Vývojáři včera představili režim Big Team Battle pro Halo Infinite

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
Komentáře (14)
@Peete: Ani nevis,jak zrovna tobe to preji,at ta hra vyjde v dobrem stavu jak coop tak single,at se uspokojis za ty vsechny tupe palecky tady
@Altherot CZ: zkontroluj spíš halowaypoint.comMě taky mail ještě nepřišel, ale na stránkách mi cca před hodinou přistála zpráva, že můžu instalovat. Jestli jsi přihlášenej pro flight na konzoli, tak ti ani žádnej kód nepřijde, všechno se to stahuje přes Insider appku na Xboxu link
jediny co mi vadi je to,ze do nich mnohdy musite dat fakt dva zasobniky (a to nesmite minout nebo je to jeste vic streliva) aby ste nekoho zabili... :/ takze na gamepadu to vyjde mnohdy na 3 zasobniky coz mi proste nevim proc vadi...ale jinak me MP v Halo bavi a vzdycky bavil :) ted jedu 5 dil a pecka.Na Infinite se tesim a doufam ze se to povede jelikoz Sony vytasila hodne,hodne velky hry a diky tomu sem radsi objednal driv PS5 nez XSX...jelikoz mi momentalne PS5 nabidne vic zabavy.
No plán na víkend je jasný. Uvidíme se na bojišti.
@TimeSplitter: máš recht, ještě ať přidají trip miny z H3 a tahle vochcávka bude fungovat dokonale
@StrejdaDemon: Souhlasim ze tento scenar muze taky nastat, to je pravda. Zase na druhou stranu to dava prostor k dalsim partyzanskym taktikam, kdy takhle dvere jen otevres a schvalne pockas, zda-li tam nekdo neciha a kdyz jo, tak mu provedes presne to co jsi popsal a potom si jeste seberes tu power weaponu.A jsem si jisty ze v tomto pripade ti to ba naopak vykouzli usmev na tvari. Jak rikam, podle me to dava prostor k dalsim brutalnim stretnutim a soubojum o to, kdo odmenu na konec ziska. :)
Už mam nainstalovaný tech test a čekám
oukej, uvidíme příští víkend ale jsem skeptickej, už se vidim jak nervuju, když se po 10ti vteřinách otevřou dveře, já tam vlítnu a než stihnu zdrhnout tak mám pod nohama 24 granátů
@StrejdaDemon: Melo by se to tykat jen BTB no.Hele tezko rict, ale ja bych prave ba naopak rekl, ze ono to mnohdy trochu rozbite bylo. Taky se dalo cekat nekde pobliz, jenze se ta zbran dala sebrat hned po spawnu, bez nejake dalsi prekazky. Potom kdyz jsi takhle zabral Spartan laser a drzel jsi ho celou hru, tak jsi bez vetsich problemu mohl dominovat pomoci vozidel... Pak v jinych dilech tech counteru bylo vic, ale zase ta vozidla uz skoro nemela smysl, stacil jeden dobry plasma granat. Za me pokud to hraje do karet balancu toho sandboxu, tak je to v poradku.Uvidime, hodnotil bych po zahrani, podle me to ale muze prijemne prekvapit. Konec koncu jen tak na volno se power weapony valely snad ve vsech hrach, ktere tento system obsahuji a je vzdy to delalo dobrotu... Halo proste inovuje. :D
@TimeSplitter: no jestli to chápu správně tak to bude jenom na BTB mapách. Jako není to žádnej dealbreaker, ale přijde mi to hrozně zbytečný if it ain't broke, don't fix it
@StrejdaDemon: Ja s tim problem nemam, pokud to na vsech mapach bude vypadat podobne. Prostor pred jeskyni pomerne odkryty, takze tam neni kde cekat za rozkem a ba naopak to dava prostor ke slusne prestrelce, nez se dvere otevrou.No a kdyz uz ji uvidis otevrenou, tak je to holt na vlastni riziko. Ale vzdy se da hned za dvere hodit jeden preventivni granat.
EDIT: A pro lidi co se boji o sp, protoze se "malo ukazuje". Je to presne naopak, uz ted toho ukazali vic, nez je u Halo zvykem. Za dob Bungie se sp neukazoval prakticky vubec, aby hraci nemeli ani sebemensi spoiler a mohli si hru uzit od zacatku do konce bez pocitu deja vu aneb "tohle uz jsem nekde videl". 343 v tom vice mene pokracuji a nedelaji zadne 40 minutove gameplaye, ktere podle me zazitek pouze kazi, protoze vam to ukaze mnohdy dost velkou cast hry a vy uz potom mate pocit, ze tohle uz mate za sebou a uz to neni to spravne "prvni" zahrani. Cili kdyz ukazali ten filmecek s novou Cortanou atd. tak uz toho na muj vkus ukazali az moc a hlavne podstatne vic, nez bylo zvykem. Takze ja ba naopak doufam, ze uz zadne dalsi konkretni informace a "spoilery" ze sp vypoustet nebudou.
loot caves takže místo testu optimálního pohybu a znalosti mapy, se bude na power zbraně prostě kempit u dveří trochu mi to do hlavy hodilo nějakej battle royale flashback, kterej si s Halo nechci vůbec spojovat. To je asi moje jediná výhrada ke včerejšímu streamu, zbytek vypadá pořád vymazleně.
Daniel Bican, zrovna jsem to chtel napsat, MP vypada zatim dobre ale spíš mě zajímá co SP ?? O tom od toho fiaska zadná zmínka :( No už se to blíží, tak snad to dopadne dobře.
MP vypadá dobře a nemyslím si, že by zklamal. Už by to ale chtělo více informací i o SP, o kterém zatím úplně přesvědčen nejsem.