Konzolista.cz

Biomutant

recenzestředa 2. června 2021Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Biomutant
Jsou tomu čtyři roky, co nové menší studio Experiment 101, složené převážně z bývalých vývojářů Avalanche Studios (Just Cause série a Mad Max), oznámilo ambiciózní open-world akční hru Biomutant. Ta zaujala svým tématem, výborně vypadajícím soubojovým systémem i světem, v němž už lidstvo neexistuje, a místo něj jsou pány tvorstva nejrůznější zmutovaná zvířata. Očekávání byla obrovská a z prvních ohlasů byl neskutečně nadšený i herní vydavatel THQ Nordic, který nové studio koupil a poskytl mu další finance na vývoj. Pak ovšem byla hra několikrát odložena a dlouho jsme o ní neslyšeli, což nevěstilo nic dobrého, ačkoliv vývojáři sem tam na sociálních sítích uklidňovali fanoušky a psali, že na hře stále usilovně pracují a vlastně se zase tak moc neděje. Musím se přiznat, že i já jsem byl po oznámení docela nadšený z ambicí vývojářů a na Biomutanta jsem se hodně těšil, a i o to více mě bolí, že se ke mně dostala hra, která nedokázala vysoká očekávání naplnit, a navíc se k nim vývojáři nedokázali ani zdaleka přiblížit. Pojďme ale pěkně popořadě.

Recenzovaná verze: Xbox One X a Xbox Series X/S

O hře Biomutant jsme toho dlouho moc nevěděli. Měli jsme tu oznamující ukázku, ale vývojáři všechny informace tajili. A já mám nyní takové podezření, že to nebylo z toho důvodu, že by chtěli hráče ve výsledku představit a nic jim před vydáním nevyspoilerovat, ale tím, že ani oni sami nevěděli, co jim vlastně vzniká pod rukama a co z hrnce, do něhož naházeli naprosto vše, nakonec vypadne. Biomutant je totiž směsice naprosto všeho, co jsme viděli v jiných hrách s otevřeným světem, přičemž některé mechaniky tu nedávají naprosto smysl, případně jsou nedotažené, a už třeba i na příběhu je vidět, že vývojáři sice měli velké ambice, ale neměli rozhodně kapacitu, rozpočet a možná ani zkušenosti, aby vše dotáhli do zdárného, uspokojivého a fungujícího konce. Biomutant by se dal označit i za takový nemastný neslaný bordel, dort, který vařila kočička s pejskem, který sice sem tam zabaví a má světlé momenty, ale jindy budete kroutit hlavou nad řadou nedodělků, nedostatků a chyb.

Příběh hry je ve skutečnosti hodně jednoduchý až prostý. Lidská civilizace díky různým svým chybám už neexistuje a matka příroda se stále vzpamatovává z toxického odpadu. I proto jsou všude nejrůznější zmutovaná zvířata, mezi nimiž je i hlavní hrdina, kterého žene nejen touha po pomstě, ale hlavně se snaží udobřit různé klany zmutovaných zvířat a také zachránit strom života, na který mají spadeno zlí světožrouti v podobě obrovských monster. Pokud by se jim ho podařilo zničit, celá planeta by byla odsouzena k záhubě a to je to poslední, o čem zmutovaná zvířata s trochou rozumu sní. A to je vlastně vše, co by se dalo k lineární a ne moc přesvědčivé zápletce říci, protože vývojáři prakticky nic dalšího nedoplní a s vysvětlováním, proč civilizace přesně zanikla, si hlavu nelámou, stejně jako s odpověďmi na další otázky, které jsem od začátku měl. Pořád jste jen tlačeni k tomu, abyste zachránili svět a usmířili různé frakce, až už mi tohle opakování cíle začalo postupně lézt na nervy. A to i z toho důvodu, že zvířata jednak podivně mumlají a nejsou nadabovaná, ale hlavně jejich dialogy jsou dost mizerně, kolikrát uměle natahované nezajímavou vatou a nudně napsané. A do toho je tu vypravěč, který jako jediný má dabing a komentuje naprosto vše, což se mi dost po čase zprotivilo. Od Biomutanta jsem rozhodně čekal daleko propracovanější a zajímavější příběh s lepší prezentací.

