Xbox One brzy dostane levelovací systém s reputací hráče













recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (15)
Tohle je snadno zneuzitelne... Ms by si to měl rozmyslet než zase stihne hromadu lidí na...rat!
Zrovna nedávno se mi v BF4 nějaký koště vyblilo do zpráv, že sem prej cheater a loser, přičemž jedinej podnět k tomu byl že sem ho zabil asi 10x a on mě ani jednou. A je mi úplně jasný, že kdyby tohle fungovalo, tak už od něj mám to nejhorší hodnocení, protože jsem ho v TDM zabíjel a to se přeci nedělá. Zkrátka je to fajn nápad, ale poněkud utopický.
Kamerový systém už microsoft má, teď ještě zavést virtuální šikanu na zlobivý kluky a je to .)
Kachlo prosimtě zruš ty smajly, už je celkem otravný poslouchat ten brekot jak někdo dostal mračíka...
Kachlo -> Vááážně? No já myslím, že to i ta reputace by byla účinnější, všechny Plejky by mi napařily mračíka a všem by hned bylo jasné, že nemám rád sony :)
Je videt ze MS vymysli blbosti aby pritahlo hrace.Tohle nemuze nikdy fungovat.Je dost trolu co budou davat negativ jen tak proto ze je to bavi.Je to to same jako tady na foru a MS to nemuze nikdy ohlidat.Aby nekoho trestal jen za to ze nesedi u her 16 hodin denne je blbost.Jen tak dal MS a nezachrani vas ani Titanfall s Halo.
Ta myšlenka není špatná, ale zajímalo by mě, na jakém principu to bude fungovat. Jasně, že špatná reputace může být hodnocená ze stížností, ale jak se bude měřit ta dobrá?
Jak to presne funguje netusim, ze to ale neni stejne jak na X360 uz oznamili, navic na X360 te reputace nijak neomezovala a pokud te nekdo "nahlasil" za to, ze jsi moc dobry/spatny, tak se to na reputaci neprojevilo, za skill/totalni neschopnost nikdo nemuze... :)
Téhle funkci moc nevěřím, nikdy to nemůžou mít pořádně vychytaný.
Moc Microsoftu preju, aby s timhle napadem meli uspech. Protoze pokud se tak stane, je pravdepodobne, ze by s necim podobnym mohla v budoucnu prijit i SONY a potom z toho muzou tezit hraci na obou platformach. A o to jde predevsim! Kdyz hraju KZSF, tak kolikrat ctvrtina lidi jsou nejaci usmrkani caparti, co v headsetu zneji jak smoulove a delaji akorat bordel...
Snad se to chytne, i kdyz to bude myslim si tezky, precijen jsou dnes lidi nesmirne vych*any a pokud najdou byt sebemensi skulinku, tak toho zneuziji.
Kdyby to pořešili, až třeba na základě hodnocení minimálně tří nezávislých na sobě hráčů ,aby to nebylo zneužitelné ,proč ne ..
Systém reputace už běží pěkně dlouho i na X360 ale moc se nepoužívá.
Jen aby toho pak všichni jen nezneužívaly.
Tedy se penalizuje banem
"Takový hráč dělá věčně bordel" :D Co takový systém zavést na konzolistovi
blbost