Konzolista.cz

Ubisoft: Nesnížili jsme rozlišení Assassin's Creed: Unity kvůli jedné platformě

novinkaúterý 7. října 2014Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Ubisoft: Nesnížili jsme rozlišení Assassin's Creed: Unity kvůli jedné platformě
Možná by se měli někdy vývojáři zamyslet nad tím, co řeknou do médií. Když včera producent hry Assassin's Creed: Unity odůvodnil rozlišení 900p/30fps u konzolí PlayStation 4 a Xbox One tím, že chtěli touto rovností předejít hádkám na internetu, asi netušil, jaká lavina se na ně sesune, a že bude svých slov po pár hodinách hodně litovat. Desítky tisíc naštvaných hráčů daly Ubisoftu toto prohlášení pěkně sežrat, stačí se na twitteru podívat na #PS4NoParity. Ubisoft proto nyní přispěchal s omluvou, že vše bylo špatně pochopeno. „Odpověď producenta Vincenta Pontbrianda nebyla správně pochopena. Nechtěli jsme a ani nesnížili specifikace jedné verze kvůli druhé. Assassin's Creed: Unity byl navržen od základu pro konzole nové generace, a cílem je dosáhnout té nejlepší možné kvality na všech platformách,“ stojí v novém vyjádření Ubisoftu.
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (84)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Plejstik3
Plejstik3 #NEŘEŠ :-)

Eeeee..

Tak jsem si sundal ty "ružový brejle" a i když ocima koulím o stošest a mužu si je doslova vykoukat, tak tu informaci od spolecnosti UBISOFT o tom, že má PS4 verze ASSASSIN'S CREED UNITY umele snížený rozlišení a snímkování kvuli podplácení ze strany MICROSOFTu, nikde nevidím. Ale treba nám tu tiskovou zprávu ukážeš, odhaduju, že jí máš schovanou pod polštárem [s14]

No, možná by sis mel sundat "ružový brejle" Ty sám a prijmout skutecnost, že ac je PLAYSTATION 4 solidne výkonná videoherní mašinka a je o neco výkonnejší než konkurencní XBOX ONE, tak ten rozdíl ve výkonu není natolik markantní, aby ta elektronika zvládala zázraky. Jiste, v první vlne videoher tam císelný rozdíly byly, hlavne u rozlišení, ale bylo to dáno predevším tím, že šlo (v prípade vetšiny multiplatformových titulu) o videohry, který bežely na "starších" enginech..

Ovšem s nástupem nových, komplikovanejších a nárocnejších enginu dojde u tech opravdu rozsáhlých videoher k tomu, ceho jsme svedky zrovna u ASSASSIN'S CREED UNITY nebo u ZAKLÍNAC 3 a to jest ke snížení nekterých "tabulkových" údaju, který jsou dneska tak IN. Tyhle tituly pobeží na XBO i na PS4 v kombinaci 900p & 30fps a jediný rozdíl/výhoda toho o neco vyššího výkonu, kterým se chlubí PS4 bude do budoucna ta, že ty multiplatformový videohry na ní pobeží stabilneji, ta "meta" 900p/30fps se na PS4 dosáhne snadneji a s pridanou hodnotou v podobe detailu jako je trochu lepší vyhlazování, trochu lepší textury, atd., ale nic víc. PLAYSTATION 4 nemá výkon 2x XBOX ONE, jak si tady i jinde na internetu lidi myslí. Ano, zrejme si to myslí, jinak by tady tak nešíleli..

Je to muj osobní názor, názor laika, který se zakládá na logický úvaze, co je a co už evidentne není možný. Ale Ty jsi zjevne zbehlej v programování jak na PS4, tak na XBO, takže máš nejspíš prehled co, která mašinka reálne zvládne. Nebo víš o programování moderních videoher stejný prd jako já i 99% ostatních návštevníku herních webu a jsi jen jedním z mnoha nadšených príznivcu herních konspiracních teorií, který nedokáže prijmout jednoduchý fakt, že rozsáhlý videohry na nejnovejších enginech ani PLAYSTATION 4 na tech bláznivých 1080p/60fps "nerozjede". A pokud ve finále bude na krabicce údaj 1080p/30fps, tak to bude jenom za cenu snížení grafických detailu..

