V DOOM Eternal budete moci jako démon napadnou ostatní hráče v jejich kampani

Artworky z oznámení




První obrázky






Tvoje reakce na článek
Galerie













Artworky z oznámení




První obrázky





























novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
Komentáře (67)
Werdugo : zdání klame neříkej 2x
No vypada to moc hezky to ne ze ne, prave v ty bfg edici jsem si dooma po dlouhy dobe uzil kpmplet paradne... A jde to proste s dobou no...
A to hrani z druhy strany mne docela zajima, kdysi s tim prisel.alien vs predator a tam to bylo hodne sikovne udelany... Treba to bude ta vec co mne na tom zaujme. A nebral bych to jako skodeni...
Na tohle se strašně těším, poslední Doom (2016) se mi líbil moc Je fakt, že stará dobrá klasika už je pryč, hra musí jít s dobou, ale myslím, že to zatím zvládají dobře, tu modernizaci Jak jste tu zmiňovali původní Doom ohledně stylu hraní, není to tak dávno co jsem hrála Doom a DoomII co byli na disku v rámci Doom3, hrála jsem D a DII "jen" na ultra violence, na nightmare pak jenom Doom 3, ale nijak moc se tam teda rozmýšlet a postávat nedalo. Démoni se mi neustále spawnovali za prdelí, Impovo koule v zadku se dá ještě občas rozběhat, ale takovej Arch-vile v zádech, to je finále ... spolehlivá taktika pro přežití a platinu - brokovnice a co nejrychleji do exitu EDIT: tohle hraní za potvory ve hře jiného hráče si pamatuji z RE6 a bylo to docela zajímavý a vtipný, takže proč ne, vypnout se to dá vždycky :-)
Jojo, to je prave ono, myslim ze jdou s dobou a trendama, na nas par zustavaji bohuzel uz jen par ostatnich her, ktery az tak hororovy nejsou, takovy dead space by se mi i libilo kdyby to nebylo videt zezadu...
Me to prijde jako nejaky fortnite eternal. Je z toho komedie, hrace si to najde, ale mne tenhle typ hry proste nesedi.
Hrac123: presne, kdyz sem to hral jako malej na 486 tak sem mel takovej strach, ze sem musel mit permanentne vyplej zvuk :D
Nový Dead Space bych bral taky.. nebo aspoň remaster kolekci na současné konzole. Ale to by v Ea nesměli sedět idioti☹
Ja rikam proc ne kdo chce vypne to jen bych tam pridal to ze ten demon by hraci mohl pomahat kazdopadne to video ze hry bylo kulervouci
Ja nevim jak vy ale ja se u doomu 1 i 2 sakra bal..to chrochtani za rohem a ruzne ambient zvuky...me to teda horrorove ladeny prislo dost..
Tiez sa mi trojka pacila najviac kvoli tej temnej atmosfere, uz to sice nebol ten doom ako ho pozname, ale pacilo sa mi to viacej.
Pato - zejo :)
GoW4life:Bych řekl že jsi začínající Amatér?
Susty: paradoxne doom 2016 je asi nejlepsi a nejvice pristupna first person strilecka na gamepadu jakou jsem kdy hral. Hraje se prakticky sama a diky tomu ma i konzolista pocit z dobre strelby podobne jako hraci na pc. Mys bude mit vzdy navrch co se tyce fps s tim se neda nic delat
Toto neni hra na gamepad, ukazali to aj na prezentacii kde priamo zrovnali gameplay s ovladacom vs mys a klavesnica a ten zazitok bol uplne inde.
Toto by bola pecka a na vela fps hier kde je ovladac nepouziyelny a degraduje zazitok;
link
Iba v mp hrach by som oddelil ludi co hraju s klavesnicou a mysou od tych co su na gamepade inak by si ludia s gamepadmi nezahrali nic.
