UbiSoft: Vývoj pro PS4 je příjemné překvapení

novinka  26
Martin Šmíd, 8. 4. 2013 15:30
Když Sony oznámila svojí novou konzoli Playstation 4, oháněla se snadným vývojem, který vývojářům značně usnadní život. Tato slova nyní potvrzuje i Yannis Mallat ze studia UbiSoft Montreal, které v současnosti připravuje hry Assassin's Creed 4: Black Flag a Watch Dogs. Yannis Mallat serveru CVG řekl, že přechod na novou konzoli bude daleko méně složitější, než jak tomu bylo v předchozích případech, protože Playstation 4 využívá architekturu, kterou moc dobře znají. „Je to radikální změna,“ řekl přímo Yannis Mallat, který se rozpovídal i o těžkostech vývoje pro Playstation 2 a Playstation 3. „Řeknu vám anekdotu: Když jsem byl producentem hry Prince of Persia: Sands of Time, dostal jsem dobrého programátora, který s námi nyní pracuje i na Assassin’s Creed sérii. Jeden den měl na stole tlustou černou knihu, takže jsem se ho zeptal, co to je. Bylo mi řečeno, že je to manuál pro vývoj na konzoli Playstation 2. Byl celý v japonštině, takže si musel brát japonské lekce. Ten den jsem pochopil, jak složité je něco vytvořit pro Playstation 2. Playstation 3 byl z hlediska architektury ještě složitější,“ řekl Yannis Mallat. „Playstation 4 nás opravdu příjemně překvapil, protože má velmi dobrou architekturu,“ zakončil Yannis Mallat.
Zdroj: CVG

Playstation 4

ps4
SCEE, SCEE
Datum vydání hry:
13. 12. 2013
KARTA HRY

Komentáře