Vývojáři Halo Infinite o příběhu a grafice, spekulace o multiplayeru

„Dalším diskutovaným bodem je vizuální kvalita. Negativní zpětná vazba kolem ní zahrnuje postavy, objekty, které se zdají ploché a zjednodušené, ale také osvětlení. Přečetli jsme si vaše komentáře i jsme slyšeli hodnocení Digital Foundry. Na tomto se v mnoha ohledech shodujeme a musíme vylepšit vizuální kvalitu a celkovou prezentaci do plné verze. Ukázka ze hry byla nahrána před několika týdny, přičemž řada vizuálních prvků i herních systémů je stále dokončována a vylepšována,“ říkají vývojáři. Na některých vylepšeních už usilovně pracují několik týdnů, ale vývojáři berou v potaz i další zpětnou vazbu a námitky třeba na osvětlení, což budou nyní vyhodnocovat. „Tým je odhodlaný zaměřit se na to, aby hráči měli nádherný svět, který budou prozkoumávat,“ dodávají.

To by bylo k vizuálnímu zpracování. Fanoušky ale určitě zajímá, jestli si budou moci hru zahrát před vydáním a vyzkoušet si multiplayer. „Ukázka na Xbox Games Show se zaměřovala pouze na kampaň. Nemůžeme fanoušky obviňovat z toho, že chtějí vidět multiplayer a jsou na něj zvědaví. Jak jsme už zmínili na blogu, naše plány byly hodně ovlivněny prací z domova kvůli pandemii COVID-19,“ říkají vývojáři k multiplayerové betaverzi. Přesto věří, že hráči budou mít příležitost si hru před vydáním vyzkoušet.
A poslední část se věnuje příběhu hry Halo Infinite. Po ukázce z minulého týdne se zdálo, že vývojáři hodili předchozí události za hlavu a už se jim nebudou věnovat. Fanoušci se proto ptají, co je s Cortanou, Modrým týmem i týmem Osiris. „Minulý týden jsme ukázali misi, která je zasazena na začátek kampaně. V ní jsme představili válečníka Escharuma. Abyste věděli, co k tomuto okamžiku vedlo a co přijde poté, musíte si zahrát kampaň v Halo Infinite. Jak mnozí vědí, jsme proti spoilerům a cokoliv ukázat v traileru by nebylo správné. Ujišťujeme vás, že mnoho vašich otázek bude během kampaně zodpovězeno,“ říkají vývojáři.

