Ubisoft prozradil detaily o Nintendo Switch 2 verzi hry Assassin’s Creed Shadows

„Museli jsme znovu promyslet téměř vše, od způsobu renderování světa až po interakci systémů a zachování duše hry. Naší prioritou bylo zachování vizuálně působivého zážitku. Assassin’s Creed Shadows byl chválen za imerzi, a hráči tento pocit musí mít i na konzoli Nintendo Switch 2. Představovalo to ale náročný proces, abychom tuto magii zachovali a udrželi navíc stabilních 30 fps,“ říkají vývojáři.
„Jednou z největších předností našeho enginu Anvil je jeho vysoká škálovatelnost, která nám dovoluje upravovat grafická a simulační nastavení bez kompromisů v zážitku. LOD (úrovně detailů), dohledové vzdálenosti, rozlišení textur a načítání prvků, to vše bylo pečlivě upraveno tak, aby výkon zůstal stabilní. Cílem vývojářského týmu bylo dodat stabilní zážitek při 30 FPS při hraní na TV. Handheld režim je přirozeně více omezen výkonem GPU, takže jsme provedli určité úpravy kvality obrazu, dohledové vzdálenosti a nastavení LOD, aby byla zajištěna plynulá hratelnost,“ říkají vývojáři s tím, že v obou režimech bude podpora pro HDR, v handheldovém režimu pak dokonce nebude chybět podpora pro VRR (Variable Refresh Rate). Vývojáři připravili pro Nintendo Switch 2 verzi i novinku v handheldovém režimu, a to možnost ovládat mapu skrze dotyk obrazovky.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (4)
SW outlaws fakt umí na Switchi 2
Jestli půjde cross save tak bych do toho taky šel.
Já osobně jsem s Outlaws naprosto spokojen, a těším se až toho AC koupím, ale samozřejmě si počkám na nějaký záběry z hraní na switchi...
Tak uvidíme - Ubisoft toho napovídá v posledních letech dost a mimochodem v HH režimu frekvence GPU u SW2 naopak lehce stoupne, protože potřebuje víc štávy pro agresivnější upscaling. Ale tak u Outlaws celkem ukázali, že jim porty jdou a tohle jsou snad jen PR šumy 🙏😅