Konzolista.cz

Upřesněny režimy zobrazení v akční hře Assassin’s Creed Shadows

novinkačtvrtek 6. března 2025Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Upřesněny režimy zobrazení v akční hře Assassin’s Creed Shadows
Ubisoft dnes oznámil, jaké režimy zobrazení bude mít jeho připravovaná akční hra Assassin’s Creed Shadows na konzolích současné generace PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Assassin’s Creed Shadows je první hrou v sérii, která je vytvořena pouze pro konzole současné generace, z čehož by měla těžit a hráče by měl čekat detailnější, bohatší a zároveň i plynulejší zážitek. Vývojáři připravili pro konzole PlayStation 5 a Xbox Series X hned tři režimy zobrazení, které se od sebe liší rozlišení, ray-tracing podporou i frameratem.
  • Performance – upscalované rozlišení 4K při 60 fps a selektivní podporou ray-tracingu
  • Fidelity – upscalované rozlišení 4K při 30 fps se standardním ray-tracingem
  • Balanced - upscalované rozlišení 4K při 40 fps (vyžaduje 120 Hz televizi a HDMI 2.1) se standardním ray-tracingem


Od prvního dne bude mít hra Assassin’s Creed Shadows i podporu konzole PlayStation 5 Pro

  • Performance – upscalované rozlišení 4K při 60 fps se standardním ray-tracingem
  • Fidelity – upscalované rozlišení 4K při 30 fps s vylepšeným ray-tracingem
  • Balanced - upscalované rozlišení 4K při 40 fps (vyžaduje 120 Hz televizi a HDMI 2.1) s vylepšeným ray-tracingem


Podpora ray-tracingu

  • Selektivní - Využíván ray-tracing pro osvětlení v části hry Hideout
  • Standardní - Používá se ray-tracing pro globální osvětlení v rámci celé hry
  • Rozšířený/vylepšený - Zahrnuje plnou podporu pro globální osvětlení a odlesky v celém herním světě
Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (7)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Kár3l
Kár3l ##playstation

Assassin’s Creed Shadows na PS5 Pro? No konečně něco, co pořádně využije ten výkon! 60 fps režim, lepší detaily, stabilnější výkon… přesně to, co chci vidět. Už se těším, jak se budu prohánět feudálním Japonskem v maximální kvalitě. Tohle je ten důvod, proč miluju PS5 Pro – žádné kompromisy, jen čistý next-gen zážitek!

lagZz
lagZz #PC+Steamdeck 🩵

Dalšia generacia by mala...to už jsem tu četl tolikrát :D

MarcelG
MarcelG #PS5, XSX, NSW

Nechcem tu mudrovat, necham to na inych 😉

RedBird
👍1

@MarcelG: ty jsi dobrej 😃

MarcelG
MarcelG #PS5, XSX, NSW
😁1

Na raytracing sa nevykaslu, zial je to buducnost. Nemusia vsetko manualne vykreslovat a prekreslovat pri zmene svetla. A odraz je tiez vzdy tam kde ma byt len narok na HW je vysoky. Dalsia genarcia konzol by uz mala byt ok. S prichodom U5 enginu prislo kopec novych technologii, ktore maju ulahcit zivot vyvojarom len ten narok na HW je smutny.

K modom u hry: Ja osobne hravam na 30fps (ps5 pro) s maximalnym rozlisenim a tv mam nastaveny na osobny rezim s vyhladzovanim pohybu aby obraz nebol trhany. Input lag neriesim kedze hravam singleplayer hry a za mna velka spokojnost. Na oko je to plynulejsie ako 60fps s VRR.

BabyYoda-SVK

Takže 40fps jasná volba za mne

RedBird
👍2

Co se takhle u her vykašlat na raytracing a ten výkon využívat jinde?

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články