Okénko se spekulacemi
Poslední odstavec si nechám spekulacím, které se v posledních hodinách objevily. Na známého stránce výrobce hraček Smyths Toys se objevil popisek hry Halo Infinite. „Legendární série Halo se vrací s největší kampaní a průkopnickým free-to-play multiplayerovým zážitkem. Užijte s 120fps a zkrácené nahrávací časy na Xbox Series X,“ stojí v popisku. Že by se vývojáři rozhodli vydat multiplayerovou část k Halo Infinite samostatně formou free-to-play, jako tomku je třeba u Warzone hry Call of Duty? To ukáže až čas, a i to, jestli poběží ve 120fps.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (56)
Danoidus - To ale na názore, ktorý si prezentoval o MP hrách a vhodnosti konzoly na ich hranie, nič nemení .. Ani na počtoch a princípoch z nich vyplývajúcich :-)
Maverick@ne ne nehral,původní original Xbox mě minul,na něm jsem nehrál,v té době jsem hrál na PS2,až když přišla další generace,tak mě tehdy kámoš nalákal na X360,to bylo v roce 2006.od té doby už mám jen Xbox.
Tab Arc - Zdejší PS komunita ale uznává jedině AAA single EXKLUZIVNÍ hry. Tebou jmenované hry toto nesplňují. Ale to je jedno, protože cokoliv napíšeš bude zde nadnášeno zaslepeným fanouškovstvím.
Phoenixes A ono je taky rozdíl v tom, ze Halo Infinite je ještě ve vyvoji. Ale samozřejmě jiste vytáhneš nějaký jizlivy argument, viď...
Phoenixes Ani ne hele, jen jsem snad poprvé v životě (a naposled, protože to jinak nemam zapotřebí) v komentáři místo defenzivniho obhajovani sve oblíbené konzole udělal na zkousku to, co PS fans tady dělají standardně a ještě si myslí, ze je to normální. Rýpl jsem si do jedné hry od konkurence, která me ani nezajímá. A hned mi dochází argumenty a paleckujete jak diví? Zamyslete se nad sebou taky uz a přestaňte byt konečně pokrytečtí.
Xboy... jinak receno Halo1 si na puvodnim xboxu nehral a mluvis o tom, ze halo nikdy nebylo grafice a to je prave trochu problem ve svetle toho, ze ti chybi ta prvni zkusenost, kdy halo bylo o vsem moznem, ale rozhodne taky o grafice. A kdyz prisel prvni trailer na dvojku, tak grafika byla to prvni na co jsem ziral... Takkze shrnuto podtrzeno, Halo vtrhlo do konzolovyho sveta jako uplne jina fp strilecka s moznosti jezdit s vozidly nacez na to musela sony reagovat, ale ja si do dneska pamatuju drive nevidene graficke efekty napr; jak warthog sviti na zed a to svetlo je kuzel, ktery se meni podle vzdalenosti (tehda neco nevydeneho), nebo vybuchy granatu, ta zmena prostredi od snehu po plaze na ostrove, atd... uz je to prakticky 20let, ale rozhodne ve me zustava, ze jsem z grafiky byl uneseny a nejen z ni a z prezentace Halo2 jsem neveril, ze si neco takoveho budu moci zahrat na puvodnim xboxu ala pentiu III :)
tak f2p multiplayer a 120fps na xsx uz je potvrzen
A přitom taková blbost - 2,7 TFLOPs navíc 😊
LukasX: Příběh je určitě ve všech dílech mnohem lepší než v 5, ale upřímně si z toho moc nepamatuju. Příběhově to určitě žádnej Mass effect není a ani neměl nikdy být. Fanoušci univerza ale určitě existují, vyšlo několik vyloženě dobrých knížek.
Hrál jsem Halo 1, 3, Reach a 4. Všechny Halo měly super gameplay, příběh a atmosféru. Proti Halo infinity nemám to nejmenší, ale vadí mi že Microsoft tuto hru prezentuje jako vlajkovou loď současné i budoucí generace a přitom graficky vypadá stejně jako Halo 4 možná hůř. Podle mě je to podraz na hráče a kecy vývojářů že chtěli zachovat estetiku původní trilogie jsou trapné a hlavně nepravdivé.
Az tak jo?😂
TakentotheHospital Tak ono by se našlo dost nesrovnalostí i v už vydaných exkluzivitách na PS, třeba když už jsme u toho Horizon zero down, tak mě vždy zaráželo, že Alloy schovaná ve vysoké, evidentně vyschlé trávě, se pohybuje se zápalným šípem v luku a žádný super táborák s kvičící Alloy se nekoná. Ale co už, hlavní je ukazovat na chybky někoho jiného, že...
@MCJoel: Samozřejmě, to je mi jasné, ale proč bych si taky něco neupravil a nepřidal, aby mi to sedlo ke komentáři, tak jako to dělá někdo jiný, viď?
MC tak Horyni jsou po té to generaci rádi, že je to vůbec barevnýi😂
Jakube já myslel že průlet loďe skrz strom jsme už probrali. Nic takového se nestalo, pokud si to pustíš ve 4k a pojedeš snímek po snímku, tak zjištíš, že loď je za stromem. Víc bych viděl problém v tom, že strom na průlet vůbec nereagoval.
Jinak když už zmiňuješ zase tohle, všiml si vůbec někdo toho jak Aloy a robotický krokodýl proplavali skrz podvodní vegetaci anižby na to nějak reagovala. U toho krokouše to bylo víc divný protože ta podvodní vegetace je velká jako strom. :D link
Ale jasně pořád platí, že Halo infinite vypadá graficky těžce podprůměrně.
@LukasX: petka ma zrovna nejhorsi pribeh v cele serii aspon podle me
@CaJTeeKaNee: jak rikas. Mne pribeh v pátým dile prisel dost mizernej nebo spis nijakej. Takze v ostatních dilech je to to samy s pribehem ? Nechci tyhle sérii krivdit. Chtel jsem tomu dat sanci.
McJoel A navíc, ty snad máš něco proti PS2? To jsi tedy prd PS fanda...
MCJoel Smiřovat se nemusím, můžu si koupit třeba PS5... Co ty na to? Nebo se na hraní her vykašlat úplně. Ale já raději počkám na to Halo Infinite, to vím, že mě bude určitě bavit.
To prolétávání lodi tím stromem taky fixnou? To nebylo moc next gen. Každopádně vývoj hry je prej solidní shit show. Podle toho dema to bude pravda.
Jako Halo fanda s tím co bylo předvedeno a s vyjádřením MS v tomto článku nemám problém. Jelikož vím. Vím co je Halo a o čem je. Já si Halo Infinite určitě užiju, ať už kampaň, tak i MP. Ostatní, hlavně ti, které ta série vůbec nezajímá, ať si klidně řeší grafiku apod. Jiné starosti v životě nemáte?
@JEDImfp: Mě by se ta grafika i líbila, takový plastický styl ale vypadalo to originálně... bohužel na druhou stranu to vypadalo jako betaverze...
Maverick@jeste za dob X360.je fakt že i když mám Master Chief Collection,tam už jsem ji nehrál...takže tam určitě nějaké vylepšení bude,to nepopírám...zkusím stáhnout na PC a kouknu na to,přeci jen to PC mám podstatně výkonnější než už teď dosluhující Xone
Jojo je fakt ideální porovnávat modely hlavních postav s modely řadových nepřátel :D Dobře ty
Xboy... muzu se zeptat kdy si hral Halo1, ze ti grafika prisla nic moc?.. asi nejaky remaster pred par lety ne? To ja mel otevrena usta celou dobu az do konce...
takze estetika puvodni trilogie,hele a proc ne.po uvodnim soku uz jsem se oklepal a grafika me tolik nesere,spis jsem zvedavy na ten "open world" jak to bude fungovat
Ne kosteji jen v lete mame prijmnejsi veci na starost jak hejtit plastove bedny pod tv
LukasX: Ostatní díly jsou určitě o dost lepší. Hratelnost a level design jsou na vysoký úrovni, ale příběh hraje v týhle sérii druhý housle a to mi docela vadí.
120fps by bylo fajn. Hral jsem akorad patej dil a to byl nudnej des. Nevim jak jsou na tom ostatni dily
Co ten spodní obrázek? Vzpomněl jsem si na Warcraft 3 ale i tam to vypadalo lépe ti orkové.