YouTube video: YouTube video player

U open-world her je vždy hodně důležitý svět, v němž se vše odehrává. V Ubisoftu to moc dobře vědí, a proto se třeba u Assassin’s Creed série snaží s každým dílem nabídnout svět, který je nejen rozlehlý, ale také propracovaný do posledního detailu, vypadá skvěle a láká hráče k průzkumu. Biomutant bohužel tady docela selhává, protože svět je už na první pohled nezajímavý, pustý, hodně statický a má opravdu málo lokací, které by přímo lákaly k průzkumu. Většinou jde jen o menší baráky, které jako jediné připomínají nyní už neexistující lidskou civilizaci. Chvilku jsem se po světě potuloval a zkoušel zjistit, jestli třeba někde dál se tohle nezlomí a změní, ale bohužel se tak nestalo, což je popravdě hodně velká škoda, protože potenciál zrovna tady byl obrovský. I kvůli tomu pak prakticky jen jezdíte od úkolu k úkolu a svět, i když má sem tam nějakou tu pěknou scenérii, prakticky ignorujete.

Vývojáři od začátku neskrývají velké ambice a snahu vytvořit velkolepou akční adventuru, která si obhájí svoji vysokou cenu. Jenomže studio Experiment 101 není velké a obrovská hra s otevřeným světem se ve dvaceti lidech a omezeným rozpočtem prostě a jednoduše nedá udělat. A je to nejvíce vidět na náplni. Ta je totiž složena z naprosto nudných úkolů, které ve většině jiných open-world her plní úlohu vedlejších aktivit, aby se ještě trochu natáhnul herní čas. Zde ale tvoří to hlavní, a to je bohužel obrovský problém. Zhruba polovinu hry tak jen jezdíte od jednoho tábora nepřítele k druhému a čistíte je, což je prostě nuda, navíc i ono zabírání je zpracováno tak, že stačí posekat skupinku protivníků nebo zabít silnějšího minibosse. Takto stačí obsadit pár kempů nepřátel v oblasti a jdete na hlavní pevnost, kde se vše opakuje, jen s tím rozdílem, že na konci je vždy nějaký ten nezajímavý boss, který vydrží o několik ran více. Vývojáři si asi byli vědomi, že tato náplň je obrovská stereotypní nuda, a proto dávají alespoň možnost udělat rozhodnutí, a to takové, že přeskočíte dobrou polovinu tohoto obsazování základen protivníků, aby bylo možné se hned přesunout do druhé poloviny hry.

Popravdě jsem tohle hodně ocenil, protože čistit neustále jeden a ten samý tábor, který i svým designem vypadá naprosto totožně a má i stejně rozmístěné místnosti i truhly s lootem, je vážně hodně ubíjející, naprosto postavené na hlavu, repetetivní a nudné. Pokud nyní čekáte, že druhá polovina hry je lepší a zábavnější, tak vás musím hned zklamat, protože není a jsem z ní možná ještě více zklamán, jak z první poloviny. Druhá půlka se točí kolem nahánění čtyř velkých monster, což předchází plnění několika nudnějších úkolů, během nichž musíte cestovat z bodu A do bodu B na mapě, tam něco najít a zase zpět. Moc zábavné to bohužel není. No, a když dojde na souboj s monstrem, což je obrovský boss, tak není moc epický a navíc jak jsem zjistil, na každé monstrum platí naprosto stejná taktika jen s několika drobnými změnami. Vývojáři prakticky po celou dobu ukazují, že si musejí pomáhat jen kopírováním několika nápadů, aby hru alespoň trochu něčím naplnili. Je pak tedy otázka, proč raději neudělali o poznání lineárnější a menší hru, kterou by zvládli naplnit kvalitním obsahem. Takhle tu máme sice velký svět, ale s naprosto šíleným a neskutečně špatným obsahem, který hráče akorát otráví. 