Druhá vlna videoher na nových enginech bude vypadat nádherne i pri "jen" 900p/30fps a nemám pochyby o tom, že spousta z nás nebude chtít odtrhnout zrak od svých TV obrazovek, takže skutecne nechápu tohle šílenství, který na internetu a v herních srdcích spousty lidí zavládlo. A abych nezapomel, tak já si - milý Eeeee - svojí PS4 náramne užívám a i když zvládá na televizoru "vykouzlit" opravdu krásný veci, tak dokážu bez problému pochopit, že nedokáže zvládnout naprosto všechno..

No nic chlape, preju príjemnou a plodnou diskuzi, já si nasadím zpátky svoje "ružový brejle" a mizím odsud, jelikož jsem už pretáhnul svuj denní limit 3 vet [s14]

kazeasch

eeeee: Jsi fakt jen omezenec bez mozku kterej nemá sebemenší ponětí o čem mluví, a kroutí se pořád kolem pár stejných svých blábolů.

1) Frekvence stream procesorů je jedinej parametr ve kterým má GPU na XONE navrch, všeho ostatního má míň, a to často i o polovinu. Ergo jsem se dopustil hloupé chyby kdy jsem omylem uvedl GHz, místo obecného pojmu "čísla". To už jsem napsal.

2) Ty ses neoháněl víc procesorama? Napsal jsi že PS4 má víc jednotek (původně jsi tam měl doslova procesory ale neva) pro paralelní výpočty. A jaké jednotky provádí paralelní výpočty? No stream procesory ty jelito. Takže jsi zaprvé mluvil o stream procesorech, a za druhé jelikož jsi napsal že PS4 má víc výkonu protože jich má víc, porovnával jsi jejich počet.

3) Nikde jsem nenapsal že by se GPU u konzolí lišily jako CPU a GPU. Napsal že je diametrální rozdíl v tom jak se s nimi pracuje.

4) Kde myslíš že se počítá fyzika? Poradím ti, že v CPU to není (jelikož pro výpočet fyziky je potřeba paralelních výpočtů které procesor co? No neumí (teda když pomineme těch pár vláken, který jsou pro tyto potřeby nedostačující)

5) Že obě GPU mají stejnou architekturu je irelevantní. Rozdíly vznikají jinde. Například v tom, že zatímco XONE hry jsou prakticky výhradně dělány pomocí Direct X, většina PS4 her je pomocí OpenGL. Zkrátka, jak už jsem několikrát psal, rozdíly nejsou ani tak v samotných GPU, jako v tom jak se s nimi pracuje, jaká data, se GPU posílají ke zpracování a jak.

6) Hrubý výkon je ukazatel na hovno, a to i v případě PC (kde je i tak daleko prokazatelnější). Hrubý výkon se měří výhradně pomocí haldy triviálních výpočtů bez jakýchkoli komplexnějších vazeb mezi vstupy, výstupy a jednotlivými procesy. A mluvit o hrubém výkonu a optimalizaci (obzvlášť když jsi předtím psal že je to teoretický ukazatel) jen dokazuje tvoji kardinální neznalost. Pro info, hrubý výkon měříme ve Flops (tedy počtu matematických operací za sekundu), reálný výkon se zpravidla udává jako čas za který byla zpracována přesně definovaná úloha, přičemž by se mělo využít maximum možností co daná platforma nabízí, a to mimo jiné taky na straně SW implementace a optimalizace.

7) V jednom z příspěvků jsem udělal, díky několika úpravám věty, kardinální a do nebe volající chybu (kterou nebudu opravovat, holt se stalo), a jelikož jsi si jí jako ten "největší expert" vůbec nevšiml (přičemž každýho kdo o problematice výkonu trochu něco ví to musí okamžitě praštit do očí a asi by z toho praskl smíchy), tak to je jen další důkaz že o tomto nevíš absolutně ale vůbec nic a jen tu reprodukuješ dokola pár blábolů co někde vyplodil jinej expert jako ty.

8) Pokud je podle tebe hrubej výkon tak super ukazatel kterej všechno spasí, a podobné architektury se dají klidně porovnat, tak vysvětli rozdíly v herním výkonu mezi konzolemi a PC, kdy papírově pomalejší konzole zvládne víc, než papírově stejné PC. Oboje má obdobnou architekturu GPU, oboje má x86 procesory, ale i přes to jsou tam výrazné rozdíly. Proč asi, když v samotném HW to evidentně není.

