Konzolista.cz

Ubisoft prozradil detaily o Nintendo Switch 2 verzi hry Assassin’s Creed Shadows

novinkačtvrtek 27. listopadu 2025Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Ubisoft prozradil detaily o Nintendo Switch 2 verzi hry Assassin’s Creed Shadows
Ubisoft nedávno potvrdil, že jeho úspěšná akční hra Assassin’s Creed Shadows vyjde 2. prosince i pro konzoli Nintendo Switch. Nebude to poprvé, co se hra ze série Assassin’s Creed objeví na konzoli od Nintenda, ale moc jich v minulosti nebylo. Každopádně dnes jsme se dozvěděli o verzi pro Nintendo Switch 2 několik podrobností. Dobrou zprávou je, že bude od prvního dne obsahovat veškerá vylepšení, pouze s výjimkou rozšíření Claws of Awaji, které bude dostupné v příštím roce. Hráči na konzoli od Nintenda ovšem o něj nepřijdou. Ubisoft ve svém příspěvku na oficiální stránce zmiňuje, že šlo o jeden z technicky nejnáročnějších projektů v jeho historii. Hra Assassin’s Creed Shadows totiž vznikala primárně pro konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S, které mají mnohem větší výkon. A dostat ji na mnohem slabší zařízení nebylo lehké. Nakonec se ale povedlo.

 „Museli jsme znovu promyslet téměř vše, od způsobu renderování světa až po interakci systémů a zachování duše hry. Naší prioritou bylo zachování vizuálně působivého zážitku. Assassin’s Creed Shadows byl chválen za imerzi, a hráči tento pocit musí mít i na konzoli Nintendo Switch 2. Představovalo to ale náročný proces, abychom tuto magii zachovali a udrželi navíc stabilních 30 fps,“ říkají vývojáři.

YouTube video: YouTube video player

„Jednou z největších předností našeho enginu Anvil je jeho vysoká škálovatelnost, která nám dovoluje upravovat grafická a simulační nastavení bez kompromisů v zážitku. LOD (úrovně detailů), dohledové vzdálenosti, rozlišení textur a načítání prvků, to vše bylo pečlivě upraveno tak, aby výkon zůstal stabilní. Cílem vývojářského týmu bylo dodat stabilní zážitek při 30 FPS při hraní na TV. Handheld režim je přirozeně více omezen výkonem GPU, takže jsme provedli určité úpravy kvality obrazu, dohledové vzdálenosti a nastavení LOD, aby byla zajištěna plynulá hratelnost,“ říkají vývojáři s tím, že v obou režimech bude podpora pro HDR, v handheldovém režimu pak dokonce nebude chybět podpora pro VRR (Variable Refresh Rate). Vývojáři připravili pro Nintendo Switch 2 verzi i novinku v handheldovém režimu, a to možnost ovládat mapu skrze dotyk obrazovky. 

YouTube video: YouTube video player


Zdroj: Ubisoft
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (4)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Zafata
👍1

SW outlaws fakt umí na Switchi 2

tattookarl
tattookarl #Ps5+Big N

Jestli půjde cross save tak bych do toho taky šel.

TaťkaRadim
TaťkaRadim #jack_krauser

Já osobně jsem s Outlaws naprosto spokojen, a těším se až toho AC koupím, ale samozřejmě si počkám na nějaký záběry z hraní na switchi...

Abel
Abel #NSW2
👍1

Tak uvidíme - Ubisoft toho napovídá v posledních letech dost a mimochodem v HH režimu frekvence GPU u SW2 naopak lehce stoupne, protože potřebuje víc štávy pro agresivnější upscaling. Ale tak u Outlaws celkem ukázali, že jim porty jdou a tohle jsou snad jen PR šumy 🙏😅

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články