YouTube video: YouTube video player

Zatím jsem hře Biomutant celkem naložil a možná si říkáte, jestli je v ní něco vůbec dobře. Ano, pár věcí určitě dobré jsou, třeba velmi dobře zpracovaný vývoj postavy a její úprava. Hned po zapnutí jsem se dostal do hodně komplexního editoru, v němž jsem si mohl pěkně hlavního hrdinu vytvořit. Je možné mu změnit barvu, přičemž na celkový vzhled má vliv i zvolená třída případně další specifikace, což je docela fajn nápad. Editor je rozhodně jednou z nejlepších částí hry a dá se v něm docela dost vyřádit.

Už během oznámení hry vývojáři lákali na propracovaný soubojový systém a říkali, že bude jejím největším lákadlem. Jsem určitě rád, že se nakonec celkem povedl a je jednou z těch nejlepších věcí na celé hře, i když i k němu mám pár výhrad. Hra má nepřeberné množství komb, které jsou většinou hodně svázány i s typem používané zbraně. Výsledkem je zábavný a hodně komplexní systém, jenž jen tak neomrzí a nabízí docela velkou variabilitu, navíc si každý může zvolit svůj styl boje a ten následně vypilovat k dokonalosti. Každopádně zbraní na krátkou vzdálenost je hodně, od palic, mečů či duálních sečných zbraní. Kromě zbraní na krátkou vzdálenost vše doplňují palné zbraně, od pistolí po samopaly a brokovnice. Co se mi u soubojového systému moc nelíbí, tak je skutečnost, že vývojáři toho opět chtěli na něj nabalit opravdu hodně, takže nechybí kromě odemykání nových komb i speciální schopnosti či duchovní kouzla. Jenomže tyto schopnosti nejsou moc zajímavé, vlastně bych i řekl, že jsou docela slabé, takže je otázka, jestli je má vůbec nějaký smysl používat. Řekl bych, že nikoliv. Vlastně jsem kolikrát i dost zapomínal, že nějaké takové schopnosti vůbec mám, což mluví asi za vše. 

Každopádně se zbraněmi a vlastně i oblečením a lootem obecně se pojí systém vylepšování, který je také pěkně zpracovaný a funguje více než dobře. Ať už seberete jakoukoliv zbraň, můžete modifikovat o různé součástky, přičemž je tak možné si vytvořit opravdu hodně silnou zbraň, která dokáže sundat každého protivníka na pár výstřelů nebo seků. Systém upgradů je přitom jednoduchý, přehledný a dá se v něm snadno orientovat. Vylepšovat se dá i oblečení, čímž se mu zvyšují statistiky, ale také mění vzhled, takže pak už hrdina nepřipomíná kolikrát mutanta, ale spíše robota. Kolikrát se dá s vybavením a jeho vzhledem pořádně vyhrát, za což si vývojáři jednoznačně zaslouží plusové body. Vybavení je možné kupovat i u obchodníků za herní měnu, ale popravdě obchody jsou asi tou nejvíce zbytečnou věcí ve hře. Většina nemá dobré vybavení a při troše snahy se dá vždy ve světě najít lepší. Popravdě jsem služby obchodníků vůbec nevyužíval a jsou i dost zbytečnou součástí zdejšího světa.

Co musím uznat, tak je skutečnost, že se na souboje i docela dobře dívá, hlavně díky dobře zvládnuté choreografii a solidním animacím. Na druhou stranu mi na soubojích dost často vadilo nefunkční lockování protivníka, případně kamera, která si hlavně v uzavřených prostorách dělá, co chce. Ačkoliv má hra propracovaný soubojový systém, tak souboje se samotnými protivníky se stanou po čase dosti rutinní záležitostí, za což mohou hned dvě věci. První je šíleně lehká obtížnost, která před hráče nestaví vůbec žádnou výzvu. I na Hard je hra až směšně jednoduchá a pokud si člověk dává pozor a využívá vše, co hra nabízí, jen těžko zemře. Druhou věcí je malá rozmanitost nepřátel, kteří navíc mají po většinu totožné pohyby i útoky. To platí nejen pro řadové protivníky, ale i minibosse, kterých také není moc druhů a že by bylo nějaké terno s nimi bojovat, to se říci nedá. Na začátku překvapí třeba svým vzhledem, ale pak už jde o rutinu, zvláště když se po světě objevují v docela početném množství. Protivníci navíc ve výsledku ani nejsou moc zajímaví či chytří. Je to škoda, protože základ položili vývojáři více než dobrý, ale je vidět, že stačí málo a i ten se může postupně během hry potopit.