El_Scorpio
El_Scorpio #PS3 4ever

Ja to jebem, ja som platený diskutér Ubisoftu [s6][s6][s6] Asi im napíšem, nech mi dačo pošlú, počuj deeeeeeeeeebil koľko je dnešná sadzba? [s6] Aspoň Steam klúč na Unity mi dajú? Ty si už totálny paranoik, niet pre teba záchrany [s6]

eeeee
eeeee #můj názor

Plejstik3: ubisoft ti sam prozradil, ze vykon ps4 je umele omezeny, aby hry byly stejne, ale ty se neumis podivat pravde do oci. Typicky to delaji lide, kteri se boji zjisteni, ze svet neni tak slunickove krasny a deji se v nem spinavosti, nedej boze, ze by se k tmu mel nejak postavit a neco s tim delat. Jednodussi a pohodlnejsi je nasadit si ruzove bryle a tvarit se jako ze nic. Velmi casto prave tito lide nejsou normalni, tolik k tve otazce.

eeeee
eeeee #můj názor

mitsu: to nejsou agenti, jsou to pr pracovnici a nejvic se pohybuji na socialnich sitich, delaji klasickou propagandu zdola. Nakolik je pro ne vyznamny tento web aby ho zahrnuli do sve sfery nevim, nijak by me neprekvapilo, kdyby dostatecne. Je tady vic nez 20 uzivatelu - vidis jak musis prehanet, abys mel pocit presvedcivosti - a hlavne je to jedno z center, odkud se siri informace dal i neprimo. Myslim ze tedy nebudou prorusti propagandiste, ale jestli hernimu prumyslu stoji za to sem pujcovat na recenze hry, tak zdejsim ctenarum nepochybne nejaky vyznam priklada.

eeeee
eeeee #můj názor

kazeasch: 1) neuvedl, at napises GHz nebo cisla, gpu xsrotu ma vetsi frekvenci (asi to doted nechapes, to je zaroven i vetsi cislo) a presto ho "plejky" nepovazuji za vyknnjsi. Tudiz "plejkam" dluzis omluvu za krive narceni a nebo se zapises do sine slavy tluchubu, kteri zde ostatni neopravnene osocuji. A jeste se muzeme zacit zabyvat myslenkou, jestli to naopak nejsi ty, kdo si skrz vyssi frekvenci mysli, ze ma xsrot ma srvnatelny graficky vykon, protoze nechapes, ze o tom rozhoduje mnoho dalsich veci, v kterych gpu xsrotu zaostava. 2) nemluvil jsem o stream procesorech ani neporvnaval jejich cisla, natoz tabulky, vidis, neustale musis lhat a stejne neobstojis. 3) A opet se mylis, prace s gpu v ps4 a xsrotu se nelisi stejne, jako mezi gpu a cpu. Opet ukazujes, ze je pro tebe procesor jako procesor a mas v tom naprosty hokej. Protoze mezi sebou neumis porovnat mravenec s mysi, tak podle tebe nejdou porvnat ani blizke druhy mravencu. Tohle muze rict jen clovek, ktery obe zahlednl na milisekundu z rychliku. To odpovida i tomu, ze netusis jaky je rozdil mezi hrubym a realnym vykonem. Na to s jak sirokymi rameny jsi sem nastoupil, jsem si myslel, ze se budeme bavit o detailech implementace L2 cache a spol. jenze ty mas problem rozlisit i mezi cpu a gpu :-). To, ze od grafiky porad sklouzavas jinam, ted treba k fyzice jen krasne odhaluje, jak v tom plaves. GPU v ps4 a xboxu jsou s velmi podobne, je to stejna architektura. Tebou odkazovane rozdily na urovni gpu a cpu jsou nehorazny nesmysl nejvetsiho radu. Neni mezi nimi ani rozdil jako mezi gpu od amd a nvidie. Z hlediska rozdilnosti ruznych druhu procesoru jsou si podobne jako vejce vejci. Takze presne takto se to srovnavat da, hruby vykon (vim, nechapes co to je) je velmi dobry ukazatel, ktery je schopen naopak i odhalit kvalitu optimalizace.

eeeee
eeeee #můj názor
👎1

Scorpio: ze te huba neboli, tady takto lhat.

