteří bossové v Sekiro: Shadows Die Twice velmi tvrdým oříškem. Na druhou stranu je ale nutné říci jednu věc. Souboje jsou naprosté férové a každý boss má jasně čitelné pohyby, takže je to jen o učení se a pochopitelně i trpělivosti. Bez ní to nejde, protože jakmile se začnete rozčilovat a svádět vinu za nezdary na samotnou hru, je velká šance, že bosse prostě neporazíte. Hra rozhodně nehází zbytečně klacky pod nohy, ba naopak je hodně transparentní a spravedlivá.

YouTube video: YouTube video player

Sekiro: Shadows Die Twice je pěkná podívaná

Vývojáři ze studia From Software použili pro Sekiro: Shadows Die Twice svůj vlastní engine, který byl původně vytvořen pro Bloodborne a následně byl využit i pro Dark Souls 3. V obou případech odváděl velmi dobrou práci, a tak nebyl důvod ho měnit. Vývojáři se spíše zaměřili na jeho vylepšení. I proto vypadá Sekiro: Shadows Die Twice velmi lákavě a jde rozhodně o nejhezčí hru, jakou kdy ve From Software vytvořili. Pěkné je nejen prostředí, kterému pomáhají detailní textury, ale také skvělé nasvícení. Výborně vypadají i veškeré postavy, hlavně tedy nepřátelé s parádním designem, navíc hra nešetří různými pěknými efekty a detaily. Vizuální stránka rozhodně nikoho nezklame. To už se nedá moc říci o optimalizaci, která by mohla být rozhodně lepší. Hru jsem testoval nejprve na klasické PS4, kde si drží po většinu času 30 fps, ale jsou momenty, kdy framerate klesne. Co ovšem více zamrzí je přítomný frame pacing, jako u Souls her. Na konzoli PlayStation 4 Pro má pak hra vyšší rozlišení, ale také odemčený framerate. Ten se tak pohybuje mezi 30-50 snímky, dle situace, přičemž poklesy jsou občas tak velké, že si jich prostě všimnete. Tady bych spíše ocenil, pokud by hra měla jen 1080p rozlišení, ale stabilnější framerate. Optimalizace byla vždy problém u Souls her a nikdy nebyla ideální. Sekiro: Shadows Die Twice ukazuje, že mají v tomto vývojáři z From Software stále mezery a je tu prostor pro zlepšení.

Zpět ale na pozitivní vlnu. Sekiro: Shadows Die Twice se může pochlubit kvalitním soundtrackem se spoustou rozmanitých skladeb, které hru krásně doplňují a pomáhají vytvářet výbornou atmosféru. Velmi dobře je na tom i ozvučení, ať už jde o svět jako takový, různé zvukové efekty a tak dále, vše je na výborné úrovni. No a samostatnou kapitolu následně tvoří dabing. Hru jsem nejprve testoval s anglickým dabingem, který není špatný, ba naopak je kvalitní a je vidět, že mu vývojáři věnovali potřebnou péči. Věřím ale, že pro největší autentičnost mnozí zvolí kvalitní japonský dabing. Jsem rád za tuto možnost volby.

Sekiro: Shadows Die Twice je téměř dokonalou akční hrou, kterou od maximálního hodnocení dělí jen několik menších mušek. Zaujme vás kvalitním příběhem, skvělým soubojovým systémem s dobře zakomponovanými stealth prvky, nezapomenutelnými a kolikrát epickými souboji s bossy, na které budete vzpomínat ještě dlouho po dohrání, povedeným designem a pohledným vizuálním zpracováním. Navíc si Sekiro: Shadows Die Twice užijí nejen hardcore fanoušci Souls her, ale i začátečníci, pokud přistoupí na určená pravidla a budou mít trpělivost. 

REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (61)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Jan Noga
Jan Noga #Snakeeeee
👍1

Tento poklad jsem si z časových důvodů dlouho šetřil . Před týdnem jsem se do toho pustil no a mazec. From Software prostě umí. Na bojový systém jsem si zvyknul celkem rychle a teď mi příjde asi nejsvižnější a nejzábavnější vůbec. Když se do toho člověk ponoří a začne mu to šlapat, je to jako tanec. Kur**sky těžký tanec :) Lokace jsou nádherné ( hlavně buddhistický temple mě dostal) , atmosféra parádní ( i přes krásný viztuál, dokáže být místy pořádně temná) a příběh nemá chybu. No nic, je pátek, pomalu v práci končím, přítelkyně na víkend pryč. Asi je jasné, co budu celý víkend dělat :)

Paprik
Paprik #PS5&XSX
👍1

Tahle hra je lahůdka. Po cca 50 h můžu říct, že From se zas dokázali posunout a přitom zůstat svými. Soubojový systém je dokonalý, prostředí tradičně výborné. Jen by tam nemusel být takový nepoměr počet bossů/počet normálních protivníků. Zas to ve mě obnovilo lásku k Souls hrám, tak asi znova zkusím BB, protože BB je snad jediná Fromsoftovka, která mě moc nechytla, ač jsem ji dohrál. Ale třeba to bylo špatným načasováním

StepoBella
StepoBella #Guardian

Lagzz souhlas ✅

Lykantrop-one
Lykantrop-one #Lykantrop

Už to někdo dohrál pod jednu hodinu

stillalive
👍3

Všechny "souls" hry mě nechávali chladným, Sekiro je pravý opak. Soubojový systém založený na základech obrany a útoku, funguje přesně, obě strany mají tyto možnosti a svůj rozsah pohybů, jejichž účinek odpovídá konkrétnímu pohybu v jeho specifickém poli působnosti. Díky takové přesnosti zpracování animací a jejich možností vzájemné interakce je tu jedna z nejlepších bojových her. Hýbe se to parádně, obtížnost je zde přirozeně určená schopnostmi protivníka proti schopnostem hráče. Zde nestačí upgrade sám o sobě, všechny nové pohyby a dovednosti musí hráč umět využívat vysoce reflexně v aktuálním dění, díky faktu, že každý druhý a další nevykrytý úder od protivníka může být fatální, člověk je nucen velmi soustředěně sledovat každý soupeřův pohyb a pohotově reagovat vhodnými pohyby. Úžasně vyvážený soubojový systém a obtížnost vyplývající ze snadné smrti dohromady tvoří hru, která je opravdu spravedlivou výzvou, kde hrají roli skutečné schopnosti hráče. Zasazení děje do Japonska je mi sympatické, prostředí je parádní, rozlehlé a velmi variabilní v pohybu, úžasné je specifické výtvarné vyjádření, které tvoří úžasnou atmosféru a feeling. Hra mi připomíná od něčeho něco. Podle mě, za srovnáváním k "souls" hrám může výhradně skutečnost přítomného specifického rukopisu vývojářů, který je promítnut samozřejmě v každé jejich hře, ale tím bych řekl že srovnávání i končí, protože Sekiro: Shadows Die Twice je hra vlastní specifikace. Většinou tento fakt odhaluje už samotný soubojový systém, v němž většina pohoří právě tím, že se snaží k soubojům stavět podobným stylem, jako jsou zvyklí ze "souls" her. Snaha neustále uhýbat před výpady protivníka a řešit takto 90% útoků se ve všech případech ukazuje jako neefektivní, poněvadž mnozí oponenti a jejich pohyby zbraní mají dost často rozsáhlý rádius působnosti a právě často natolik, že úhyby a výskoky, při jejich možnostech, nestačí dost na to, aby se dostali z prostoru, v němž je veden útočný pohyb a jeho působící body, viz. ostří meče a jeho délka a jiné. Zde je důležité učit se vykrývat a útočit způsobem přizpůsobení se pohybům oponenta. Proto u této hry cítím daleko skutečnější RPG prvek vývoje schopností, než u těch her, kde nezaleží ani tak na schopnostech hráče, ale spíše na jeho trpělivosti sledovat narůstající schopnosti postavy, kterou ovládá. Zde se hráč musí skutečně učit a zlepšovat se. Klenot a velké překvapení pro mě! Neviděl jsem z té hry ani jeden jediný cscreen, až teď po vydání recenze jsem sfoukl pár hodin.

