Konzolista.cz

Project Cars 2

recenzestředa 27. září 2017Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Project Cars 2
Letošní podzim bude na konzolích bohatý na závodní simulace. Fanoušci se mohou těšit nejen na nové Gran Turismo a Forzu Motorsport, ale koncem minulého týdne se dostala na pulty obchodů i hra Project Cars 2 od vývojářů ze Slightly Mad Studios. Ta láká na všechny přednosti už tak povedeného předchůdce, ale také na bohatší obsah a několik dalších zajímavých novinek. Jak se nakonec povedla, vám řeknu ve své recenzi níže, ale už nyní mohu naznačit, že Project Cars 2 je pro fanoušky velmi dobrým startem do letošní sezóny.

Recenzovaná verze: PlayStation 4 Pro a Logitech G29

Vývojáři při vývoji prvního dílu Project Cars využili své zkušenosti se samotným žánrem a vytvořili velmi kvalitní závodní simulátor, který v mnohém překonal i konkurenční série Gran Turismo a Forza Motorsport. Alespoň tedy na konzolích, kde pravých simulátorů není zase tolik, jako tomu je na PC. S druhým dílem mají vývojáři každopádně ještě větší ambice, což je vidět už po prvním zapnutí, kdy vás přivítá nejen pěkné intro, ale také přehledné menu, v němž velmi rychle naleznete vše potřebné. Od režimů po různá nastavení. Menu je navíc rychlé, takže se snadno dostanete tam, kam potřebujete, třeba do režimu Kariéry.

V prvním díle se mi líbilo, že Kariéra nabídla řadu různých závodních disciplín a nestavěla tedy jen na jedné, takže byla hodně rozmanitá a nehrozilo, že upadne do stereotypu. Druhý díl na tento povedená koncept navazuje, takže už od začátku si můžete vybrat, jestli se vrhnete na motokáry, případně formule, GT nebo cestovní vozy, přičemž dále se pak možnosti budou postupně rozšiřovat. Celkově na vás čeká hned devět závodních disciplín v šesti tierech, takže tady mohu být maximálně spokojen, zvláště, když nechybí vytrvalostní závody ani oválové závodění IndyCar a přítomen je nově i Rallycross (bohužel bez licence FIA). 

YouTube video: YouTube video player

U Rallycrossu ještě chvilku zůstanu, protože jde i docela velkou novinku, která prakticky přináší do Project Cars odlišný druh závodění, a to na štěrku, blátě či sněhu (jízda po tomto povrchu je alespoň pro mě hotovou noční můrou), během něhož bude ručka vaším největším kamarádem. Ačkoliv vývojáři neměli s Rallycrossem moc velké zkušenosti, jedná se o docela propracovanou, a hlavně zábavnou, část hry s výbornou fyzikou, která v mnohém překonává i poslední DiRT. A samozřejmě přináší do Project Cars zase něco zcela nového a neokoukaného.

Jak budete v kariéře jezdit, budou se vám odemykat nejen další tiery a s nimi tedy i další šampionáty, ale také speciální akce, na které jste zváni. Ty patří k velmi příjemnému oživením, je jich několik desítek, přičemž si v nich zajezdíte jak v historických, tak moderních supervozech. Na režimu Kariéry se mi navíc líbí její nastavitelnost, takže, pokud máte čas, můžete si šampionát užít se vším, co k němu patří, tedy od tréninků po kvalifikaci a následně i samotný dlouhý závod. Pokud ale čas nemáte nebo si chcete chvilku zajezdit před spaním, můžete vyhodit prakticky vše a dát si kratší verzi závodu. Také je možné u každého šampionátu nastavit, jestli si dáte jeho prodlouženou verzi s více závody, nebo jen kratší s dvěma třemi závody. 