Plejstik3
Plejstik3 #NEŘEŠ :-)
👎1

Tak jsem si s vypetím všech sil precetl celou debatu pod tímhle dnešním i vcerejším clánkem a nedá mi to, abych se - naprosto vážne - nezeptal na jednu otázku. Jste lidi normální? [s14]

Premýšlím, jestli se nekterí návštevníci internetu obcas zamyslí nad tím, než neco napíšou nebo proste "chrlí" svý aktuální myšlenky bez rozmyslu do sveta, jenom proto, aby neco napsali. Ty spekulace o tom, jak se MICROSOFT plácnul pres kapsu, jen aby nejaký ASSASSIN'S CREED UNITY vyšel na konkurencní platforme ve shodný kvalite jako na jejich výrobku, je hodne utažená za vlasy..

Byl nekdo z tech "kricících" príznivcu znacky SONY u toho, když ta skupinka manažeru (kdoví, možná tam byl i sám Bill Gates, který nemá nic jinýho na práci) ze spolecnosti MICROSOFT, predávala manažerum ze spolecnosti UBISOFT tu truhlu plnou zlata a drahýho kamení? Zrejme ne, tak prestante plácat nesmysly než skoncíte jako ty pomatený, nemocne zarytý skupinky PCckáru, který se casto ve svých bludech, spekulacích, fantasmagoriích a zarucených "pravdách" doslova topí [s14]

Jinak, když je tady na internetu každý druhý profesionální programátor, který dnes a denne pracuje s PLAYSTATION 4 i XBOX ONE a zná tak všechny jejich prednosti a slabiny (slabiny se samozrejme týkají jen XBO, PS4 žádný nemá, že [s14] ), tak jak je to vlastne doopravdy z jejich výkonem a jak se na tyhle herní mašiny vyvýjí? Jsou nejaký vetší rozdíly v programování na XBO a PS4? Názor lidí "od fochu" by se nám tady hodil, jelikož jsem se zatím docetl jen o výkonu kalkulacky (XBOX ONE) nebo o cerný pí*ovine (PLAYSTATION 4) a to mi opravdu dvakrát odborný a nezaujatý nepripadá..

Já teda považuju obe novogeneracní konzole za povedený a výkonnostne velice slušný. Jiste, je známo, že jedna z konzolí je papírove o neco výkonnejší a to ta od spolecnosti SONY, ale i ona má limity. A uprímne, s prihlédnutím k tomu, jak vizuálne nádherne se zatím videohra ASSASSIN'S CREED UNITY jeví, mi ani trochu neprijde divný, že tak rozsáhlá, detailní a "životem" pulzující záležitost pojede na PLAYSTATION 4 i XBOX ONE v lehce sníženým rozlišení 900p a s uzamcením snímkování na 30 snímku za vterinu. U týhle hry se zapotí i stolní PC s vyšším výkonem než má PS4 nebo XBO, nemluve o tom, že 50% PC hrácu po celým svete bude o kvalitách konzolových verzí jenom tiše snít, takže proc tolik zloby, nadávek a zášti?? Já teda nevidím jediný vážný duvod k nadávkám nebo bojkotum..

Budu-li mluvit za sebe, tak osobne nemám s rozlišením 900p a se skálopevnýma 30 fps u takhle rozsáhlých a technicky úchvatných videoher, naprosto žádný problém, jen to chce jediný - vemte lidi rozum do hrsti a zamyslete se nad tím co je reálný a co už reálný není. A verte tomu, že i když jsou ty naše bezvadný mašinky u TV cca. 10x silnejší než byly ty predchozí, tak u takovýhle videoher tech 1080p/60 fps skutecne reálných není, respektive je, ovšem za cenu rapidního snižování tý prekrásný grafiky, kterou se zrovna ASSASSIN'S CREED UNITY nebo ZAKLÍNAC 3 pyšní. Vám by opravdu stálo za to, snižovat spoustu detailu, snižovat kvalitu textur, snižovat davy postav na scéne atd, jenom pro pár hloupých údaju napsaných na prebalu hry? Me osobne by to za to nestálo ani omylem, ale každý to vidí jinak. Mimochodem, to že ASSASSIN'S CREED UNITY nebo ZAKLÍNAC 3 pobeží na PS4 i XBO "stejne" (900p/30fps), snad automaticky neznamená, že budou ty verze naprosto stejný, tak mi uniká smysl tý prehnaný averze vuci konzoli XBOX ONE. Nerad to ríkám, respektive jsem neveril tomu, že to nekdy napíšu, ale za konkrétní cást PS komunity se zacínám lehce stydet..