StepoBella
StepoBella #Guardian

Aha, no to jsem nevěděl. Ale jak říkám.. je to věc která se v BB neodpouštěla

Thing
Thing #Maiden Astraea
👎1

StepoBella: Pokud spadneš z útesu, tak tě hra vrátí na místo pádu bez trestu maximálně jednou a to ještě jen v případě, pokud máš v té chvíli k dispozici aktivní ressurect. Pokud však spadneš následně podruhé a nebo ve chvíli pádu nemáš k dispozici ressurect, zemřeš okamžitě, bez jakékoli naděje na záchranu.

StepoBella
StepoBella #Guardian

Lagzzz asi to mame fakt každý jinak no. 😏 Ja u Bloodborne dostávál z prvu jak mala holka. Pak jsem se naučil hru hrát, a bylo to celkem v pohodě. Čímž neříkám že byla hra jednoduchá, jen jsem už pak měl skill. Ale i tak mě ve hře mobky dokažou sežrat😄Bavim se teď ale o světě, a jeho principech, nebo jak bych to nazval. Prostě spadl jsem z útesu.. A neumřel jsem.. Hra mě vrátila na vrchol zpatky.. Wtf?? Nebo ten hak. Je to parádní věc. Ale hru tim dost zjednodušuje. Už jsem měl párkrát na kahánku, ale stačilo se vystřelit pryč,a byl klid. Z Bloodborne mám taký platinu, a odehrané 250h cca. Hele ja dnes zase budu večer hrát, tak se pokusím dostat co nejdále....ale vim že souboje s bossy budou mazec, věřím vám že je hra těžká, jen ono je prostě znát, když už ma hráč nějakou Souls hru za sebou. Navic tady Sekiro je Bloodborne dost podobné...což mi vyhovuje... Mam radši ten akční styl hraní, jako je právě Sekiro nebo BB, než jaký má Dark Souls. Už se těším až budu frustrovaně umírat 😄Jinak už jsem to říkal, ale strašně se mě líbí combat system, je to radost hrát. To samé grafika... Někdo říká že je zastaralá😄 Ja říkám že je parádní

Jakub Andreas
Jakub Andreas #Totální borec 💙
👍1

S klidem na duši mohu říct, že BB a tato hra jsou klenoty této generace. Hra vám tak luxusně dávkuje nové možnosti á lokace, že je to fakt radost to hrát. Adrian 4422 A Lost Carlos nás tady fakt nezajímá, že jste ubrekánci a ve hře dostáváte na prdel a bez pomoci jste jak děti bez dudlíku.

Roman Heri
Roman Heri #BORAT30cz

Stepobela:Hra si stebou na začátku jen mazli,ještě pár hodin a pak budeš kousat ovladač.

Hráč123
Hráč123 #GameCave

Ja stale odolavam..zadne videa, zadne info apod. Jako tenkrat prvni DS..chystam si asi poradnej zazitek..co me ale zarazi je kolik lidi zada o pomoc, sdeluje si triky na bossy apod.

godycz
godycz #katana-san
👎1

a kde je kostej ?

Repi
Repi #🖕

BB a DS série je proti Sekíru arkáda. Ale ta hra mě baví. 😊

Kainé
Kainé #A2
👍5
👎1

Bloodborne je proti tomu procházka s jorkšírem. Sekiro exceluje v hratelnosti a Bloodborne je v tomhle směru překonán. Kombinace stealthu a nových mechanik bych se nebál označit za nejlepší combat v historii her. Bloodborne ale zase exceluje v jiných věcech.

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍2

No za mě je hra fakt o dost lehčí než Bloodborne. Tady klidně spadnu z útesu, a následně mě hra vrátí zpět na vrchol bez úmrtí. To se v Bloodborne teda stát nemohlo. Tam i trochu menší pád vzal kus zdraví. Nebo když to vypadá na jistou smrt, se může hráč vytratit bathákem😏 Ale jinak bomba. Fakt super souboje které mě baví.

