Za odkladem Halo Infinite by mohl údajně být televizní pořad a těžký outsourcing


Publikace uvádí, že vývoj launch hry pro novou konzoli je již náročný úkol sám o sobě, zejména s ohledem na fakt, že engine SlipSpace hry Halo Infinite musel pro tento projekt být vytvořen od nuly. Zvláště se však zaměřuje na její outsourcingovou strategii. Outsourcing je velmi běžný pro jakoukoli AAA hru tak velkou jakou má být Halo Infinite, ale podle zdrojů společnosti Thurrott tentokrát v 343 Industries vytvářeli externě ještě více obsahu, než je běžné.
"Koordinace mezi mnoha různými společnostmi přispívajícími do vínku Halo Infinite byla přinejlepším drsná," naznačují.
"Jedna osoba obeznámena s plány společnosti naznačila, že věří, že outsourcing Halo Infinite byl nebývale ve vyšším zastoupení, než si většinou takové studio k sobě připustí, což způsobovalo migrénu nejednomu vývojáři v rámci spolupráce napříč vývojem."
Například demonstrace dema z E3 2019 byla jednou částí hry, která byla vyvinuta externí společností a Thurrott zde tvrdí, že "v té době hra rozhodně nebyla ve stavu, v němž by bylo možné si jí vůbec zahrát."
Publikace dále cituje několik vývojových zdrojů, které označily úsilí o spolupráci na vývoji jako velice "náročný“, s "významnými neshodami", které vedly k odchodu kreativního ředitele hry Tima Longo v srpnu 2019. Náhradnice Longa, Mary Olsen, pak nakonec také opustila vývojářské studio 343i ještě v říjnu téhož roku.
Jeden zdroj Thurrottu potom údajně poukazoval na produkci televizního seriálu Halo pro ShowTime jakožto "významné rozptýlení“ managementu 343i.
Podle něj byl interní vývoj TV projektu "častokrát prioritou, namísto toho, aby se zaměřili na samotný pokrok vývoje Halo Infinite a zajistili tak, aby hra měla nastavenou správnou cestu k dosažení konečného termínu".
V oficiálním prohlášení zveřejněném na webových stránkách 343 Industries je napsáno konec konců, že rozhodnutí odložit hru bylo motivováno "vícenásobnými faktory“, včetně pokračujícího dopadu COVID-19 na její vývoj.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (24)
Ja vim ze tady se to nenosi a ze si za to muzou sami ale mne uz je jich vazne lito.
Ja chci aby Xbox byl stejne ne li lepsi nez PS. Aby se oba museli poradne snazit a predhanet kdo udela lepsi hru/sluzbu a clovek se pomalu trasl na kazde odhaleni co ukazou...
Halo s 343 je pohřbení značky a vize
Nech sa teda rozhodnu ci chcu hru alebo serial. Toto uz raz skusali s quantum break a nedapadlo to dobre. Mna hra bavila ale robit este aj serial popritom pri hre ktora ma vyjst na novej generacii asi nebol dobry napad
😀🤦 Jo Philik ....ten mel dobry pocit i tesne po tom,jak jim kopl do dvou pulek za ScaleboundPry mame vitezny plan a pak takhle podvedou fanousky.
A nechci slyset,ze mne nebo nas se to netyka.Jsem hrac a chci hrat na vsem co se me bude libit.Mel jsem vsechny xkonzole a i xsex budu taky kupovat,proto me zajima konzole a i x hry.Radbych byl za lepsi kavlitu xher nez co predvadi ms.Bohuzel situace je takova jaka je 🙂👎
V Asii a jmenovitě v Japonsku je politika "neztratit za žádnou cenu svou tvář ". V éře samurajů to byl stěžejní pilíř jejich morálky, neb jejich krédo bylo ctnostné. Dnes se v duchu této politiky jen tluče jedna lež za druhou, aby maska zůstala celistvá, ackoli ty argumenty bývají vetchý jak proprděný trenky. Tady je tomu zrovna tak. Umet priznat prohru je ctnost a do jistý míry uleva nez se zapletat do pavuciny lží. Nedelam si iluze ze taková vylhana hra pak dokáže naplnit velká očekávání.
Ten outsorcing je velkej problem...cetl sem nekolik vyjadreni lidi co na te hre delali a kod je prej kolikrat takovej bordel ze to neni mozny..protoze to jeden mesic bastli nekdo, ten to pak vzda kvuli byrokracii a toxicite a soupnou k tomu nekoho dalsiho a ten to zase bastli po svem atd. atd. Zadnej z tech externistu v tom neni zainteresovanej a z kodu se stava klubko spaget..