To vyjádrení, že AC:UNITY bude na XBOX ONE a PLAYSTATION 4 stejný znamená to jen to, že rozlišení a snímkování bude na konzoli od MICROSOFTU a SONY shodný, nic víc, nic míñ. Díky o neco vyššímu výkonu konzole od SONY, si mužou vývojári dovolit verzi pro PS4 "obohatit" o detaily jako o neco lepší textury, o neco lepší vyhlazování, o neco víc detailu v bezprostredním okolí nebo o další podobný drobnosti...ale to je zhruba všechno, k cemu ten prebytek výkonu lze využít, ne k zázrakum [s14]

No, nikdy jsem nebyl nejakým fanouškem série AC (hrál jsem všehovšudy jen 3.díl a po odehraných cca. 10% jsem videohru prodal), ale po nekolika upoutávkách na nový ASSASSIN'S CREED UNITY dám týhle sérii od spolecnosti UBISOFT rád druhou šanci, jelikož to vypadá na poutavý zážitek. Kdo chce, at' zvesela ruší objednávky a bojkotuje tuhle zajímave pusobící a nádherne vypadající videohru a to jenom na základe hloupých dedukcí, šílených spekulací nebo obycejný zarytosti..

Je to Vaše volba, Vaše rozhodnutí a nikdo Vám ho nebere, ale možná až za cas "upustíte páru", hodíte za hlavu bláznivý teorie a trochu hloubeji se zamyslíte nad reálnejšíma duvodama, proc nekterý videohry v budoucnu pobeží i na PLAYSTATION 4 v 900p/30fps, tak si nejspíš ješte rádi ASSASSIN'S CREED UNITY (i další podobne "postižený" videohry) zahrajete. Chce to jenom prijmout fakt, že ac je nová PLAYSTATION 4 o fous výkonnejší než sousedovic nový XBOX ONE, tak to není natolik rapidní rozdíl, aby i jí nemohl dojít dech [s14]

Tak a dnešním dnem nadobro koncím s mýma "slohovkama" a jdu svuj cas venovat príjemnejším vecem. Vy se chlapi mejte, co nejvíc se od srdce smejte, videohry si užívejte a prestante už vážne rešit tu denno-denní tunu kravin, jelikož je to opravdu k "pokakání" [s14] Zdar

eeeee
eeeee #můj názor

Mitsu: kazdy ne, nemysli si to napriklad i nekteri ps hraci, ale nekteri zoufalci jsou podezreli. Existence placenych diskuteru je dnes natolik bezny jev, ze si myslim, ze ani ty nebudes jejich existenci zpochybnovat. Velke splecnosti je maji vsechny, jsou beznou soucasti PR. Pravda, asi nebudou tak nesikovni jak scorpio, ale kdo vi.

kazeasch

deepthr04t: Ne, to znamená jen to, že konzole nemají ani zdaleka tolik výkonu jako si někteří myslí. A kde by ho taky vzaly, když stojí defacto polovinu toho co minulá generace. Předchozí generace byla ve své době větší šupa než "next-gen"

El_Scorpio
El_Scorpio #PS3 4ever
👍1

Soky, no to je zaujimave... Napada mi hned niekolko hier, ktore to tvoje tvrdenie vyvracaju. Batman Arkham Asylum mal iba v PS3 verzii Jokera v challange maps. Takmer vsetky hry od Ubisoftu mali na PS3 nejaku bonusovu misiu.

Predicktor soky
Predicktor soky #Old shatterhand
👍2
👎1

Microsoft vždy chtěl, aby multiplatformy vypadaly stejně a předvedl se v minulé generaci konzolí tím, že vydal příkaz, že pokud bude verze hry pro PS3 obsahovat bonusový obsah, či jiná vylepšení, tak hru na xbox 360 nevydá. Co asi dělá nyní? Prodeje váznou, slabý HW atd.. Zkusí to všechno zas podplatit a bude zase dobře :) Xbox vás miluje!

nitratip
nitratip #ps power

Deepthr :za všechno může Nintendo [s6]

deepthr04t

Takze konzole za to nemuze, znamena to tedy ze jsou neschopni vyvojari?

GAME MANIAC
GAME MANIAC #Skully_CZ
👍3

To už neukecají, podplacení hajzlové.

kazeasch

eeeee:

1) Chybu ohledně uvedení "GHz" místo "čísla" jsem uvedl na pravou míru. Tak se zklidni a zapoj mozek.