YouTube video: YouTube video player

Povedená kariéra je pochopitelně jedna věc, ale u závodní hry je důležitý i jízdní model. Už u prvního dílu vývojáři jasně vzkázali, že vytvářejí hlavně simulátor, takže na nějaké arkádové závodění můžeme zapomenout. Pro druhý díl to platí dvojnásob. Project Cars 2 je v prvé řadě velmi propracovaná simulace s výborným jízdním modelem, na němž s vývojáři spolupracovali i vybraní profesionální závodníci, který si maximálně užijete jen s příslušným vybavením, tedy volantem. Ano, na gamepadu hru jde ovládat, zvláště, když se trochu prohrabete v nastavení a něco sem tam pozapínáte (na internetu naleznete spoustu různých nastavení), ale plně uspokojivý zážitek pochopitelně nedostanete. Zvláště některé silnější vozy je nemožné na gamepadu ovládat bez zapnutých asistentů, protože s nimi prakticky neujedete ani několik metrů bez toho, abyste se bezmocně točili v hodinách. Kvalitní volant je tedy pro Project Cars 2 prakticky nutností, hlavně, pokud chcete následně uspět i v online závodění, kde s gamepadem nemáte prakticky možnost jakkoliv uspět.  

Project Cars 2 se může na startu pyšnit hned 189 vozidly, což je více než dvojnásobek oproti prvnímu dílu, který jich měl na svém startu jen 76. Další následně dostal až po vydání. Oproti sedmé Forze jde sice o daleko menší číslo, na druhou stranu si myslím, že počet určitě dostačuje. Naleznete tu spoustu zajímavých a nádherných vozidel řady slavných značek jako Ferrari, BMW, Bentley, Mercedes, Nissan, Renault, Chevrolet, Lamborghini, Ford a nechybí ani nově Porsche, které zatím kvůli licenčním důvodům nemohlo mít zastoupení v jiných závodních hrách než těch od EA. Vybrat svého oblíbence by tedy nemělo být zase tak těžké. Každému vozu vývojáři věnovali výbornou péči, takže se můžete těšit nejen na jejich parádní modely s pěkným kokpitem, ale také úžasné ozvučení, které je radost poslouchat.

Z předchozího odstavce je patrné, že je rozhodně v čem závodit. Důležité ovšem je, že je i kde závodit. Project Cars 2 se může pyšnit hned 49 tratěmi (první díl jich nabídl 32, všechny tratě obsahuje i druhý díl), ať už se jedná o závodění ve městech (nově třeba Long Beach Street Circuit), na venkově či klasické okruhy, mezi nimiž je opět i okruh v Brně. Celkově by na vás mělo čekat hned 146 variant tratí, což je velmi pěkné číslo, na které mohou být vývojáři náležitě pyšní. Pochopitelně nechybí ani speciální tratě stavěné pro dříve zmíněnou novinku Rallycross s vlastními nástrahami (DirtFish, Hell RX, Loheac nebo Lydden Hill), případně dvě tratě přímo na sněhu a ledu.

YouTube video: YouTube video player

Vývojáři ze Slightly Mad Studios připravili pro Project Cars 2 i novinku s názvem LiveTrack 3.0, pod níž se ukrývá prostě a jednoduše proměnlivé počasí a vůbec různé situace na trati. Pokud si dáte rychlý závod, můžete si nastavit ze sedmnácti různých podmínek, za kterých budete závodit. Od slunečného počasí po zataženo, lehké přeháňky, mlhu, silné bouřky i mrholení či silný mráz, přičemž nastavit si můžete i čtveřici ročních období. Samozřejmostí je i možnost nechat počasí na hře, které se tak dynamicky mění a tím pádem může připravit během závodu nejedno překvapení, které má pochopitelně vliv na jízdní vlastnosti všech vozů. V reálném čase se simuluje přilnavost vozovky i další atributy, navíc, když máte delší závod, můžete jezdit po suché i mokré vozovce, která následně zase vyschne, a to v reálném čase. Hrátky s počasím patří k největším chloubám druhého Project Cars, které nemají prakticky konkurenci, a to ani ve dvou o dost známějších sérií. Navíc je jen na vás, jak si s nimi pohrajete, možností je opravdu hodně. Třešničkou je pak i dynamická změna denní doby, která funguje na jedničku. Pokud si tak dáte nějaký delší závod, můžete začínat klidně ráno a dojet za západu slunce, případně i večer.  Jak už jsem naznačil, LiveTrack 3.0 není jen o počasí. Na jízdu mají vliv i různé situace, které během závodů mohu nastat. Pokud třeba váš protivník vyjede mimo trať, může na ní při návratu zanést různé nečistoty, s nimiž je pak následně nutné počítat, než se zase vyčistí.

