Studio Rare opustil uznávaný designér a herní ředitel Gregg Mayles, pracoval v něm přes 35 let
novinka
28
Martin Šmíd, 3. 7. 2025 10:39
Včera došlo v britském studiu Rare k velkému propouštění a zrušení připravované hry Everwild, jejíž vývoj nebyl zrovna nejhladší a prošla si několika restarty. Vývoj této hry v posledních letech po posledním restartu v roce 2021 vedl jeden z nejúspěšnějších britských designérů Gregg Mayles, který pracoval na nejlepších hrách studia Rare. Nyní přišel server VGC s oznámením, že Gregg Mayles po zrušení Everwild opouští po více než 35 letech studio Rare, stejně jako další veterán Louise O’Connor, jehož první hrou byl Conker’s Bad Fur Day pro Nintendo 64.
Gregg Mayles byl jedním z prvních designérů ve studiu v Rare, který na sebe upozornil už v roce 1990 hru Solar Jetman. Následně se stal jedním z nejlepších a nejdůležitějších designérů a herních ředitelů v Rare. Z pozice herního ředitele dohlížel na Donkey Kong Country, Banjo-Kazooie, Banjo-Tooie, Grabbed by the Ghoulies a Viva Pinata. Také se podílel na Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts a Kinect Sports. Jako kreativní ředitel působil i u pirátské hry Sea of Thieves. Jeho odchod je tak koncem jedné dlouhé éry Rare a citelná ztráta pro uznávané britské studio.
Komentáře