Vycházejí recenze na Dragon's Dogma 2, padají vysoká hodnocení

„Obrovské zlepšení oproti originálu a strhující dobrodružství od začátku do konce.“ – 10/10 (Eurogamer)
„Dragon's Dogma 2 je triumfem, který vás nutí, abyste prozkoumali vše, co nabízí. Z hlavní cesty vás neustále vytrhává nová jeskyně, náhodný úkol, truhla, kterou našel jeden z vašich Pawnů, případně náhodné souboje. Tuhle hru zbožňuju, ačkoliv má pár věcí, které mohou někomu připadat těžkopádné. Je to mistrovské dílo.“ – 10/10 (TheSixthAxis)
„Dragon's Dogma 2 je vynikající pokračování, které vychází z kvalitních základů předchůdce a přináší napínavé dobrodružství v otevřeném světě.“ – 9/10 (Gamespot)
Dragon's Dogma 2 je spíše rebootem než pokračováním. Je to zvláštní a úžasná akční hra, která vylepšuje silné stránky původní hry, aniž by řešila její slabiny.“ – 8/10 (IGN)


Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (5)
“Vychází recenze na Dragon's Dogma 2, padá frame-rate”
Neboj Kachlo, opravil jsem ti to. 😀
Moc pekna hodnoceni, asi se to dalo cekat. Ja mam ted tech her nejak moc, casu naopak malo, tak si tohle necham az na PROcko.
Kdo hrál jedničku tak moc dobře věděl, že druhý díl nemůže zklamat..Tam to byla prostě jistota, která nepotřebuje čekání na nějaký recenze..Po takové dlouhé době čekání od prvního dílu konečně zase něco, na co se těším až se do toho pořádně naložím.. Hlavně si hru užívejte a neřešte zbytečný hovadiny 😁..V pátek to nastane 💪💪
Těším se velice. Zásilkovna zrovna psala, že zítra bude doručovat😍 Kalí mi to jediná věc, nemám ještě dohráno ff rebirth.
link
rozbor:
" Dragon's Dogma 2 has a single display mode on all 3 consoles.
- The game uses ray-Tracing for global illumination on PC, PS5 and XSX. Xbox Series S does not have ray-tracing. This setting does not affect shadows and reflections.
- Ray-tracing cannot be disabled on PS5/XSX.
- Load times may be faster on PC if you have an NVMe SDD. PS5 has a slight advantage over Xbox Series, although anecdotal in this section.
- Xbox Series S renders at 1440p with temporal reconstruction, while PS5 and XSX render at 2160p. PS5 has a slightly higher average resolution than XSX.
- All 3 console versions have unlocked framerate. It is not possible to lock it at 30fps.
- The framerate ranges between 30~45fps on all 3 platforms, although XSX has a slightly higher average than PS5 (about 2/3fps).
- Drawing distance is higher on PC, followed by PS5. Xbox S/X Series has some less shadow and vegetation detail in the distance.
- PS5 also has slightly more detailed shadows compared to XSX, especially in the distance.
- Xbox Series S/X shows slight banding on some surfaces (especially on some highly tessellated terrain).
- Reflections in all versions are SSR. Xbox Series S shows a slightly lower quality of reflections.
- On PC, Capcom wanted to confirm along with the delivery of keys that they are working to further optimize the game. Soon you will have a dedicated video of this version.
"
PS5 je na tom lépe technologicky oproti Xboxu, ale má horší FPS, Xbox bude těžit z většího VRR okna. Hra dokonce má ray-tracing v rámci nasvícení.