PureXena
PureXena #Arch Enemy
👍7
👎2

Na multiplex si pust televizi ...

Adrian4422
Adrian4422 #Miska 21
👎14
👍1

Hra nic moc.A hlavně to není multiplex online.Fuj

We love PS5

Kachlo Ďakujem

Cobra
👍3

@meidevil: v pohodě! Hele ja se na to teprve chystám,je to sice nad mé síly,ale těším se

meidevil
meidevil #MrJelly77
👍2

Cobro kamaráde omluva za ten palec,.na tom pídí mobilu je to někdy výzva. Ani nevíte jak vám kluci závidím tento klenot hrát. Přiznám se že sledují hru na YouTube a procitam vaše nadšení komentáře. Pevné nervy kluci a nevzdávejte se

Cobra
👍2
👎2

Kachlo dík👍

Cobra
👍1

@Norjed: dik👍

Norjed
👍1

@Cobra: Docela ze zacatku hry dostanes lektvar na vyleceni (musis prinest vzorek krve od jedny babky, je to ta co ti dava ten zvonecek).. ja mel teda nemoc jen u konaka, je fakt ze tam sem malem vyhubil celou populaci, protoze tech "nakaz itemu" sem mel asi 8.. nicmene pak sem to vylecil tim itemem co sem dostal a od ty doby sem umrel asi milionkart (sem na Butterfly a moc mi to nejde) a zadna nakaza uz neni..

Kachlo
Kachlo #BOSS
👍3

@Cobra: Zase tak rychle ta nákaza nepostupuje :) Pokud teda nebudeš potřebovat na bosse 100 a více pokusů, ale dá se léčit, takže zase takový strach bych z ní neměl.

PureXena: No u mě zase tak moc nefungovalo, protože jsem o vše nepřišel snad jen jednou za těch caa 70 hodin, co jsem tam nechal :D Někdo bohužel nemá štěstí

We love PS4: Final bosse jsem dal za zhruba 60 hodin, takže délka je zhruba stejná jako u Bloodborne. DS3 teď nevím, jak byl dlouhý, ale asi to bude podobné.

Cobra

Kachlo asi blbej dotaz,ja budu umírat furt,takže nákaza pojede rychlostí pendolina, to asi vyhubim totálně všechny postavy že

robinhocz
robinhocz #KupPlaystation

Mě třeba tady ty ztráty vůbec netankuji. V Souls jsem si vždy posteskl nad velikou ztrátou duši, ale tady? Peníze kromě nákupu těch emblému jsou téměř k ničemu,po světě je hodně těch mescu v případě nouze a skill pointy nabíhají dost rychle.To si tak hraju a najednou vidím,že mám na použití 13 skill bodů

Spíš si postesknu,že na tu paži potřebuji ty emblémy, protože tam pak jsou zajímavý možnosti využití v boji,ale takhle hra nutí jet 90% katanu. Což asi byl záměr,ale je to škoda.

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍2

Klenot

PureXena
PureXena #Arch Enemy

Super recenze, jen nevím jestli je úplně pravda , že v každým případě se po smrti o vše přijde, je tam ten element Unseen Aid, kdy je určité procento šance, že pointy a prachy zůstanou. Pravda není velký, max 30% a postupně klesá s nákazou , ale párkrát sem si oddechl , když to zasvítilo

Mastaa
Mastaa #PS5/XOX
👍1

Dojel jsem všechny FS hry a všechny řadím do TOP her, které jsem kdy hrál. BB a DS1 mám nejradši. Přiznám se, že tady mám velký problém, protože hra je zaměřená hlavně na "parry". To mi nikdy moc nešlo. Těch smrtí je fakt hodně. Celkem přemýšlím, jestli pokračovat dál, ale stejně budu

GIT GUD AGAIN!

We love PS5

Kachlo môžem sa opýtať na hernú dobu napríklad v porovnaní Dark Souls 3 bez DLC?

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články