Ve hře Project Wight se postavíte proti příšerám - ale ne těm, které byste čekali

novinka  14
BarackObama, 4. 11. 2016 21:10
Ačkoli by se mohlo na první pohled zdát, že na zápletce této hry není nic světoborného, nenechte se zmást jejím klišoidním konceptem. Hra vás vyplivne do alternativní reality dávných dob sychravé Skandinávie, respektive vikinské populace, které z helm trčí rohy, jako v bambilion dalších, historií prznících titulech... Posud by vás hra ničím nejspíš neohromila. Samozřejmě ale, aby toho nebylo málo, existují v tomhle světě či spíše přežívají poslední kusy mystických čtyřnohých bytostí, které vedou svůj boj v evoluci proti sofistikovanějšímu lidskému druhu, jenž navíc v případě Vikingů rád válčí a vystavuje si trofeje, proto není divu, že střetnutí obou stran končí většinou krveprolitím. Klasika, řeknete si. Jenže v ten moment nastává menší zvrat herního příběhu s prozatímním označením Project Wight – vy budete hrát za čtyřnohé entity, které svůj zápas o kousek místa na téhle zemi prohrávají.

Osud se zde s vámi vůbec nemazlí ani na vteřinu, jak dokládá přiložené gameplay video. Jste ještě mládě, které je mrštné, dokáže se schovat ve stínu a k tomu všemu sleduje, jak Homo sapiens právě porcuje mrtvolu vašeho otce, kterého před chvíli skolili. Jako ještě nevyvinutý jedinec jste velice zranitelný, takže vám nezbývá než utéci a ukrýt se v samotném nitru chladných hor, kde je poslední útočiště v jeskyni obklopující tajemný strok (což bude pravděpodobně pro Vikingy Yggdrasil). Vcítění se do role navíc umocňuje fakt, že Vikingové zde hovoří starou severštinou, která nejen, že je dobově odpovídající, ale hlavně jí nerozumíte, stejně jako asi vaše postava nebude rozumět lidské řeči.

V druhé části videa je ukázaná hra za již dospělého jedince, který se před lidmi schovávat nemusí a jasně ukazuje proč. Prokusování krčních tepen, velká síla, schopnost plachtit, lézt po stěnách, to vše z vás dělá predátora, který ale stejně musí být proti lidem vybaveným štíty, zbroji z těžkých kovů a paletou zbraní opatrný. Ostatně, viděli jste, jak dopadl váš nebohý otec...


Za hrou stojí nezávislé, švédské studio The Outsiders, v jehož čele jej reprezentuje David Goldfarb, který patřil ke klíčovým členům studia DICE (Battlefield 3, Bad Company 2) a poté působil jako šéf vývoje PayDay 2 ve studiu Overkill. Hru vyvíjí již přes rok jen 12 lidí a je vytvářená za pomoci technologie Unity, která díky vizuální prezentaci ze hry tak jasně dokazuje, že se nebojí známější velkorozpočtové konkurenci a může tak být považována za plnohodnotný engine. O datu vydání zatím nepadlo ani slovo.


Zdroj: null

Project Wight

ps4xone
, The Oustiders
KARTA HRY

Komentáře