Vývojáři Halo Infinite si jsou vědomi, že komunitě už došla trpělivost

novinka  84
Martin Šmíd, 2. 4. 2022 10:27
Koncem minulého roku vyšla pro PC a konzole Xbox akční hra Halo Infinite, která se dočkala na začátku docela nadšených reakcí ze strany herních kritiků i hráčů. Chválila se hlavně multiplayerová část, která položila dobrý základ, ale také trpěla řadou problémů, ať už to byl špatně navržený postup, nedostatečný obsah nebo ne zrovna atraktivní kosmetické doplňky, které navíc vývojáři prodávali za přestřelené ceny. Mnozí hráči tak přestali hru Halo Infinite hrát, zvláště po oznámení, že dříve slíbená kooperace byla znovu odložena, stejně jako další plánované funkce. Komunita je z tohoto jednání studia 343 Industries hodně naštvaná, a i proto se ji nyní pokusil uklidnit komunitní manažer Brian Jarrard. „Existuje skutečně mnoho výzev a omezení. Určitě nejsme rádi, že nemůžeme splnit očekávání hráčů a komunity, je to obtížná situace, kterou bude muset tým nějakou dobu řešit. V tuto chvíli se soustředíme na druhou sezónu a v příštích týdnech se s vámi podělíme o další podrobnosti. Mezitím probíhá spousta plánování výroby, kalkulace nákladů, najímání zaměstnanců atd..., což příliš nepřeje pravidelným aktualizacím. Chápeme, že komunitě prostě došla trpělivost a upřímně řečeno, myslím, že je pochopitelně unavená ze slov,“ napsal na Redditu, čímž mnohé fanoušky, kteří nad hrou nezlomili hůl, spíše naštval. Naznačil tím ovšem, že studio 343 nyní nemá zdroje, aby mohlo dodávat pravidelně nový obsah, což je docela zvláštní. Zvláště u tak velké značky, jakou Halo je. Navíc má studio 343 Industries už nyní přes 400 zaměstnanců. Doufejme, že se studio 343 brzy vzpamatuje a začne lépe komunikovat se svými fanoušky, ale také pravidelně zásobovat hru Halo Infinite novým obsahem. Tak silná a oblíbená značka si zaslouží daleko lepší zacházení.
Zdroj: videogameschronicle.com

Halo Infinite

xonexsx
Microsoft Game Studios, 343 Industries
Datum vydání hry:
8. 12. 2021
Žánr:
Střílečka
7/10

Komentáře