Ubisoft se vyjádřil k rozlišení u Assassin’s Creed Unity

novinka  54
Martin Šmíd, 10. 10. 2014 0:30
Když bylo oznámeno rozlišení pro akční hru Assassin’s Creed Unity, mnohé hráče nenadzvedlo rozlišení jako také, ale spíše jeho odůvodnění. Ke všemu se nyní ještě vrátili vývojáři na oficiálním blogu, kde vše vysvětlili. Bylo na konzoli PlayStation 4 rozlišení uměle sníženo? „Rozhodně ne! Poslední čtyři roky jsme strávili vytvářením té nejlepší možné hry. Proč bychom tedy dělali něco, co by hru zhoršilo? Jen jsme zvolili špatná slova, když jsme rozlišení vysvětlili, a to nás hodně mrzí,“ stojí ve vyjádření Ubisoftu. Vývojáři navíc dodávají, že oproti minulým dílům je v Unity několikanásobně více NPC postav na obrazovce, a spousta dalších efektů, navíc město je i daleko větší a načte se vždy na jednu nahrávací obrazovku. To všem bohužel spolykalo výkon nových konzolí. „Uvědomujeme si, že některé z našich her měly rozlišení 1080p, třeba i Assassin’s Creed 4 Black Flag, ale rozhodli jsme se zaměřit zdroje na poskytnutí co nejlepšího herního zážitku, a rozlišení je jen jednou z částí,“ dodávají vývojáři. Assassin’s Creed Unity vyjde 11. Listopadu pro PlayStation 4 a Xbox One.
Zdroj: null

Assassin's Creed: Unity

ps4xone
UbiSoft Montreal, Ubisoft Montreal / Ubisoft Shanghai
Datum vydání hry:
13. 11. 2014
Žánr:
Adventura
KARTA HRY
7/10

Komentáře