V novém traileru na Elden Ring Nightreign se představuje Raider

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
fórum
Playstation 5
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (20)
@Abysswalker: tak já jedu čistě Digital, ale jestli mi paměť slouží, tam když máš disk, vypneš v PS5 internet, hru nepatchnes, tak by ti to mělo jet v 60FPS a možná i 4K, ale tim si nejsem jistý. Journey doporučuji, to máš na jedno odpoledne.
@Kainé: TLG mám digitálně už někdy z r. 2019, ale postupně si doplňuju fyzickou sbírku, takže společně s Nier Automatou a Replicantem asi příští měsíc vezmu. Automata je samozřejmě GOAT, ale k Replicantu jsem se ještě nedostal. Chce to asi nějaký systém na ten backlog. 😁
edit: Journey mě taky minulo, musím to napravit, mám to v knihovně, myslím, že to dávali zdarma za covidu.
@Abysswalker: Mám to naprosto stejně, krásný příklad je Journey, ta hra dokáže pohladit po duši jako máloco v rámci herního světa. Já nechci, aby se FS zbavovalo jejich poetiky, osamělosti ve světě na úkor zbytečných dialogů, které stejně vedou +- stejným koncům, ale určitá interakce by nemusela být na škodu, ať už v rámci jednoho projektu řekněme pro experiment. Možná je to právě díky DLC, ale tam už mi přišlo právě na sílu, že všechno a všichni umřou. Za mě by bylo fajn díky St. Trině mít možnost zachránit Miquellu. Nakonec ti alter ego řekne, že ho musíš zabít. Ach.. fakt nečekané. Nebo prostě mít možnost se přidat na stranu NPC, které chtějí koexistovat s vizí Miquelly. Do teď mě to štve, jsem jak uražená ženská :D
Silent Hill jako jo, ale ne ten remake, tam jsem klid a únik necítil, hlavně ve vězení jsem toho měl plné kecky, s láskou jsem vzpomínal na vězení z původní hry :D.
TLG ti závidím :). Tak snad funguje pro diskové verzi hry pořád možnost hrát v 60FPS.
@Kainé: Chápu, jak to myslíš. Sám se změně nebráním, jen jsou určité aspekty jejich her, kvůli kterým je hraju. A určitě by se dal najít kompromis obou světů.
Ještě mi teď došlo, že ty kvality prázdných/mrtvých světů jsem měl rád ještě předtím, než jsem hrál hry od Fromu, hlavně díky ICO a Shadow of the Colossus. Ty světy jsou taková oáza klidu od zbytku světa, žádní lidé, maximálně nějaká ta příšera.
Pro ty samé kvality mám tak rád Silent Hill, asi proto, že jsem introvert a hledám únik před skutečnými lidmi i npcs... 😅
edit: Taky jsem si uvědomil, že jsem doteď nehrál TLG, safra... Musím to někdy, než vyjde nová hra od Uedy, napravit.
@Abysswalker: Elden Ring už je spíše o exploringu po stylu Zeldy, je tam i spousty questů, takže ta změna za mě už přišla. Já neříkám, aby tam přišlo mraky zbytečných dialogů o ničem, co jenom natahuji dobu, jak je to v západních RPG. Spíše bych to viděl na nějaké spojení z obou světů, kdo jiný než FS, by to mohl dokázat.
"To, že jsou jejich hry v podstatě fantasy post-apo, je to, co já na nich mám snad nejradši"
Chápu, ale za mě už nápady v tomhle směru recyklují a chybí moment překvapení. I v post apo může být nějaký zlomek civilizace. V Matrixu třeba Sión, za mě by to bylo uvěřitelnější i pro i nějakou imerzi.
"edit: btw přidat sáhodlouhé rozhovory typu Fallout, Witcher nebo BG3 by do jejich her imo úplně nesedělo, ty hry jsou hodně o combatu, to je jako přidat ty rozhovory do Diabla..."
Tak zase bych to nevěděl tak extrémně, nemusí to být přece hned takhle, nejsem si jistý ani, že by byli schopni naspat tak kvalitní dialogy, spíše zkusit i nějaký jiný koncept než mrtvý svět a všichni a všechno umře :D.
@Kainé: To, že jsou jejich hry v podstatě fantasy post-apo, je to, co já na nich mám snad nejradši.
Nepotřebuju, aby v nich byla města jako Novigrad a desítky npcs s vlastním životem a příběhy a abych pro ně dělal questy. Takových rpg je mraky.
Já právě spíš oceňuji tu pokřivenou krásu jejich skomírajících světů, které v podstatě čekají na ránu z milosti. Proto mám i radši ty konce, kde neobnovím nebo neprodloužím cyklus utrpení, proto je Frenzied flame ending můj nejoblíbenější.
Sice by mi ta změna úplně nevadila, ale doufám, že by to nebylo napořád.