YouTube video: YouTube video player

Už na začátku jsem byl od hry upozorněn, že existuje systém morálky, přičemž je možné se přiklánět k světlu nebo temnotě. Nedokážu ovšem přesně říci, jestli má tohle nějaký velký dopad na příběh nebo ne. Spíše ale nikoliv. Jediné, čeho jsem si všiml, tak je to, že se podle něj odemykají některá vylepšení, ale to je vše. I když šlo určitě o dobrý nápad a na papíře určitě vypadal skvěle, tak je ve výsledku nedotažený a ve hře i zbytečný. Kromě akčních pasáží hra nabízí sem tam jednoduše zpracované skákací pasáže, kterých ale ve výsledku moc není, a také logické hádanky. Tedy, to co musíte řešit, se ani za puzzle označit nedá, protože jen spojujete barevné uzly, což je tedy pěkná nuda. Je vidět, že hádanky byly navrženy tak, aby je mohla vyřešit i málo inteligentní zmutovaná zvířata a ne průměrně inteligentní hráč.

Hlavní příběhovou linku jsem dohrál za zhruba patnáct hodin na střední obtížnost a věřím, že někdo zkušenější to zvládne ještě za kratší čas, protože jak už jsem zmínil výše, Biomutant není těžká hra. Kromě hlavní linky ale nabízí i řadu vedlejších úkolů či eventů ve světě, které slouží pro nalezení lepšího vybavení nebo získání dalších zkušenostních bodů. Vedlejší úkoly ovšem moc nápadité nejsou a tak jsem jich splnil jen pár a na zbytek jsem se vykašlal, zvláště, když ani není nějaká velká motivace je plnit. Po dohrání je možnost se pustit do New Game+, kde máte odemknuté veškeré získané vybavení i získané schopnosti a tak dále.

Biomutant je postaven na osvědčeném Unreal Enginu čtvrté generace. Bohužel na konzolích vypadá i přes silnou stylizaci jen průměrně, maximálně lehce nadprůměrně. Třeba exteriéry za slušného nasvícení jsou v pohodě a sem tam jsem narazil na nějakou opravdu pěknou scenérii, která si zasloužila pořízení screenu. Jenomže interiéry jsou hodně chudé na detaily a postavy mají textury v nízkém rozlišení a přímo odpudivé jsou jejich animace, které vypadají jak z éry prvního, maximálně druhého PlayStationu. Hru jsem testoval nejprve na konzoli Xbox One X, kde je možné si vybrat mezi 30fps a 60fps režimem. Vybral jsem si hned 60fps, ale bohužel na této konzoli má hra velké problémy s frameratem a v 60 snímcích jede málokdy. Často framerate hapruje, hra se zasekává a do ideálního technického stavu má hodně daleko. A to se vývojáři před vydáním chlubili, jak hra jede dobře na staré generaci. Není tomu tak. Situace je lepší na konzolích Xbox Series, kde už je framerate stabilnější, ale rovněž jsou chvíle, kdy viditelně klesne. Optimalizace určitě mohla být lepší, ale to se dá prakticky říci o každé části hry Biomutant. Ať už jde o grafiku, optimalizaci, herní mechaniky i náplň. Biomutant se toho snaží dělat hodně, ale ani v jednom není stoprocentní. A to se dá říci i o průměrném ozvučení, na druhou stranu hudební doprovod není špatný a našel jsem pár skladeb, které se mi vyloženě líbily.

