Upřesněny režimy zobrazení v akční hře Assassin’s Creed Shadows

- Performance – upscalované rozlišení 4K při 60 fps a selektivní podporou ray-tracingu
- Fidelity – upscalované rozlišení 4K při 30 fps se standardním ray-tracingem
- Balanced - upscalované rozlišení 4K při 40 fps (vyžaduje 120 Hz televizi a HDMI 2.1) se standardním ray-tracingem
Od prvního dne bude mít hra Assassin’s Creed Shadows i podporu konzole PlayStation 5 Pro
- Performance – upscalované rozlišení 4K při 60 fps se standardním ray-tracingem
- Fidelity – upscalované rozlišení 4K při 30 fps s vylepšeným ray-tracingem
- Balanced - upscalované rozlišení 4K při 40 fps (vyžaduje 120 Hz televizi a HDMI 2.1) s vylepšeným ray-tracingem
Podpora ray-tracingu
- Selektivní - Využíván ray-tracing pro osvětlení v části hry Hideout
- Standardní - Používá se ray-tracing pro globální osvětlení v rámci celé hry
- Rozšířený/vylepšený - Zahrnuje plnou podporu pro globální osvětlení a odlesky v celém herním světě
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (7)
Assassin’s Creed Shadows na PS5 Pro? No konečně něco, co pořádně využije ten výkon! 60 fps režim, lepší detaily, stabilnější výkon… přesně to, co chci vidět. Už se těším, jak se budu prohánět feudálním Japonskem v maximální kvalitě. Tohle je ten důvod, proč miluju PS5 Pro – žádné kompromisy, jen čistý next-gen zážitek!
Dalšia generacia by mala...to už jsem tu četl tolikrát :D
Nechcem tu mudrovat, necham to na inych 😉
@MarcelG: ty jsi dobrej 😃
Na raytracing sa nevykaslu, zial je to buducnost. Nemusia vsetko manualne vykreslovat a prekreslovat pri zmene svetla. A odraz je tiez vzdy tam kde ma byt len narok na HW je vysoky. Dalsia genarcia konzol by uz mala byt ok. S prichodom U5 enginu prislo kopec novych technologii, ktore maju ulahcit zivot vyvojarom len ten narok na HW je smutny.
K modom u hry: Ja osobne hravam na 30fps (ps5 pro) s maximalnym rozlisenim a tv mam nastaveny na osobny rezim s vyhladzovanim pohybu aby obraz nebol trhany. Input lag neriesim kedze hravam singleplayer hry a za mna velka spokojnost. Na oko je to plynulejsie ako 60fps s VRR.
Takže 40fps jasná volba za mne
Co se takhle u her vykašlat na raytracing a ten výkon využívat jinde?