A ten gore bych chtěl vylepšit hlavně kvůli imerzi. Nejsem masochista, ale když někoho seknu 2,5 metrovým mečem, čekám trochu víc, než jen cákanec...
edit: btw přidat sáhodlouhé rozhovory typu Fallout, Witcher nebo BG3 by do jejich her imo úplně nesedělo, ty hry jsou hodně o combatu, to je jako přidat ty rozhovory do Diabla...
@Abysswalker: já osobně si myslím, že by měli změnit hlavně koncept vyprávění. Ač mám datadisk k ER velice rád, ať už jde o vizuální styl, uměleckou odlišnost od původní hry, fantasticky navrženou mapu, nové animace(Milady) atd., tak vyprávění, že všechno je mrtvé, všichni umřou a všechno se podělá, už mě nebaví. To s Miquellou jsem jim nesežral, tak je čas na změnu.
Co já bych si přál, aby ten "umírající" svět dostal např. poslední živé město, kde by se interagovalo, dostávaly by se questy a na základě toho bys byl schopen dojít k jinému závěru. Takhle by ten koncept mohl chytnout jinou a hlavně novou dynamiku. Takže za mě je přání: otevřený svět ve stylu datadisku, který je menší a promyšlenější v rámci level designu, ale přitom by obsahoval i nějaké to město a určitý život. Bylo by super zažít krásu Leyndellu v plné síle s lidmi, různými příběhy apod.
Za mě gore, usekávaní končetin není důležité v rámci konceptu jejich her.
Já bych teda úplně nejvíc bral duchovního nástupce Sekira, akorát bych přidal víc druhů zbraní, než jen katanu a taky outfity a zbroje. Fashion a customizace Sekiru hodně chyběla, pak má člověk větší motivaci pořádně prozkoumávat prostředí.
Taky bych upustil pořádně uzdu fantazii s monstry a démony z japonské mytologie a přidal větší gore, aby šly sekat i končetiny, to hrám od FS docela chybí, když vezmu v potaz ty obří zbraně.
Za těch 900 Kč nečekám zázrak ale stejnak tomu dám šanci a uvidíme co se z toho vyklube třeba časem přidají dobrý kontent
@Jan11: Ano vím, ale jsem zvědavý jak to nakonec bude fungovat v praxi, jestli to bude něco, co mi bude vadit, nebo ne, nejsem schopný zatím určit. Musím vyzkoušet. Jako být to druhé SP DLC, tak jsem nejspíš radši, ale tohle nemusí být vůbec špatné.
@stillalive: Víš že každá mise bude časově omezena?Postavu levlíš vždy jenom v tom jednom průchodu.
@Jan11: No já bohužel test propásl, ale dneska jsem koukal na YT na delší záznamy z toho testu a mě se ta kooperace naopak zalíbila s tím, že je to v tom úchvatném světě Elden Ringu. Dali si práci s novou mapou a už jenom pro ten kousek dalšího rozšíření ER jsem ochotný výjimečně zkusit online a kooperace ve třech, prý snad bude i ve dvou, což je pro mě ideální. Mají to vymyšlené zajímavě. Vnímám to tak, že je to určeno především pro ty, kteří už ER prošli křížem krážem a souboje s nepřáteli si už dávají na rozcvičku. Je to jakási kooperativní, samostatná nadstavba toho hlavního chodu. Takže i z těch, kteří ER hráli, to nebude pro každého. Já to však nejspíš zkusím. Až dohraju ER a pak DLC. Nejvíc mě zaujalo, že kooperace je založena na unikátních schopnostech postav, takže hráči musí pro úspěch spojit síly.
Tak ja tedy pro uplnou zmenu nejsem. Protoze zadna souls hra od kohokoliv jineho nez od FS proste nedosahuje tech kvalit ani omylem a ja fakt o Souls hry prijit nechci :)
Já se na to těším. Roguelike jsou spolu se soulsborne můj top žánr a už dávno bylo oznámeno, že to bude možné hrát i solo.
Počkám na recenze a když z nich bude jasné, že ten solo režim je hratelný, třeba i za cenu vyšší obtížnosti, tak do toho jdu.
@TimeSplitter: Já bych radši novou IP. Bylo by fajn kdyby vyzkoušeli něco mimo jejich komfortní zónu a vyzkoušeli úplně něco novýho.
Ja tomu za tu snizenou cenu sanci dam, ale zadny zazrak necekam. Treba to aspon trosicku zkrati cekani na jejich dalsi "normalni" hru...
Kazdopadne doufam, ze po vydani tohohle pokusu a te Switch 2 veci, se zase vrhnou na svoji klasickou tvorbu.
Radsi bych treba dalsi Armored Core, plnohodnotne pokracovani Eldenu ci klidne nejakou uplne novou IP.
@Jan11: Jako že to bude větší přešlap než Tenchu: Dark Secret? O tom vážně pochybuju...
@stillalive: hrál jsem test a ne
Budu doufat že tohle je jediný přešlap FS.
Začínám o tom uvažovat, ale pro rozhodování o koupi potřebuju vidět ze hry více.