Velmi velký vliv na kvalitu závodění má i umělá inteligence vašich protivníků na trati. Před každým závodem si můžete nastavit hned dva atributy, podle nichž se bude umělá inteligence chovat. Prvním je její rychlost, a to nejen na rovinkách, ale také jakou rychlostí bude jezdit do zatáček a tak dále. Druhým atributem je agresivita. Ta ovlivňuje, jak moc budou protivníci na trati agresivní a tím i riskovat v soubojích nebo nebezpečnější najíždění do zatáček, čímž následně rostou i různé zajímavé situace přímo na trati. Protivníci tak vyjíždějí při nepovedeném průjezdu zatáčkou mimo trať, mohou své vozidlo při honbě za dobrým výsledkem i zničit a tak dále, což zase přináší zajímavé oživující momenty. Umělá inteligence je dle mého testování na velmi slušné úrovní, i když se pochopitelně sem tam nevyhne nějakému tomu selhání, kdy se třeba ucpe v zatáčce celá silnice a auta do sebe jednoduše vrážejí, což spíše připomíná demolition derby. Podobných momentů jsem naštěstí zažil jen pár, takže nejde o žádnou velkou katastrofu. Umělá inteligence je v Project Cars 2 určitě kvalitní, má soutěživého ducha a když si ji dobře nastavíte, svedete s ní spoustu skvělých soubojů, které trvají vždy až do poslední zatáčky.

YouTube video: YouTube video player

Hned na začátku recenze jsem se rozepsal o Kariéře, která vám sama o sobě může vydržet na desítky hodin. Dále si můžete v jednom dát rychlé závody, časovky Time Trial či tréninky Private Testing, ale daleko lepší je pustit se do online prostředí. V něm si můžete vytvářet své vlastní šampionáty v devíti závodních disciplínách pro své kamarády či hráče z celého světa. K nastavení je toho opravdu hodně, po délku, počasí a tak dále. Pokud zrovna nechcete nastavovat svůj vlastní šampionát, je pochopitelně možnost si vybrat vytvořenou hru někým jiným skrze přehledný browser, do něhož je následně možné se během vteřiny připojit. Připojování je snadné, přičemž si hra vede velmi dobře i během samotného hraní. Během ježdění několika závodů či jejich sledování jako divák jsem neměl žádné technické ani jiné problémy. Vše běželo jako hodinky. Je vidět, že vývojáři tentokrát online části věnovali více prostoru, ostatně se netají se svými eSportovými ambicemi. Je ovšem otázka, co z nich nakonec bude, zvláště, když brzy vyjde Gran Turismo Sport, které na online závodění přímo staví, a navíc se může pyšnit i oficiální licencí FIA.

Vizuálně je na tom Project Cars 2 velmi podobně jako předchůdce. Vývojáři vzhledem k tomu, že první díl vypadal velmi pěkně, což platí i dnes, neměli moc důvod cokoliv měnit. Automobily každopádně pořád vypadají skvělé, tratě jsou dostatečně detailní a do toho si můžete přičíst parádní osvětlení. O proměnlivém počasí, které nemá jen vliv na jízdní vlastnosti, ale i skvěle vypadá, už řeč byla. Daleko důležitější je skutečnost, že hra velmi dobře běží. Testoval jsem ji na konzoli PlayStation 4 Pro, na níž běží ve vyšším rozlišení oproti původní PlayStation 4, přičemž se může pochlubit i stabilními 60fps, a to i v těch nejnáročnějších scénách. Chvilku jsem hru hrál i na původní PS4, kde framerate není tolik stabilní, ale propady nejsou tolik znatelné, jako tomu bylo u prvního dílu. Hru jsem testoval s posledním updatem 1.03, který vyšel přesně na vydání, přičemž by měl opravovat i řadu technických problémů, jimiž hra měla trpět. Sám za sebe musím říci, že jsem si během testování většího problému nevšiml. Ano, sem tam třeba levitoval kužel na silnici, případně nahrávací časy mohly být kratší, ale nejde o něco, co by mělo negativní dopad na samotný herní zážitek.