Jako tady i nejzapalenejsi fandové musej uznat ze to co předvedli vývojáři bylo hodně otřesné !! Něco takového bych pochopil u nového studia co nemá moc skusenosti . Ale tohle kdyby u Sony předvedli třeba kluci ze Santa Moniky tak s nima snad Sony vyrazí dveře a do prdele je kope až na Mars. Jenže tady je přesně ten rozdíl mezi Sony a MS .
@NIKTO KAZDY: kdepak starost chlapče!! Ale je to hrozná prdel s celým xboxem a tebou např :D
To je až dojemné, kolik je tu mezi ps hráči fanoušků Halo, nebo se jen nudíte, protože už nemáte co hrát.
Po shlédnutí gameplaye mi bylo (i jako Xbotu) jasné, že je to průser. 434 i marketing MS udělal velkou botu. I kdyby hra byla dodělaná a grafika omezená nutností běhu na starém Xbox one, tak i tak neměli nikdy takový gameplay ukázat , prezentovat jako launchovou hru na novou konzoli a měli se všem omluvit.
pekne zas sa tu stretol samy modry odpad vsak ako pod kazdym clankom o xboxe ty isti aj viackrat.nepoznam clanok o ps kde by tomu tak bolo.vtakom rozsahu. zacinam si mysliet ze najvetsiu starost o xbox a jeho blaho maju playky:)
Soky: A co ti brání si to zahrát? Máš ban na youtube? 😀
Přátelé, mně se nezdálo tak špatné. Dyk tam bylo vše co od halo hráč očekává. Pan brambůrek, samopálky, hák a rozdávání loktů na bradu, auta, kvičící nestvůrky, barvy a cool hlášky typu teď tě roztrhám na kusy, teď zemřeš nebo tak nějak. Mně se to líbilo a zahrál bych.
Proč zaujatej článek? Píše o tom i IGN, VGC a další velké weby. Navíc Thurrott nejednou ukázal, že má o MS velmi dobré informace, a že něco není v 343 v pořádku se mluvilo delší dobu. Nyní konečně víme, na čem jsme...
Žádnou zaujatost v článku nevnímám, naopak to na mě působí svěžím dojmem, když web okoření takováto autorská různorodost.
Já osobně si dokonce myslím, že nové Halo bude dobré. Ty novinky v hratelnosti, taktice, otevřenější svět, dýchla z toho i atmosféra ze skvělé jedničky, tohle snad z hratelnostní stránky nedopadne špatně. Problém jsem viděl spíš v tom, že visuálem téhle "vlajkové" hry jaksi neukázali plný potenciál výkonu nového Xboxu, tu sílu "nejsilnější" konzole, což asi všichni očekávali. Ono prostě je z toho čím dál více patrnější, že je to vyvíjeno tak, aby to bylo schopno běžet na více zařízeních. To samozřejmě může být na jednu stranu skvělé, ale pro jiné to může být důvodem neměnit to, na co jsou zvyklí. Až čas ukáže, zda takováto strategie byla správná.
Ostuda
Síla nového slipspace enginu všem vyrazila dech a podařilo se jim zbourat všechny herní konference za tento rok
Nema cenu ani komentovat , nech me umrit Xbox v poklidu ...
Vzdyt cca v listopadu je tu PS5 a tam si zpravi chut i kdejaky zaryty Xbox fanda ...
Přijde vám normální nechat psát články takhle zaujatého člověka? BarackObama?Poslední několik článků bylo na téma jak pošpinit xbox a ještě pak přijde a napíše komentář jak ps4,5 je lepší. Ale jestli vám to přijde normální mít takové člověka jako moderátora tak si ještě vezměte Herr Flicka a k tomu žakelina.
Jasný....ukázka dopadla tak, jak dopadla, lidi nadšeni nebyli, tak to odložili a okecávají to na Covid....kdyby za to mohl Covid, tak ten odklad udělají dávno a prezentace by vůbec nebyla....prostě nemají pádný argument, který by je omluvil.
Tohle si ani X Box nezaslouží, pohřbívat těžkou práci vývojářů je vážně "tah" na bránu..
K-O-M-E-D-I-E
Ale hovno. Odklad je kuli tomu ze hra vypada jak z prdele a vývojáři doufali ze to fanoušci zkousnou. Nezkousli, dali to hlasitě najevo, takze se vytahne historka s Covidem a odklad. To nas fakt maji za úplný kreteny?