V roce 2017 měl Ubisoft připravovat nový Splinter Cell, nakonec ho zrušil kvůli live service ambicím

Když v roce 2017 začali pracovat v Ubisoftu, byli pověřeni prací na hře, která byla doposud před veřejností utajena. Tou hrou byl nový díl akční stealth série Splinter Cell. „Byl jsem nadšený, že mohu být součástí tohoto projektu a pomoci oživit značku, protože už nějakou dobu spala. Mysleli jsme si, že můžeme vyprávět skvělý příběh a udělat něco, co by fanoušci mohli milovat,“ vzpomíná. Na hře se mělo pracovat několik měsíců, ale následně se vedení Ubisoftu rozhodlo jít jinou cestou. Vedení Ubisoftu mělo být tou dobou posedlé live service hrami a chtělo, aby touto cestou šla většina rozpracovaných projektů. „Zkusili jsme to. Snažili jsme se, aby to dávalo smysl a vzniklo i několik skvělých prototypů,“ řekl. Nic z toho ale nakonec nevyšlo a postupně začal Ubisoft o Splinter Cell ztrácet zájem. Místo toho se chtěl Ubisoft zaměřit na dohnání Call of Duty. Z tohoto snažení nakonec vznikla hra xDefiant, která byla rok po svém spuštění ukončena.
V roce 2001 oznámil Ubisoft přípravu remaku hry Splinter Cell od studia Ubisoft Toronto, který poběží na nové verzi Snowdrop enginu. Od té doby jsme ovšem o něm neslyšeli.
UPDATE: Na informaci o zrušené Splinter Cell hře se nyní rozhodl zareagovat na sociální síti X producent hry xDefiant Mark Rubin. Podle něj Ubisoft nezrušil nový Splinter Cell ve prospěch xDefiant, alespoň ne poté, co do Ubisoftu přišel. „Video jsem spekulace Bloombergu, že než jsme začali pracovat na xDefiant, jsme pracovali na Splinter Cellu. Mohu říci, že to není pravda. Když jsem přišel do Ubisoftu, už rok pracovali na velmi ambiciózní hře, ale měli problém udělat ji zábavnou. A nebyla to hra Splniter Cell. Tu hru jsem pak zrušil a nechal tým, aby předložil nápady na další hry. Některé byly zajímavé, ale měl jsem pocit, že některé nápady bylo obtížné realizovat. A tak jsme se drželi arénové střílečky. Takže ne, nedali jsme přednost xDefiant před Splinter Cellem. Možná uvažovali o Splinter Cellu předtím, než jsem tam přišel, ale během mé přítomnosti to nikdy nebylo aktuální téma. Moje zkušenost s Ubisoftem byla, že jsou velmi otevření tomu, co studio chce udělat, což je skvělé, ale přál bych si, abychom mohli používat externí enginy," napsal na sociální síti

Komentáře (10)
Tak snad bude někdy
Lulini
Ubisoft zabije ten tlak na live service. Vedení vůbec nic nepochopilo. Mám obavy jen o SONY, aby nedopadli dost podobně, protože tady taky vidím, že se Playstationu nedostává tolik klasických her, protože někdo měl pocit, že lidi touží hrát live service hry.
Ten seriál za mě teda nic moc....
Dobře udělali, podívejte se kde dneska jsou, live service všechny vynesl na vrchol, kdepak single player hry, ty nikoho nezajímají 😁
Ubi, má cenu ještě něco psát?
Všichni pohřbili takové skvělé značky na úkor live service ambicím jak snadno nahrabat.Naštěstí se to většině nepodaří tak je naděje že se vzpamatují 🙏🏻
A na tom remaku se stále pracuje že? 🤔
Prostě debilové.🤷
...a takovou dobrou náladu jsem měl po aktualizaci webu 😁