Na Biomutantovi je vidět, že vývojáři opravdu moc chtěli vytvořit výpravné velké akční RPGčko, s nímž by mohli konkurovat zajetým velkým značkám jako Assassin’s Creed, ale měli si uvědomit, kde jsou jejich limity a jaký mají rozpočet. Ve výsledku se totiž na svých velkých až přestřelených ambicích utopili a servírují nám přinejlepším lehce nadprůměrnou nenáročnou akční hru, která nemá prakticky nic dotaženo, má spoustu zbytečných mechanik a po čase začne štvát řadou chyb či mizerným obsahem. Je to určitě škoda, protože námět zněl zajímavě, stejně tak dobře vypadal i na první pohled soubojový systém, takže potenciál tu byl. Snad se vývojáři z tohoto nezdaru poučí a příště nám přinesou něco méně ambiciózního, ale hlavně zábavnějšího a kvalitnějšího. Méně je někdy více. 

REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (30)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Kremik

Tak dohrano na 100% gametime 4 dny 17hodin. Nenudil jsem se ani chvili,craft syatem paradni a soubojak neomrzel porad tam jde co upravovat atd.. Kdo o tym premyslel urcite kupujte.

Kremik

5h a zatim moc bavi,je to takova beckova hramensi rozpocet jde poznat,ale 7-8 bych tomu dal urcite.

godycz
godycz #katana-san
👍2
👎1

no zas tak dlouho to netrvalo : link

StepoBella
StepoBella #Guardian

Monkey - přesně tak... Určitě zkusím, mě to zajímalo od oznámení, tak uvidíme.

monkey
monkey #021
👍8

@StepoBella: Neboj se a určitě vyzkoušej V dnešní době porovnávání co nemá herní mechaniky jak GTA a krásně vypadající podobné TLOU 2.Tak to není dost dobrý.Ach jo.Někdy mě to tak přijde.Taková norma.Tak to chodí...Co dnes není repetetivní že.Nojo když se u toho sedí od rána do večera tak to unaví to věřím Výčitky že ty tábory klanů vypadají podobně všechny stejný téměř to jako co. V assassinovy asi ne že jo. A v takovým Ghost of Tsushima ty mongolský ležení to samý.Na pár detailů prd prd kopírka.A to dělali větší páky.Biomutanta dvacka lidí.Ten svět je prázdný-málo detailů. Chi chi. Baráky prázdný atd. Ty brdos dyt je to postapo.A i kdyby už to emzáci rozkradli. Zbyly jen ruiny To mě připomnělo když se řešil Death Stranding to prázdno a prázdná mapa.Právě proto aby to působilo liduprázdně.Život venku není v kurzu.Právě na tom to bylo založený.Nojo to chce klid :-DJe to v uvozovkách prostě jen dobrá hra.Ne dokonalá jen dobrá.Chybky nedodělky nějaké ty vady na kráse-ale která to nemá ? Není pro každého tak jako nic není.To nadšení tam je vidět.Někdo si s tím dal práci.Není to na hluboké rozjímání ale potěší třeba svou ulítlostí.Nemusí pršet,stačí když kape.Řidit se hlavně také svým vkusem.To rozporuplné celkové hodnocení tomu taky odpovídá.Každýmu hold nesedne :-)

StepoBella
StepoBella #Guardian
👍4

Tvl tady se už píše R. I. P a přitom si jen ten hlouček přečetl pár řádků od subjektivní recenze..No ja si určitě hru vyzkouším sám. Nedávám na recenze protože mě takřka nikdy nepotvrdi výsledek.. V podstatě mě nezajímají žádné recenze a to ani bájný metacritics.. Vadilo by mě jen rozbitá hra, dneska musí být vše AAA a jak ne, je to průměr. Fakt jsem přestal číst po tom co je v recenzi zmíněno srovnání mezi Ubisoftem, a AC, a tímto počinem.. Jako vážně? Pár vývojářů proti armádě kopy paste tvůrcům? Bylo by Bláhové si myslet že bude ten svět tak propracovaný jako u AC na kterém pracuje asi 1000 vývojářů.. Každopádně nevím musím zkusit, ale láká mě a tak zkusím..