Ale prdlajz, jasem napsal ze by se mi libilo kdyby ze znacky ktera byla od zacatku hororova nedelali.serious sama, a q3bstyl, ze by se mi libilo pokracovani ala doom 3, je to skoda. Vy pisete ze to neni q3styl, a ze neznam puvodni doomy. Ja pisu ze v7mi letech to decko nemuze dohrat, bez cheatu vubec... Ale je mi to jedno presvedcujte se o tom jaký jste hraci :)
Posledni doom neni ferovej nastupce pro mne, pro vas jo, ja vam nazor neberu jen vám vymlouvam co pisete a snazim se davat dobry argumenty... Srali mne proste debilni.trampoliny a barevny bublifuky z potvor - je z toho cirkus... To je cely
E: dooma 1 a 2 neslo v zadnym pripade dohrat zbesilym uprkem do konce levelu na nejtezsi obtížností
E2: novej doom sem dohral jednou, víckrát to urcite v dohledny dobe dohravat nebudu a na nejtezsi.uz vubrc ne... Nebaví mne to proste... Stejne jak vy stojite za tim ze je to nejlepsi a pravej doom ja si stojim za tim ze ne. Ale ste mlady kluci asi :)
Filom3n: ty se zase az moc hnidopissky zamerujes na bezvyznamne prvky. Dulezite je, ze zaklad zustal stejny a jestli ti vadi prechod velkym skokem do dalsi lokace coz jsi podle tebe novy doom nemuze dovolit, protoze to v puvodnim dilu nebylo, tak musim rict, ze to uz je cire silenstvi. Mohl jsi rovnou rict, ze chces remaster prvnich tri her.
Novy doom 2016 byl misty arenovity ale slouzilo to jen proto aby se na scene mohlo znenadani objevit vice nepratel najednou a ty si tim padem mohl celit vetsi vyzve, ktera otestovala tve moznosti, neco ve smyslu mini bosse. Jinak ses prochazel po tunelovitych mapach a kosil jednoho demona za druhym.
Kdyz jsme u tech obtiznosti dohral jsi noveho dooma na obtiznost nightmare nebo ultra nightmare? Pokud ses v jakekoliv urovni zastavil nebo minul znamenalo to pro tebe vetsinou smrt v pripade ultra nightmare definitivni konec. To same plati i o puvodnich dilech, kdy ses prakticky branil pohybem a presnou rychlou strelbou anebo rychlym uprkem do konce levelu. Takze na nejake strileni zpoza rohu nebo pomaly postup se nehralo
V doomu 3 bylo akce min, ale toho uz sem na nightmare nedohral...pokud ubyde ta arenovoet a ty bonusy z bublifuku tak by to mohlo být dobrý, uvidíme
E: 1,2 a 3ku sem dohral nespocetnekrat a vzdycky mne bavili top, toho posledniho asi taky zahraju ještě jednou nekdy znovu ale urcite to není nej hra ze serie...
doom 3 byl dobrej na prvni zahrani pri druhym uz nevystrasil a akce bylo malo,doom 4 me bavil mnohem vic jediny co me stvalo bylo malo typu nepratel a arenovost ale to se v novym doomu zmeni nepratel ma byt 2x tolik co v puvodnim a tu arenovost jsem taky skoro nepostrehprvni pruchod dam asi offline abych si vychutnal vklidu ty urovne ale dalsi prubehy jedine online diky invazim to alespon strati stereotyp
Prdlajz, prave o to v doomu šlo - ze mas omezeny zdravi, dohral jsi original doomy na ty nejtezsi 5ty obtiznosti bez cheatu? V Prvnim doomu bylo puvodne jen 4 obtiznosti, az v doom ultimate byla nightmare. To se vubec nedalo hrat ala serious sam typem kosit vsechno kolem, takze ano - hrali jsme asi uplne jiny hry... Jediny co z nepratel vypadlo bylo par naboju ale zdravi nikdy.
Quake mel byt pokracovani dooma puvodne ale potom z toho udelali.odbocku - novou znacku, drak co mel byt na konci quaka byl nakonec az v doomu 3 v datadisku.
Doom nikdy nebyl strilecka ala serious sam, vzdycky sazel na horrorovou atmosferu plnou rozervanych ukrizovanych tel a strachu z toho kdo te trefi zpoza rohu nebo vybehne z cernyho koutu kam nevidis
E: ruzny lisy, propadla, kyselina ale zadny skoky prez pul mapy a trampoliny...