2) Že neporovnáváte čísla? No hlavně že ses hned v další větě se oháníš počtem stream procesorů. To vůbec není o porovnání tabulek :-D

3) Kdybys ses alespoň minimálně orientoval, věděl bys že příklad nesmyslnosti porovnání CPU a GPU je coby analogie při srovnání PS4 vs XONE naprosto věcný. Protože stejně jako se v CPU a GPU zpracovávají výpočty odlišně, liší se i práce s GPU u obou konzolí. Proto není možné spolehnout se na úměru víc stream procesorů=víc výkonu. A to jednoduše proto, že XONE ani PS, ač tě to možná překvapí, se neskládají jen a pouze z GPU, ale je tam těch součástek krapet víc, a výsledný reálný výkon při zpracování výpočtů je závyslý na vlastní komunikaci mezi komponentami a zároveň způsobem jakým se data přivádí na vstup. A v tento okamžik, veškerá čísla začínají ztrácet význam, jelikož ve zpracování dat na této úrovni má MS přeci jen na rozdíl od Sony víc než 30 let zkušeností.

(Proč asi je třeba v případě grafických karet u PC možné rapidně zvýšit výkon jen pomocí aktualizace ovladačů? Jednoduše proto že se optimalizují vnitřní procesy v GPU. A jak je možné že na GK která je papírově slabší jedou některé hry výrazně líp? Jednoduše proto, že daná karta umí něco počítat na úrovni HW kde se to zvládne rychleji na jednoúčelovém chipu, než kdyby se to mělo zpracovávat softwarově pomocí GPU - Typický příklad při výpočtu fyziky pomocí CPU, GPU a CUDA - tedy jednou uplně k hovnu; jednou lépe ale stále s nízkým výkonem,navíc za cenu vysoké spotřeby, a ubírání výonu tam kde je potřeba; a do třetice specializovaná jednotka která to zvládá rychle, s nízkou spotřebou a s minimálním dopadem na výkon celého systému)

Stejně tak každá konzole na nejnižší úrovni umí jiné věci, a zatímco PS4 sází na vizuální stránku a ve výsledku jí ubírá výkon fyzika a AI, XONE na fyzice a AI toho výkonu kýbl ušetří, protože má zase optimalizaci pro toto.

Takhle se to prostě srovnávat nedá. Dokud někdo neuvede hru, která bude mít precizní optimalizaci pro obě konzole, tak výsledek nebude vypovídající.

El_Scorpio
El_Scorpio #PS3 4ever
👎3

GPU v PS4 je modifikovany Radeon HD 7870 (ktory ma v beznej verzii 2 GB DDR5 pamate). Vcelku obstojna mainstremova karta strednej triedy. Dnes, za par rokov po tom nestekne ani pes. Problem je, ze PlayStation zobralo od AMD notebookove jadra. Jaguar CPU ma 4 jadra 1.3 GHz a 4 jadra 1.9 GHz. A to nie je ziadna slava. Opat SONY postavilo nevyvazenu konzolu - rychla pamat, obstojny graficky chip a vypredajove CPU. K tomu HDD s 5400 ot./min. Ja viem ze sa to da vymenit, ale toto je konzola ktora tu ma byt niekolko rokov. Tak pouzivam high-endove suciastky a SSD disky. Lenze potom by to samozrejme nestalo 350 euro a este by na tom mali zisk. Ako som pisal. Cena je umerna kvalite. Technologia napreduje raketovo a takto postavene konzoly nemozu stihat dnesne trendy. Treba sa s tym zmierit. Bud si to nekupujte, alebo majte racionalne poziadavky.

Eeee tu len pise svoje fanstasmagorie - sice jazdi na Fabii (Vita), ale sniva o Octavii (PS4) a stazuje sa, ze ta neda 260 km/h a vnutri pritom nie je uplne ticho.

A inak mas pravdu, pracujem pre novovytvorenu supertajnu pobocku Ubisoft Bratislava a programujem tie superrychle gate do Unity ;)

eeeee
eeeee #můj názor

scorpio: ve chvili, kdy v diskusi zacnes okate lhat jsi prohral. Nevyzyvam k bojkotu Unity protoze je v 900p, naopak tvrdim, ze pro konzolove hry staci i 720p, ale pro chovani Ubisoftu, kdy omezuje vykon ps4, aby ps4 hra neprevysovala xsrot verzi. A ty tomu velmi dobre rozumis, to o co se snazis je podle. Uz jsem se te jednou ptal, procpak tak zoufale a ted i podle branis takovou spatnost? Za by za tim stal tvuj chlebodarce?

