Ubisoft: Nesnížili jsme rozlišení Assassin's Creed: Unity kvůli jedné platformě

novinka  84
Martin Šmíd, 7. 10. 2014 1:45
Možná by se měli někdy vývojáři zamyslet nad tím, co řeknou do médií. Když včera producent hry Assassin's Creed: Unity odůvodnil rozlišení 900p/30fps u konzolí PlayStation 4 a Xbox One tím, že chtěli touto rovností předejít hádkám na internetu, asi netušil, jaká lavina se na ně sesune, a že bude svých slov po pár hodinách hodně litovat. Desítky tisíc naštvaných hráčů daly Ubisoftu toto prohlášení pěkně sežrat, stačí se na twitteru podívat na #PS4NoParity. Ubisoft proto nyní přispěchal s omluvou, že vše bylo špatně pochopeno. „Odpověď producenta Vincenta Pontbrianda nebyla správně pochopena. Nechtěli jsme a ani nesnížili specifikace jedné verze kvůli druhé. Assassin's Creed: Unity byl navržen od základu pro konzole nové generace, a cílem je dosáhnout té nejlepší možné kvality na všech platformách,“ stojí v novém vyjádření Ubisoftu.
Zdroj: null

Assassin's Creed: Unity

ps4xone
UbiSoft Montreal, Ubisoft Montreal / Ubisoft Shanghai
Datum vydání hry:
13. 11. 2014
Žánr:
Adventura
KARTA HRY
7/10

Komentáře