E2: mne bylo.13let kdyz jsme to.s kamosem hrali prvne na jednom pc, on strilel a ja chodil a byly sme posrany od zacatku do konce, prijde mi ze to hrals s iddqd aby.sis to tak uzival jak pises
E3: posledni doom je arenova strilecka ala quake 3 - prejdes z jedny uzavreny areny plny mrdek.do.druhy uzavreny areny plny dalsich mrdek...
filom3n jde vidět jak jsi DOOM 1, 2 Quake hry hrál:-D
Hororová fps:-D bylo mi okolo 7 roků a ani sekundu jsem se v té hře nebál:-D Srovnávat čistě MP hru Quake 3 Arena s novým Doomem? hmmmm ?I kdyby udělali klon, je to cistě jejich věc, ale věř mi že DOOM a Quake se od sebe hodně lišili.Kadopádně Quake 3 byla úplně jiná hra , která odstartovala jakési MP šílenství.Mě vždy teda více bavil UT ale nový Quake Champions je prostě absolutní TOP.Ale to jsem odbočil všechno co píšeš že je špatně, je vlastně dobře.Doom byl vždy takový.DOOM3 se snažil držet krok s dobou a ve své době byl dobrou hrou, ale prostě to nebyl DOOM.Ale bez DOOM 3 bychom tu určitě neměli Dead Space a plno dalších her.Doom byl vždy synonymem nějaké revoluce ve hraní, první dva díly přinesly revoluci v hratelnosti, DOOM3 zase tedy podle mě rozjel žánr Hollywoodských hororových her a nový DOOm zase přináší revoluci v tom že hry dnes nemusejí být zbytečně revolučně složité , stačí jen vypnout, střílet a náramně se bavit:-)
Filom3n: tak to jsme hrali asi jinou hru. Puvodni doom mel jakesi horove prvky, protoze jsme samozrejme likvidovali demony ale vubec nestavel na nejake hororove atmosfere. Zde slo predevsim o rychlou akci, o munici rozhazenou vsude po lokacich, tajne oblasti a bez okolku cistokrevnou strilecku typu zde mas cacodemona, tak ho rozstrilej na kasi. Quake a vlastne vsechny ostatni podobne hry byli jen pouhym klonem puvodniho doomu. A prave quake vice sazel na hororovou atmosferu nez jeho vzor. Doom 3 pak ztratil na vsem co delalo doom doomem. Rychlost,nadsazka a nepolevujici akce byla fuc. Zacal se brat az prilis vazne diky sve inklinaci k hororu cimz nasvedcovalo i velke mnozstvi mluveneho slova. Byla to vyborna hra ale s odlisnym DNA. A co se tyce munice, tak ta samozrejme letala i z posedlych marinaku v puvodnich dilech. Navic vsechny lekarnicky a naboje byli rozesety vsude po levelech jako houby po desti, takze nechapu argument typu ,ze ze zabitych nepratel vypadava munice tudiz to budeme brat jako negativum. Neni snad jedno jestli z nekoho vypadnou patrony nebo to same najdu nekde v rozich dane lokace? V doomu se munice proste nesetri
Doom z r 1993 byla horrorova akcni hra, to ze doom 3 byl vic hororovej bylo super a v tom meli podle myho pokracovat, a ne udelat quake3 arena klon, sice mne posledni.doom bavil ale jek z nepratel litaji naboje a lelarnicky teda je hodne mimo styl původních 2 doomu, tam bylo sakra rozdil prave v tomhle...
Smeta tak fallout kdyz porovnam 3 a 4 prinesl docela dost zmen. Tou nejvetsi byl zcela novy rezim staveni ktery celej gameplay dost obohatil a pak samozrejme stavel na overenych zakladech a hlavne diky konceptu questy byly mnohem lepsi jak ve 3 a mozne dopady rozhodnuti meli vetsi nasledek na celou hru. Takze to se ri moc nepovedlo pochybuji zes to vubec hral kdyz napises takovou blbost.Doom je zbesila akce takze to ma trosku tezsi protoze je ta hra jednotvarnejsi. Nerikam ze to bude spatna hra, konec koncu hodnotit nedodelanou hru z par minut gameplaye muze jen idiot pockam az to vyleze a co reknou recenze. Libi se mi ta moznost pripojit se nekomu do kampane protoze razem dostanete demony kteri nebudou mit AI na bodu mrazu ale budou vice taktizovat. Nekteri breci jak male holky ze to je kazeni hry, naopak by to mohl byt prvek kterej ten gameplay o dost obohati, preci jenom AI nepratel v doomovi neni zadnej zazrak mit tam hrace co umi taktizovat s demonem uz muze byt vetsi sranda.