eeeee
eeeee #můj názor

kazeasch: a dokazs ty pochopit, ze priklad porvnani cpu s gpu v pripade porvnani dvou gpu s podobnou architekturou je zcela nesmyslny? No asi nedokazes, pro tebe je procesor jak procesor a kdyz se neda porovnat cpu s gpu, tak se nedaji porovnat dve podobna gpu. Krasny priklad falsne analogie. Ano, ty jsi psal, ze plejky si mysli, ze vic GHz znmena cyssi vykon a GPU v xsrotu ma vyssi frekvenci (to jsou ty GHz, kdybys nevedel a matlo te to). A neni to fuk, jen to krasne ukazuje, ze netusis o cem mluvis. Nikdo tady neporovnava zadne tabulky, uz si zase vymyslis, jak ti tece do bot. GPU PS4 je podstatne vykonnejsi, protoze sila GPU spociva v paralelizaci vypctu a GPU ma jednotek pro paralelni vypocty casto vyrazne vetsi mnozstvi a to nelze nijak okecat ani obejit, hruby vypcetni vykon PS4 je proste vyssi, pri stejne urovni optimalizace to pak plati pro ten realny. To ze tomu nerozumis ac tu od zacatku delas ramena a davas nesmyslne priklady je tvuj problem. Ted ani nemuzes priznat, ze o tom vlastne nic nevis, prestoze jsi nechtene ukazal, ze ani netusis na jake frekvenci bezi GPU v ps4 a xsrotu.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍2

Zas bude baztak na PS4 FHD patch,jako tomu bylo u AC4 [s4]

RomeoSVK
RomeoSVK #RomeoSVK
👍3

Toto vyjadrenie Ubi bolo dosť nešťastné. A to hlavne z hľadiska ako bolo podané a následne dezinterpretované.

Ale samozrejme nielen tunajšia komunita hneď presne, zaručene a najpravdivejšie vie, ako to celé je a čo je za tým.

Nerozumiem prečo by MS vyhadzoval 100ky miliónov $ na to, aby cielene poškodil PS4 verziu. Kde tu v tom vidíte logiku a hlavne, kde beriete tu istotu, že to tak je? Čo by si tým asi pomohol a na čom by tu sekeru vyrovnal? Toto vám príde ako rentabilná investícia aj vzhľadom na to v akých sumách by sa pohybovala?

Z druhej strany Ubi. Prečo by potreboval cielene zhoršovať vizuálnu kvalitu jednej alebo druhej verzie? Čo by zas z toho mali oni? Je to 3rd party štúdio, ktorému ide o vlastný zisk. A je im asi jedno, ci ho dosiahnu cestou PS4, XO, PC verzie, keďže ide o to, aby bol čo najvyšší. A nemyslím si,že zrovna poškodenie ktorejkoľvek verzie nejakým milodarom by ich priviedlo k väčším ziskom, keďže by prišli o ďaleko väčšie príjmy.

Naozaj smutné, že dnes sa stalo kritériom kvality hry magické číslo 1080. Nič viac, nič menej. Ešte smutnejšie je, že keby informáciu o rovnakom rozlíšení Ubi nezverejnil, tak 99% kupujúcich by ani len za behu netušilo, že hra nebeží v natívnom FHD a hru by si užívali.

charvisan
👍4

:D hodně se bavím, ještě si roztrhejte občanky a bude to :), každej čekal s novou generací bůhví co a když to nemá 1080 je to sračka, doposud jste mastili na old genu a chrochtali, no tak holt tohle už není takovej skok jako psx vs ps2 ... rušit objednávku: k smíchu ...

El_Scorpio
El_Scorpio #PS3 4ever
👍3
👎1

Sef Cryteku "Grafika je 60% celej hry"

Eeeee "Bohuzel je grafika stezejni pro mainstreamoveho hrace, podle ni kupuje hry a mainstream ma rozhodujici kupni silu"

Eeeee o rok neskor "AC Unity neni 1080p, jenom 900p pojdme vsichni bojkotovat Ubisoft! Sice nemam ani PS4, ale haters gona hate!"

--------------------------------------------------------------------------------

Eeeee: "Plynuly frame-rate je zaklad, radsi ozelim grafiku na ukor plynulosti. Hry s 30 fps a mene se nedaji hrat."