Než svoji recenzi ukončím, musím ještě vývojáře pochválit za přítomný Photo režim, díky němuž si můžete během závodů vytvářet velmi pěkné obrázky, a ty následně ukládat nejen do hlavního menu na svoji kartu, ale také je můžete hned sdílet se stejně naladěnými kamarády. Photo režim nabízí několik nastavení, takže si i s výsledným obrázkem můžete trochu pohrát.

Project Cars 2 je výborný závodní simulátor s propracovaným jízdním modelem, který potěší fanoušky propracovanou a rozmanitou kariérou s řadou závodních disciplín, mezi nimiž nechybí nově Rallycross, ale také skvělým výběrem vozidel i velkou nabídkou tratí. Zapomenout navíc nesmím ani na výbornou novinku LiveTrack 3.0, starající se o zajímavé situace na trati, a povedený online multiplayer. Project Cars 2 je hra, kterou by si fanoušek žánru rozhodně neměl nechat ujít. 

REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (36)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Epic

Takový dotaz, dá se vytvořit vlastní turnaj/ šampionát, kde bych si vybral třídu aut a tratě, které bude obsahovat?

Petr Přibáň

Jezdím Project Cars 2 s volantem Logitech G29 a můžu napsat, že je to naprostá bomba!!Jízdní vlastnosti různých aut a jejich ozvučení je výborný.

kyslik89

zdravím, mám takový blbý dotaz. Jak můžu hrát online? :D dám online browser, join a vidím jen jak ostatní závodí, ale já nic, tak by mě zajímalo, jak se můžu připojit. děkuji za odpověď :)

lOGistic
lOGistic #Genius
👍3

Tak jsem si na důchod :-)) koupil volant a sedačku a po mírném zklamání z Forzy 7 jsem zakoupil Project Cars 2. Je to první závodní simulace, kterou jsem kdy hrál...

A totálně mě to nadchlo. Absolutně rozumím tomu, proč z Forzy byla, je a bude masovka a skutečný simulátor je pro výrazně užší pole hráčů, ale požitek je z toho násobně větší.

Fakt si připadám jak závodník - po každém tréninku poladím volant, protože každý okruh to chce trochu jinak - a hlavně je fantastické, jak každé i drobné přenastavení jde poznat, pokecám s inženýry, probereme nastavení auta, jaké z něj mám pocity, oni ho přenastaví, pak jedu kvalifikaci - každé jedno kolo je napínavé skoro jako závod no a samotný závod, když na mě pořvávají do rádia instrukce, soupeři nedají nic zadarmo...prostě pro mě nepolíbeného ale teď absolutně nadšeného je to jako nirvána.

A po závodě projít emaily, přijmout pozvání do dalších závodů, podepsat kontrakt atd atd. To je kariéra, ne sběratelství ...

Hraju na Xboxu One S - chodí to celkem pěkně, ale moc se těším na Xko a věřím, že to patchnou a bude to úplná prda.

beliqar
beliqar #PS4

Jako v tomhle dávám za pravdu plejstikovi. Za 1 nenapsal že si to musí někdo nutné koupit, ale jen ze to je lepší a za 2 třeba já bych bez volantu závodní hry nehrál. Prostě mě to nebaví, a u f1 nás hraje 10 a jediný ho mam já, ale kdybych ho neměl tak to prostě ani nehraju. Já do té doby co neměl volant snad závodní hry nehrál, minulý rok jsem koupil t300 a hraju to teď často. Někomu jde spíš i o zážitek. Tabulky sere pes.

Plejstik3
Plejstik3 #NEŘEŠ :-)
👍1

Milý Stepobelo

Na začátek jen napíšu, že nikoho nepoučuju a už vůbec ne o tom, co si má kdo pořídit. Je mi to naprosto jedno, jenom jsem reagoval na poznámku kolegy CRU5TA o tom, že volant je super, ale není nutnost používat ho při hraní závodní videohry, s čím lze souhlasit. Pokud je ovšem člověk fandou do automobilů a není jen občasným hráčem videoher, který si zajede 3 kola a hru na měsíc odloží do šuplíku, tak pro toho je volant zřejmě tou nejideálnější periferií, která mu dovolí se naplno ponořit do virtuálního závodění. Co myslíš, vtáhne hráče více do závodu ležení na gauči / posteli s gamepadem v ruce nebo naopak sezení v křesle / sedačce, v rukou třesoucí se volant a nohy klouzající po pedálech? Každý ať si odpoví sám. Stále se bavím o celkovým zážitku, o který by mělo jít u videoher i filmů především, alespoň já to tak vnímám