Lost Carlos: je rozdil obmenit hru, ktera je zalozena na velmi ruznorodych aspektech jako je pribeh, plneni rozdilnych misi, vedlejsich aktivitach, na systemu boje a podobne nebo obmenit fps titul jehoz zakladni premisou i alfou a omegou vseho je pouze strelba a pocit z ni. Assassin's creed ma nespocet moznosti jak pozmenit svuj gameplay a osvezit s kazdym novym dilem pocit z jeho hrani ale u doomu neni v jeho stylu potreba zadnych zmen, jelikoz to co ma delat, dela uz ted setsakramentsky dobre az dokonale. Doom neni pouha znacka ale svuj vlastni zanr. Kdyz si jej koupim, vim, ze dostanu to co od nej ocekavam a to je zbesila akce plna adrenalinu. Proto se laickym okem zda, ze se zadna zmena neudala, jelikoz jadro gameplaye zustalo nedotcene. Assassin nema definitivni charakteristiku, je to zkratka dobrodruzstvi a diky tomu muze v kazdem novem pokracovani stavet na mnoha ruznych principech a jejich kombinacich ale kdyz se v dalsim dile opet zopakuji vsechny tyto prvky a jedina zmena se bude tykat pouze prostredi i kdyz ma v jadru mnohem vetsi potencial k modifikacim, jedna se v praxi o tutez hru a pouhy reskin
Ja jsem sice zastancem evolucnich zmen u pokracovanich ale proboha jen at nezasahuji do dokonaleho gameplaye predchozi hry. Jeho jadro je to co dela doom doomem. Kdyby ho jakkoliv pozmenili, ztratil by identitu, kterou se tolik odlisoval od ostatnich fpsek. Vubec neni treba menit jeho zaklady, ted uz ho pouze staci obalit atraktivnim obsahem, coz vyvojari dle traileru ucinili. Podobna vec se uz v minulosti stala, kdyz vysel doom 3, ktery prinesl uplne odlisnou hru. Misto adrenalinu ve forme rychle akce prisla plizive temna hororova atmosfera. Hra byla sice i nadale velmi kvalitni zazitek ale definitivne pohrbila koncept puvodniho doomu z roku 1993, ktery byl ve sve dobe tak revolucni a mnoho fanousku tento odklon nepovazuje ani za plnohodnotne pokracovani serie. To se zmenilo az v roce 2016, kdy se jako blesk z cisteho nebe objevil novy reinkarnovany doomguy a bez zbytecnych slov nastartoval motorovou pilu s kterou opet zacal porcovat demony na kusy ve freneticky nabite akci. Tento retro gameplay znamenal paradoxne i svezi vitr do zatuchlych vod moderniho fps zanru. Takze za sebe prosim o beze zmeny v pilirich hry
No jasně. Tve stejný prej😀 To je většina pokračování zajetých sérii přece. Méně je někdy více. A to platí i o komentářích některých 😊
Cordonastra,hele souhlasim s tebou,ja budu hrat tak offline :) taky zrovna nejsem fanda tyhle moznosti nekomu skakat do kampane...:)
Marcel CZE,je tam toho vic novyho,docela pekna zmena je hlavne v tom,ze kdyz strilis do nepratel tak se postupne trhaj coz predtym nebylo :) tak fallout je furt to stejny taky a zatim sem v ty hre nevidel nic novyho...:/ zaklinac je taky na stejny brdo jako predchozi dil,ackoliv to je dobre protoze hra to je skvela :) Doom Eternal je plnohodnotnej novej dil se spoustou novejch moznosti a vseho,coz o falloutu treba rict vbc nejde :D no nekterejm staci malo,a mezi ne ocividne patris ty :D ale tak,at si kazdej hraje co se mu libi...ohlasy sou na novyho dooma paradni a hra to bude monstrozne dobra,to je jisty :)
Marcel CZE :Tak jestli mezi RPG počítáš i Fallout 4 tak nemá moc co s RPG společnýho :D .Jinak ohlasy na DOOM Eternal jsou velmi pozitivní link viz like bar 20K vs 159 :D
Vypadá to moc dobře, ani jsem nečekal, že mě nějaká MP hra bude bavit, ale u Doomu jsem strávil dost času, tohle si nenechám ujít.