Vývojář hry Gone Home: Playstation 4 bude pro indie studia lepší volbou

novinka  19
Martin Šmíd, 21. 1. 2014 10:00
Ačkoliv se Microsoft v poslední době hodně snaží se svým programem ID@Xbox, aby dostal indie vývojáře na konzoli Xbox One, ještě musí dořešit několik velkých překážek. Steve Gaynor ze studia The Fullbright Company, které stojí za oceňovanou hrou Gone Home, se nyní rozpovídal o next-gen konzolích, přičemž řekl, že zatím je pro indie vývojáře jednodušší jít na Playstation 4, i díky lepším podmínkám. Hlavně ona podmínka Microsoftu, aby hra vyšla zároveň na všechny platformy, je velkou překážkou, protože menší studia nemají možnosti, jak hru odladit. Je tu ale i několik dalších drobností, které se indie vývojářům moc nelíbí. Steve Gaynor si proto myslí, že když si budou muset vývojáři vybrat, jestli jít na Playstation 4 nebo Xbox One, vyberou si většinou první jmenovanou platformu.
Zdroj: vg247

Gone Home

ps4xone
Midnight City, Midnight City
Datum vydání hry:
12. 1. 2016
Žánr:
Point-and-click, Adventura, Indie
KARTA HRY

Komentáře