Lukasneo
Lukasneo #GAMER

Hrano 3 hodiny a prodana. Celkove zklamani, postava nemluvi, nikdo vlastne nemluvi, jedinej vypravec vypravi. Grafika mizerna, soubojak super. Celkove 6-7max. Tak snad priste.

tattookarl
tattookarl #Ps5+Big N
👍2

@robinhocz: myslíš metacritic?to přece už nemá skoro žádnou váhu. Tam si chodí většinou honimirove léčit komplex.

Temp27
Temp27 #^ *,.,* ^
👍3

Já od toho nic extra nečekal, ale nuda to rozhodně není. Grafiku neřeším, herně je to v pohodě, škoda akorát toho vyprávění příběhu a ten dabing jednoho člověka je fakt na facku 😂. Za mě slušných 7/10

robinhocz
robinhocz #KupPlaystation

@tattookarl: a v průměru 63, takže nic extra

DEMON
DEMON #Phantom Dust
👍5

Zatím jsem tam nechal cca 20 hodin a nemůžu si stěžovat. Neustále mě ta hra něčím překvapuje, ať už je to zajímavá lokace, zbraň, nebo nějaká jedinečná potvora... Přesně tohle třeba Ubisoft hry vůbec neumí. Na tak mini studio je tohle nadlidskej výkon a zasloužej si všechnu pochvalu a solidní prodeje.

Určitě to není 10/10 hra, už jenom kvůli trochu slabšímu technickýmu stavu, ale je tam vidět ta snaha a láska... a hraje se to výborně, ten combat systém, explorace a všechny různý skilly jsou perfektní... Těšim se až to dohraju a zkusim new game+ za opačnou auru.

Cobra
👍2

@Flash: nejenom 6, recenzenti dávají i 8 a 9 😉

NazujmiSan
👍8

Mohu potvrdit, studio talent ma. Na 20 lidi uctyhodny vykon. A cenu si to obhaji. Srdicko v tom videt je, hraje se to prijemne. Za me palec nahoru. Jen to 4k na ps5 docela chybi...snad s tim neco provedou.

Ps. V rodine hrajeme soubezne dva a shodneme se, ze 6/10 je opravdu v tomto pripade prisne. Pss. V jednom kuse tu ctu v diskusich pod clanky narky o korporacich, mikrotransakcich a Ubisoftech. Tak jsem zvedavy, jestli se tedy oceni prace par nadsencu s velkym prislibem do casu budoucich...Pokud ne, doporucuju pred pristim sdelovanim techto postoju pogooglit vyznam slova pokrytec.

Flash
Flash #Jrpg/rpg
👍1

Docela anomalie ten Biomutant. Recenzenti davaji sestky ale prodava se to jak rohliky. Uz bych pomalu zacinal i verit ze hraci maji pravdu a bude to fajn :)

tomasmachr
👍2

Tohle je jedna z mala recenzi tady na Konzolistovi, se kterou nesouhlasim a ani jsem ji nedocetl do konce... hra je za me skvela minimalne 8/10 si zaslouzi... zdar

tattookarl
tattookarl #Ps5+Big N
👍2

@robinhocz: konzolista není střed vesmíru, tady šestka, jinde 8 i 9. To jsou známky, které rozhodně nejsou podprůměrné a ani průměrné. Těch 20 lidí má talentu ažaž bych řekl. A je to 10x zajímavější počin než právě recyklovaný AC.