Digital Foundry "Borderlands 2 na Vite v meste a pri vacsich subojoch pada az na uroven 10 fps"

Eeeee: "Borderlands 2 na Vite si naramne uzivam"

El_Scorpio
El_Scorpio #PS3 4ever
👍1

Eeeee ja neupieram nijake pravo sa stazovat, sam toho dost kritizujem. Kazdopadne tu kritiku treba adresovat na spravne miesto. Microsoft s tymto nic nema a preto som aj napisal "hloupe kecy" o tom ako si Nintendo zaplatilo zprasenu verziu AC na Vite. Pretoze takto momentalne ty posobis. Vola sa to sarkazmus. Vidis konspiracie tam, kde ziadne nie su.

A pride mi fakt nanajvys smiesne, ako si tu v 2-3 clankoch napisal asi 15 prispevkov o tom, ako ti to ublizilo a ako s tebou vyjebali a naozaj ani len nemas PS4 a MOZNO si ju kupis [s6][s6][s6] Ja sa asi zacnem stazovat, ze Ferrari ma normovanu spotrebu 16 litrov, ale Top Gear zistil, ze skutocna je 23 a pojdem sa rozculovat a bojkotovat Ferrari aj ked ho nemam a nabuduce si uz nic nekupim od nich (napr. siltovku) [s6] Ides sa tu hrat na vyssiu vrstvu a pritom si tu ako triedny saso... Seres si do huby kade chodis.

kazeasch
👎1

eeeee:

ad CPU: Chápeš význam slova "příklad" (jež jsem použil jako analogii)? Asi ne

ad Výkon XONE vs plejky: Já psal někde že si plejky myslí že je výkonnější? Uznávám že místo GHz jsem měl napsat jen "čísla", ale to je fuk. Podstata je v tom, že vy pořád porovnáváte tabulky kde má PS4 hodně navrch (resp. má vyšší čísla), ovšem to pořád nic nemění na tom, že ačkoli jsou si GPU dost podobný, v principu se s nima má pracovat dost odlišně a ve výsledku zvládají prakticky to samé. Že na to vývojáři zcela tradičně kašlou je věc druhá.

Nepředpokládám že by tvoje mentální úroveň stačila na to to pochopit, když nedokážeš pochopit ani holou větu, ale tak to prostě je a nic s tím nenaděláš. Nicméně chápu, že zamindrákovaný plejky se musí den co den utvrzovat že si vybrali dobře a to i za cenu že si budou sami sobě zbytečně lhát.

Každopádně to, co ve skutečnosti obě konzole zvládnou, to se nedozvíme dřív, než za takových 5 let, až se trh nasytí a stabilizuje, vývojáři už budou umět s oběma konzolema pracovat a budou využívat postupy a metodiky tak, jak se na té které konzoli má.

Broecz
Broecz #PS5, XSX,PC

Digestor: K tvému příspěvku 1080p/900p - Aneb jak se inteligentní myšlenka dá podat urážlivě, že?

Spratekk_CZ

v minulém článku. Jsem vyjádřil názor, ale tady řeknu jen jedno: studio by mělo vážit svoje slova. Beru, že se plejky naštvali. Plně vina Ubi. Ať už je jejich verze sebevíc pravdivá. Tohle si posral Ubi. The Division rozhodne u mě co já a Ubisoft

eeeee
eeeee #můj názor
👎3
👍2

digestor: kdyz uz mluvis o imbecilite, tak ta je nutna predevsim k tomu, aby clovek nepochopil, ze hracum nevadi tech 900p, ale skutecnost, ze ubisoft umyslne orezava vykon ps4 proto, aby ps4 verze hry nevycuhovala nad tou z xsrotu.

Stinky Johnny
Stinky Johnny #Kup si GP
👍1
👎1

Drotár: to že je tady spousta lidí na tebe alergická, tak za to si můžeš sám. V každém příspěvku někoho vulgárně urážíš, ukrutně si vymýšlíš nebo aspoň přikrášluješ pravdu, tak se pak nemůžeš divit.

eeeee
eeeee #můj názor

kazesch: ty uz to nehul sam :-), vzdyt ty vubec nevis o cem mluvis, ale hlavne ze delas chytryho :-). Co sem cpes CPU? Porovnavame dve GPU s podobnou architekturou na stejne uloze, k tomu se vyjadri, jestli to dokazes pochopit. O frekvenci jsem nerekl ani pul slova a navic je uplna zhovadilost tvrdit o plejkach, ze si mysli, ze GPU xsrotu je rychlejsi. Zatim bavis ty a poradne :-).

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články