A to samý bych mohl napsat i o sledování filmů. Opět jen můj pohled na věc, nikoliv poučování. Pokud někomu vyhovuje na filmy mobilní telefon, proč ne...pokud tablet, proč ne...pokud PC monitor, proč ne...pokud televizor, proč ne. Ale o nezapomenutelným zážitku nemůže být v prvních 3 případech ani řeč. Kvalitnější velký televizor je už jiná "liga" a je to rozhodně bezva, ovšem po tom, co jsem si vyzkoušel projektor na vlastní oči, tak můžu s klidným svědomím napsat, že od tý doby u mě televizor hraje druhý housle. Tímto zdravím spokojený majitele projektorů, kterých je tady několik a můžu říct - chlapi, přidal jsem se před několika dny do Vašich řad a je to opravdu VELIKÁ PARÁDA

Zpět k tématu. Samozřejmě, že je televizor v porovnání s projektorem univerzálnější zobrazovací technikou, jednodušší na instalaci a údržbu (podobně jako je univerzálnější například PC vůči konzolím nebo Dacia Logan MCV vůči Bugatti Veyron), ale není všechno zlato, co se třpytí. Jasně, kvůli televizoru netřeba nijak zásadně upravovat místnost, netřeba věnovat pozornost zatemnění oken a dalším drobnostem, ovšem zůstanu-li právě u zážitku, o který mi v mým předchozím komentáři šlo a jde i nyní, tak ani sebevětší televizory se nemůžou poměřovat i s levnějšími projektory, o dražších modelech nemluvě. Pokud je oblast, kde opravdu "na velikosti záleží", tak je to rozhodně oblast filmová a to co v týhle oblasti nabízí domácí projektory byť "jen" za 20 - 30 tisíc Kč, to nedokáže nabídnout žádný televizor ani za 100 tisíc korun. Inu, všechno je jen o našich prioritách, Tvojí prioritou je klasická TV a já Ti jí neberu, užívej si jí dosyta. Za sebe můžu říct, že když jsem si sedl na gauč, 5 metrů od plátna a moje oči poprvý spatřily v reálu úhlopříčku o velikosti 150´ (v naší rodný řeči 370 centimetrů), přirozený barvy i překvapivou ostrost, tak jsem snad údivem zapomněl na chvilku i dýchat

K Tvým rýpavým poznámkám typu "projektory za 80 tisíc Kč a více" nebo "Jen to nejlepší, ne?" můžu říct jediný. Něco mi říká, že pro normálního uživatele jakým jsem i já, jde o zbytečný luxus, jelikož velmi dobrou službu a "wow efekt" srovnatelný s klasickým kinem odvedou i projektory za mnohem nižší peníz. Bavím se o Full HD rozlišení, nikoliv o 4K šílenství, který považuju spíš za nešťastný a předčasně vypuštěný. Opět jen můj osobní názor, nikoliv poučování, co si má kdo (ne)pořídit..

Ještě se v rychlosti vrátím k hernímu volantu, kterým se rozjela naše zajímavá výměna názorů. Dávat 20 tisíc je zbytečnost, řada nadšenců vsadila na "domácí výrobu" v ceně několika tisícikorun a jsou spokojení. Jinak v době kdy jsem ještě hrál videohry, tak jsem na týhle fajnový periferii nějaký čas hrál a automobilový simulátory už bych bez slušnýho volantu a řadicí páky hrát nechtěl. Ne proto, že by to nešlo s gamepadem hrát (jde to velmi dobře), ale jelikož jsem okusil něco jinýho, zajímavějšího a přirozenějšího, tak by mě už závody s gamepadem jednoduše nelákaly a vlastně ani nebavily. Zážitek s volantem je prostě....jedinečný zážitek

Pohodový víkend a omlouvám se za debatu, která přímo nesouvisí se závodní videohrou PROJECT CARS 2..