Narw20
Narw20 #Player 1
👍1

@deadspace: A ona Valhalla vyšla ve stejný den co Biomutant? To je jasný, že teď budou ceny rozdílný ☺️

robinhocz
robinhocz #KupPlaystation

@mokrypeter: přesně tak

Pro hrace je úplně jedno kolik lidí na tom dělalo. Nikdo je nenutil dělat hru v tak malým počtu lidí, když na to nemají.

deadspace
deadspace #PS12345

Kdo tady psal že valhala je za 1990 link

monkey
monkey #021
👍1

Dá se pořídit i za mín než za 1499 nikdo vás nenutí.Jinak ke hře. Když k tomu budete opravdu přistupovat jako k odpočinku a ne dohrát za jedinej víkend tak určitě pobaví.Mám odehráno přes 6 hodin a pohoda. Nečekal jsem revoluci herní ani grafickou.Ne fakt TLOU 2 nečekejte. Technicky k mému úžasu čekal jsem to ještě horší.Nějaký to škubnutí hlavně když to nepadá Textury nedomrlé hlavně v temných místnostech až jsem se lek.Na sluníčku je líp,ale pořád jakoby tam byla jakási přesvícená deka.Pohrát si s tím v nastavení je nutnost.Vypravěč na facku jinak mutantí hatmatilka.Působí sympatickým dojmem jen to chtělo více doladit.Nejlepší je ten RPG systém.Pořád je co upravovat.A těch krámů co se všude válí Souboje docela zábavný. Sice se to bude asi opakovat,ale nikdo mě nenutí abych u toho seděl celej den.Nenáročná odpočinková relax záležitost pro ty co si chtějí odpočinout po práci na sluníčku :-D :-) Jen škoda nevyužité šance. Tady šlo vytěžit více mnohem více. Tady se mohlo udělat spousty věcí líp. V tomhle případě opravdu zamrzí.Vývoj kapánek zaspal...PS: Mývala si můžete nastavit na škaredýho nebo krásnýho podle chuti.To jen pro ty Alloy sexistický nadšence

Chesse
Chesse #UbiFan

@mokrypeter: pokud od toho nekdo ceka dalsi AC hru, tak tomu fakt Biomutant prijde jako spatna hra.... na to kolik vyvojaru na tom dela je taky rozhodujici a nekdy mene vyvojaru vytvori zajimavejsi hru coz Biomutant je. Ano nesedne to kazdemu, ale na druhou stranu to odpad taky neni, to muze tvrdit pouze nekdo kdo na to koukal na YT nebo odehral tak 10h....

Petosk
👍2
👎1

@Arnie87: Rovnake prachy za hru. Mne je jedno kolko ludi na tom pracuje.

mirai2211

Já taky počkám, zachvilku bude Valhalla za 500 a dam tomu jeste sanci. Biomutantek kolem 700 vemu a v te dobe jiz doufejme 4k@60 i s opravama

dopitapetr

Špatná hra to určitě nebude. Recenze jsou hodně rozporuplné a zřejmě to asi každému nesedne. Já si každopádně počkám na next gen upgrade.

tattookarl
tattookarl #Ps5+Big N
👍12

Valhalla má asi 1000 vývojářů a biomutant 20. Taky k tomu tak přistupuju.

Petosk
👍1

Takze zlata Valhalla ktoru si uzivam

Insertcoin
👍1
👎1

U nekterych her se vubec divim, ze do toho ty lidi jdou a zacnou na tom skutecne pracovat. Me nekdo predhodit takovej koncept, tak ho poslu rovnou do prdele a usetrim vsem starosti, čas, peníze atd. Ale o tom to proste je. Blbec pujde do vseho, ale nikdy z toho nebude nic zajimaveho. Proto je vyvoj her tak narocnej podnik podle me. Clovek musi mit pevnou vizi, dobry napad a pak se to musi vsechno co nejlepe remeslne prevezt do skutecnosti. Pokud to uz na papire stoji za hovno a nekdo do toho i tak jde, tak je vysledek asi predem jasnej. Takze R.I.P. a to je dobře.

godycz
godycz #katana-san
👍1
👎1

Uhrano tak 10h a graficky bida. vcechny videa asi byla z pc. ale herne to blby neni, naopak.a navic : link

Amano Takashi
👍1

biomutant koupený .. už jen čeká až bude čas na něj .. Ale 6 z 10 si opravdu nezasloužil, viděl bych to spíše na 7-8

Viribusunitis89
👍2

Průměrná hra od průměrných vývojářů.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články