Elbundos93
Elbundos93 #PS5 + PC

ty časy ve srovnávacích tabulkách mi trošku nesedí.... nechápu jak je to možné ale jsou tam časy, které jsou nereálné. nezkoumla jsem formule atd... ale třeba mě zarazilo, když jsem si zvolil Camaro ZL-1 a rekord na Nordschleife byl asi 6 minut a 15 vteřin s daným autem :D což né že bych chtěl bejt rejpal ale tohle auto má v reélném světě o minutu horší čas :D

Plejstik3
Plejstik3 #NEŘEŠ :-)
👍1

CRUST NAPSAL.. "Volant je super, ale hráči s ovladačem běžně obsazují tabulku nejrychlejších jezdců. V top 10 se vždy najde několik jezdců na ovladačích, takže on ten volant nebude zase taková nutnost.."

Věřím tomu, že řada hráčů s gamepadem v ruce je v tabulkách na vyšších pozicích, než-li hráči s volanty a volant tak není nutnost, ale....ale to jsou hráči, kterým jde za A) především právě o ty tabulky, za B) nesejde jim tolik na virtuálním prožitku nebo za C) nemají dostatek přebytečných financí k nákupu jednoúčelových herních periferií jakým je volant . Komu jde ovšem o skutečný zážitek, tak pro toho je u závodních videoher volant s "fofr klackem" naprosto jasnou volbou, na tom se určitě shodneme...

Ano, jezdit se dá dobře i na klasických gamepadech (jezdil jsem tak v minulosti mraky let) podobně jako se dá například dívat na filmy na mobilním telefonu, ale upřímně, je to skutečně to, co zamýšleli tvůrci her nebo filmů? Kdo touží po maximálním zážitku, ať už herním nebo filmovým, tak pro toho jsou výše zmiňovaný možnosti nepřijatelný. Kdo chce opravdový prožitek, tomu "nezbývá" než pro hraní závodních videoher sáhnout po kvalitnějším volantu se sedačkou a pro sledování filmový tvorby zvolit kvalitnější projektor...

Teď už jen zbývá položit si otázku, která zní "jaký jsem vlastně já hráč", případně "jakým hráčem bych chtěl být"? Každý člověk na to má svůj osobní názor a každý si zvolí, co jemu vyhovuje nebo co si může dovolit. Je mi jasný, že volanty, projektory nebo přilby virtuální reality stále budou hlavně pro nadšence, než-li pro dav lidí, ale upřímně, je to veliká škoda - pro ty davy samozřejmě Prima den

Plejstik3
Plejstik3 #NEŘEŠ :-)
👍2

Panečku, PROJECT CARS 2 působí hodně dobře a doufám, že potěší spoustu herně pozitivních závodníků a "nakopne" některý herní vývojáře k zamyšlení se. Snad si tuhle automobilovou videohru taky někdy vyzkouším na vlastní oči, ruce a nohy. Přeju příjemnou zábavu

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni

Petr: Potvrzuje

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni
👍1

Petr :DF se podívalo na konzolové verze Project Cars 2, kde všechny verze mají dynamické rozlišení. PS4 se pohybuje okolo 1080p do 864p, Xbox One od 972p do 864p, obě v náročných podmínkách padají s framerate do oblasti 40-50 fps. PS4 Pro je vyšší, z 1440p padá ik 1360p, ale snaží se držet na 60 fps, iv dešti, kde klesá jen na 58-59 fps. DF však říká, že upscalovaný obraz na 4K nevypadá velmi dobře.

link

CRU5T
👍4

Volant je super, ale hráči s ovladačem běžně obsazují tabulku nejrychlejších jezdců. V top 10 se vždy najde několik jezdců na ovladačích, takže on ten volant nebude zase taková nutnost...

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍2

headshooter: Nemusíš.

IGN - 9,2/10COGconnected - 9/10Wccftech - 9/103DJuegos - 9/10PC Gamer - 8,9/10

GameStar - 8,9/10

headshooter

Na xbox web. To ma 7\10. A ze tam je naprd kariera a tu 9\10 fakt nevim musism si pockat na ine recenze som v rozpakooch

666bocjan666

Lovefist88 : myslíš jako přímo do závodu ? Tak opět bez soundracku ale u Pc2 mě přijde docela důležitý slyšet zvuk motoru 😉

Hráč123
Hráč123 #GameCave
👍1

Dante: pravej kral prijde....ale bude to kral jelimaaaannn

Lovefist_88

Jeste jsem nehral ale urcite poridim. Jednicka byla super az na tu nudnou karieru a malo cestovnich aut. Zajimalo by me jestli tam dali nejaky soundtrack nebo si ho budu muset zas delat sam.

Beastial Dante

GT je best, PC my stačilo načo kupovať PC2 keď za tri týždne vyjde pravý král

Cobra

Nová doba,Forza je sice lepší jak GT,ale 10 hra to fakt není

Nová doba
Nová doba #Guten tag
👍1

Kachlo si 10/10 nechal pro Forzu.

666bocjan666
👍3

diablo666: děláš chybu , PC2 oproti Jedničce je úplně jinde , fakt hroznej skok 😉 tím ti nerozmlouvám Forzu , já mít obě konzole kupuju oboje . Určitě aspoň vyzkoušej a uvidíš sám jak ti sedne

666bocjan666
👍4

Teď nechcu aby to nějak vyznělo proti Xboxu a brat jeho majitelům takovej klenot , ale nejlíp by Sony udělala kdyby poslala Yamauchiho a spol do patřičnych partii a odkoupila Slightly Mad protože co u SM dokázali s projektem kterej započal z peněz na KickStarteru , tak si nedokážu ani představit co za mazec by vytvořili s penězma od Sony na AAA hru ☺ fakt neutočim na GT ale co zvládla Polyphony za ty léta oproti Forze nebo právě PC je prostě ostuda ... Sony se válí zbraň na Forzu přimo pod nosem a jmenuje se Project Cars 😉

Maxo
Maxo #NetflixCZ
👍3

Je fajn, že se chválí kariéra. Možná se v Polyphony chytí za nos až GT Sport bude dostávat sedmičky :)

Cobra
👍2

Jo Kachlo,co ti Microsoft slíbil,žes nedal 10!

666bocjan666
👍2

Kachlo: hru jsi vychválil skrz na skrz , potom teda nechápu proč nedostala rovnou 10 ? V tom připadě by GtSport nemělo dostat víc než 7 protože mu bude chybět kariera , změna doby i počasí ... myslim že není důvod mít strach dát absolutorium

Václav Benda : neviděl bych to s tím Hčkem jako minus , je to o možnosti volby , věř mi že hodně lidí závodit s klasickym Hčkem nezvládá takže pro ně určite dobře že pořad fungují pádla . A tebe nikdo nenutí po těch pádlech sahat a jezdit tak jak to má být doopravdy 😉

Matt Cordel : asi tě zklamu ale sou i lidi co nejsou tak zaslepení a koupí si oboje 😀

Cobra
👍2

Stepo jiná lepší na ps4 není,tohle je to nejlepší až do doby,než vyjde PC 3

Cr_u_ze
Cr_u_ze #Cr_u_ze
👍3

Je to super a jízdní model mi hodně připomíná Corsu...spousta nabídek a možností,jsem spokojenej maximalne

Matt Cordell
👍1

Je super že v GT budou jen hrači co to maji rádi. Ostatni at si jezdi tohle nebo Lojzu 7 :)

hanz917
👍4

Pěkná recenze Kachlo. Ta hra si devítku právem zaslouží. Mimochodem v budoucnu by měla dostat 4 rozšíření z nichž každé bude obsahovat 8 aut, jednu nebo dvě nové tratě, sadu polepů a další obsah do kariéry. link

Elbundos93
Elbundos93 #PS5 + PC

Hra je supr, ale volant beru jako nutnost.

Jediné mínus dávám za to, že hra neumí rozeznat které auto má manuál a které automat. ke G29 mám i Hshifter a když si dáte manuální řazení tak stále fungují pádla.

TOhle má třeba perfetkně udělané Assetto... jakmile si zvolíte auto s klasickým manuálem a Hshifter je připojený, tak nejde zařadit pádlem. Je to detail, ale štvalo mě to už u prvního dílu a čekal jsem že tuhle drobnost doladí :) škoda

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články